View Full Version : Проблем с запалване на жтд
ivopifeca
21-05-2014, 09:13
Здравейте колеги преди 1 месец си взех 146 1.9жтд смених маслото и въздушния филтер и доиде време за филтера за нафтата смених го обаче го отвих заедно с болтовете дето дето влизат във филтера а не от доло от там тръгна проблена не иска да запали въртх доста време падна акомулатора от там се попитах в сервир и ми казаха за тия болтове че имали клапани и да ги обърна направих го запали за 1 минута като дърхах гаста и работеше както я пуснах изгасна и не иска да запали така 2 рия ден мина 3 тия я дурпах ме до маистор ништо не направи от там на 2 ри също ништо стигнах до 3 ти които я закачи за диагностика от там нищо не излезе че има грешки разви макучите впърска си нафта стига до всякаде и пак каза да я дръпнем да видим дръпнах ме я запали направх кръгче и при прибиране при него изгасна и светна вътре лампата за диузите врътнах пак и запали стигнх пак маистора и и тои я закаки пак всичко точно тръгнах да я загася и не искаше да изгасне а извадих цялия клуч и пак не изгасна и след около 1 минута изгасна сама беше изгорял бушона на помпата сменихме го завъртях запали за 10 секунди и изгасна и от там вече не искаше да запали Ако някои може да помогне ще сум много благодарен Извинявам се за правописа
Kostadin`
21-05-2014, 11:59
Здравейте колеги преди 1 месец си взех 146 1.9жтд смених маслото и въздушния филтер и доиде време за филтера за нафтата смених го обаче го отвих заедно с болтовете дето дето влизат във филтера а не от доло от там тръгна проблена не иска да запали въртх доста време падна акомулатора от там се попитах в сервир и ми казаха за тия болтове че имали клапани и да ги обърна направих го запали за 1 минута като дърхах гаста и работеше както я пуснах изгасна и не иска да запали така 2 рия ден мина 3 тия я дурпах ме до маистор ништо не направи от там на 2 ри също ништо стигнах до 3 ти които я закачи за диагностика от там нищо не излезе че има грешки разви макучите впърска си нафта стига до всякаде и пак каза да я дръпнем да видим дръпнах ме я запали направх кръгче и при прибиране при него изгасна и светна вътре лампата за диузите врътнах пак и запали стигнх пак маистора и и тои я закаки пак всичко точно тръгнах да я загася и не искаше да изгасне а извадих цялия клуч и пак не изгасна и след около 1 минута изгасна сама беше изгорял бушона на помпата сменихме го завъртях запали за 10 секунди и изгасна и от там вече не искаше да запали Ако някои може да помогне ще сум много благодарен Извинявам се за правописа
Филтъра не се развива отдолу,нито му се развиват болтовете които влизат в него,сваля се като развиеш 3-те гайки ''13мм'' с който стойката му е захваната за купето и като му се откачат кабелите по него.Филтъра заедно със стойката се извива на 90 градуса обратно на часовникова стрелка и така имаш достъп да го развиеш!Гумените уплътнения на самия филтър се намазват малко с нафта,при затягането да не се скъсат.Преди да запалиш даваш 3-4 пъти контакт за по ~15 секунди докато подкачи помпата и после палиш,това се прави за по-лесно палене,иначе има и вариант да въртиш до откат.Тя пак ще запали,но по-трудно и може да си бутнеш акумулатора .Малко я форсираш като запали да се обезвъздуши системата.
Относно вече възникналия проблем намери читав сервиз,гледам си от София отвори ОБЩ ТЕХНИЧЕСКИ РАЗДЕЛ избери си един сервиз и отиди там,при някой дето като отвори капак на Алфа,знае какво прави,а не гледа като теле в железница.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.