View Full Version : 145 1.4 туин спарк, помогнете!!!
genata83
11-03-2007, 15:52
Здравеите!!! Имам проблем,когато стрелката на бензина падне под втората чертичка/тази която е над "0"/ и колата гасне,макар да има около 10л гориво.дори лампата за бензина не светва.после трябва да сипя поне 4-5л за да запали.имах 1.6 боксер,и при него като остане без бензин беше съштото,нотам гаснеше чак като падне под "0-та"
Благодаря предварително за помошта.
genata83
11-03-2007, 17:42
никои ли не може да помогне? имам предположение че поплавака е изкривен,и за това просто не показва вярно на таблото.
Може ли да е от това?
Моето предположение е малко откачено, но съм чувал, че при задръстена вентилация на резервоара се получават интересни ефекти и зависимост между това колко е пълен резервоара и начина по който се държи колата. Можеш да се сетиш какво се получава, когато резервоара е затворен без възможност да влиза въздух от никъде и когато количеството гориво почне да намалява.. :roll:
Когато изгасне и развиеш капачката на резервоара и се получава сериозно изфъскване значи има проблем по вентилацията :)
Когато изгасне и развиеш капачката на резервоара и се получава сериозно изфъскване значи има проблем по вентилацията :)
Абе моята точно така изфъсква при отваряне на капачката, но изфъсква навън - т.е. "духа" от отвора на резервоара, което значи, че е създало някакво налягане вътре... А нямам такива ефекти/дефекти с пълен/празен резервоар... знам ли.. ще го проверя тва с вентилацията и при мен, но засега нямам осезаем проблем, за разлика от колегата :?
В случаите с изфъскването се е задръстила кутията с активен въглен под левия калник. и /или се е прецакал клапана дето пуска парите да доизгорят в двигателя. Понякога това е и съпъствано с променливи обороти на празен ход - смучи въздух вместо бенз пари :wink:
п.с.
За да се оправи - Клапана на капачката може да се регулира някак си :roll: , а системата с вентилацията се затапва :)
Не е фатално свързано е с екологията и може да се каже , че е ненужно
SNAIPERIST
12-03-2007, 11:39
при мене също се получава някакво налягане в резервоара, което се освобождава при отваряне на капачката, но това не ми е довеждало до някакви проблеми и си мисля че е нормално .. :?
и си мисля че е нормално .. :?
е грешно си мислиш :idea:
В случаите с изфъскването се е задръстила кутията с активен въглен под левия калник. и /или се е прецакал клапана дето пуска парите да доизгорят в двигателя. Понякога това е и съпъствано с променливи обороти на празен ход - смучи въздух вместо бенз пари :wink: Може ли малко по-подробно къде се намира този клапан и евентуално как се почиства/ремонтира ?
Кутията се намира под левия калник. Клапана е захванат за нея. Капсулован е почиства се с ВД40. В едната посока пуска в другата не.
Crusader
12-03-2007, 15:50
Кутията се намира под левия калник. Клапана е захванат за нея. Капсулован е почиства се с ВД40. В едната посока пуска в другата не.
Нещо не го откривам, или не знам какво да търся, може ли фото?
Абе кво ме направихте бе - и моята капачка изфъскава като го отварям - навън духа :shock:
Абе кво ме направихте бе - и моята капачка изфъскава като го отварям - навън духа :shock:
Като купих колата се оказа , че някои сръчни ръчички бяха махнали кутията и затапили мъркуча с болт :evil: :evil: Фъстеше , чак пръски излизаха от гърловината. Два пъти званях на едни мои майстори да ги питам е ли е възможно да се взриви нещо колата..... :? :oops:
Сега с кутия сек. хенд пак изфъстява ама мисля, че е нормално то все пак има клапан но забравих пружината му на какво налягане пуска към кутията :)
Кутията се намира под левия калник. Клапана е захванат за нея. Капсулован е почиства се с ВД40. В едната посока пуска в другата не.
Нещо не го откривам, или не знам какво да търся, може ли фото?
