View Full Version : Мнение за марката
Sstoichev
03-06-2014, 00:50
Здравейте, предварително искам да се извиня ако вече има такава тема във форума. По същество - харесъл съм си Алфа 146 и към всеки който се обърна за мнение относно модела и марката всеки ми казва бягай, не ти трябва такова нещо. Та въпроса ми е защо Алфите са оставили такова лошо впечатление сред хората и кои са им слабите места?
Всичко може да намериш във раздела 145/6
А относно хорското мнение и голфа се води мега здрава кола ама на един познат сервиза е пълен със фаувета а се разправяхме как от почти година алфа не е ходила при него.... Както и да е какво искаш какъв двигател е това което си харесал и за какво става дума като цяло тука има много начетени и отзивчиви хора и съм сигурен че ще получиш одвлетворителни отговори на въпросите си!!!
Sstoichev
03-06-2014, 10:31
Конкретно като двигател не съм решил какъв да е или поне не знам кои са по добри и издръжливи, но като цяло съм си харесал 146-цата. Надявам се тук да получа някакви насоки. Прави ми впечатление че не са и много скъпи, вървят доста евтино...
dimitar_vd62
04-06-2014, 10:08
Ми накарай тези дето ти разправят колко се чупят алфите да се обосноват, сигурен съм се че не могат щото просто са чували...от някой дето си е взел гробница и не я подържа.Няма кофти коли, има кофти подържани коли.Разходи се по форумите на другите марки и ще видиш че проблемите не са само при нас.
Sstoichev
04-06-2014, 10:57
Съгласен съм с теб dimitar_vd62, питал съм ги тези хора но наистина не могат да се обосноват, навсякаде из форумите които съм разглеждал винаги има някой който да пита за съответен проблем. Може би специално алфата е малко по капризна от към окачване но нормално по нашите пътища коя кола не е такава. А имате ли идея защо вървят толкова евтино, защото за около 1000 1500 може да си намериш една доста добра 146-ца?
Заради мненията на специьлистите по италянските коли.
специално 146 изобщо не е капризна от към окачване, нито са и скъпи частите по окачването. но за 1000-1500лв всичко е леш. то в цялото мобиле има 2-3 обяви които си заслужават да се проверят.
цените са ниски заради общото мнение че излизали скъпо за поддръжка. това привлече една особена клиентела, която си купува максимално евтина кола, кара без да пипа нищо по нея докато и вземе живота и след това в моргата. основно се купуват 156,147 и 166 от такива индивиди. така кръга се затваря.
adv_petrov
04-06-2014, 17:35
Това, което не искат да се обосноват хората е, че Алфа Ромео, е ти примерно 146 туин спарк, е кола с двигател чиято периферия е неимоверно претъпкана с най-различни скъпи, но задължителни за смяна компоненти. То не са ангренажни ремъци (при положение че всяка уважавана марка слага верига), ролки, 8 свещи, кабели, моторчета за празен ход, термостати, дебитомери, вариатори и каквото се сетиш още. Встрани от това, почти всички части които са използвани за тази кола са бързоизносващи се и лесно чупещи се, съобразно с възрастта на автомобила и експлоатацията му в България.
Разбира се, следва да се отбележи че при 146 има примерно JTD двигателя който е дуракоустойчив, както и че примерно може да се попадне на подържан екземпляр. Отделно ако си сменил като мене всичко вътре по двигателя и си набутал по разни причини 10 000 (десет хиляди) лева за ремонти по колата от най-най-най различно естество, можеш да караш здрава и права Алфа Ромео.
Но там където купуваш хиксова кола втора употреба без гаранция, от хиксов продавач, да избереш Алфа Ромео, трябва да си много напред с парите за обслужване и ремонти. Каквито при положение че гледаш 146 за 1500 лева, не вярвам да разполагаш, затова съвета ми е - бягай надалеч.
Та така.
.......е ти изтепа рибата у Струма с тоя пост.
От поста излиза,че само Алфа 146 ТС има дебитомер,кабели,моторчета,термостат и свещи и,че всичко се сменя при обслужване.
Голяма глупост е и туй за веригата ама карай.....и освен Свински Парк и наФтова печка има и 146 с боксерчета.
Не купувайте Алфи,возете се на влацииии!!!!!
Sstoichev
04-06-2014, 18:40
А кои са по добрите двигатели, боксер или редови???
за момента няма автомобил с по-евтина поддръжка от читава алфа JTD 146. Носач до 60 лв, един дебитомер я го смени някой я не, няма фап, пълно с части 2 у-ба, нисък разход на гориво и много як мотор.Всички по-скъпи части могат да се сменят максимум един път за 100 000 км, ако се кара толкова. Аз лично правя в последните години по 7500 на година.
По-добрите са JTD колега, бензиновите са за адреналин и садо-мазо! Това е в кръга на шегата.
Аз пък що си мисля,че е без значение дизел,туинс парк или боксер,носачите са едни и същи.
А по-доброто е относително и индивидуално.
Аз пък що си мисля,че е без значение дизел,туинс парк или боксер,носачите са едни и същи.
А по-доброто е относително и индивидуално.
само носачите - няма 8 свещи и членство в клуб картер и колко ти гори ламята
Стига с тия 8 свещи,през ден ли се менят??????
Картера сам не се чупи,а разхода е за сметка на вървежа,не можеш да сравняваш 105 коня със 130 или 155.
И моля те не почвай,че като се чипне дизела как лети.......влацииии.....
Тия свещи са восъчни цръкварски сигурно,топат се бръже.:):):)
Sstoichev
05-06-2014, 09:16
Купувани от баба Гуси :D :D :D
А кои са по добрите двигатели, боксер или редови???
боксер са от 95-та до 96-та. догодина правят 20.
за момента няма автомобил с по-евтина поддръжка от читава алфа JTD 146.
само че няма нито една читава за продажба. всичко е леш и скрап.
И аз съм за 145 или 146 1,9JTD. Това е автомобила със най якия двигател и най- евтината поддръжка.
боксер са от 95-та до 96-та. догодина правят 20.
само че няма нито една читава за продажба. всичко е леш и скрап.
И аз съм за 145 или 146 1,9JTD. Това е автомобила със най якия двигател и най- евтината поддръжка.
Бенз,нафта,никво значение за кола на 15-20 години,всичко е на късмет.
.....и стига го фалите тоя 1,9 JTD,не арчи ама и не върви.
haljscho
05-06-2014, 21:43
Бенз,нафта,никво значение за кола на 15-20 години,всичко е на късмет.
.....и стига го фалите тоя 1,9 JTD,не арчи ама и не върви.
Напротив върви много прилично за конете си!!!
Да не говорим, че за цената на половината свещи на ТС-а започва да върви повече от повечето ТС-и и е в пъти по-икономичен от тях!!!:devil:
Напротив върви много прилично за конете си!!!
Да не говорим, че за цената на половината свещи на ТС-а започва да върви повече от повечето ТС-и и е в пъти по-икономичен от тях!!!:devil:
Е време беше рубриката мунинг,чип,мип.....
haljscho
05-06-2014, 22:48
Е време беше рубриката мунинг,чип,мип.....
Ти може да го наричаш както си искаш.....
Но си е факт и то с положителен ефект!:yes:
Ти може да го наричаш както си искаш.....
Но си е факт и то с положителен ефект!:yes:
......добре,че ми кажа.
Но аз за стоковици думам.:biker:
Sstoichev
05-06-2014, 23:06
И какво се оказва, дизеловия двигател излиза по читав от бензиновия?
Тия дет ревете за свещите на Туинс Парка и ми фалите JTD-то кажете на човека колко струва маховика за тая печка.:bash:
Влацииииииии!
---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:13 ----------
И какво се оказва, дизеловия двигател излиза по читав от бензиновия?
Оказва се,че всичко е късмет.
Като човек имал 5 алфи туин спарк, и нито една ЖТД със сигурност ти казвам, че по-добрият вариант е JTD поради голямата капризност на туин лайното и супер скъпото му обслужване за кола на тези години. И завишения разход на бензиновите не оправдават техния вървеж.... не може автомобил с еднакво шаси и 4 различни по обем двигатели (1.4 1.6 1.8 2.0) да горят еднакво бензин в града...
Вземай запазен екземпляр с JTD и няма да съжаляваш.
Успех с търсенето!
Тия дет ревете за свещите на Туинс Парка и ми фалите JTD-то кажете на човека колко струва маховика за тая печка.:bash:
Влацииииииии!
---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:13 ----------
Оказва се,че всичко е късмет.
100-150 лева втора употреба от форума / ако го четеш/- пълно е с обяви и маховика я смениш я не, по-вероятно колата да иде в Надин от старост.Голям разбирач си.
damyanov
06-06-2014, 09:17
[QUOTE=kaio156;1332998]Тия дет ревете за свещите на Туинс Парка и ми фалите JTD-то кажете на човека колко струва маховика за тая печка.:bash:
Влацииииииии![COLOR="Silver"]
Кайчо, какъв маховик при теб, ти само "селе"-та караш :noooo:
Някой Twinsparkове също имат демпферни маховици. Дали могат да се счупят толкова лесно е отделен въпрос.
