View Full Version : кой номера са релето и бушона на бензиновата помпа на алфа 146 1.6 боксер
remthename
06-03-2014, 15:35
моля ако някой знае спешно да ми каже кой номер са релето и бушона на бензиновата помпа благодаря предварително!
релето и бушона на бензиновата са отпред до акумулатора, от шофьорската страна. закрити са от един правоъгълен черен капак. там са 2-те главни релета.
ако не ти работи помпата, провери бутона под шофьорската седалка.
remthename
06-03-2014, 16:07
бушона беше изгорял смених го но като въртя не пали и след като спра да вартя тогава се чува помпата така ли е попринцип защото не би ли трябвало да се чува преди да завъртя?
ivan dimitrov
06-03-2014, 17:23
---
да, на тая кола бензиновата тръгва след като стартера завърти.
remthename
06-03-2014, 18:30
не можахме да намерим причината за изгарянето на бушона, но иначе помпата хвърля гориво, но не идва гориво от възвратния маркуч, дори и пробвах чрез смучене да го докарам, но не хаха. А този бутон под шофъорската седалка за какво е?
ivan dimitrov
06-03-2014, 18:52
---
remthename
06-03-2014, 18:58
мне аз купих нова помпа като завъртя ключа хвърля гориво погледнах никъде няма теч на моменти аха аха да запали ама не може пак от възвратния маркуч не идва никакво гориво...
ivan dimitrov
06-03-2014, 19:33
---
remthename
06-03-2014, 20:06
да помпата е 2ра ръка но предпазителя изгоря преди това имаше една малка гумичка на старата помпа и я сложих на новата защото си помислих че от там губи налягането, но не се оказах прав сега бушоните и релетата са си наред изкючвам дюзи и т.н защото на газ работи перфектно... проверих дали не тече от някъде но няма теч... натиснах и бутона но никакъв ефект
---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 20:03 ----------
да помпата е 2ра ръка но предпазителя беше изгорял преди да сложа новата имаше една малка гумичка на старата помпа и я сложих на новата защото си помислих че от там губи налягането, но не се оказах прав сега бушоните и релетата са си наред изкючвам дюзи и т.н защото на газ работи перфектно... проверих дали не тече от някъде но няма теч... натиснах и бутона но никакъв ефект
ivan dimitrov
06-03-2014, 20:16
---
pe6kata212
06-03-2014, 22:47
Много често ми се е случвало след като помпата тръгне да си ходи да започне, да гори бушона първоначално или след като се повреди.Едно е ясно първата помпа е сдала багажа и по този начин е изгорила бушона, втората помпа е тръгнала по нейния път и е въпрос на време предпазителя да изгори.
Другият малко вероятен проблем е да, е запушен вакуум регулатора, но това е шанс 1 на 1000.Аз лично бих опитал с друга помпа.
П.П. Не е лошо да се провери колко волта отиват на помпата, защото тези коли имат свойството да не доставят 12В на помпата заради стареене на кабелите и лоши връзки.
Колегата по горе даде правилна насока с манометъра.
ivan dimitrov
06-03-2014, 23:04
---
да, дори и да е запушен регулатора, трябва да работи (но не съм чувал за такъв). предпазния клапан май беше на 5-6бара.
при тебе трябва да се измери налягането на бензина в рейката. трябва да видиш около 2,5 бара. друг начин е да тестваш с помпа която си сигурен че работи (свалена от палеща кола, щото това че бръмчи не значи че работи).
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.