Лявото колело/ т.е не от шоф. страна/ махаш подкалника и се вижда. Държи се на два болта. Ако проследиш две сини мъркучета дето влизат в калника от двиг. отсек ще те заведат до клапана и кутията. Едното идва от резервоара другото отива в смук колектор точно под охлюва
Кутията се намира под левия калник. Клапана е захванат за нея. Капсулован е почиства се с ВД40. В едната посока пуска в другата не.
Нещо не го откривам, или не знам какво да търся, може ли фото?
Лявото колело/ т.е не от шоф. страна/ махаш подкалника и се вижда. Държи се на два болта. Ако проследиш две сини мъркучета дето влизат в калника от двиг. отсек ще те заведат до клапана и кутията. Едното идва от резервоара другото отива в смук колектор точно под охлюва
Има ли гориво в тръбичките или да дърпам смело?
ПП За мен шоферската страна е лявата страна на колата ;)
Има ли гориво в тръбичките или да дърпам смело?
Няма гориво но ако избягат парите от кутията после ще имаш известно време нестъбилен празен ход докато запълни наново колкото му трябва за нормална работа. Моя клапан в нормално положение не е затворен на тотал пуска съвсем малко.Ако някой си играе със системата нека пише дали и неговия е така :!: :!:
Стискат се бутончетата в "щуцерите" и се разкачат тръбичките
никои ли не може да помогне? имам предположение че поплавака е изкривен,и за това просто не показва вярно на таблото.
Може ли да е от това?
Понеже стана малко оф топик темата, мисля, че сондата в резервоара е заминала :roll:
Crusader
12-03-2007, 18:36
Ех бат Йонкоооооо....за мен тва е дясното колело, т.е. посоката се определя от посоката на движение на автомобила :lol: :lol: :lol: Разбрахме се де! :lol: :lol: :lol:
Е както стана ясно трябва да се маха подкалника.
тва шото йонко е англичанин бе а не прос кат вазе :tongue: :wink:
Всичкото това свистене от капачките на лош бензин ли трябва да се дължи???
Понеже имах същия проблем с Бравата преди и сега като взех Алфата ми направи впечатление, че като дойде от германско не свистеше капачката. Е да ама не, днес спрях да зареждам и изфуча като балон мамето му........
Та бензина на ЛукОйл ли прави тази мизерия на колицата....
genata83
14-03-2007, 09:22
проблема не е с вентилацията!!! вчера разглобих горивната помпа,и тя е наред!!! остана проблема да е в таблото,но там нямам идея какво да гледам!!! Ако някои се сешта нешто да пише.
sirius1980
21-03-2007, 11:35
На мен до сега винаги е дърпало на вътре - получава се вакуум в резервоара. Няма логика да бута навън... много странно дали пък грешката не е при мен?!? Логиката е всъщност че би било добре да бута отколкото да се получава вакуум за да може да помага при дъпрането на бензина :roll:
На мен до сега винаги е дърпало на вътре - получава се вакуум в резервоара. Няма логика да бута навън... много странно дали пък грешката не е при мен?!? Логиката е всъщност че би било добре да бута отколкото да се получава вакуум за да може да помага при дъпрането на бензина :roll:
абе нито налягане нито подналягане трядва да се образува :idea:
не че е фатално ама се пак би било добре да си промиете вентилацията на разервоарите
JORDANGT
16-10-2007, 00:07
Как?Създава такова налягане че едвам си отвивам капачката.Последните 200км карам без капачка и все едно че е друга кола :roll: :roll: :roll:
И аз имах същите проблеми с вентилацията, понякога даже и помпата не можеше да завърти от вакума, изгорих така една помпа ,новата за тез които не знаят е около 300 лв. така и накрая махнах уплътнението на капачката на резервоара ,понеже до таз кутия с активен въгле мн. трудно се стига а и незнам дали може да се почиства , и сега проблеми няма.
Nasko_77
02-11-2007, 21:27
И аз имах същите проблеми с вентилацията, понякога даже и помпата не можеше да завърти от вакума, изгорих така една помпа ,новата за тез които не знаят е около 300 лв. така и накрая махнах уплътнението на капачката на резервоара ,понеже до таз кутия с активен въгле мн. трудно се стига а и незнам дали може да се почиства , и сега проблеми няма. Хм... Доста хитро :wink: Дано да не е вреден този метод. Мисля и аз да го приложа :roll:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.