View Full Version : Заместник на Алфа 146?
Май и е време за пенсия... трябва ми евтин 5 врат хеч с климатик, АБС, здраво/евтино окачване и вътрешно пространство и разположение сходно с 146 та.
Колата ще се кара около 200-300 км. на месец, само в София.
Ровя из мобиле.бг и получавам главоболие...
Май и е време за пенсия... трябва ми евтин 5 врат хеч с климатик, АБС, здраво/евтино окачване и вътрешно пространство и разположение сходно с 146 та.
Колата ще се кара около 200-300 км. на месец, само в София.
Ровя из мобиле.бг и получавам главоболие...
Първият въпрос е - за 3000 км годишно заслужава ли си да се поддържа кола?
Първият въпрос е - за 3000 км годишно заслужава ли си да се поддържа кола?
Пред алтернативите, да.
---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:33 ----------
фокус
Кой фокус по-точно?
old alfist
17-02-2014, 16:35
147.
147.
Още една 156 ца в смалено купе не ми трябва :)
зависи какъв ти е бюджета. има и бензини до 100кс има и малки комън реил дизели tdci които са psa.
зависи какъв ти е бюджета. има и бензини до 100кс има и малки комън реил дизели tdci които са psa.
Да не излиза по-скъпо от 156 ца да кажем, инак става малко безсмислено да имам 2 кола по-скъпа от основната :)
Читави ли са им дизелите на тия фикуси?
Mitsubishi Space star
Аз ли не се ориентирам или това е вагон/комби, а не хеч?
Да не излиза по-скъпо от 156 ца да кажем, инак става малко безсмислено да имам 2 кола по-скъпа от основната :)
Читави ли са им дизелите на тия фикуси?
пффф, че то да стигнеш 156-цата по потдръжка...
шарнири сменяеми по 20-30лв, термостати и те толкова, ремъци и ролки май към 200лв....
мк1 има 1,8 дизел който е дърт и 1,8 модернизиран комън реил. мк2 има 1,6 дизел 100кс ПСА - пежо.
пффф, че то да стигнеш 156-цата по потдръжка...
шарнири сменяеми по 20-30лв, термостати и те толкова, ремъци и ролки май към 200лв....
мк1 има 1,8 дизел който е дърт и 1,8 модернизиран комън реил. мк2 има 1,6 дизел 100кс ПСА - пежо.
Имах предвид тотална цена, покупка/гориво/поддръжка... а не само поддръжка, нещо дето няма да навърта и 5000 годишно колко амортизация ще има :)
Това 1.6 100кс какво може, кара ли се като JTD - да драпа без и да тръгва с настъпана газ?
RoMeO_156_GTA
17-02-2014, 19:25
С тези изисквания май нищо друго италианско няма, освен по-нова 146, Брава или Стило, но всички са с цял носач. Стилото поне има и с малкия данък, но са редки http://www.cars.bg/c461503 . Фокуси 1.8 ТДДИ по едно време бяха голям хит. Само трябва да им се гледат помпите как са, иначе са здрави мотори. Тези 1.6 100 са по-нови и съответно по-голяма цена от 156....Като няма таван на бюджета, малко на гадаене става. Иначе масово българина избира Ауди А3, Голф или Астра като кола от тези критерии, но колко са здрави, не знам...
Аз също съм пред подобна дилема и съм проучвал вариантите за втора кола.
За градска кола много добър вариант е Хонда ХР-В. Висока за дупки и бордюри, дървеняшка, но функционална. Минусът е, че няма двигател под 100 к.с.
Форд Фюжън - подвигната Фиеста, грозничка, но с евтина поддръжка и опростена като двигател и окачване. Ако имаш желание, мога да те насоча към конкретна.
Подкрепям идеята за Фокуса - не е много голям, не е много малък, приятен за каране, с поносима поддръжка.
италиански 5 врат дизелов хечбек може да видиш гранде пунто. стило обаче не е добра идея никак.
