View Full Version : Генерация за 2,5
Martini_Racing
02-03-2014, 13:11
Колеги дайте съвет за генерация на 2,5 и въздушен филтър :)
Росен Желев
02-03-2014, 21:32
Ако нямаш модове за какво ти е друга генерация?
Martini_Racing
03-03-2014, 06:54
Възнамерявам да има ,и без друго съм в бокса
Росен Желев
04-03-2014, 00:08
Еми кажи какво ще правиш колко коня ще качваш и колко е старата. Без турбо не трябва да е много голяма.
Martini_Racing
04-03-2014, 06:46
Остава си атмосферен мотор с параметри: 2.5 v6 24v - 190hp.
Идеята ми е за ремап с генерация и филтър ако хвана 10 кончета ще е чудо , не че не искам повече , но без турбо :( няма как :(
Росен Желев
04-03-2014, 11:40
Не си харчи излишно парите генерация и филтър коне не вдигат.
Martini_Racing
04-03-2014, 13:11
Не си харчи излишно парите генерация и филтър коне не вдигат.
Идеи за друго?
Идеи за друго?
Само мръсна газ. Предполагам, че това го владееш :)
Martini_Racing
04-03-2014, 14:45
Само мръсна газ. Предполагам, че това го владееш :)
По-добре от колко можеш да си представиш :)
don_pepone
04-03-2014, 17:12
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta/358429-high-power-racing-v6-manifold-and-downpipe.html и назад с Ф63 неръждавейка с едно хубаво средно и едно крайно гърне и си в джаза, после един К§Н филтър (колд интейк ако може) и накрая РЕМАП на Дино ;)
Linkestis
04-03-2014, 18:26
И тотала пари,коне е..?
BillyBoy`
04-03-2014, 19:56
Остава си атмосферен мотор с параметри: 2.5 v6 24v - 190hp.
Идеята ми е за ремап с генерация и филтър ако хвана 10 кончета ще е чудо , не че не искам повече , но без турбо :( няма как :(10 кончета само със и филтър генерация ако си мислиш че ще ги хванеш,бъркаш се яко.
Остава си атмосферен мотор с параметри: 2.5 v6 24v - 190hp.
Идеята ми е за ремап с генерация и филтър ако хвана 10 кончета ще е чудо , не че не искам повече , но без турбо :( няма как :(
Не си харчи излишно парите генерация и филтър коне не вдигат.
Грешка. На V6 e леко по-различно.
Ето ти дино данни за GTA в различни конфигурации. http://www.supersprint.com/en/IT/prod-p-7109-5966-8-alfa_romeo_156_gta_32i_v6_250_hp_sedansport_wagon_ _02_E28093E280BA.aspx
+10 коня само от генерация
+20 коня с колектори , генерация , обаче забележи че това е БЕЗ махнат катализатор.
И всичко това изглежда да е без ремап !
На 2.5 само с ремап му дават +16 до +2? коне.
Изводите си ги прави сам.
Martini_Racing
04-03-2014, 22:12
Грешка. На V6 e леко по-различно.
Ето ти дино данни за GTA в различни конфигурации. http://www.supersprint.com/en/IT/prod-p-7109-5966-8-alfa_romeo_156_gta_32i_v6_250_hp_sedansport_wagon_ _02_E28093E280BA.aspx
+10 коня само от генерация
+20 коня с колектори , генерация , обаче забележи че това е БЕЗ махнат катализатор.
И всичко това изглежда да е без ремап !
На 2.5 само с ремап му дават +16 до +2? коне.
Изводите си ги прави сам.
Ще взема да скоча в приключението :)
don_pepone
04-03-2014, 22:21
И тотала пари,коне е..?
Ами за 500-600 лв може се намери някой да му напрай такъв колектор и тръбите назад стига да си намери някви размери за макет + филтъра и ремапа ше иде на едни 1000лв тотал и като коне поне 25 според мен ( на колелата) щее рализката
А ако само смени генерацията ,без колектор и направи другите неща мисля пак щее доволен как ще живне колата и ще му излезе доста по-евтино,но хората са го казали
Атмосферния тунинг нее за всеки- излиза скъпо а ефекта е малък"
Не очаквай резултати като на GTA.
Custom колектори на 60 са доста пари и не си струва.
Вариант 1: тръба с избран от теб диаметър и качествено крайно гърне.
Вариант 2: тръба , проходно гърне, тръба , качествено крайно гърне.
