View Full Version : Вибрации в педала на съединителя??
педала на съединителя ми вибрира при 1800 + обороти.
кат го докосна с крак (без да го натискам) го усеща как подритва леко и това се засилва до към 3000 оборота после намалява ..
заминаващ съединител или просто ебан съединител?
иначе за натискане е мек и нямам проблеми с превключване на скорости ...
trustworthy
04-03-2007, 16:29
утре ще пробвам, но сякаш на мойта не съм забелязвал подобни симптоми. Иначе е много твърд съединителят ми, ама е така над 10к км и няма пробс (да чукам на дърво)
Crusader
04-03-2007, 17:28
или са износени неравномерно палците на притискателния диск или аксиалния лагер е за смяна, ма това са само предположения, най- добре е да се свали скоростната кутия и ще се види
или са износени неравномерно палците на притискателния диск или аксиалния лагер е за смяна, ма това са само предположения, най- добре е да се свали скоростната кутия и ще се види
данке баце - то е ясно, че ако се налее 100 лева труд ще се види :-)
номера е ако някой е имал същите симптоми направо да си каже - че ако ще се разглабя и е заминаващ съединител да си го нося с мен дет се вика ... :lol:
или са износени неравномерно палците на притискателния диск или аксиалния лагер е за смяна, ма това са само предположения, най- добре е да се свали скоростната кутия и ще се види
данке баце - то е ясно, че ако се налее 100 лева труд ще се види :-)
номера е ако някой е имал същите симптоми направо да си каже - че ако ще се разглабя и е заминаващ съединител да си го нося с мен дет се вика ... :lol:
При мен от изтънели палци на притискателния диск се получаваше едно задържане на педала на съединителя при отпускането му.Но съединителят ми не е хидравличен и сигурно има разлика :?
Crusader
04-03-2007, 19:15
или са износени неравномерно палците на притискателния диск или аксиалния лагер е за смяна, ма това са само предположения, най- добре е да се свали скоростната кутия и ще се види
данке баце - то е ясно, че ако се налее 100 лева труд ще се види :-)
номера е ако някой е имал същите симптоми направо да си каже - че ако ще се разглабя и е заминаващ съединител да си го нося с мен дет се вика ... :lol:
Ми по мое мнение не може да се каже със 100% сигурност, без разглабяне, при нас една смяна на съединител е към 50 кинта труда и ако смениш пълен комплект т.е. притискателен диск, феродов диск и аксиален лагер ще е към 300...тъй че според мен карай така докъто се окоти, ма мое да хартисаш някъде по път... :roll:
Ей сега ми идява още една идея, може и да е вилката на аксиалния лагер, виждал съм го преди на друга кола, шпилката дето държи вилката към корпуса на кутията се беше поизносила и вилката седеше малко на криво и натискаше лагера към опашката на кутията, пък тя нали има шлици...и се чуваше именно като леко стъргане и педала лекичко вибрира само като го подпреш леко с крак, ако натиснеш до края съединителя лагера си пада точно на палците и стъргането изчезваше....
Бе ако искаш да си сигурен, няма да мине без разглабяне!
Успех!
Crusader
04-03-2007, 19:19
При мен от изтънели палци на притискателния диск се получаваше едно задържане на педала на съединителя при отпускането му.Но съединителят ми не е хидравличен и сигурно има разлика :?
Тва се получава щото палците са направили ръб /в следствие на прекомерно износване/ и той се зацепва с аксиалния лагер, тва може да доведе до преждевременно износване на аксиалния лагер...както и други неприятни последствия...
или са износени неравномерно палците на притискателния диск или аксиалния лагер е за смяна, ма това са само предположения, най- добре е да се свали скоростната кутия и ще се види
данке баце - то е ясно, че ако се налее 100 лева труд ще се види :-)
номера е ако някой е имал същите симптоми направо да си каже - че ако ще се разглабя и е заминаващ съединител да си го нося с мен дет се вика ... :lol:
Ми по мое мнение не може да се каже със 100% сигурност, без разглабяне, при нас една смяна на съединител е към 50 кинта труда и ако смениш пълен комплект т.е. притискателен диск, феродов диск и аксиален лагер ще е към 300...тъй че според мен карай така докъто се окоти, ма мое да хартисаш някъде по път... :roll:
Ей сега ми идява още една идея, може и да е вилката на аксиалния лагер, виждал съм го преди на друга кола, шпилката дето държи вилката към корпуса на кутията се беше поизносила и вилката седеше малко на криво и натискаше лагера към опашката на кутията, пък тя нали има шлици...и се чуваше именно като леко стъргане и педала лекичко вибрира само като го подпреш леко с крак, ако натиснеш до края съединителя лагера си пада точно на палците и стъргането изчезваше....
Бе ако искаш да си сигурен, няма да мине без разглабяне!
Успех!
тва ми звучи разумно ... баш тва са ми симптомите - кат натисна съединителя няма вибрации дори и да не е до края ...
ще се чуя с Румен утре пък ще си кажа. Мерси много.
И при мен е идентичен проблема, при съвсем леко докосване с крак, се усеща това подритване. Ще се постарая и аз да проуча от какво е.
А неможе ли това съвсем леко поритване да е от вибрациите на мотора все пак колегата е с дизел. Все пак съединитела е 300лв купувах го преди две седмици. Не се вманячавайте толкова това не са чисто нови коли. Нормално е нещо да вибрира нещо да потропва. Ако човек иска да е идеална трябва се в сервиза да стои. Тези по сериозни последици за които колегата говори са скапване на палците на огледалния диск който и без друго се сменят със смяната на съединитела. Така че мое мнение караи и да не ти пука.
trustworthy
06-03-2007, 11:10
А неможе ли това съвсем леко поритване да е от вибрациите на мотора все пак колегата е с дизел..
Няма да е от това ;) Дизелите не 'ритат', а леко вибрират, особено пък на Владу, дето е високотехнологичен комънрейл двигател :). Това не е икарус, макар че Насо би поспорил тук 8)
Причина: заминал/заминаващ притискателен диск.
Оправяне - с нов съединител.
но не е фатално кат за временно ползване.
Амин!
тея хубавини дет колегата с войнския прякор били за боксер само.
силно ти препоръчвам да си поръчаш съединителя преди да ти е заминал съвсем. Щото аз още чакам.
силно ти препоръчвам да си поръчаш съединителя преди да ти е заминал съвсем. Щото аз още чакам.
мерси, че си се загрижил ... но моя май си го има и е към 235 лева тея дни ще се купува.
дееба 235 е за недоклатени маломощни 120 коньови бензинки ...
за изтънчен малолитражен дизел - 310 май май ... :lol: :lol: :lol: :lol:
А неможе ли това съвсем леко поритване да е от вибрациите на мотора все пак колегата е с дизел..
Няма да е от това ;) Дизелите не 'ритат', а леко вибрират, особено пък на Владу, дето е високотехнологичен комънрейл двигател :). Това не е икарус, макар че Насо би поспорил тук 8)
Икарусите са червени, бе алооооооо ! А иначе те амбряжите за ТДИ ги има у магазина, нема нужда да ги поръчваш у антикварния :twisted:
trustworthy
08-03-2007, 18:04
E го батко, бе :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.