Log in

View Full Version : Колата започва да прекъсва и придърпва :(



|b|o|x|e|r|
27-02-2007, 22:20
Привет на всички,
Имам малък, а може си е и голям проблем. Като достигне работната си температура, колата започва да прекъсва и да придърпва, прилича като на липса на цилиндър или нещо подобно. Няма промяна на обороти, преди няколко дни, последния топъл колата загря малко над нормалното около 95 - 100 градуса, и установих, че не въртят перките. Занесох се до Ал. Ауто, но те казаха че всичко е ок, обаче явно не е.
Ако имате с нещо да помогнете по въпроса, ще съм много благодарен>

Лека вечер

П.С.: Не съм чел/търсил мнения и теми по въпроса. Съжелявам

akula
28-02-2007, 09:06
За перките - да не ти е заминал термо-датчика......
може от това че не охлажда да ти прави мизериите :roll: :roll: :roll:

Имах една Брава и ми правеше таквиз гадости по повода..... :evil: :evil:

Lucky
28-02-2007, 09:12
To си намерил в кой сервиз да идеш :evil: :D Май от тоз сервиз нямаше доволни люде :roll: :idea:

vamfan
28-02-2007, 19:14
има голяама тема по въпроса за перките и термодатчика, пусни я в търсачката и ще излезнат доста неща. може и сам да си ги провериш успех

Mury
01-03-2007, 12:18
95-100 градуса е нормална температура за този двигател а перките е по-вероятно да не се пускат заради реостата.Погледни го седи на самия радиатор над перките виж дали няма някоя нагоряла букса аз съм имал такъв яд с бившата Алфа :wink: :wink:

allberti
01-03-2007, 15:03
Според мен неправилно свързваш повишаваштата се температура и невървежа. По-скоро времето в което се повишава температурата.През това време започва да липсва нещо но не е цилиндър а гориво.

akula
01-03-2007, 15:05
Според мен неправилно свързваш повишаваштата се температура и невървежа. По-скоро времето в което се повишава температурата.През това време започва да липсва нещо но не е цилиндър а гориво.

при прегряване(неработеща перка-примерно) на двигателя започва да придърпва и да губи мощност , а в последствие си е ...... - за съжаление от личен опит го казвам :frown:

Mury
02-03-2007, 11:56
Според мен неправилно свързваш повишаваштата се температура и невървежа. По-скоро времето в което се повишава температурата.През това време започва да липсва нещо но не е цилиндър а гориво.

при прегряване(неработеща перка-примерно) на двигателя започва да придърпва и да губи мощност , а в последствие си е ...... - за съжаление от личен опит го казвам :frown:
При тези коли няма такова нещо аз мойта старата я карах около 6 месеца докато разберем откъде идваше проблема и си вдигаше редовно 110 градуса но никога не е губила мощност :wink:

Pinky
02-03-2007, 12:59
а къде се оказа проблема? Моята понякога се опитва да минава 100 (тъй де, май е сто, чертичката) и тогава перката се включва на степен излитане и си смъква надолу. Не съм сигурен до колко е нормално това. На диагностиката Бобо не спомена нищо за проблем от такова естество.

|b|o|x|e|r|
02-03-2007, 19:55
Ами пичове незнам, ужасно си скъсах нервите тази седмица с колата, няма ден без тиа мъки, просто ужас.
С Бобо говорих другата седмица, ще го гледа............ едни казват ламбда, други катализатор + гърнета , 2-рото е напълно вероатно защото са за смяна, ма такава немощ да докарват ..... незнам, но и двете са по 200 лв. та и отгоре :( , некви препоръчителни места за смяна на тези неща без ААуто?

Благодаря на всички :)

Mury
03-03-2007, 11:17
а къде се оказа проблема? Моята понякога се опитва да минава 100 (тъй де, май е сто, чертичката) и тогава перката се включва на степен излитане и си смъква надолу. Не съм сигурен до колко е нормално това. На диагностиката Бобо не спомена нищо за проблем от такова естество.

Водна помпа,турбинката е пластмасова :evil: :evil: и се пука от годинките превърта и спира да върти водата :wink:

aneto
12-03-2007, 22:51
boxer, не съм голяма разбирачка...но от личен опит ще те наведа на две мисли:
1. Провери (продухай със сгъстен въздух) леглата на свещите. Понякога става конденз там НЕ ЗНАМ ОТКЪДЕ, НО ПРИ МЕН БЕШЕ ТАКА и що диагностики отнесох, докато го разбера. ( нали се сещаш, че водата помага на искрицата да "свитне" през кабела понякога не на електродите, а по метала на главата).
2. Недай боже, да си духнал гарнитура на главата. Ако течността вдигне налягане (както казваш - при загряла стаа проблема) и има малка шупличка в гарнитурата - бензин, въздух и вода понякога горят. АМА ПОНЯКОГА - НЕ!!!
p.s.: Трудно се хващат тези неща на диагностика. Проверявай нивото на водата.
Успех!