PDA

View Full Version : Перката не се включва



Subsense
28-05-2014, 16:13
Откакто се затопли времето в трафик стрелката за температурата си минава 90 градуса, но перката не се включва.Зимата я тестваха с компютъра като смених термостата и се включваше и на двете атепени.Перката не тръгва и при пуснат климатик.Майстора ми заминава за германия и няма да може да я погледне.Какво мога аз да проверя собственоръчно.Погледнах тези бушони големите в двигателния отсег 40 амперовите и не беше изгорели.Тези релета ли какво е и аз не знам как се казват над филтъра за въздух с 3те крачета как се проверяват ?

fakirastanly
28-05-2014, 16:48
Пусни климатика вкарай и изкарай всички букси за перката при мен едната небеше влезнала (щракнала) добре след като ходи на майстор за ремък и водна помпа незнам за какво са я е пипали явно е разкачена или са я проверили че предпоследния път бяха забравили да я закачат и им се обадих да се оплача :)

Subsense
28-05-2014, 17:41
Пусни климатика вкарай и изкарай всички букси за перката при мен едната небеше влезнала (щракнала) добре след като ходи на майстор за ремък и водна помпа незнам за какво са я е пипали явно е разкачена или са я проверили че предпоследния път бяха забравили да я закачат и им се обадих да се оплача :)
Те колко са ? Аз виждам само тази отгоре перката която е.

nickgaidarov
28-05-2014, 18:38
...

Subsense
28-05-2014, 18:47
Утре ще го погледна, че сега отново вали много силно.Благодаря за мненията.

П.П. Под защтен кожух какво имаш предвид.Тази пластина металната между двигателя и перката ли ? Защото там не съм мяркал такова нещо

nickgaidarov
28-05-2014, 21:36
...

Zafo_84
29-05-2014, 08:15
Неизправен резистор - намира се върху защитния кожух на вентилатора, закрепен с две винтчета тип Philips. Евтин е и се сменя лесно.

Колега най лесния тест е да изключиш буксите на резисторите и ги даи на късо,така като дойде време да се включи 1 ва степен ще тръгне направо на 2 ра!


предполагам че сугурно си с 2 резистора тествай ги един по един за да разбереш кой е виновен!

не е нужно да чакаш колата да загрее за да се включи перката,пускаш климата и трябва да тръгне!

Успех!

дано да съм бил полезен с мнението си!


п.п. Ако искаш ползвай бушон4е с голям ампераж за да не си режеш буксите на резистора,кабелите са бял и черен

Alexanderbb
29-05-2014, 09:01
Айде пак ТНТМ. Колега ако ти не можеш намери един приятел, който има мултицет да ти премери резистора и релетата.

Zafo_84
29-05-2014, 09:29
Айде пак ТНТМ. Колега ако ти не можеш намери един приятел, който има мултицет да ти премери резистора и релетата.

Колега и какво трябва да показва този резистор?

zombiran
29-05-2014, 14:34
Аз имах такъв проблем... Беше от тези резистори които са на самата перка. В нещо като кожух. Смених ги и се оправи.

Subsense
30-05-2014, 08:12
Изкарах резистора и се стреснах :D
Колко парички е новия г/д ?

Alexanderbb
30-05-2014, 09:21
Колега и какво трябва да показва този резистор?

Питаш какво съпротивление показва изгорял резистор ли? Иначе този конкретно на снимката е 0,5 Ом. И струва около 20 лева