100-150 лева втора употреба от форума / ако го четеш/- пълно е с обяви и маховика я смениш я не, по-вероятно колата да иде в Надин от старост.Голям разбирач си.
Ти па си мноу умен бреххххх.....това за маховика е просТo пример.
На ТС скъпите свещи дето ревете пак питам,всеки ден ли се сменят?
А ти като си разбирач и умен фани чети и малко назад.
Да JTD e здрав двигател,но в темата иде реч за дръгели на 15-20 години и за такива кошници дали е бенз или нафта е все тая,въпрос на късмет.
---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
[QUOTE=kaio156;1332998]Тия дет ревете за свещите на Туинс Парка и ми фалите JTD-то кажете на човека колко струва маховика за тая печка.:bash:
Влацииииииии![COLOR="Silver"]
Кайчо, какъв маховик при теб, ти само "селе"-та караш :noooo:
Немам маховик бре,ама имам скъпи свещи.:-P
За 145/146 Боксера е най - евтин за поддръжка.
Също е най приятен за каране като излкючим може би Кувето. Има приятен звук , развърта се добре в ниските , картера му е една идея по-висок. Частите са му по-евтини с изключение на предните амортисьори.Но като минус може да се брои по-високия разход на бензин и малкото майстори,които разбират от него и по-малкото останали бройки особено читави.
Да поддържаш 20 годишен Туин Спарк , особено ако е каран от някой мърляч си е равно на самоубийство.
ЖеТеДеТо си е кораво ма си е тракалник и то голям.
:smartass:
Ти па си мноу умен бреххххх.....това за маховика е просТo пример.
На ТС скъпите свещи дето ревете пак питам,всеки ден ли се сменят?
А ти като си разбирач и умен фани чети и малко назад.
Да JTD e здрав двигател,но в темата иде реч за дръгели на 15-20 години и за такива кошници дали е бенз или нафта е все тая,въпрос на късмет.
---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
[QUOTE=damyanov;1333056]
Немам маховик бре,ама имам скъпи свещи.:-P
ами то най - младата 146 е 2000 г. и освен това това не е кола за дълъг път - обикновен градски автомобил, на дълъг път е просто досадно да се кара и като градска кола за мен лично изискванията са нисък разход на гориво и евтина поддръжка на ходовата част, че там са кахърите.В тия мои изисквания не влизат никакви бензинки над 100 магарета.За газови уредби не ща и да чувам.
[QUOTE=kaio156;1333064]Ти па си мноу умен бреххххх.....това за маховика е просТo пример.
На ТС скъпите свещи дето ревете пак питам,всеки ден ли се сменят?
А ти като си разбирач и умен фани чети и малко назад.
Да JTD e здрав двигател,но в темата иде реч за дръгели на 15-20 години и за такива кошници дали е бенз или нафта е все тая,въпрос на късмет.
---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
ами то най - младата 146 е 2000 г. и освен това това не е кола за дълъг път - обикновен градски автомобил, на дълъг път е просто досадно да се кара и като градска кола за мен лично изискванията са нисък разход на гориво и евтина поддръжка на ходовата част, че там са кахърите.В тия мои изисквания не влизат никакви бензинки над 100 магарета.За газови уредби не ща и да чувам.
Виж са,твоите изисквания и разбирания са си твои.
Градса кола 146,ти сериозно ли?
Във връзка поддръжката на ходовата част,носачите на всички 146 са еднакви.
Още на първа страница съм написал,че освен ТС бенз има и Боксер ама вие с печките се хванахте за ТС и те това си е.
Да,JTD e икономичен и здрав.
Да,ТС харчи и е капризен,но пък върви повече от JTD.
Да,Боксера е корав,харчи но и той върви повече от JTD.
[QUOTE=kaio156;1333064]Ти па си мноу умен бреххххх.....това за маховика е просТo пример.
На ТС скъпите свещи дето ревете пак питам,всеки ден ли се сменят?
А ти като си разбирач и умен фани чети и малко назад.
Да JTD e здрав двигател,но в темата иде реч за дръгели на 15-20 години и за такива кошници дали е бенз или нафта е все тая,въпрос на късмет.
---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
ами то най - младата 146 е 2000 г. и освен това това не е кола за дълъг път - обикновен градски автомобил, на дълъг път е просто досадно да се кара и като градска кола за мен лично изискванията са нисък разход на гориво и евтина поддръжка на ходовата част, че там са кахърите.В тия мои изисквания не влизат никакви бензинки над 100 магарета.За газови уредби не ща и да чувам.
На Туин Спарка свещите са му последната грижа.
Първо се сменят големите, малките с тях и без тях все тая общо взето.
Второ като се почне свещи,бобини, кабели, вариатор, датчик на разпрдетителния вал, ламбда сонда , мръсен дросел , глъхнене , сигурно пропускам нещо , може би моторчето за празния ход .
Само да вметна ,че смяна на ролки ремъци,масло,кабели и свещи и гарнитура на клапаните с хубави части струва повече от половината коли в Мобиле.
:lol_sign:
На Туин Спарка свещите са му последната грижа.
Първо се сменят големите, малките с тях и без тях все тая общо взето.
Второ като се почне свещи,бобини, кабели, вариатор, датчик на разпрдетителния вал, ламбда сонда , мръсен дросел , глъхнене , сигурно пропускам нещо , може би моторчето за празния ход .
Само да вметна ,че смяна на ролки ремъци,масло,кабели и свещи и гарнитура на клапаните с хубави части струва повече от половината коли в Мобиле.
:lol_sign:
Чей бре,аз нема да зимам 146,а и много добре знам колко е обслужването на Свински Парк.....
haljscho
07-06-2014, 01:05
Да,ТС харчи и е капризен,но пък върви повече от JTD.
Да,Боксера е корав,харчи но и той върви повече от JTD.
;-) Верваш ли си!!!
1,4ТС и 1,6Боксер които са еднакви по мощност с 1.9ЖТД се съмнявам да вървят повече!!!
А и дори да е така, то ще е с един мигач преднина.....
НО за сметка на това са доооооста ПО-лакоми!!!
И определено за да вървят добре си е нужна дооооста скъпа поддръжка и то с нови части а не втора ръка!!!
Не че 15-16години коли са мнооо стока, но нека да не казваме на черното бяло!:evilsmiley:
Цената на добър маховик 2-а ръка е колкото нова лагер помпа!
Абеееее приказки от 1001-нощ.......
Колегата който търси кола нека прочете по-подробно съответния раздел за конкретния модел и сам да си прецени кое е по-добре за него.....
Успех!
;-) Верваш ли си!!!
1,4ТС и 1,6Боксер които са еднакви по мощност с 1.9ЖТД се съмнявам да вървят повече!!!
А и дори да е така, то ще е с един мигач преднина.....
НО за сметка на това са доооооста ПО-лакоми!!!
И определено за да вървят добре си е нужна дооооста скъпа поддръжка и то с нови части а не втора ръка!!!
Не че 15-16години коли са мнооо стока, но нека да не казваме на черното бяло!:evilsmiley:
Цената на добър маховик 2-а ръка е колкото нова лагер помпа!
Абеееее приказки от 1001-нощ.......
Колегата който търси кола нека прочете по-подробно съответния раздел за конкретния модел и сам да си прецени кое е по-добре за него.....
Успех!
1,4 ТС ни го броя,ни го споменавам за двигател.
А тия маховици и други чарколяци втора ръка от Луната ли падат?
Не са ли от пецакани яко,здрави,влаци-коптори JTD?
За бензинки части втора ръка нема ли?
Нов дебиломер за тая печка без кюнци е 200 пари.....ефтиния,или на тия влаци тая джаджа не се прецаква?
И тва с успеха не го разбрах,не терам 146......146 Селеспийд нема.:):):):)
GurgaPiti4
07-06-2014, 02:53
Една печка ще надживее таман 2 туин спарка. До сега всеки 3 е правил основен ремонт на туин спарк, а счупено ЖТД още не съм чул да има колкото и да се "напомпа"
Една печка ще надживее таман 2 туин спарка. До сега всеки 3 е правил основен ремонт на туин спарк, а счупено ЖТД още не съм чул да има колкото и да се "напомпа"
.....те ти малко за запекли печки,и това,че ти не си чул не значи,че нема.
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=85308
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=39728
;-) Верваш ли си!!!
1,4ТС и 1,6Боксер които са еднакви по мощност с 1.9ЖТД се съмнявам да вървят повече!!!
А и дори да е така, то ще е с един мигач преднина.....
Ти страшна реклама им направи на саждите. Дизела е с 10 години по-нова концепция, с турбо и по-голям обем, а е същите коне като 1.4 атмосферна бензинка на 20 години... :tooth:
GurgaPiti4
07-06-2014, 14:03
.....те ти малко за запекли печки,и това,че ти не си чул не значи,че нема.
