Log in

View Full Version : 145 боксер пуши на бензин



zende
21-03-2014, 20:37
Здравейте от доста време колата работи зле на бензин прекъсва,придърпва а съм сменил кабели,свещи,бубини.
Понеже колата пали на бензин и след това прехвърля на газ.Тази сутрин запалих и забелязах че припушва и когато прехвърли на газ не пуши :shock: Знаете ли от какво може да е?

ivan dimitrov
22-03-2014, 17:20
----

zende
22-03-2014, 20:44
1.3 боксер 95г.преди около 1 година си взех дюзи втора употреба но ефект нямаше.Може и другите дюзи да са били зле.

ivan dimitrov
22-03-2014, 22:05
---

zende
22-03-2014, 22:17
Утре ще прочета вашият инжекцион има ли лесен начин за нулиране на грешки. Хубаво е да се кара и на бензин от време на време. Инак се задрьстват инжекторите и започват да не "разпрашават" горивото. Следствие е не добро изгаряне, а от там и пушекьт. Имайте предвид че рано сутрин все още е хладно и може това което се вижда "отзад" да е пара. Ако на загрят мотор все още изпушва, вече е за притеснение.


Сутрин го прави на студен двигател след това няма проблем:):)

ivan dimitrov
22-03-2014, 22:37
---

zende
22-03-2014, 22:48
Мерси за инфото.Само да ми препоръчаш каква добавка да сложа?Сега като се сетя понякога като работи на бензин и я форсирам и препуква нещо в двигателя и аз предположих че са дюзи но не съм сигурен:)

ivan dimitrov
22-03-2014, 23:01
---

mordohy
22-03-2014, 23:02
Първо си провери маркучето на МАП сензора. После си виж датчиците на инжекциона. По точно за Т на въздуха и антифриза.
По принцип е на богата смес.
Аз обаче залагам на нещо по-прозаично.
Понеже караш на газ, бензина е изветрял. Ето за това пуши. Изобщо сложи 10 литра свеж бензин и я продухай на 5-5 500 оборота на магистралата за половин час и ще се оправи.
Не слагай никакви добавки, че ще отвориш още няколко теми!
Успех!

zende
22-03-2014, 23:07
Къде точно се намира това маркуче на МАП сензора и датчика?

pe6kata212
23-03-2014, 08:30
Нямаш маркуче на МАПа, колегата се е объркал, твоя Мап е монтиран от горе на смукателния колектор с две болтчета и една кръгла три пинова букса.
Вариантите за влошаването на работата са изброени по горе, но аз ще добавя и прецакан регулатор на горивото.
Най лесното нулиране на ЕКУто е да откачиш акумулатора за една нощ, след това да сипеш пресен бензин и да я покараш 100-200км като крадена за да си направи смесите.
Предполагам това ще ти реши проблема, но ако не го реши ще трябва да започнеш с тестовете на останалите компоненти от инжекциона.
Успех

zende
23-03-2014, 08:54
Нямаш маркуче на МАПа, колегата се е объркал, твоя Мап е монтиран от горе на смукателния колектор с две болтчета и една кръгла три пинова букса.
Вариантите за влошаването на работата са изброени по горе, но аз ще добавя и прецакан регулатор на горивото.
Най лесното нулиране на ЕКУто е да откачиш акумулатора за една нощ, след това да сипеш пресен бензин и да я покараш 100-200км като крадена за да си направи смесите.
Предполагам това ще ти реши проблема, но ако не го реши ще трябва да започнеш с тестовете на останалите компоненти от инжекциона.
Успех

Ще послушам съвета ти :) Ако проблема си остане се чудя дали да не отида да ми направят диагностика?Малко съм скептично настроен от тези диагностики защото ти откриват един куп грешки ти ги отсраняваш и накрая проблема пак си остава а си дал не малко пари за смяна на части:big_whoops:

mordohy
23-03-2014, 22:10
Нямаш маркуче на МАПа, колегата се е объркал, твоя Мап е монтиран от горе на смукателния колектор с две болтчета и една кръгла три пинова букса.
Вариантите за влошаването на работата са изброени по горе, но аз ще добавя и прецакан регулатор на горивото.
Най лесното нулиране на ЕКУто е да откачиш акумулатора за една нощ, след това да сипеш пресен бензин и да я покараш 100-200км като крадена за да си направи смесите.
Предполагам това ще ти реши проблема, но ако не го реши ще трябва да започнеш с тестовете на останалите компоненти от инжекциона.
Успех
Маркуче има. Вярно, че не е дълъг като моя, но има. Точно затова, никой не му обръща внимание. Тоя инжекцион боледува главно от вакуумните маркучета и регулатора заналягане. Много рядко и от потенциометъра на дросела, така наречения ТПС.

pe6kata212
24-03-2014, 07:09
Маркуче има. Вярно, че не е дълъг като моя, но има. Точно затова, никой не му обръща внимание.

