View Full Version : Ангренажен ремък - 146 1.9 JTD- профил на зъби
alex_sn1
11-04-2014, 23:22
Колеги, правило ли ви е впечатление, че едни прозиводители правят ангр. ремъци с трапецовиден профил на зъба /dayco/, а други с объл / bosch/. И на фиата на времето, а сега и на JTD - то ми се случи да сваля ангренажен ремък с
трапецовиден зъб и да сложа, същия , само че с объл. Според вас напълно ли се заменят?
nickgaidarov
12-04-2014, 00:00
...
alex_sn1
12-04-2014, 18:27
Напълно взаимозаменяеми са, но тези с объл профил на зъба имат редица предимства пред тези с трапецовиден. При еднакви материали и работни условия по-важните от тях са:
1. По-висока износоустойчивост.
2. По-голямо съпротивление на срязване.
3. По-ниска себестойност /което за съжаление не означава и по-ниска цена/.
Бях останал с впечатлението, че трапеца е по- усилен... А това , че са заменяеми е добре, че се бях позамислил нещо :)
pininfarina
12-04-2014, 20:08
Напълно взаимозаменяеми са, но тези с объл профил на зъба имат редица предимства пред тези с трапецовиден. При еднакви материали и работни условия по-важните от тях са:
1. По-висока износоустойчивост.
2. По-голямо съпротивление на срязване.
3. По-ниска себестойност /което за съжаление не означава и по-ниска цена/.
Доста скъсани Бош-ове съм свалил, като Дайкото не могат да се похвалят с това!
За ангренажи освен Dayco, Ina, Continental чат пат Gates друго не слагам - не ми се птрвят мотори за моя сметка след това!
alex_sn1
12-04-2014, 20:38
Bosch- а го дадох като пример за формата на зъба. Не че съм слагал такъв. Сложих комплект INA, просто ми е интересна разликата в профилите...
pininfarina
12-04-2014, 20:41
Bosch- а го дадох като пример за формата на зъба. Не че съм слагал такъв. Сложих комплект INA, просто ми е интересна разликата в профилите...
Като знам колко Бош-а и Фленор-а и темподобни боклуци сме сменили скъсани без видима причина не ща и да ги виждам :-)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.