View Full Version : Лагер за предна главина
dilyan123
24-02-2014, 12:07
Здравейте! Предстои ми смяна на преден лагер на главината, в ахм-ауто, за моят модел струва 60-100лв. Поразтърсих се из нета, и намерих лагери между 20 и 35 лв ( http://www.lagerite.com/index.php?art_num=&sized1=37&sized=72&width=37 ). Някой знае ли дали тези ще ми свършат работа? Колата е Алфа Ромео 146 1.4 ТС `98.
72/37/72 това е точния размер,другото е цена,марка и както решиш аз за 17 лв я карах18 к,продадох я и още я карат с него,важно е да го набиете с преса а да не се лупа с чук!
dilyan123
24-02-2014, 22:03
Благодаря за отговора, но лагера не е ли с размери 37x72x37mm ?
Благодаря за отговора, но лагера не е ли с размери 37x72x37mm ?
Сори объркал съм местата на цифрите!
С евтините лагери май е на късмет някой карат дълго други, не. За по евтините лагери ми дадоха съвет - махаш капсуловката и слагаш още грес, но как става и каква грес незнам и не съм го пробвал никога. Преди два месеца купих чисто нов "евтин" лагер който изкара около 500 км, но там явно е имало друг проблем от моя страна - или лош монтаж или при набиването нещо е станало. А лично аз реших да направя така - втора ръка шенкел с набит лагер и главина. Там по евтино излиза обаче не знаеш колко ще изкара, иначе колегите от форума, които ги продават са коректни. :-)
Edit: И винаги набиване на преса. :-)
капсуловката в случая е гумена двустранна с устна. така опира в 2-те черупки на лагера и го пази от вода и боклуци. по принцип е възможно да се махне от едната страна, когато не ти трябва да е защитен там, но аз не бих го направил. лагерите имат достатъчно смазка, но ако искаш да вкараш още има начин. загряваш масло, пускаш лагера в него и оставяш да изстине. ако маслото е твърде много обаче рискуваш да избие капсуловката. лагерите се повреждат когато им падне циментацията, но по принцип и евтините са ок.
капсуловката в случая е гумена двустранна с устна. така опира в 2-те черупки на лагера и го пази от вода и боклуци. по принцип е възможно да се махне от едната страна, когато не ти трябва да е защитен там, но аз не бих го направил. лагерите имат достатъчно смазка, но ако искаш да вкараш още има начин. загряваш масло, пускаш лагера в него и оставяш да изстине. ако маслото е твърде много обаче рискуваш да избие капсуловката. лагерите се повреждат когато им падне циментацията, но по принцип и евтините са ок.
Мерси за пояснението :-) . И един въпрос от мен. Капсуловката трябва ли да опира в зегерката и проблем ли е?
капсуловката е свързана неподвижно към външната черупка.
капсуловката е свързана неподвижно към външната черупка.
Искаш да кажеш вътрешната? На този лагер който ми дадоха днес се върти с вътрешната и главината??
значи аз съм в грешка. този е по-особен и е така както казваш.
на стандартните лагери си е към външната черупка. там има няколко варианта - ако номера завършва на z или zz, значи е с метална капсуловка. тя пази от големи частици, но не и от течности. ако завършва на на rs или 2rs има металогумена капсуловка. тя пази и от течности тъй като опира и в двете черупки. това се усеща като съпротивление когато завъртиш лагера и понякога не е желателно. такива са лагерите по алтернатори, ролки ..........
:punk:
значи аз съм в грешка. този е по-особен и е така както казваш.
на стандартните лагери си е към външната черупка. там има няколко варианта - ако номера завършва на z или zz, значи е с метална капсуловка. тя пази от големи частици, но не и от течности. ако завършва на на rs или 2rs има металогумена капсуловка. тя пази и от течности тъй като опира и в двете черупки. това се усеща като съпротивление когато завъртиш лагера и понякога не е желателно. такива са лагерите по алтернатори, ролки ..........
Мерси колега :-) изприщих се вече с тези лагери. Става въпрос за лагер главина предно колело :-)
dilyan123
27-02-2014, 07:37
И аз благодаря! :yes:
ivalin93
27-02-2014, 13:23
бих те посаветвал земи си втора ръка главина и си готов
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.