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=85308
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=39728
Да, само, че първия е с някво турбо от ГТ и измислени чипове и кой знае на къв се е праил, а втория е с 145 тд, а аз говорех за жтд ;) квото и да говорим трудно ще счупиш едно жтд отколкото туин спарка, да не тръгвам да ровя аз сега да ти вадя теми колко "родили" туин спаркове ще ти намеря!! При първите критични да даде фира. Квото и да си пишете дизела е в пъти по добър от бензина!!
haljscho
07-06-2014, 14:45
Ти страшна реклама им направи на саждите. Дизела е с 10 години по-нова концепция, с турбо и по-голям обем, а е същите коне като 1.4 атмосферна бензинка на 20 години... :tooth:
Ми да!!!
С чип +буст контролер 1.6 и 1.8 не се класират и започват да вървят колкото 2.0......
А разхода!!!:twisted:
А разходаааааа!!!:pp:
Да, само, че първия е с някво турбо от ГТ и измислени чипове и кой знае на къв се е праил, а втория е с 145 тд, а аз говорех за жтд ;) квото и да говорим трудно ще счупиш едно жтд отколкото туин спарка, да не тръгвам да ровя аз сега да ти вадя теми колко "родили" туин спаркове ще ти намеря!! При първите критични да даде фира. Квото и да си пишете дизела е в пъти по добър от бензина!!
Ми тя без чип и турбо немое откине.:chair:
Втората е ТД,дамммм,ама пак е дизел........днес с един прияте гледахме едно ЖТД,такова пикаене на антифриз и масло през ауспуха на ТС не съм виждал.
GurgaPiti4
07-06-2014, 18:03
Човеко кво да ти обяснявам до утре ти говоря едно си знаеш, едно си баеш....
Ми да!!!
С чип +буст контролер 1.6 и 1.8 не се класират и започват да вървят колкото 2.0......
А разхода!!!:twisted:
А разходаааааа!!!:pp:
Разхода е по-висок,и що?
---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:04 ----------
Човеко кво да ти обяснявам до утре ти говоря едно си знаеш, едно си баеш....
Ми не ми обяснявай.;)
Карал съм бензин ТС и Боксер,минах на нафта,и още докато бях нафтаджия ТС ме кефеше повече от нафтата.
Слава Богу отново съм на бенз.
[QUOTE=ivo_63;1333160]
Виж са,твоите изисквания и разбирания са си твои.
Градса кола 146,ти сериозно ли?
Във връзка поддръжката на ходовата част,носачите на всички 146 са еднакви.
Още на първа страница съм написал,че освен ТС бенз има и Боксер ама вие с печките се хванахте за ТС и те това си е.
Да,JTD e икономичен и здрав.
Да,ТС харчи и е капризен,но пък върви повече от JTD.
Да,Боксера е корав,харчи но и той върви повече от JTD.
кола за формула 1 ли коментираш или какво ? От целия ти пост има само едно смислено изречение -Да,JTD e икономичен и здрав.
За градски автомобил може би в твоите сънища са порше и ферари ?
---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:31 ----------
.....те ти малко за запекли печки,и това,че ти не си чул не значи,че нема.
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=85308
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=39728
имам чувството, че си доста безхаберен по отношение на колите и с тия цитати голяма реклама въртиш без да искаш на JTD , сега мръдни до фиат форума да броиш гръмналите мотори, че са съвсем същите.
[QUOTE=kaio156;1333174]
кола за формула 1 ли коментираш или какво ? От целия ти пост има само едно смислено изречение -Да,JTD e икономичен и здрав.
За градски автомобил може би в твоите сънища са порше и ферари ?
Ни Порше ни Ферари сънувам.....Мазетати мое.
Градско,извънградско все ГТА карам.
А ти като си много умен г-н СмислоФ я ми кажи къде видя в първият пост на темата човека да пише,че търси градска кола?????
имам чувството, че си доста безхаберен по отношение на колите и с тия цитати голяма реклама въртиш без да искаш на JTD , сега мръдни до фиат форума да броиш гръмналите мотори, че са съвсем същите.
Ти пък накрая много чувствителен ще излезнеш.
Кога и къде съм писъл,че съм ''многохаберен'' по отношение на автомобилите?
Но за пък твоето ''многохаберие'' за сметка на това си личи от думите ти ''един дебитомер я го смени някой я не''....значи колата може и без него тъй ли да разбирам?
Говорите за скъпата поддръжка на ТС,скъпи били свещите,дебитомери и т.н.т.
За JTD евтини ли са?
Дебитомер-200 лева....извинявай,забравих той може и да не се сменя.
Подгревни свещи NGK,Beru,Denso-20 лева бройката,знам има и по-евтини,ама и на ТС можеш да сложиш по-евтини.
Турбина-тя е вечна,никога не се разваля.
Термостат с датчик- стотина лева....евтиния.
Съединител-цена колкото на ГТА
Маховик-пълно е с втора ръка.:):):)
...........................
...........................
Накрая,ще кажа нещо,което не искам,но щот сте много ''open market''......
Във Фиат форума няма какво да гледам,вие гледайте там,JTD си е Fiat мотор
GurgaPiti4
08-06-2014, 01:58
Човек спри да се излагаш само, гледам те в много теми само се изказваш с много ограничени изказвания. Аз ти казах хвани си замълчи по добре отколкото да пишеш пълните глупости!! ;-) Всеки двигател си има плюсовете и минусите, всичко си е индивидуално!! Предпочитанията вече защитават единия и другия и до никъде няма да се стигне...спри се просто !
Човек спри да се излагаш само, гледам те в много теми само се изказваш с много ограничени изказвания. Аз ти казах хвани си замълчи по добре отколкото да пишеш пълните глупости!! ;-) Всеки двигател си има плюсовете и минусите, всичко си е индивидуално!! Предпочитанията вече защитават единия и другия и до никъде няма да се стигне...спри се просто !
Да бе,верно ли?
В кои теми по-точно,аз по принцип кисна в Блатото и не ми дреме за горните етажи......
И кое по-точно са пълни глупости?
А това,което си написъл сега за индивидуалното,аз съм го написал още на първа страница,12-ти пост.;)
Sstoichev
08-06-2014, 12:02
Направих тази тема, защото искам да си взема нещо което да не е много голямо като купе, да има приличен разход на гориво понеже повечето ще се кара на извънградско, и да е с нормална поддръжка.
да има приличен разход на гориво понеже повечето ще се кара на извънградско
Значи JTD. Пак с оглед на основно извънградският пробег, може да огледаш и 147-ците, понеже като не се завираш по градските кратери няма да имаш драмите с окачване, пък като пътно поведение са по-добре от 146-ците.
Направих тази тема, защото искам да си взема нещо което да не е много голямо като купе, да има приличен разход на гориво понеже повечето ще се кара на извънградско, и да е с нормална поддръжка.
Зимай дизел щом искаш нисък разход.
Не знам какъв бюджет си определил,но както казва RPWWD можеш да погледнеш и за 147JTD-JTDm,те имат и по-мощтни двигатели.
Направих тази тема, защото искам да си взема нещо което да не е много голямо като купе, да има приличен разход на гориво понеже повечето ще се кара на извънградско, и да е с нормална поддръжка.
147 ЖТД 115 кс, е твоята кола !
имам около 360 000 км пробег с колите от подписа !
dimitar_vd62
09-06-2014, 00:23
Са са чудя що изобщо правят бензинки.
Са са чудя що изобщо правят бензинки.
За да се чудиш и за белите хора.
Бензинките харчат повече от печките,горивата са скъпи,заплатите ниски,хората искат икономия и то с право.....
Са са чудя що изобщо правят бензинки.
Правят, малолитражки с турбо, даунсайзинг ;-) Ма разхода пак не могат да го оправят.
Има много по-прости коли за поддръжка , с по-нисък разход и вървят доста повече от 145/146. За пример 206 ГТИ или РЦ, Хонда сивик, Клио Спорт и т.н.. Алфата обаче ги удря в земята с визия, есктри,най важното поведение на пътя и кеф от шофирането. Ама Туин Спарка си е беля на главата. :knock:
Има много по-прости коли за поддръжка , с по-нисък разход и вървят доста повече от 145/146. За пример 206 ГТИ или РЦ, Хонда сивик, Клио Спорт и т.н.. Алфата обаче ги удря в земята с визия, есктри,най важното поведение на пътя и кеф от шофирането. Ама Туин Спарка си е беля на главата. :knock:
Кой ТС?
Щот старият 8V не е толкова капризен.;)
Другото е,че тук се вкарват изцедени 15-20 годишни скрапели,но за 1500 лева толкоз......
Кой ТС?
Щот старият 8V не е толкова капризен.;)
Другото е,че тук се вкарват изцедени 15-20 годишни скрапели,но за 1500 лева толкоз......
Съгласен! :drinking:
И аз карам трактор , но тайничко си мечтая за читав Туин Спарк.