Вариант 2 вероятно ще е по-приятен звука, по но-скъпо.
Ако всичко по колата ти е ок, само с агресивен чип тунинг можеш да изкараш 20 коня (така твърдят мапърите ...) , чип и генерация 25-28 може би !
И аз съм чувал че астматика му трябва турбо и кокали които да държат на него Тогава резултата е добър но скъп С някой лев пак немалко де може би ще постигнеш търсените малко коне но надали ще те задоволят
Martini_Racing
05-03-2014, 07:49
Ами за 500-600 лв може се намери някой да му напрай такъв колектор и тръбите назад стига да си намери някви размери за макет + филтъра и ремапа ше иде на едни 1000лв тотал и като коне поне 25 според мен ( на колелата) щее рализката
А ако само смени генерацията ,без колектор и направи другите неща мисля пак щее доволен как ще живне колата и ще му излезе доста по-евтино,но хората са го казали
Атмосферния тунинг нее за всеки- излиза скъпо а ефекта е малък"
Спор няма,но такава имаше като търсех :(
---------- Post added at 05:49 ---------- Previous post was at 05:46 ----------
Не очаквай резултати като на GTA.
Custom колектори на 60 са доста пари и не си струва.
Вариант 1: тръба с избран от теб диаметър и качествено крайно гърне.
Вариант 2: тръба , проходно гърне, тръба , качествено крайно гърне.
Вариант 2 вероятно ще е по-приятен звука, по но-скъпо.
Ако всичко по колата ти е ок, само с агресивен чип тунинг можеш да изкараш 20 коня (така твърдят мапърите ...) , чип и генерация 25-28 може би !
Вариант 2 ми допада най-много :)
BillyBoy`
05-03-2014, 10:00
Не се залъгваи без валове няма как да стане тая история за 20+коне.
Martini_Racing
05-03-2014, 11:17
Има един начин да разберем :)
BillyBoy`
05-03-2014, 11:32
Ще си хвърлиш парите на вятъра.;-)Eнтусиазма е хубаво нещо но разочарованието е голямо след това.
Martini_Racing
05-03-2014, 11:54
Без болка няма успех :)
Bobiuzunov
05-03-2014, 20:06
Аз също съм на мнение че на атмосферка нещата се получават трудно,аз също се замислях за ремап,но аз карам на газ и незнам дали ще има ефект,пък и моите 226 коня ми стигат,при дизеловата нещата вече седят по друг начин.
Martini_Racing
05-03-2014, 21:45
при дизела турбото дава пауъра Боби ,а аз с атмосферката,само с бустер и 98 и sportTronic:( как да го получа?
Bobiuzunov
05-03-2014, 21:56
Абе ще стане,но не очаквай резултат като при турбо мотор,има едно решение,взимай някоя кола с по голям обем,ама лошото е че Алфа намат V8,V10 и т.н,разбирасе тук не трябва да се включва 8C.
VooDoo-37
05-03-2014, 22:04
Дадох 1000 лева за тази изпускателна система: http://www.scorpiongta.co.uk/
На празен ход меко казано не ми харесва как звучи. От 1000 оборота нагоре е добре, но ако сега си купувах изпускателна система бих си взел стандартната за колата.
Martini_Racing
05-03-2014, 22:06
Абе ще стане,но не очаквай резултат като при турбо мотор,има едно решение,взимай някоя кола с по голям обем,ама лошото е че Алфа намат V8,V10 и т.н,разбирасе тук не трябва да се включва 8C.
Боби имам и 10-цилиндрово Ауди ,но Алфата е моята страст
VooDoo-37
05-03-2014, 22:13
Звучи горе-долу така: http://www.youtube.com/watch?v=YU4w2rioBfA
Bobiuzunov
05-03-2014, 22:13
Затова че са ни страст на всичките които сме тук е ясно,аз имам две,скоро ще станат три,пък и брат ми запалих та и той си взе 166-ца.;-)
Има един начин да разберем :)
Чип тунинг само на дино. В каталозите на мапъра пише примерно +20 коня. Мерите на диното преди и след. Ако подобрението е доста по-малко от обещаното - ти си решаваш дали да платиш или да ти върнат оригиналния чип.
digitalundgrd
05-03-2014, 22:32
Черно на бяло с дино графики от форума
( http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=908512&postcount=12 ):
ГТВ 3.2 v6
stock - 240 к.с. и 260нм
след генерация без ремап - 250 к.с. и 280нм
след генерация и ремап - 255 к.с. и 274.4нм
Тези резултати са горе долу същите с измерените на сайта на supersprint , които пуснах малко по-назад в темата.
Т.е. Явно има смисъл от колектор на 60 ама мноО парА.
A чип тунинг за 5 коня отгоре мисля да не го коментирам.
Звучи горе-долу така: http://www.youtube.com/watch?v=YU4w2rioBfA
Не ми харесва . :no:
Трябва да запиша моята(2 проходни и крайно) но с телефона не знам какво ще излезе.
don_pepone
05-03-2014, 22:58
Хмм интересно как след ремапа има само 5 коня отгоре,но по-интересно е как въртящия момент пада малко надолу... аз бих предпочел да го запазя за сметка на тия 5 коня... но НО БОБО не яде колците с доматите дет се вика и 100% е предпочел мощност в по-голям диапазон отколкото кратък пик. На снимката не се виждадобре или поне аз не разчитам,а на ПДФ-а има само графика след ремапа, но най-добре БОБО да си каже ква е цялата схема там :)
Martini_Racing
05-03-2014, 22:59
Чип тунинг само на дино. В каталозите на мапъра пише примерно +20 коня. Мерите на диното преди и след. Ако подобрението е доста по-малко от обещаното - ти си решаваш дали да платиш или да ти върнат оригиналния чип.
Ето къде е презюнкцията Драго :)
digitalundgrd
05-03-2014, 23:03
Не всичко е максимално високи цифри, по-важното е в голям диапазон да имаш възможно най-много конье (плато), а не палатка :)
Прав си, обаче ако на рекламата пише +20, а получиш нула ... т.е. фабричните но в по-голям диапазон , ти би ли "платил" ?
Martini_Racing
06-03-2014, 00:42
Драго тогава ще скасим диатанцията,много бързо с мапъра :)
digitalundgrd
06-03-2014, 08:47
Прав си, обаче ако на рекламата пише +20, а получиш нула ... т.е. фабричните но в по-голям диапазон , ти би ли "платил" ?
Така зададен въпроса, аз ще те питам по същата логика :
Ти защо си платил кола, която от завода пише 190коня, а реално ако я премериш ( дори чисто нова) ще покаже десетина коня надолу спрямо каталожните?
Така, че колега Мартини Рацинг, първо трябва да скъсите дистанцията с дилъра на марката/джамбаза, а след това надолу по веригата - мапери, тунери итн.
ecotronic
06-03-2014, 10:13
Така зададен въпроса, аз ще те питам по същата логика :
Ти защо си платил кола, която от завода пише 190коня, а реално ако я премериш ( дори чисто нова) ще покаже десетина коня надолу спрямо каталожните?
Така, че колега Мартини Рацинг, първо трябва да скъсите дистанцията с дилъра на марката/джамбаза, а след това надолу по веригата - мапери, тунери итн.
Ясно е, че обявената от производителя мощност е тази на двигателя. Ако тя бъде замерена, най-вероятно ще съответства.
Jivko7777
06-03-2014, 10:42
Ясно е, че обявената от производителя мощност е тази на двигателя. Ако тя бъде замерена, най-вероятно ще съответства.
не и на атмосферките
ecotronic
06-03-2014, 11:13
не и на атмосферките
На всички!
Ако свалиш мотора и го качиш на стенд с предписаното от производителя гориво, масло и т.н и установиш мощност по-ниска от обявената + % допустим толеранс, можеш да осъдиш производителя.
Тук някой хора не правят разлика между КС на колелата и КС на колянов вал. Разликата е от порядъка на 20 коня, а може и повече, в зависимост типа на скоростната кутия.
digitalundgrd
06-03-2014, 13:07
В маднес(Пловдив), където е мерена колата, диното си изчислява евентуалните загуби и мери мощност на мотор! Който не вярва да ходи да пита на място ;)
ecotronic
06-03-2014, 13:27
Това, че не излизат конете може да се дължи на една камара фактори.
Това за което аз говоря е, че обявената от производителя мощност на мотора трябва да и съответства на реалността.
