View Full Version : от 1.3 нa 1.7
lazar2005
26-03-2014, 09:15
Здрaвейте колеги интереaувaм се кaкво е нвобходимо дa монтирaм 1.7 боксер нa мястото нa 1.3 боксеровия двигaтел. дaли всичко пaсвa, и освен комп и тaбло друго кaкво ми трябвa ??? естествено и мотор де..... дaли скоростите нa 1.3 ще пaснaт нa 1.7 въпреки че мaй сa с рaзлично предaвaтелно число
много съм прос.. зa 145 стaвa думa
Здрaвейте колеги интереaувaм се кaкво е нвобходимо дa монтирaм 1.7 боксер нa мястото нa 1.3 боксеровия двигaтел. дaли всичко пaсвa, и освен комп и тaбло друго кaкво ми трябвa ??? естествено и мотор де..... дaли скоростите нa 1.3 ще пaснaт нa 1.7 въпреки че мaй сa с рaзлично предaвaтелно число
много съм прос.. зa 145 стaвa думa
Пак не разбрах, искаш на 145 да извадиш 1.3 мотора и да сложиш 1.7? А 1.7 колко клапана е?
Иначе по принцип разлика в скоростите няма и всичко на 100 % е взаимозаменяемо.
lazar2005
07-04-2014, 22:17
колкото и да е клапана просто много ми харесва боксерчето как дрънка ;) а тези 90 коня някакси малко ми седят на 145 цата на 33 ката по добре се усеща тоя мотор 1.3
Аз бих сменил само маховика и кожуха на съединителя, заради импулсния датчик. Мисля, че ще се получи. Разликата в кубатурата ще се компенсира от дебита на дюзите. Ако не- да му мисли сондата. Инжекциона на 1.3 е много по-добър от тъпия бош на 1.7
Аз бих сменил само маховика и кожуха на съединителя, заради импулсния датчик. Мисля, че ще се получи. Разликата в кубатурата ще се компенсира от дебита на дюзите. Ако не- да му мисли сондата. Инжекциона на 1.3 е много по-добър от тъпия бош на 1.7
Значи автора на темата не е съвсем наясно какво иска, а ти и идиотски съвети му даваш. Я сега ми обясни как точно ще управляваш един 1.7 16V мотор с Марели инжекцион. Я кажи как ще вземе и откъде вакуум за МАП-а? Кое му е лошото на на БОШ от 145/6, като той е секвенционален. И колко аванс дава Марели-то и колко аванс дава инжекциона на 16V ? А къде е прекъсвача на 1.3 и къде на 1.7 16V
Щото според мен, ще харчи сериозно и няма грам да върви един 1.7 16V с инжекцион от 1.3
Значи автора на темата не е съвсем наясно какво иска, а ти и идиотски съвети му даваш. Я сега ми обясни как точно ще управляваш един 1.7 16V мотор с Марели инжекцион. Я кажи как ще вземе и откъде вакуум за МАП-а? Кое му е лошото на на БОШ от 145/6, като той е секвенционален. И колко аванс дава Марели-то и колко аванс дава инжекциона на 16V ? А къде е прекъсвача на 1.3 и къде на 1.7 16V
Щото според мен, ще харчи сериозно и няма грам да върви един 1.7 16V с инжекцион от 1.3
Никъде не видях, че е 16 в. Помислих, че е взел някой от 33-ка 1.7. 8В. Там наистина бих оставил старият инжекцион от 1.4, вместо БОШ-а.
А 1.7 16 В мотора на 145/6 си е осрана работа. откъдето и да го погледнеш.
infernus
09-04-2014, 15:32
Аз бих сменил само маховика и кожуха на съединителя, заради импулсния датчик. Мисля, че ще се получи. Разликата в кубатурата ще се компенсира от дебита на дюзите. Ако не- да му мисли сондата. Инжекциона на 1.3 е много по-добър от тъпия бош на 1.7
Дядя изплющя яко признай си :)
Иначе всичко е възможно, даже и с карбирници ще го направи Боби ако искаш само мерак и пари да имаш ;)
Дядя изплющя яко признай си :)
Иначе всичко е възможно, даже и с карбирници ще го направи Боби ако искаш само мерак и пари да имаш ;)
А ти първо чети! Къде пише, Че е 16 В и ккво чак толкова съм изплющял?
Конверсията от 1.4 към 1.7 8В е вече факт!
От 1.4 остават изпускателните тръби, всмукателния колектор и задният капак на мотора, както и маховика.
При тръбите няма никакви особености. При маховика също.
Интерес представлява задния капак. При смяната му задължително се сменява оринг пръстена, иначе рискувате пак да сваляте мотора.
Но така и така сте свалили мотора, преди да го метнете в коша, нека ви светна за нещо изстрадано от мене.
Става въпрос за болтчетата на картера в предната част, които обикновено са закрити от гредата и правят свалянето му невъзможно без допълнителни операции.
Сега е време, тия болтчета да ги замените с такива, които имат глави за шестограм.
После смяната на основни и биелни лагери става детска играчка, както и всяко човъркане по картера.
Сега за резултата!
Очевидно смяната на дюзите с капацитет 140 куб.см е наложителна, с такива около 170-180. Да не се забравя и, че трябва да са високоомни, 15-16 ома, та да не изпуши компа.
Временно реших проблема, като си поиграх с потенциометъра.
В момента съм ги насъбрал всякакви дюзи, включително и за ТС, но ми трябват жълти или други около 170-180.
Приемам подаръци, както и бартери!
Колата се кара предимно на газ.
Относно поведението и на пътя.
С тоя инжекцион, това е вече съвсем друг мотор.
Имам чувството, че са добавени поне 10-15 коня отгоре. Еластичност в целия диапазон на оборотите, без да се замисля и върви с много малко подаване на газ.
Довечера ще видя и разходът как е, но определено инжекционът на Марелли е много по-добър от бошовското недоразумение.
Сега остава и да я изчистя!:haha:
Scrapera
24-08-2015, 20:36
Имам дюзи 195сс от 8 клапанов Т.С, подарък ако ти вършат работа!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.