С ЖТД-то чак ми доскучава трака си блажено и не прави фасони.
Друго си е да отвориш да видиш клапаните,буталата,да смениш вариятора,да почистиш дебитомера и дросела,като влезнеш в магазина за части да те почерпят с бонбони и да ти обърнат внимание,защото си изкупил от всички части за модела по 2 , 3 броя. След 10 дни в сервиза и 1000 лв да изкараш едни 100 коня г/д от 150 под капака и да кажеш абе бяга доста и разхода падна на 12 -13 градско.
Като слезеш пред блока да си поправяш колата и комшийте да те питат , не и л исмени всички части вече на тая кола , че продължаваш да подменяш . :spiteful:
Съгласен! :drinking:
И аз карам трактор , но тайничко си мечтая за читав Туин Спарк.
С ЖТД-то чак ми доскучава трака си блажено и не прави фасони.
Друго си е да отвориш да видиш клапаните,буталата,да смениш вариятора,да почистиш дебитомера и дросела,като влезнеш в магазиан за части да те почерпят с бонбони и да ти обърнат внимание,защото си изкупил от всички части за модела по 2 , 3 броя.
:rotfl::rotfl::rotfl:
Най-после тракторист,мечтател с чувстви за хумор в тази тема.:big_bow_down:
golfar78
09-06-2014, 10:25
Аз съм много доволен от моята. Много хора които нямат Алфа говорят лоша за марка, но не знат как стоят нещата :)
Направих тази тема, защото искам да си взема нещо което да не е много голямо като купе, да има приличен разход на гориво понеже повечето ще се кара на извънградско, и да е с нормална поддръжка.
значи това не е твоята марка.
Направих тази тема, защото искам да си взема нещо което да не е много голямо като купе, да има приличен разход на гориво понеже повечето ще се кара на извънградско, и да е с нормална поддръжка.
дано тоя kaio156 да го прочете най-накрая и да миряса
дано тоя kaio156 да го прочете най-накрая и да миряса
Тоя kaio156 го е прочел,виж на предната страница.:clown:
...питал съм ги тези хора но наистина не могат да се обосноват, навсякаде из форумите които съм разглеждал винаги има някой който да пита за съответен проблем.
Ми като не могат да се обосноват що ги слушаш, хората които говорят за Алфа "бягай надалеч" не са виждали такава и на картинка. Само са чували :) Но като цяло Алфа си заслужава да си купиш ако наистина много я харесваш. Ако търсиш някакъв рационален аргумент защо ти е алфа, не е за теб.
Иначе е кола като кола - електрониката й е бош, окачването трв, съединителя валео и т.н. - като на много други европейски коли. Лично за мен не е по-малко надеждна от друга кола на 15-20 години. Колите на тая възраст, ако искаш да разчиташ на тях трябва да ги подържаш, иначе много бързо стават кенеф, независимо каква марка са :) С моята съм минал 130 хиляди км от както я имам, в момента е на 17 години и още ме вози навсякъде. Сега, като се счупи нещо го сменям, купувам й масло по 100 лева, ама ме вози и правя по над 20 К км на година :)
...примерно 146 туин спарк, е кола с двигател чиято периферия е неимоверно претъпкана с най-различни скъпи, но задължителни за смяна компоненти. То не са ангренажни ремъци (при положение че всяка уважавана марка слага верига), ролки, 8 свещи, кабели, моторчета за празен ход, термостати, дебитомери, вариатори и каквото се сетиш още. ...
...за 1500 лева, не вярвам да разполагаш, затова съвета ми е - бягай надалеч.
Та така.
Те казваш само тия имат ангренаж, рокли и термостат :) Всяка кола за 1500 лева на тая възраст има нужда от подобно обслужване. И всяка кола на тая възраст и цена има голяма част от тия части и има риск в някъв момент те да се предадат. За щастие обикновено не се предават всичките наведнъж. Те и ако всичките са заминали, тя няма да запали на огледа, или ше работи така, че по-добре да не е палила :)
само носачите - няма 8 свещи и членство в клуб картер и колко ти гори ламята
Стига с тия 8 свещи,през ден ли се менят??????
Ми не знам, аз карах със свещи Бош, обикновени за 70 лева комплекта, осемте. Карах ги 5 години и половина и над 120 хиляди км :) Колата си вървеше като пушка. Накрая ги смених от хорска срама с НГК, пак обикновени за 90 лева. Пак върви като пушка. Тез глупости за оригинални свещи за 300 лева - ако беше кола с десет години по-млада, да, ама на тая възраст вече, айде нема нужда :)
За шест години картер не съм чупил, а не намалявам много-много при неравности. Честно казано си мисля, че трябва нарочно да целиш най-високата бабуна с картера за да го счупиш :) Освен това, при 145 JTD не знам как стоят нещата с картерите, ама примерно при 156 картерите на дизелите не са много по-високо от бензина и пак са алуминиеви - и там съм чувал за счупени :)
Някой Twinsparkове също имат демпферни маховици. Дали могат да се счупят толкова лесно е отделен въпрос.
Много бензини имат демпферни маховици. И характерното е, че се износват много по-бавно отколкото при дизелите ;)
Една печка ще надживее таман 2 туин спарка. До сега всеки 3 е правил основен ремонт на туин спарк, а счупено ЖТД още не съм чул да има колкото и да се "напомпа"
Да, само, че първия е с някво турбо от ГТ и измислени чипове и кой знае на къв се е праил, а втория е с 145 тд, а аз говорех за жтд ;)
Е начи не си гледал. Аз съм виждал да даде фира от напомване и то точно JTD. Виждал съм и стоково JTD сдало багажа. Тва че не си виждал, не значи че няма :)
Човек спри да се излагаш само, гледам те в много теми само се изказваш с много ограничени изказвания. Аз ти казах хвани си замълчи по добре отколкото да пишеш пълните глупости!! ;-)
Ти сега от позицията на какъв казваш кой трябва да си казва мнението и кой не, кой пише глупости и кой умности? Чухме твоето мнение, чухме и това на колегата, сега бъди така добър да оставиш хората все пак да си казват мнението. А от тия които четем, всеки си има глава на раменете и може да си направи сам извод за него си кой крив кой прав :)
И като цяло момчета, малко се засрамете. Човека влиза тука, има 1500 лева за кола събрани, иска да си купи някаква, харесал е някакъв модел на Алфа, влиза и пита. Вместо да му помогнете с нещо смислено вие или обяснявате как Алфа на тия години ше е пълен кенеф със скъпи части, при положението че същото е и с Голф 3-ка, само дето окачването й се прави по-евтино, че на всичкото отгорео обръщате й темата в спор бензина ли е по-добър или дизела. Няма ли вече във форума 20 такива теми, че трябва и в тая :D
Човека каза - иска нисък разход, начи очевидно ТС-а и боксера не са за него, остава да си вземе 1.9 JTD и да си кара. От там нататък приказките как секи втори ТС му се правят по 2 основни ремонта на година, а дизела е вечен - дали е така или не, е спорно, но сигурно е че спора не е за тая тема :)
dimitar_vd62
10-06-2014, 22:09
Съгласен! :drinking:
И аз карам трактор , но тайничко си мечтая за читав Туин Спарк.
С ЖТД-то чак ми доскучава трака си блажено и не прави фасони.
Друго си е да отвориш да видиш клапаните,буталата,да смениш вариятора,да почистиш дебитомера и дросела,като влезнеш в магазина за части да те почерпят с бонбони и да ти обърнат внимание,защото си изкупил от всички части за модела по 2 , 3 броя. След 10 дни в сервиза и 1000 лв да изкараш едни 100 коня г/д от 150 под капака и да кажеш абе бяга доста и разхода падна на 12 -13 градско.
Като слезеш пред блока да си поправяш колата и комшийте да те питат , не и л исмени всички части вече на тая кола , че продължаваш да подменяш . :spiteful:
Не си праФ, амам мноу не си праФ или аз съм случил на кола.Карам я всеки ден.Ламбда дебитомер ремъци ролки, 2 чифта долни носачи и амортисьори/ за единият чифт и амортисьорите не ма питай що/, две щанги отзад и тампони стаб щанга, за 5 години. А и термостат.Отначало комшийте ма хранеха ама сега викат - е що разправят че алфите се чупели.Само да отбележа че техните не се чупят щото са съботно неделни.Селения 20к всяка година независимо от пробега но не повече от 10к км.Само във фирмения сервиз на АR и при Иво/pininfarina/ се пипа по колата.Ще пропусна как Опел за 5000 става 9800 без гумите и Мазда някаква си, на втората седмица демферен маховик и две дюзи.И двете по нови от моята.И два фиата имвам и стях положението е същото.
angelovi69
10-06-2014, 22:27
Не че си късметлия, Митак! Просто имаш правилно отношение към колите си и те ти се отблагодаряват.
Аз пък на моя ФЯТ за 7 /седем/(СЕДЕМ) години и близо 90'000км. имам сменена една стоп-машинка (64лв. в АутоИталия!!!) и един маркуч на климатика по гаранция!