В противен случай е нарушение, което води до юридическа отговорност.
digitalundgrd
06-03-2014, 17:28
Нали се сещаш колко от всички собственици на автомобила Х ще си премерят някога колите на дино, камо ли на такова, което се разкача мотора и се слага на специален стенд... Може би цифрата се върти м/у 0 и 0.1% ;) Така, че много малко вероятно е някой да ги "хване в крачка". А като ги хванеш, ще се намери някой който да извади от 100кладенеца вода... Ако си навит пробвай може да осъдиш Алфа Ромео и да спечелиш луди пари, или най-много да загубиш 70-80лв за замерка на дино:)
ecotronic
06-03-2014, 17:35
Ако съм 100% сигурен в това, че моторът ми при никакви обстоятелства не си вади обявените коне, ще си направя този труд а с парите ще си купя 159 - ка :)
Ти защо си платил кола, която от завода пише 190коня, а реално ако я премериш ( дори чисто нова) ще покаже десетина коня надолу спрямо каталожните?
Нали написах по-горе : мериш преди и след ремап-а. Заводските ги оставяме и гледаме само измереното на едно и също дино преди и след.
Ще ти отговоря за моята кола, въпреки че ти не ми отговори на въпроса. Не съм я избирал по конете, имах си списък с различни марки и модели, а първия критерий беше да не ми е тясно. Това си е проблем за мен ... От там се спрях на 156 и дойде дилемата за двигател. Дизел 2ра ръка не бих си купил и останаха бензинките . Е там избора е родилка или V6...
На драг/писта не ходя, дали е 190 или не - не ме бърка особено.
В маднес(Пловдив), където е мерена колата, диното си изчислява евентуалните загуби и мери мощност на мотор! Който не вярва да ходи да пита на място ;)
Ключовата дума тук е "изчислява".
Ти напълно ли си сигурен че алгоритъма за изчисление е точен, защото аз не.
Производителя може също да лъже в заводските коне, не отричам. Но там има по-малко "изчисления" тъй като мотора е сложен на стенд..
Ако съм 100% сигурен в това, че моторът ми при никакви обстоятелства не си вади обявените коне, ще си направя този труд а с парите ще си купя 159 - ка :)
159ка си купи ама дизел , че бензиновия двигател ще трябва да го вадиш и проверяваш ...
159ка си купи ама дизел , че бензиновия двигател ще трябва да го вадиш и проверяваш ...
Що?
Е как защо, да види дали мощността е колкото производителят е обявил.
digitalundgrd
06-03-2014, 22:07
Нали написах по-горе : мериш преди и след ремап-а. Заводските ги оставяме и гледаме само измереното на едно и също дино преди и след.
Ще ти отговоря за моята кола, въпреки че ти не ми отговори на въпроса. Не съм я избирал по конете, имах си списък с различни марки и модели, а първия критерий беше да не ми е тясно. Това си е проблем за мен ... От там се спрях на 156 и дойде дилемата за двигател. Дизел 2ра ръка не бих си купил и останаха бензинките . Е там избора е родилка или V6...
На драг/писта не ходя, дали е 190 или не - не ме бърка особено.
Ключовата дума тук е "изчислява".
Ти напълно ли си сигурен че алгоритъма за изчисление е точен, защото аз не.
Производителя може също да лъже в заводските коне, не отричам. Но там има по-малко "изчисления" тъй като мотора е сложен на стенд..
159ка си купи ама дизел , че бензиновия двигател ще трябва да го вадиш и проверяваш ...
Виж започваме много да влизаме в разни общи приказки и иронии кой какво да си купи и защо. Темата е за генерация на 2.5 в6 мотора и евентуално какво ще спечелиш от това.
Според теб, до колкото четох в пост номер 13, ще вдигнеш близо 40 коня спрямо фабричните 190 с "чип, колектори и генерация" (тоест тотала трябва да удари около 230 коня).
Аз дадох РЕАЛЕН пример с кола от форума, която е 3,2 в6 и след подобни намеси е качила РЕАЛНИ 20 коня. Съвета ми е да не разчиташ сляпо на инфо само от сайтовете на супер спринт и мапера Х.
Мерил съм бившата ми 147-ца и Фиата от подписа ми 5 пъти на два различни дино стенда (Про спийд-София и Маднес-Пловдив), да не говорим за това че съм присъствал лично на бая измервания на коли (атмосферки и турбо) на мои приятели и познати. Предполагам ви е известно, че и двете места са доста сериозни (със сериозни проекти), и е малко смешно да се намеква, че данните получени от тях не са достоверни.
Таа смея да твърдя, че имам "бегла представа" как и колко лесно се качват 40 коня на атмосферка, а вие ги раздавате като бонбонки тик-так :Topic-is-closed-bg:
Числото 40 го няма в пост 13. И с това спирам да допринасям за offtopic-a в този offtopic. :cheers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.