Log in

View Full Version : Скъсан ремък



bobi_kz
11-05-2014, 20:45
Днес както си карах и колата ми изгасна.... пробвах да запаля но се чуваше само някакво жужене но мотора не въртеше... веднага махнах капака на ангренажа и видях че на ремъка му липсват няколко зъба :D... ужас не съм я чул да изтрака утре ще сменям ремъци ролки дали е възможно да е набила клапани..? Чувал съм че някой мотори имат защита някаква при нас има ли я или си е набила клапани 100 %?? :( :(

tonov
11-05-2014, 21:24
Няма "защита" .... лоша работа. Подготви се психически за ремонт на глава. Дано да са по-малки пораженията.

bobi_kz
11-05-2014, 21:30
и аз така си мисля, но сякаш единственото ми успокоение е че карах бавно с 50 60 най-много да е било... утре ще се види :(

tonov
11-05-2014, 21:38
Няма значение с колко си карал, ако е срещнало клапани със сигурност са изкривени. Успокоението в случая е, че ремъкът не е скъсан, а само има изронени зъби - има малък шанс да ти се размине.

bobi_kz
11-05-2014, 21:51
Дано е малкия дявол :)

wrc
11-05-2014, 23:01
Ремъка Гейтс ли беше?

bobi_kz
11-05-2014, 23:13
честно да ти кажа не помня сменян е преди 35 к километра някъде и то не от мен... утре като го махна ще ви кажа какъв е да не си купувате такъв.. :)

killuminati
12-05-2014, 13:42
Ето доказателство как менте частите правят порзия. ще се радвам да кажеш модела на ремъка. Успех с ремонта

code
12-05-2014, 14:02
При изронени зъби не е задължително причината да е в ремъка. Този ремък върви по ролки, освен това работи при точно определен опън. ;) Виждал съм скъсан ремък на 3000км.

bobi_kz
12-05-2014, 14:08
Ами оптяжната ролка беше пукната отвътре изронени зъби сложих ремък ролка зацепихме я, но няма компресия утре ще я мерим и ще се сваля главата....

bobi_kz
13-05-2014, 15:01
Въпрос: Дали може от неправилно зацепване да се губи компресия? (защото я зацепвахме без пети)
След като сложихме нова ролка ремък и т.н. когато завъртя ключа без да задържам се чува звук все едно върти електромотор... това дали може да е от изкривени клапани?

code
13-05-2014, 15:22
Въпрос: Дали може от неправилно зацепване да се губи компресия? (защото я зацепвахме без пети)
След като сложихме нова ролка ремък и т.н. когато завъртя ключа без да задържам се чува звук все едно върти електромотор... това дали може да е от изкривени клапани?

Най-вероятно всичко е леш сваляйте главата ;)
За да си сигурен удари 5-та и вдигни с крикче едната предна гума, след това внимателно въртиш - ако опре някъде сваляш глава ;) Може да опира и от объркана центровка, но все тая - при въртенето после на стартера са припаднали клапаните така или иначе. Т.е. пак сваляш глава.

bobi_kz
13-05-2014, 15:41
Ясно.. еми ще се сваля тези дни щото днеска няма да може.. ще видим кво се случва вътре.. :angry:

zombiran
13-05-2014, 15:56
Моята е набивала 2 пъти с висока и с ниска скорост... Пораженията са били винаги само на главата.. Но пък качествени от 16 клапана, 16 удря :).. Ако не искаш главоболия за напред си занеси главата на специализиран сервиз за ревизия и подмяна на части. Да ти я направят качествено... и задължително пети за зацепването, ако не искаш отново проблеми и допълнителни разходи. Пари не жали, ако мислиш да си я караш. Като я правиш, я прави както трябва.

bobi_kz
13-05-2014, 17:01
Напълно съм съгласен.. главата вече е свалена 8 от 16 са пораженията.. сега дилемата е дали да я правя или да слагам глава от 2ка мотор и да мина само с едни гумички и напасване.. и малък шлайф :balloon:

bobi_kz
16-05-2014, 09:19
Един технически въпрос на колко кг. се навиват болтовете на главата?

code
16-05-2014, 09:54
Един технически въпрос на колко кг. се навиват болтовете на главата?