италиански дизел в надеждна кола = опел
японски дизел- тойота, обаче втора употреба почти всички са смазани от каране щото основно са били служебни коли.
рено,пежо,ситроен - трябва да си мазохист (или лаик)
welcome to the real world :D
италиански 5 врат дизелов хечбек може да видиш гранде пунто. стило обаче не е добра идея никак.
италиански дизел в надеждна кола = опел
японски дизел- тойота, обаче втора употреба почти всички са смазани от каране щото основно са били служебни коли.
рено,пежо,ситроен - трябва да си мазохист (или лаик)
welcome to the real world :D
Що бре какво им е например на сританте мегани (освен обслужването през аспуха)?
Гранде Пунто е хубаво, но идва скъпо... Стило от вътре ми е много странно (какво му е иначе?).
Какво им е на Хонда и Мазда, че само Тойоти да се гледат?
Кой Опел - Астрата е скъпа с хубав мотор, Корса ми малее, Агила е хумористична (не съм влизал вътре обаче)?
То като гледам препоръките, ще ми излезе по-изгодно да си купя Либра (вярно, че само комбито има вид и от градска въшка отиваме на вагонетка) :twisted:
---------- Post added at 08:55 ---------- Previous post was at 08:53 ----------
Аз също съм пред подобна дилема и съм проучвал вариантите за втора кола.
За градска кола много добър вариант е Хонда ХР-В. Висока за дупки и бордюри, дървеняшка, но функционална. Минусът е, че няма двигател под 100 к.с.
Форд Фюжън - подвигната Фиеста, грозничка, но с евтина поддръжка и опростена като двигател и окачване. Ако имаш желание, мога да те насоча към конкретна.
Подкрепям идеята за Фокуса - не е много голям, не е много малък, приятен за каране, с поносима поддръжка.
Hr-V ... идейно, но вътре ми се струва доста малко, поне на пръв поглед над 1 (3 врати) паркирана в нашия паркинг.
Фюжън ми се струва тесничък, но ще го погледна, то в нашите условия колкото по-високо, толкова по-добре.
Фюжъна е анти кола за мен. Веднъж карах един чисто нов от Силистра до Русе и направо се чудех, как може да създадат такова недоразумение :)
Що бре какво им е например на сританте мегани (освен обслужването през аспуха)?
Гранде Пунто е хубаво, но идва скъпо... Стило от вътре ми е много странно (какво му е иначе?).
Какво им е на Хонда и Мазда, че само Тойоти да се гледат?
Кой Опел - Астрата е скъпа с хубав мотор, Корса ми малее, Агила е хумористична (не съм влизал вътре обаче)?
стило имат много проблеми с тоците. то не са алтернатори,светещи лампи, еърбеци и какво ли не.
дизелова мазда всъщност е форд с двигател пса хди и емблема на мазда.
хонда съвсем наскоро направиха първия си дизелов двигател. той обаче е 2,2л . иначе другите монтирани двигатели са сбирщайн буквално и то колкото да ги има в гамата за европа.
нали дизел си търсиш, както виждам.
фюжън не е кола, по-добре фиеста /той на нея е базиран/.
хонда хр-в особено 5 врати 4х4 е много добра оферта, ама да е основна кола на мястото на 156, но е само бензин 1,6 105 и 120кс.
стило имат много проблеми с тоците. то не са алтернатори,светещи лампи, еърбеци и какво ли не.
дизелова мазда всъщност е форд с двигател пса хди и емблема на мазда.
хонда съвсем наскоро направиха първия си дизелов двигател. той обаче е 2,2л . иначе другите монтирани двигатели са сбирщайн буквално и то колкото да ги има в гамата за европа.
нали дизел си търсиш, както виждам.
фюжън не е кола, по-добре фиеста /той на нея е базиран/.
хонда хр-в особено 5 врати 4х4 е много добра оферта, ама да е основна кола на мястото на 156, но е само бензин 1,6 105 и 120кс.
Не сипа нищо на меганите :D
Хр-В не е ли доста по-тясно от 156 ца бре?