Всичко друго са консумативи - масла, свещи, накладки :)
А на 156-цата за 20'000км. трябва да дам сигурно към 2 бона за ремонти.... БАСИ, то има цели коли по толкова пари бе!!!
Аз пък на моя ФЯТ за 7 /седем/(СЕДЕМ) години и близо 90'000км. имам сменена една стоп-машинка (64лв. в АутоИталия!!!) и един маркуч на климатика по гаранция!
Всичко друго са консумативи - масла, свещи, накладки :)
А на 156-цата за 20'000км. трябва да дам сигурно към 2 бона за ремонти.... БАСИ, то има цели коли по толкова пари бе!!!
Ако де,стига рева,на мен ми даде фира рейката.:bouncing_smiley:
Епа, она и мойта, да я е....
За сега само тропа и лопа!
Аз пък на моя ФЯТ за 7 /седем/(СЕДЕМ) години и близо 90'000км. имам сменена една стоп-машинка (64лв. в АутоИталия!!!) и един маркуч на климатика по гаранция!
Всичко друго са консумативи - масла, свещи, накладки :)
А на 156-цата за 20'000км. трябва да дам сигурно към 2 бона за ремонти.... БАСИ, то има цели коли по толкова пари бе!!!
Аз за тия километри дадох 4 бона, тоест колата още веднъж.
И какво се оказва, дизеловия двигател излиза по читав от бензиновия?
Мой човек, скачай в една 145-ичка jtd.
Седмаче в града, и петаче извън града,климата да бръмчи,и да не ти дреме. Няма да ходиш на състезания я :hmm:
Гледай само турбинката да е читавка другото е сравнително евтино от към консумативи и части.
И мен ме влечеше бензинката Алфа но приключих вече с 4 цилиндровите. :bangin:
dimitar_vd62
11-06-2014, 20:42
Не че си късметлия, Митак! Просто имаш правилно отношение към колите си и те ти се отблагодаряват.
Верно е, обаче ние купуваме стари коли, не се знае предишния собственик как я е поддържал, как я е карал и ако джамбазина я е закърпил колкото да я продаде после почва филма.Тая кола седнах направих едно кръгче и я взех.Късмет съм имал че е била поддържана и това че е била на семейство с малки деца предполага че не е юркана/поне не всеки ден/.Ако сега купувам друга Алфа ще ми е трудно, след като знам туй онуй.Е комшията с Опела/Фронтера/ видимо запазена уж собственика го уверявал че е подържана че като почнаха едни проблеми...ся си бартеросва реното за 4 гуми за жип.Разбирам го човека ама тея дето се отнасят башибозушката към колите си не мога ги разбера какво очакват.
И аз съм на мнение, че за тея дъртите бараки всичко е на късмет има и нещо друго, че дизелите навън се карат много повече от бензините и доста трудно става да намериш запазено JTD от колкото TwinSpark. Колегата kaio156 май е забравил вървежа на умрелите TwinSpark-ове с тва ГТА което го кара сега. Не съм съгласен, че 1.6 боксер и 1.4 16в ТС вървят повече от JTD 105к.с. може би само на драг и то старт - 402м, но не и на писта или доускорение. И аз съм на мнение, че бензиновите мотори на алфа си заслужават тези до 8 клапановите туин спаркове и v6 арезетата.
Хич,не съм забравил вървежа на ,но 2,0ТС.
1,9 Жтд никога не съм карал,но щом 2,4 Жтдм не ме впечатли много,1,9 Жтд даже не искам и да го чуя.....но това са си мои виждания и впечатления,на никой не ги налагам.
Просто много се дразня когато нещо се величае прекомерно а друго се оплюва .....
И не намира причина да се намесва '' тва ГТА което го кара сега'',поне аз лично не съм го дал в тази тема за пример,но щом го споменавате вече......да 3,2 V6 Busso,това е двигател!
Хич,не съм забравил вървежа на ,но 2,0ТС.
1,9 Жтд никога не съм карал,но щом 2,4 Жтдм не ме впечатли много,1,9 Жтд даже не искам и да го чуя.....но това са си мои виждания и впечатления,на никой не ги налагам.
Просто много се дразня когато нещо се величае прекомерно а друго се оплюва .....
И не намира причина да се намесва '' тва ГТА което го кара сега'',поне аз лично не съм го дал в тази тема за пример,но щом го споменавате вече......да 3,2 V6 Busso,това е двигател!
Като, бившата ти 59 ка тежи 1700 кила, че е и автоматик, кво да те вчепетли ;-) Щи дам да врътнеш едно кръгче със стоковица115-ка, и ще се уверил, че не е баш тъй както си го написал ;-)
Като, бившата ти 59 ка тежи 1700 кила, че е и автоматик, кво да те вчепетли ;-) Щи дам да врътнеш едно кръгче със стоковица115-ка, и ще се уверил, че не е баш тъй както си го написал ;-)
Е да,159 си е тежичка.:)))))))
А и хАфтумат....абе вървеше нема си кривя душата....ама.....
Не си праФ, амам мноу не си праФ или аз съм случил на кола.Карам я всеки ден.Ламбда дебитомер ремъци ролки, 2 чифта долни носачи и амортисьори/ за единият чифт и амортисьорите не ма питай що/, две щанги отзад и тампони стаб щанга, за 5 години. А и термостат.Отначало комшийте ма хранеха ама сега викат - е що разправят че алфите се чупели.Само да отбележа че техните не се чупят щото са съботно неделни.Селения 20к всяка година независимо от пробега но не повече от 10к км.Само във фирмения сервиз на АR и при Иво/pininfarina/ се пипа по колата.Ще пропусна как Опел за 5000 става 9800 без гумите и Мазда някаква си, на втората седмица демферен маховик и две дюзи.И двете по нови от моята.И два фиата имвам и стях положението е същото.
Колегата ти е отговорил. Явно си уцелил екземпляр с доста сменени части. Не ти пожелавам да влизаш във филма, където всеки ден почва да ражда нещо и всяка част е 300 лв + труд .
Аз пък на моя ФЯТ за 7 /седем/(СЕДЕМ) години и близо 90'000км. имам сменена една стоп-машинка (64лв. в АутоИталия!!!) и един маркуч на климатика по гаранция!
Всичко друго са консумативи - масла, свещи, накладки :)
А на 156-цата за 20'000км. трябва да дам сигурно към 2 бона за ремонти.... БАСИ, то има цели коли по толкова пари бе!!!
Ето и пример, за да не съм голословен:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=17090
От както имам Алфа вече 5 месеца, проблема ми само един играят ми оборотите на празен ход от 400 до 1600 само в движение като освободя от скорост по някой пат и гасни,а като спра ги стабилизира на 840.Алфата е 156 1,8 98г смених, дебитомер,ламбда сонда,дросела е изчистен от нагар,карам я с 98 или 100 октановия бензин,но проблема не се решава ако някои има идея за нешто нека сподели. Ходил сам на диагностика моторчето на празен ход работи идея нямам.
Представям си,ако имаше два или три проблема. Трябваше да си ипотекира апартамента и да почва да сменя и да ходи по диагнсотики .
Теми има няколкостотин, скоро сигурно и в Гугъл транслейт като се напише Алфа Twin Spark ще излиза в превод Гранде проблеме. :dunno:
Хората са казали не питай старило, питай патило. :beer:
просто опита ми с форумите / каквито и да са / ми говори , че хора с близо и над 2000 поста не трябва да им се четат постовете, защото от писане не им остава време за набиране на опит и съответно постовете им са напълно ненужни. Извинявам се на хората с близо и над 2000 поста.
Аз пък от личен опит знам,че хора с под 100 поста,регистрирани 2008 година и автори на велики теми като ''колко се помпИ 15" гума'' са ми .....trans penem mihi est.
damyanov
19-06-2014, 19:18
:tooth::tooth:
Kostadin`
19-06-2014, 20:00
Колега ivo_63 личи си,че си от най-компетентните в този форум...
мога да говоря само за jtd - 145 е като смарт, 146 е по-кола, но и двете са ташак - много магарета , малко стоене на асфалта, по-тежките коли са по сигурни, имам 146 - не смея да я настъпя - върви ама не знам къде ще излети в канавката, над 110 е страшно вътре , а съм карал доста коли с над 200 без притеснение
е колега ти едни коли си изброил - те същите 1100 кг средно, а съм се засилил , а съм се метнал някъде , далеч по-добре е да са 1500кг със 205+ гуми, иначе да - приятна е за каране, особено от жени
Дължина на 145 - 4,093 mm.
Дължина на 146 - 4,257 mm.
Между осовото разстояние при 145 и 146 е еднакво!
146 JTD с гуми 185/65/R14 и 185/60/R14 при скорост 110-130 седи на пътя и не шава,не знам как си стигнал до тази твоя констатация,че при 110 е страшно вътре,а още повече,че колата е за жени.Всеки да си прави сам изводи.