На гарнитурата си пише ;) иначе принципно 40Nm + 3 пъти по 90°

bobi_kz
16-05-2014, 10:27
Благодаря, и още нещо болтовете на валовете на колко се стягат? :hmm: :)

code
16-05-2014, 10:49
Благодаря, и още нещо болтовете на валовете на колко се стягат? :hmm: :)

Ако става въпрос за петите на 15Nm и то ако "опира" ако усетиш, че резбата "тръгва" значи някой преди теб се е престарал и трябва да спреш. За целта трябва да си настягал доста и да имаш ръка. :)

ivailo rachev
16-05-2014, 18:14
На гарнитурата пише на колко се стягат болтовете ако е Рейнц иначе на другите не пише,но аз ще ти кажа.Един път на 25 нютона,един път на 40 нютона и три пъти по 90 градуса.

bobi_kz
17-05-2014, 09:30
Скоро се надявам да е готова и ще пиша ;)

nikolchoni
18-05-2014, 15:35
Скоро се надявам да е готова и ще пиша ;)

Драсни чертата и кажи каква е била цялата присъда, иначе лека и безаварийна. :)

bobi_kz
19-05-2014, 11:45
Значи колата все още не е сглобена но с нова глава от 2.0 ТС, испускател + шлайф, гумички за клапани, напасване на клапани, нови гарнитури, нов ремък ролка, вариатор, демонтаж и монтаж на главата грубо към 600 лв. :X :X :X Като аз не съм правил почти нищо по нея всичко в сервиз, но на мой познат който ми взима по евтино дори и аз съм помагал малко.., но ако имаш време, желание и сили всичко може да ти излезе много по-евтино е пак зависи колко клапани са ударени при мен бяха 8 и реших да не я ремонтирам сега, защото намерих др. глава изгодно ;)

П.С. Мисля да не спирам до тук замислил съм и др. неща за нея, но всичко с времето ;) ще ви информирам какво се случва
Поздрави!

bobi_kz
21-05-2014, 20:02
колеги малко помощ искам да си ремонтирам вариатора докато всичко е свалено имам ремонтен комплект има ли нещо по специфично при ремонта??

nikolchoni
22-05-2014, 16:43
колеги малко помощ искам да си ремонтирам вариатора докато всичко е свалено имам ремонтен комплект има ли нещо по специфично при ремонта??

Няма никакъв смисъл, ремонта ще изкара около 5К км. Така и така е разглобена, слагай нов.

bobi_kz
22-05-2014, 17:06
Няма никакъв смисъл, ремонта ще изкара около 5К км. Така и така е разглобена, слагай нов.

най-лесно е да сложа нов, но при цени от 350 лв.. предпочитам да го ремонтирам ;)

_power_
23-05-2014, 00:52
начиии от ферариста рециклиран ;)

bobi_kz
26-05-2014, 16:56
Оставих си моя вариатор, утре се надявам вече да я запалим.

П.С. главата ми е шлайфана с 0,34 не знам защо с толкова много са я взели мисля си да не е била крива..та утре като я запалим ще мерим компресии и т.н. предполагам, че ще е доста сгъстена не знам как ще се отрази на блока надявам се да нямам проблем. :)

bobi_kz
29-05-2014, 14:59
Колата запали и е доста добре.... само че има някво прекъсване в ниските обороти след 2500 няма проблем чудя се дали не е вариатора или по-скоро от кабели? След 2500 е пушка!! :)))

angelovi69
29-05-2014, 17:46
Залагам на кабели / виж я по късна доба, когато е тъмно като в кучи г.з / дали не прескача искра или пък е свещи.

mordohy
29-05-2014, 18:05
Първо си виж разстоянието между електродите!