Аз ли не се ориентирам или това е вагон/комби, а не хеч?
Бе някакво ван-че по-скоро е, но масово ги водях хеч.
Иначе има 1.3 мотор (~85 к.с.), който подлежи на газифициране и разхода е около 12 лв/100 градско.
е що да им сипя. казвам моите си впечатления и това което знам.
на мегана /2 предполагам/ и въобще на френските коли не ми харесват седалките които са като изтърбушени 20 годишни канапета, постния и евтин интериор и че са инженерно недомислени в детайл. за смяна на крушка на фара да разглабяш половината предница....
хр-в то е една идея по-тясно от 156 и не можеш да го настъпваш така, обаче е по-височко , вози комфортно дори и по дупките, автоматично му се задейства задното предаване и е евтино за обслужване а и от към разход.няма такава алфа. виж обаче в това мицубиши си е тесничко. реално ако го видиш до друга кола ще забележиш че е компактно.
old alfist
18-02-2014, 21:52
Най-добре си купи това, което те влече и дай на булката да кара 156-цата, освен ако не искаш да задоволяваш някакви нейни капризи, с които и тя не е наясно.
Fiat Croma от новия модел. Това за мен е добра опция.
digitalundgrd
19-02-2014, 16:33
Тия Кроми са над бюджета май... А и са доста големи като габарити сравнено с 145 146.
Аз от всички споменати бих скочил на "фокусника". Евтин за поддръжка, нисък разход на гориво. Не е нито малък, нито прекалено голям, кола на годината за 99г. Първоначалната цена за закупуването също не е висока.
е що да им сипя. казвам моите си впечатления и това което знам.
на мегана /2 предполагам/ и въобще на френските коли не ми харесват седалките които са като изтърбушени 20 годишни канапета, постния и евтин интериор и че са инженерно недомислени в детайл. за смяна на крушка на фара да разглабяш половината предница....
хр-в то е една идея по-тясно от 156 и не можеш да го настъпваш така, обаче е по-височко , вози комфортно дори и по дупките, автоматично му се задейства задното предаване и е евтино за обслужване а и от към разход.няма такава алфа. виж обаче в това мицубиши си е тесничко. реално ако го видиш до друга кола ще забележиш че е компактно.
Защто трябва да разглобяваш цялата предница за една крушка на Мегана...:lupe:....просто навиваш до край ляв или десен волан...виждаш капака в подкалника....махаш го и се докопваш до крушката....ако са ти по къси ръцете...може и гумата да свлиш:))).....верно недомислено е...:shutup:...но при всички модели има некви зайгравки за да отидеш в сервиз, ако не си се запознал технически с автомобила за елементарни неща....:prescription:
---------- Post added at 15:10 ---------- Previous post was at 15:04 ----------
п.п....по темата...кола и жена...трудна угодия.....просто вземи това, което и допада на нея.......ще имаш по малко ядове...няма да ти натяква, че ти си я избрал....ако иде реч за кола на съпругата ти....то набутването е нейзбежно:))))
Тия Кроми са над бюджета май... А и са доста големи като габарити сравнено с 145 146.
Аз от всички споменати бих скочил на "фокусника". Евтин за поддръжка, нисък разход на гориво. Не е нито малък, нито прекалено голям, кола на годината за 99г. Първоначалната цена за закупуването също не е висока.
Подкрепям. :)
Друг вариант - Зафира от първите. Много са удобни за града.
:)))...дай ни акъл да даваме....това при нас българите е в повече.....къде е 146, къде е Зафира, като кола пространство и сходство....никакво ...:lupe:
Аз предлагам автубус Сетра...42-места на въздушни възглавници:)))
Фокус -само бензинов, тея дърти дизели зимата тряя им се молиш. :wallbash::wallbash::wallbash: Рено Меган -забрави много тъпа кола.Аз съм с 2 ръце за 4 врато Пунто 2
Фокус -само бензинов, тея дърти дизели зимата тряя им се молиш. :wallbash::wallbash::wallbash: Рено Меган -забрави много тъпа кола.Аз съм с 2 ръце за 4 врато Пунто 2
+1 за Пунто-то
За Фокуса имам много спорни впечатления - както за много добри и здрави екземпляри, така и за такива, които без видима причина хвърлят мотор - все бензинови.