Цитати от тази тема : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38353&page=199
dimitar_vd62
19-06-2014, 22:21
Колегата ти е отговорил. Явно си уцелил екземпляр с доста сменени части. Не ти пожелавам да влизаш във филма, където всеки ден почва да ражда нещо и всяка част е 300 лв + труд .
То в тоя филм рано или късно се влиза. Или си обичаш колата и държиш да е тя на всяка цена, или отчаяно се опитваш да закърпиш изгнили гащи щото си мислиш че нямаш пари за други и в един момент си дал пари за бутикови гащи пък си пак със старите потури.
Колега ivo_63 личи си,че си от най-компетентните в този форум...
Дължина на 145 - 4,093 mm.
Дължина на 146 - 4,257 mm.
Между осовото разстояние при 145 и 146 е еднакво!
146 JTD с гуми 185/65/R14 и 185/60/R14 при скорост 110-130 седи на пътя и не шава,не знам как си стигнал до тази твоя констатация,че при 110 е страшно вътре,а още повече,че колата е за жени.Всеки да си прави сам изводи.
Цитати от тази тема : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38353&page=199
Потвърждавам - на магистралата, когато позволява пътя, 45-цата обикновено я карам с около 140. За повече няма вътък, защото е на газ. С гуми 185/65/R14 съм. Нямам чувството, че ще излетя в канавката. Напротив, даже си е много приятна, че и на звук го докарва... :BIGsmile:
Потвърждавам - на магистралата, когато позволява пътя, 45-цата обикновено я карам с около 140. За повече няма вътък, защото е на газ. С гуми 185/65/R14 съм. Нямам чувството, че ще излетя в канавката. Напротив, даже си е много приятна, че и на звук го докарва... :BIGsmile:
Потвърждавам,даже на бенз към 175 км/ч по километраж стигна без да се лашка и шашка.;)
Аз да кажа като вече бивш :( собственик на две Алфи.
Кола като кола, само дето е по-красива, по-удобна и по-стабилна от другите. Не е за мърлячи, т.е. за такива, дето искат да минават с всичката газ през дупките и да сипват от най-евтиното масло. Алфа Ромео (поне моделите до 159 вкл.) е кола за хора, които обичат да шофират, но не искат да са Компира и Репата с Баварецо и да рискуват да не потеглят през зимата. Разбира се, всяко нещо си има цена и това, че заради безумен маркетинг и сервизна мрежа марката е евтина за купуване, не значи, че е евтина и за поддръжка. Говоря за евтина в сравнение с коли от същия клас цени за купуване втора ръка, в сравнение с БМВ и Халди си е направо евтина.
Потвърждавам,даже на бенз към 175 км/ч по километраж стигна без да се лашка и шашка.;)
И аз потвърждавам на газ 190 и няколко и почна да тресе.
Иначе 180 съм ги поддържал няма яд. Но с 14-ки беше и не ми се виждаше много стабилна.
А колегата Sstoichev дали си взе алфа ?
Murderer
22-12-2014, 17:25
То в тоя филм рано или късно се влиза. Или си обичаш колата и държиш да е тя на всяка цена, или отчаяно се опитваш да закърпиш изгнили гащи щото си мислиш че нямаш пари за други и в един момент си дал пари за бутикови гащи пък си пак със старите потури.
:hvala:
dimitar_vd62
22-12-2014, 19:47
Ем така е, аз примерно имам навика да се привързвам към колите си и много трудно се разделям с тях макар да осъзнавам че д вложените пари мога да си купя понова, е ся например ме гложди да и лепна едно V6.Каквото и да е алфа ще е. - http://autobild.bg/Употребяваните-автомобили-на-ужаса/a8101
Тези от Автобилд що не се застрелят !
90% от 147 влизат в БГ с оригинални носачи (7-10 г.) и на втория месец лунния пейзаж си казва думата !
Ремъците и ролките се сменяли на две години - защо ? Ами защото хората въртят КМ , а не защото са дърти ! И ако на запад 5-600 лв или 300 евро е много за обслужване, то тогава всички щяха да карат пунто и поло !
Повръща ми се от поредната журналистическа некопетентна изопачена драсканица !
Да си пишат ОТ ГОЛФО по убаво нема и стига с глупостите.
dimitar_vd62
24-12-2014, 21:46
Моята беше с оригинални носачи/така ми казаха в сервиза/, след година аут.Просто са кефих на писаното, иначе не ги следя.
Kostadin`
25-12-2014, 12:50
Тези от Автобилд що не се застрелят !
90% от 147 влизат в БГ с оригинални носачи (7-10 г.) и на втория месец лунния пейзаж си казва думата !
Ремъците и ролките се сменяли на две години - защо ? Ами защото хората въртят КМ , а не защото са дърти ! И ако на запад 5-600 лв или 300 евро е много за обслужване, то тогава всички щяха да карат пунто и поло !
Повръща ми се от поредната журналистическа некопетентна изопачена драсканица !
Да си пишат ОТ ГОЛФО по убаво нема и стига с глупостите.
+1 :magic:
Ми аз не видях нещо грешно в писанията. Че туинспарка гърми и къса ремъци, така е. Че тече масло понякога, и това е така. И в купетата понякога протича вода. И крайните гърнета им ръждясват. И окачването е смотано. Въобще не виждам нещо грешно да са написали. Може да си обичаме колите, но това си е истината. Има и запазени колици на нашия пазар, ама си искат редовно обгрижване за да останат в добро състояние.
SandoOne
26-12-2014, 22:23
Това че гърмат и късат ремъци това е проблем на 3ку -то не на колата това че сулио и пулио и баи мангал ги карат на уволнение това също не е проблем на колата и другите гърмат ,особено бмв-тата гърмат по злобно .... колите са добри ... доста добри ...
От 5 години я карам. Не съм имал проблеми сериозни, децата и жената се возят.
146 боксер е нискобюджетен, красив, доста звучен (не толкова бърз), харчещ гориво автомобил. Чудесен е за първа кола. Предлага много повече от еквивалентните като години, клас и цена автомобили на не малко марки.
Ми аз не видях нещо грешно в писанията. Че туинспарка гърми и къса ремъци, така е. Че тече масло понякога, и това е така. И в купетата понякога протича вода. И крайните гърнета им ръждясват. И окачването е смотано. Въобще не виждам нещо грешно да са написали. Може да си обичаме колите, но това си е истината. Има и запазени колици на нашия пазар, ама си искат редовно обгрижване за да останат в добро състояние.
Съдейки по моята Алфа нищо от това което си писал не е вярно.Караме я вече 9 години и гърнета не съм сменял никога.При това нито са се пробили,нито са толкова ръждясали.Между другото за 34 години съм карал и притежавал автомобили от най различни марки и досега проблемен автомобил не съм имал.Може да е и до късмет.:grin:
dimitar_vd62
29-12-2014, 19:49
То по принцип написаното е за 147, не 156.Честно казано почти не съм виждал 147 със неръждясало гърне.Ма за моторите не съм съгласен че толкова често късали ремъци и гърмели.Пък и причината не е в мотора ами как са се грижили за него.Все пак немецките коли са от друго измерение - наливаш караш и нищо не сменяш.
Не че нещо ама ... кво ви ''боли'' за мнението за марката ???
[QUOTE=dimitar_vd62;1386194]То по принцип написаното е за 147, не 156.Честно казано почти не съм виждал 147 със неръждясало гърне.Ма за моторите не съм съгласен че толкова често късали ремъци и гърмели.Пък и причината не е в мотора ами как са се грижили за него.Все пак немецките коли са от друго измерение - наливаш караш и нищо не сменяш.[/QUOTE
И това не е много вярно.Когато му казах на комшията,че веригата му е за смяна,защото тропаше,той ми каза че това е Мерцедес,а не Жигула. След 2 месеца му прескочи веригата и отиде на основен ремонт.Колата е МБ C190 бензин.
Още не е създадена колата,която може да се кара без обслужване.Такива опити от собственици има,но всички без изключение завършват трагично за автомобила.Марката в случая е без значение.
dimitar_vd62
30-12-2014, 23:12
Е въри им разправяй....
кученцетоОгиитаткоДоги
17-01-2015, 12:10
Моята Алфа е 1.8 ТС 140 коня,2002 г. с вградено LPi(газов инжекцион с впръскване на газта в течно състояние).Честно казано не съм привърженик на Алфите,взех я само заради Lpi-то,обслужена е от към ремъци и единствения и проблем беше че и трябваше един термостат.Иначе няма нито една техническа забележка.Та мнението ми за въпросния модел е: Много добра возия,добър интериор и екстериор,много екстри за ниската пазарна цена,на която вървят тези коли.Сега лошите неща:Прекалено скъпа подръжка,висок разход на гориво.Тия две неща за средностатистическия човек за най-важни при карането на кола.Чесно казано ако нямаше газ никога нямаше да я взема.Имал съм BMW 318 is coupe 140 коня,дъртанян 97 г. .Като качество и комфорт е с една обиколка напред пред алфа 156 2002.Разхода на гориво е много много по- нисък от на въпрония алф.Градско 11,5 на 100,извън със 130км/ч 6 на 100.Много по ефтин от към обслужване.За една година една стотинка не съм дал за обслужване,както го взех така го карах,ама карах.......Така както се кара хулигана:biggrin:Ни масла съм сменял,ни филтри,веригата е доживотна!Абе Дурак отвсякъде:spiteful:Но такава читава бима е два пъти пъти по-скъпа от такава алфа,като пазарна цена.За тая алфа съм казал,почнели да се троши,въобще нямам намерение да и набивам една камара пари.Моргата ми е на 5км:spiteful:8-ма редица,6-ия ред най отдясно.