Батко Ивоо, готина самореклама,но за съжаление наистина няма маркуч към МАПа, той е монтиран вътре в смукателя и се уплътнява от един О пръстен, бъркаш се.

icorousse
25-03-2014, 07:32
Боксера има маркуч. МАП сензора е монтиран външно на самите смукателни тръби и от него тръгва къс маркуч към колектора.:baby:

pe6kata212
25-03-2014, 08:18
Боксера има маркуч. МАП сензора е монтиран външно на самите смукателни тръби и от него тръгва къс маркуч към колектора.:baby:

Да на 1.6, на 1.3 обаче е монтиран директно в смукателя :flirt:

Speeder
25-03-2014, 11:29
На 1.6 Рочестър е с маркуч,

zende
25-03-2014, 21:52
Сипах повечко бензин и от 2 дена я карам на бензин:)една идея колата върви по добре но продължава да прекъсва и придърпва но го прави повече на ниските обороти :) на високите се държи по добре.Ще трябва да продължавам да търся проблема

ivan dimitrov
25-03-2014, 22:49
---

pe6kata212
26-03-2014, 07:41
Пробвай я на Газ и ако прекъсва, значи проблема е токов, ако не го прави значи е горивен.По този начин ще стесниш кръгът на търсене на проблема.

zende
26-03-2014, 09:05
Минал съм около 50км.Иначе на на газ колата работи много добре нито прекъсва нито мени обороти само на бензин е проблема:) Сега се сещам че и горивният филтър сменявах преди около 1000км.

pe6kata212
26-03-2014, 22:34
На първо четене значи или бензинова помпа е тръгнала да умира или най вероятно дюзите са ти дали фира.
Опитай с други дюзи от кола която не е била на газ и ако не се оправи значи е помпата.
Това са мои разсъждения, нека и колегите да споделят

zende
27-03-2014, 22:09
Вече почвам да си мисля че са дюзи защото като карам на бензин и от време на време нещо пука вътре в двигателя и ми се струва че са дюзи:pirate:

gubulko
28-03-2014, 13:46
Имам Алфа Ромео 145 1.6 Боксер (ех колко си я обичам) ... НО ... поредния проблем, който имам е следния:

Вчера колата работеше и вървеше прекрасно, но се чуваше едно леко почукване откъм двигателя, което е от седмица вече. След като я загасих вчера, сега започна и да пали трудно, а след запалването излиза бял пушек отзад. Когато държа високи обороти не гасне, но пусна ли педала на газта, оборотите падат моментално и изгасва. Като цяло не работи добре. Преди 3 месеца правих основен ремонт на двигателя (шлайфане на глави, смяна на гарнитури и т.н.).
Колата е с газов инжекцион, но от поне месец я карам само на бензин. Не знам какво да си мисля вече...
Мнение ?

manolito
28-03-2014, 21:58
Бял пушек от ауспуха, е признак на антифриз (вода) в цилиндрите....погледни дали маслото е с нормален цвят и дали не ти надува в разширителното казанче (мехури и мазни петна)

gubulko
05-04-2014, 19:45
Маслото е напълно нормално. Днес се позанимашах доста. Сшалих бензиношата помпа, за да прошеря дали работи - да. Отново проверих свещите и кабелите - добре са.
Колата пали доста трудно, след което държа педала на газта додолу, но оборити не вдига. Работи все едно е на 2 цилиндъра, а отзад като застана мирише много на бензин. Чудя се дали проблемът не е електрически ...

Вода и масло НЕ губи и НЕ смесва.

ivan dimitrov
05-04-2014, 20:05
---

gubulko
05-04-2014, 21:27
Свалихме свещите. Всичките мокри. Всичките дават искра на маса, според нас бубина, кабели и свещи са добре. Завихме всичко и при опит да запалим, отново запали много трудно и започва да се тресе като трактор.

ivan dimitrov
05-04-2014, 21:35
---

gubulko
05-04-2014, 21:41
Мога ли да помоля само за малко по-подробно описание къде се намира.
Благодаря.

ivan dimitrov
05-04-2014, 21:56
---

gubulko
05-04-2014, 22:08
Значи предполагате, че работи като трактор поради тази причина?

Още утре ще погледна тези неща...

Всичко започна след едно силно чукане отпред, което се появи изведнъж.

ivan dimitrov
05-04-2014, 22:45
---

gubulko
06-04-2014, 09:00
И докъде се стигна при теб накрая след като си имал същия проблем?

pe6kata212
06-04-2014, 09:36
За мен проблемите са два, а тоест или блокирали дюзи от Не използване или заминала помпа.Няма смисъл от добавки защото вече е късно.

ivan dimitrov
06-04-2014, 10:36
---

gubulko
06-04-2014, 14:22
Проверих помпата и работи. Сега обаче трябва да видя как да сваля дюзите и колко струват.

ivan dimitrov
06-04-2014, 19:44
---

mordohy
06-04-2014, 21:46
А да се сещате за датчика за температура на водата!?
А да се сещате за прехвърлил зъб на ангренажа!?
И Пешка, може на 1.3 да е на о-пръстен:oops:, ама принципа е същия. Сега се сещам, че май само 1.6 съм човъркал.
Ако е изтропал мотора, много вероятно е да имаме прескочили зъби на ангренажа и изкривен клапан.

ivan dimitrov
06-04-2014, 22:23
---

mordohy
07-04-2014, 22:08
Е нали проблема е на бензин?:gruebel:

ivan dimitrov
07-04-2014, 23:28
----

zende
21-06-2014, 21:25
Здравейте отново:) След като покарах известно време на бензин колата леко се стабилизира:clap2: но от 1 седмица рязко се влоши отново:yawn: Както бях споменал колата пали на бензин и след форсиране превключва на газ,от седмица се мъча и не всяка сутрин пали все едно се задавя колата почва да мирише на бензин и аха да запали и не иска.На другият ден пак пробвам и след няколко гърмежа от ауспуха с 300 зора запалва:drunk: след като запали после няма проблем но ако престои 2-3 часа е спорно дали ще запали.И това го прави на бензин на газ работи повече от добре.

zende
09-07-2014, 11:56
В крайна сметка се оказа че бензиновата помпа не е работила добре и от там е прекъсвала колата на бензин :) Нова помпа и сега си работи супер колата.Това което ме учуди че сменях помпата преди година но явно е заминала бързо :bravo: