View Full Version : съединител дефекти и тънкости
ето малко снимки и коментар за проблимите със съединителя. ако прецените ,че темата е за технеческия раздел я преместете. само да уточна, че става въпрос за 146 боксер, незнам дали и за тс е така
след като ми пропадна педала на съединитиля си помислих, че е някоя помпа и бях решил да ги смена и двете, но не ми губеше спирачна течност и можех да я карам и сменям скоростите. оказа се съединител. аксиалния лагер е блокирал и е стъргал в демферните пластини на притискателния диск докато ги е прерязал. затова педала е пропаднал, хлътнал. съединителя е оригиналния на алфа и е валео, както и лагера. това се вижда и на снимката
http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-241463
прословутата вилка за аксиала се протъркала от един щифт на който се позиционира, получил се е луфт в следствие на коета феродовия диск се е износил неравномерно(не си личи много на снимката) http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-241466 и щифта се е изкривил.освен това има една втулка на оста от скоросната кутия, която също е изтъркана ето ги http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-241464
поради малката площ на която ляга аксиалния лагер се изтърква по-лесно.аз взех друг, на които площа с която прилепя към демферите е по- голяма, вижда се от снимката http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-241461
http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-241465
цялата предна част прилепя към пластините, което е по-добре, освен това е с меатална стойка а не пласмасова като на оригиналния. разбрах и , че твърдоста на педала не зависи толкова от помпите , а точно от твърдоста на тези демферни пластини които дефакто се натискат чрез педала. би следвало ако ти и мек педала съединителя да е по- износен, а при по-твърд педал да е по-запазен, но това е относително, все пак е хидравличен. ако някой се интересува от нещо да пита. нарочно не казвам каква марка е съединитиля и лагера, за да няма спорове за качеството. само ще кажа ,че този лагер е произведен точно с тази идея да се премахне този проблем с прерязването на демферните пластини. частите ми струват 100лв с отстъпката ми. купуват се и няколко гарнитури за колекторите. ами това е
Прилепва по добре,ама другия път,всеки лагер като хвърли греста болкира и се получава това.Новия лагер ми изглежда на АП и е много добър.
Прилепва по добре,ама другия път,всеки лагер като хвърли греста болкира и се получава това.Новия лагер ми изглежда на АП и е много добър.
то като хвърли греста е ясно , че така става, ама и новия , друг така направен не видях (така добре затворен и със закръгления да не стърже) , колкото до вилката и фтулката ги дадох да ги наварът на аргон и после се престъргват на струг и ръчно за вилката. тайната с износения щифт е че просто се набива с един чук навътре, докато се скрие износеното. остава да стърчи достатъчно, така че няама проблеми. дано съм бил полезен с нищо
JORDANGT
11-03-2007, 22:51
Намерил си на кого да обесняваш за съединител на Боксер.Тва с вилката и другите работи Lisan го е правил поне 1000 пъти. А иначе си прав.Но мога да ти кажа,че твърдоста на педала зависи от марката на съединителя,а не от това колко е износен.
аз споделям във форума, за да помогна на някой ако има нужда, не обяасняавам на лисан. щото никаде не видях някой да е писал как се оправя нита или вилката или фтулката( всеки казва, че е проблемно, но не казва дали и как го е оправил). колата я зглобих и си върви добре за сега, не трака ни вилка ни лагер. наистина педала е по-мек от преди, не се тресе при тръгване и лепи за седалкатааааааа. дано всичко да е ок
JORDANGT
13-03-2007, 00:09
Дано си оцелил добра марка,че аз какви ядове брах мани мани :wink:
nikola_n
14-03-2007, 10:47
аз споделям във форума, за да помогна на някой ако има нужда, не обяасняавам на лисан. щото никаде не видях някой да е писал как се оправя нита или вилката или фтулката( всеки казва, че е проблемно, но не казва дали и как го е оправил). колата я зглобих и си върви добре за сега, не трака ни вилка ни лагер. наистина педала е по-мек от преди, не се тресе при тръгване и лепи за седалкатааааааа. дано всичко да е ок
Много време ли отне самата процедура по сваляне и слагане на новият съединител? Има ли нещо на което трябва да обърна повече внимание въпреки че няма да го правя аз, все пак не съм сигурен на какъв майстор ще попадна.
аз споделям във форума, за да помогна на някой ако има нужда, не обяасняавам на лисан. щото никаде не видях някой да е писал как се оправя нита или вилката или фтулката( всеки казва, че е проблемно, но не казва дали и как го е оправил). колата я зглобих и си върви добре за сега, не трака ни вилка ни лагер. наистина педала е по-мек от преди, не се тресе при тръгване и лепи за седалкатааааааа. дано всичко да е ок
Много време ли отне самата процедура по сваляне и слагане на новият съединител? Има ли нещо на което трябва да обърна повече внимание въпреки че няма да го правя аз, все пак не съм сигурен на какъв майстор ще попадна.
доста разглобяване падна, бая работи демонтирах за да я сваля, иначе щом ще си на маистор ще има инструмент. ето ти горе долу нещата как изгеждат http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-240986 отгоре забравих да я снимам, всичко и бях разкачил там, колектори, испускатели, кутията с филтъра, кабели, ламдда, абе ужас, мислех че няма да я събера. ама за петък и събота беше готова. хахаах и върви при това
Crusader
14-03-2007, 21:15
4 часа - толкова отнема смяната на съединител на 33-ка 1.3 боксер, тва ако имаш подемник и подходящи инструменти, въпреки че Уно-то на жена-та ми глътна цял ден миналата събота/обаче без подемник а в канал/, убитата кутия тежеше цял тон :lol: и опираше от едната страна в подкалника а от другата в носача...а бе ако не си сменял съединител ->не се хващай, ами потърси майстор.
nikola_n
15-03-2007, 15:03
Нямам намерение да се захващам сам. Не съм много компетентен, а и както са казали хората: "100 грама брашно да имаш, дай го на майстор да ти го меси" или по подходящо "100 грама масло да имаш, дай го на майстор да ти го налее" :lol:
абе не знам за вас ама аз вместо съединители и вилки виждам триград и пещери :lol:
nikola_n
15-03-2007, 15:11
А някой има ли представа каква е цената на труда, ориентировъчно!?
Crusader
15-03-2007, 15:38
А някой има ли представа каква е цената на труда, ориентировъчно!?
Бе при нас вземат към 50-60
А някой има ли представа каква е цената на труда, ориентировъчно!?
Бе при нас вземат към 50-60Много евтино бре, да нямаш няква грешка?
А някой има ли представа каква е цената на труда, ориентировъчно!?
Бе при нас вземат към 50-60Много евтино бре, да нямаш няква грешка?
оринтеровъчно в пловдив ми искаха по 140 лв, но не в динекспрес, а в други малки сервизи
абе не знам за вас ама аз вместо съединители и вилки виждам триград и пещери :lol:
оправих ги незнам що са се сменили снимките, ето и една да която се вижда как лагера е хвърлил греста, за което говори лисан
http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-241467
мислйа ге стана хубава тема с картинките :D
Crusader
15-03-2007, 23:05
А някой има ли представа каква е цената на труда, ориентировъчно!?
Бе при нас вземат към 50-60Много евтино бре, да нямаш няква грешка?
оринтеровъчно в пловдив ми искаха по 140 лв, но не в динекспрес, а в други малки сервизи
:shock: Кви 140, тия ваще майстори да не ги е ебал лудия :shock: сигурен съм че са подобни цените и в Плевен в Аутодетелина, вземат 15 кинта на час съединител си е 3-4 часа работа...ма не е луд тоя дето яде баницата...
40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
Подкрепям 100% - нали се сещате за 60 лева и цял ден работа колко лайна ще изсере тоя по колата ви :?:
40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
Подкрепям 100% - нали се сещате за 60 лева и цял ден работа колко лайна ще изсере тоя по колата ви :?:
колегите са прави, много работа е . неможе да се смени за 3 часа даже и 3 души да я прават. цена около 100 лв. е напълно реалистична. че то за смяна на съединител на лада взимат 40-60 лв. а разликата с боксер е голяма
Мдаа, при нас в провинцията, където по правило цените са по-ниски отколкото в София, взимат 100 кинта за смяна съединител на боксер :roll:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.