Много по ефтин от към обслужване.За една година една стотинка не съм дал за обслужване,както го взех така го карах,ама карах.......Така както се кара хулигана:biggrin:Ни масла съм сменял,ни филтри,веригата е доживотна!Абе Дурак отвсякъде
Веско, убеден съм, че този който я е купил от теб, сега не е толкова безгрижен, колкото си бил ти ;-) 1 година е твърде кратък период за да твърдиш, че една кола е "здрава", един Господ знае колко неща са тропали-лопали по нея, ама за теб е била "чук" ;-)
кученцетоОгиитаткоДоги
17-01-2015, 13:14
Веско, убеден съм, че този който я е купил от теб, сега не е толкова безгрижен, колкото си бил ти ;-) 1 година е твърде кратък период за да твърдиш, че една кола е "здрава", един Господ знае колко неща са тропали-лопали по нея, ама за теб е била "чук" ;-)
Колега,единствения технически проблем,ако може така въобще да се нарече,е това че и бяха криви дисковете.Нито е тропала,нито е хлопала.Ако беше така да съм се отървал от нея точно за месец.Продадох я на комшия от съседната улица,и той я кара вече година,и автомобила ми е постоянно пред очите.Няколко пъти се засичаме с момчето в квартала,каза че освен за обслужване,до сега за нищо друго не е давал кинти.Това не ми е първото бензиново BMW E36,имах и компакт дъртанян 94 г.,с цепнатина на двигатела,от две години го кара вече едно момче от съседното село и е много доволен от разход на гориво,подръжка и здравина на колата.Сега се видяхме с него за нова година,колата не е мръднала,а я юрка яко из дупките на едно плевенско село.Имал сам и ауди А3,карал съм и корси голфове,А4-ки и какво ли още не.Вкарвал съм и коли от западна европа в бг за продаване.BMW като го пусна в мобилето и за два дена го няма вече.Явно не е само робуване на марка,понеже имам и лични впечатления от тази марка.Искаш ли да ти кажа една истина.Автомобилите в западна европа,без значение държавата,да не мислиш че се обслужват на време и със скъпи консумативи.Дрън Дрън.Живея от десет години в Холандия и мога ти кажа,че средно статистическия българин набива много повече пари в колата си отколкото средностатистическия холандец,макар той да взима заплата 1500 евро а българина 400 лева.В Германия също имам наблюдения положението е същото.Алфата я взех от един холандец от съседната улица,живее в къща за 150 000 евро,а при огледа като вдигнах щеката на Алфата нямаше грам масло.Ние им купуваме кенефите и се мъчиме със скъпи консумативи да ги вдигнем от пепелта.
средно статистическия българин набива много повече пари в колата си отколкото средностатистическия холандец,макар той да взима заплата 1500 евро а българина 400 лева. Ние им купуваме кенефите и се мъчиме със скъпи консумативи да ги вдигнем от пепелта.
Да, де, те карат нови коли, ние не ;-) Точно тая алфа, с тоя мотор не е колата, която ще можеш да "юркаш като хулигана Е36". Спасява те факта, че може би я караш в Холандия (не знам, там ли си, или си си на село), та поне за окачване да не даваш кинти.
Както и да е, някой беше споменал, че опитите да се карат автомобили без обслужване и поддръжка, обикновено имат трагични последици за въпросните возила ;-)
кученцетоОгиитаткоДоги
17-01-2015, 19:12
Да, де, те карат нови коли, ние не ;-) Точно тая алфа, с тоя мотор не е колата, която ще можеш да "юркаш като хулигана Е36". Спасява те факта, че може би я караш в Холандия (не знам, там ли си, или си си на село), та поне за окачване да не даваш кинти.
Както и да е, някой беше споменал, че опитите да се карат автомобили без обслужване и поддръжка, обикновено имат трагични последици за въпросните возила ;-)
Ех приятелю,няма как да кажа на черното бяло и да не ти успора факт че в бг освен дараци нищо друго не се карат.Ти как ще обясниш факта,че от целия западно европейски съюз при нас колите са най-ефтини,като те именно идват от западна европа?Аз ще ти го обесня по следния начин,понеже съм се занимавал известно време с това,и живея на запад от 12 години.Джамбазина взима примерно на една А3-ка само добре запазената карусерия от италия, в бг слага един двигател от моргата за 300 кинта и я пуска в мобилето за 4000лв с надпис УНИКАТ!!!То само да я докара от която и да е точка на западна европа му стапва на 400 евро минимум+200-300 евро печалба минимум,то какво излиза че той я е взел за илядо и триста евра.Прилична А3-ка за 1300 евра няма нито в Германия нито в Италия нито на луната.Най-малко си приготви 2000+докарване,облсужване и регистриране ти идва на три илядо евра,тоест 6 бона наши.Иначе за туинспарка си прав отвсякъде.За обслужването също.Сега съм в Холандия,но пак не е гаранция че окачването няма да се обади.Може би ще ме спаси това,че я карам доста рядко,понеже я ползвам само ако се налага,не да си возя задника.Иначе съм си с колелото:cheers:
П.С. Накарал съм се на коли,сега искам да си гледам старините:cheers:
Приятелю 3 ВМV съм имал и във момента съм с бели коси от тях.Може да съм нямал късмет.
dido alfa
18-01-2015, 00:18
Колега ''vesko11" не знам на какви цигарки си в Холандия ,ама нали не си мислиш,че си единствения който е притeжавал BMW или автоджамбаз.Всеки си кара квот си му е кеф.Наздраве с най-добри чувства:cheers:
кученцетоОгиитаткоДоги
18-01-2015, 02:02
Приятелю 3 ВМV съм имал и във момента съм с бели коси от тях.Може да съм нямал късмет.
Кажи ми за колко си ги взел,серия и бензин или дизел.Ще ти кажа да ли е до касмет или до нещо друго.Иначе колкото и налудничево да ти прозвучи,читаво Е36 под 2000 евро няма тука,или читаво Е46 под 2700 и то 316i или 318i,ако искаш 6-к скачай в играта с 3 хилки.Само компакт Е36 може да се намери за 1500,но пак няма да е твоя цвят:cheers:Всичко друго е карано до дупка.В Германия положение е същото,само където са по големи ръжделници.Иначе ако питаш грамотния от към коли холандец,какво мисли за кола за 1000 евро,без значение марката,ще ти каже не очаквай много от тая кола:cheers:Иначе едно не мога да разбера,защо се тачат много повече френските кенефи пред Алфата,като Алфата като интериор и екстериор е светлинни години пред тях.За подръжката франсето са не по малко капризни и скъпи.Возията на Алфата 156 ТС е перфектна за мен,нито много стегната,нито много разточена като на мерцедеса.Вози леко и спортно.Харесва ми мнохо идеята за хромираните дръжки,и най-вече от всичко вградените горе дръжки на задните врати.Мега яка идея:cheers:Седалките са мега удобни,волана е много прецизен,леко да го мраднеш и колата реагирва.Само ме спира скъпата подръжка,коята за мен не е оправдана за тази кола като пари,и разхода на гориво също,че 1.8 ТС лапа 0,5 л. бензин повече от редови 6-к Е46,а разликата като качество и комфорт е магаре и космос:cheers:6-ка ще те надживее а Парка само хленчи за скъпи консумативи и не се знае къде може да те остави на пътя.
2 броя 520 шестак и 1бр. 325 M POWER.
кученцетоОгиитаткоДоги
18-01-2015, 12:19
Не разбрах само кога и за колко си ги взел.Ако са Е39 и Е 36 бензинови и двете серии са доста успешни.Ако са били читави ще те надживее.Друг е въпроса че BMW -тата на тия години които идват в бг са пребити от всякъде.Има и читави но ти трябва бая късмет,и никога от автокъща.А и любителите на тази марка ги карат душмански.За това ако човек не е в кръвта си бмвджия, по-добре е да си търси друга марка.
6-ка ще те надживее а Парка само хленчи за скъпи консумативи и не се знае къде може да те остави на пътя.
Te точно алфа 156 нямат нито един 6-так. :haha: Като те е страх от TC защо не си взе V6 ?
кученцетоОгиитаткоДоги
18-01-2015, 14:24
Te точно алфа 156 нямат нито един 6-так. :haha: Като те е страх от TC защо не си взе V6 ?
