PDA

View Full Version : Полуоската опира в магарето ?



van_dal
19-05-2014, 21:19
На колата от подписа 1,9jtd при десен завой полуоската оприра в един болт на магарето и в болта на биалетката. Проблема се появи след скачане в дупка. Идеи какво може да е и колко ще ми струва, носачите, накрайниците са здрави, възможно ли е да е тампон на двг?

thecleaner
19-05-2014, 21:56
На колата от подписа 1,9jtd при десен завой полуоската оприра в един болт на магарето и в болта на биалетката. Проблема се появи след скачане в дупка. Идеи какво може да е и колко ще ми струва, носачите, накрайниците са здрави, възможно ли е да е тампон на двг?

От умрели тампони на двигателя е обикновено.

ФЕРАРИСТ
19-05-2014, 23:23
Вземи мерки, че да се сурне двигателя така не е приятно.....

Zlobich
20-05-2014, 06:34
Проверете тампоните на двигателя,там се крие проблема.
Шарнира ми се струва невъзможно да се изкриви.

emzo
20-05-2014, 08:51
По принцип питам, някой от тампоните на мотор да е известен като по-слаб ?

Т.е. кой най-често дава фира, така да задам въпроса :)

Zeppelinist
20-05-2014, 09:39
Моята като я взех също чукаше в дясно при по рязко подаване на газ и се оправи като смених всички тампони - 2-та "цилиндрични", ако мога така да ги нарека, един плосък на скоростната кутия + щангата на мотора. Към момента на смяната всички стари бяха леш. В случая мисля, че на 2-та цилиндрични трябва се обърне най-вече внимание.

п.п. Някой правил ли е успешен дълготраен рециклаж на цилиндричните теампони на двигателя?

Mury
20-05-2014, 17:27
По принцип питам, някой от тампоните на мотор да е известен като по-слаб ?

Т.е. кой най-често дава фира, така да задам въпроса :)

Предният десен,или този откъм маслената помпа.:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

П.С.Имайте предвид,че тампоните за 156 2.4 са истинска рядкост,от 1.9 стават ама са по-меки и по-бързо дават фира.:thumbup::thumbup::thumbup:

van_dal
20-05-2014, 21:47
Възможно ли е рециклиране в случая и къде? То че ще слагам нови е ясно, ама да развием и други варианти, четох и в други форуми за новите, че не изкарват нищо или пък увеличават вибрациите.

ФЕРАРИСТ
20-05-2014, 22:12
Възможно ли е рециклиране в случая и къде?
Абсурд....

barash
20-05-2014, 23:29
Преди 4 5 години и на мен ми опираше само,
че чашата на вътрешното каре в болта на долния носач.
Поради същата причина,скачане в дупка :)
Сложиха ми 4 шайби по 2 мм или може и повече да са били,
там където се захваща магарето за гредите и готово.

Mury
21-05-2014, 12:22
Преди 4 5 години и на мен ми опираше само,
че чашата на вътрешното каре в болта на долния носач.
Поради същата причина,скачане в дупка :)
Сложиха ми 4 шайби по 2 мм или може и повече да са били,
там където се захваща магарето за гредите и готово.

Евала,тва е гениален ремонт :crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:

Кайо
21-05-2014, 12:52
Евала,тва е гениален ремонт :crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:

Оти бре,екстра решение,могли са му турнат канап и тел.:noooo:

barash
21-05-2014, 15:36
Ми гениално или не,за да е по здраво,вързаха моста с канап и тел,
а гаранцията още не е изтекла.
А и май има много странични ефекти,не дърпа,няма проблем с реглажа,височина еднаква
за друго се не сещам.

haralambo
22-05-2014, 00:51
Аз съм автотенекеджия и ако не се лъжа за да ти опира полуоската в магарето за мен проблема е един, имаш изместване на геометрията по предницата, тоест удар във въпросното колело. Вземи една рулетка и замери колелото ведниж на кръст и после на дължина, ако можеш и наклона измери. За целта ти трябва канал и се ръководи от контролните точки в основата на роговете на колата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

haralambo
22-05-2014, 00:55
Ръководи се по размерите на другото колело


Sent from my iPhone using Tapatalk

van_dal
22-05-2014, 23:45
Еми май ще познаеш колега, ама утре като си я взема от майсторя ще кажа какво е било.

haralambo
23-05-2014, 00:49
:)


Sent from my iPhone using Tapatalk