:)))...дай ни акъл да даваме....това при нас българите е в повече.....къде е 146, къде е Зафира, като кола пространство и сходство....никакво ...:lupe:
Аз предлагам автубус Сетра...42-места на въздушни възглавници:)))
Зафирата е повдигната Астра бе, Боби. Астра и 146 не са ли общо взето в един клас.
Зафирата е повдигната Астра бе, Боби. Астра и 146 не са ли общо взето в един клас.
Да,ама не.....като повдигнеш един хечбек, не става мултиван....:lupe:
old alfist
20-02-2014, 08:04
Каквото и да вземеш с нищо не можеш да заместиш 146-цата.
Подръжката на 146 не е свързана с големи разходи, освен разхода на гориво в градски условия.
Трябва да минат няколко години за да избиеш новата "инвестиция", като се има предвид разходите по замяната - когато ги избиеш, ще и дойде време за смяна на новата придобивка, тъй, че си помисли заслужава ли си въобще.
Фокус -само бензинов, тея дърти дизели зимата тряя им се молиш. :wallbash::wallbash::wallbash: Рено Меган -забрави много тъпа кола.Аз съм с 2 ръце за 4 врато Пунто 2
Пунто не е ли много ситно бре, имам чувството, че ще ни стиска в раменете.
---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:42 ----------
Каквото и да вземеш с нищо не можеш да заместиш 146-цата.
Подръжката на 146 не е свързана с големи разходи, освен разхода на гориво в градски условия.
Трябва да минат няколко години за да избиеш новата "инвестиция", като се има предвид разходите по замяната - когато ги избиеш, ще и дойде време за смяна на новата придобивка, тъй, че си помисли заслужава ли си въобще.
146 та вече иска да си ходи... не си струва да се ремонтира повече, инак не бих я сменял изобщо.
Оглеждай се за друга 146 :)
Stoyan Georgiev
20-02-2014, 12:14
opel agila :gayfight:
Да,ама не.....като повдигнеш един хечбек, не става мултиван....:lupe:
Ма на човека не му трябва мултиван, а градска кола. Понеже съм карал такава служебна, знам, че е много удобна и я препоръчвам. :)
Оглеждай се за друга 146 :)
+ 1
146 JTD и иде малко по-ниско и по-скъпо картера... и читави се намират трудно.
Инак и това е вариант.
Ма на човека не му трябва мултиван, а градска кола. Понеже съм карал такава служебна, знам, че е много удобна и я препоръчвам. :)
:))...е ти това му предлагаш.....
Иначе Пунтото е добро за града....+1
п.п.а що се отнася за жтд то, че му бул нисък картера...има спасение до някъде с една алуминиева кора...
че останаха ли читави 146 жтд.
иначе зафирата е с габарити на астра и има повече място за товарене, НО сядането е много високо, вози твърдо и извънградско над 120 забрави.
че останаха ли читави 146 жтд.
Е това е проблема - и да са, трудно се намират, инак нямаше да има тема...
Някой да има идея за ей тоя екземпляр?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389632732447686&f1=details&slink=61ae78
santo_traficante
24-03-2014, 17:36
Като го видиш на живо ще припаднеш:grin: При Иван кола за 1200лв е пълен кенеф:grin:
Е па оно и от снимката моеш да припаднеш. :big_whoops:
мда, още от снимките си личи че е кенефче.
146 жтд не си заслужава щото под 3000 не можеш да намериш читава ако изобщо намериш. освен това е стара като концепция /все пак е всъщност кола от 95-та/. за тези пари можеш да вземеш много по-сигурна.
ако държиш на 146, може да видиш брава - същия двигател, същото окачване , но има значително по-голям избор.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.