Парка беше закупен заради вградения скъп газов инжекцион тип LPi,който е много икономичен,без подръжка,и колата върви на огън.С цел продажба в БГ.Търсих и 2300 лв,в перфектно техническо и визуално състояние на реалните 256 000км,но наш Ганьо иска да я вземе за две илядо лева.Е нема къ да стане Ганьо,таквиз коли на таквиз цени и в моргата немъ.:cheers:
Колега дай да я видим тази алфа с LPi системата, как изглежда малко инфо за нея, че ми стана интересно на тая цена, ако е в добро състояние що пък никой да не я иска на тази цена.
кученцетоОгиитаткоДоги
18-01-2015, 20:51
Колега дай да я видим тази алфа с LPi системата, как изглежда малко инфо за нея, че ми стана интересно на тая цена, ако е в добро състояние що пък никой да не я иска на тази цена.
Колега цената 2300 беше без регистрация и промоционална:cheers:Колата вече е с регистрация и цената и е 3200 ето ти линк http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418746155280614&slink=8lcc5x
Парка беше закупен заради вградения скъп газов инжекцион тип LPi,който е много икономичен,без подръжка,и колата върви на огън.С цел продажба в БГ.Търсих и 2300 лв,в перфектно техническо и визуално състояние на реалните 256 000км,но наш Ганьо иска да я вземе за две илядо лева.Е нема къ да стане Ганьо,таквиз коли на таквиз цени и в моргата немъ.:cheers:
Като гледам колко пари набиваш в нея и колко неща тепърва ще сменяш, май имаме доста различни разбирания за думата "перфектно".
кученцетоОгиитаткоДоги
18-01-2015, 21:37
Като гледам колко пари набиваш в нея и колко неща тепърва ще сменяш, май имаме доста различни разбирания за думата "перфектно".
Колко неща ще сменям,и колко пари набивам?Само консумативи.Ама ти нали не си си въобразил че за тия пари ще вземеш перфектно технически автомовил с регистрация напълно облсужен и с газов инжекцион който е само 1200 лв на цилиндър:haha:
SandoOne
18-01-2015, 23:29
3200 искате на тая кола :)
кученцетоОгиитаткоДоги
18-01-2015, 23:42
3200 искате на тая кола :)
За сега брадар:cheers:Когато бъде обслужена цената ще и скочи,естествено всички фактури от закупени консумативи и фактурите от сервиза в който ще бъде обслужена ще бъдат пазени прилежно в папка:cheers:
Един въпрос имам - това първия ти допир с марката ли е ?
кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2015, 11:36
Един въпрос имам - това първия ти допир с марката ли е ?
В случея това няма никакво значение.
Не се обиждай, ама според написаното от теб ми приличаш на човек, който се опитва да открие топлата вода :)
кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2015, 12:19
Не се обиждай, ама според написаното от теб ми приличаш на човек, който се опитва да открие топлата вода :)
В какъв смисъл да открие топлата вода, че нещо не мога да схвана какво точно искаш да ми кажеш.
Направи я 130к км и ще ти се увеличат драстично шансовете за продажба на тази цена.
Въпреки, че възможноста на всички които са ги писали до 150000км е огромна километрите да са не реални, бих предпочел пак някоя такава вместо "реална" на 250+ хил километра. И това защото знам какъв е средно статистическият живот на един туин спарк :native:
кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2015, 12:55
Направи я 130к км и ще ти се увеличат драстично шансовете за продажба на тази цена.
Въпреки, че възможноста на всички които са ги писали до 150000км е огромна километрите да са не реални, бих предпочел пак някоя такава вместо "реална" на 250+ хил километра. И това защото знам какъв е средно статистическият живот на един туин спарк :native:
И колко е живота на ТС?Ама на читавия,не на италианските тоалетни в мобилето с надпис Уникат!!! Това че в БГ се вкарват предимно коли които западняка е карал до дупка и на теб от 500 000 са ти вратнали километрите на 150 000 и туинс парка издава багажа на 300 000 км, не значи че живота на ТС е до 300 000 км.Съветвамте да пообиколиш малко запада за да видиш истинските коли на какви цени вървят,и да направиш съпоставка със цените на същите тия коли в България " нов внос"
И колко е живота на ТС?Ама на читавия,не на италианските тоалетни в мобилето с надпис Уникат!!! Това че в БГ се вкарват предимно коли които западняка е карал до дупка и на теб от 500 000 са ти вратнали километрите на 150 000 и туинс парка издава багажа на 300 000 км, не значи че живота на ТС е до 300 000 км.Съветвамте да пообиколиш малко запада за да видиш истинските коли на какви цени вървят,и да направиш съпоставка със цените на същите тия коли в България " нов внос"
Не искам да влизам в спорове, но съм напълно на ясно колко е живота на ТС (това от собствен опит с 3 различни модела и 6 екземпляра) и как "западняка" е карал и продължава да кара автомобилите си... А за съвета ти към мен, няма да го приема на сериозно, защото грам не ме познаваш пък и гледам си нов във форума и почваш да разтягаш някви лукуми само и само да си продадеш нововнесената ти 156ца. И един въпрос към теб - ама кажи честно! Ти Туин спарк 16в на 500 000 виждал ли си?
кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2015, 14:26
Не искам да влизам в спорове, но съм напълно на ясно колко е живота на ТС (това от собствен опит с 3 различни модела и 6 екземпляра) и как "западняка" е карал и продължава да кара автомобилите си... А за съвета ти към мен, няма да го приема на сериозно, защото грам не ме познаваш пък и гледам си нов във форума и почваш да разтягаш някви лукуми само и само да си продадеш нововнесената ти 156ца. И един въпрос към теб - ама кажи честно! Ти Туин спарк 16в на 500 000 виждал ли си?
Знаеш ли пич,ако съм искал ''само и само'' да си продам ''нововнесената 156ца" да съм го направил досега 1000 пъти.Цената на колата в момента е 3200,и дори и за 3199,99 не се дава.Който не му харесва цената и колата има и други търговци да отидат при тях.Ако тръгне да се троши Туинс Парка,моргата ми е точно на 5км хвърлям го и след точно 24 часа съм с друга кола с Lpi система.А относно ''локумите'' които разтягам,като не ти харесват подминаваш ги и точка.
Знаеш ли пич,ако съм искал ''само и само'' да си продам ''нововнесената 156ца" да съм го направил досега 1000 пъти.Цената на колата в момента е 3200,и дори и за 3199,99 не се дава.Който не му харесва цената и колата има и други търговци да отидат при тях.Ако тръгне да се троши Туинс Парка,моргата ми е точно на 5км хвърлям го и след точно 24 часа съм с друга кола с Lpi система.А относно ''локумите'' които разтягам,като не ти харесват подминаваш ги и точка.
Разбрахме това, че живееш до моргата, а и никой не е почвал да ти коментира цената на колата. А за локумите - просто не ми се нрави когато някой почва да пише на изуст някакви глупости и това, че не ми отговори на въпроса е факт. Успех с продажбата, ако не със смяната на Lpi. :flirt:
Животите на ТС са няколко - първият 150хил.км., вторият - 80, а останалите как дойде :thumbup::thumbup:
Георги Савов
19-01-2015, 21:08
Животът на Спарка е доста по-голям,ако спазваш някои правила за употреба!!!:thumbup:
За сега брадар:cheers:Когато бъде обслужена цената ще и скочи,естествено всички фактури от закупени консумативи и фактурите от сервиза в който ще бъде обслужена ще бъдат пазени прилежно в папка:cheers:
:bouncing_smiley: Колега без да се обиждаш ама много се наслаждавам на коментарите ти. Вярваш ли, че тая кола някой ще я купи след обслужването на цена 3600-3800 примерно а ако и свещите и смениш и някоя друга дреболийка на 4+++:metal: Тогава и Lpi-то да казва "добър вечер " на десет различни езика и да си имаш прилежната папка с фактури пак ще продаваш 156-тица не космически кораб !
кученцетоОгиитаткоДоги
20-01-2015, 21:05
:bouncing_smiley: Колега без да се обиждаш ама много се наслаждавам на коментарите ти. Вярваш ли, че тая кола някой ще я купи след обслужването на цена 3600-3800 примерно а ако и свещите и смениш и някоя друга дреболийка на 4+++:metal: Тогава и Lpi-то да казва "добър вечер " на десет различни езика и да си имаш прилежната папка с фактури пак ще продаваш 156-тица не космически кораб !
Свещи на Дензо за 200лв,и то закупени оригинални от Холандия примерно,а не от БГ със съмнителен произход,едва ли са някоя дреболийка,но понеже съм вкарвал и продавал и други коли в бг,мога да те уверя че в бг освен ефтини курници,нищо друго не се кутира:metal:За това и спрях да се занимавам с това и предпочитам да работя друго,където няма да се занимавам с Ганьовци,и ще получавам според това което давам.Щото пък га и търсих 2300,Ганьо рива,че щяла да му дойде на 3000 с регистрация и обслужване.Ма га ривеш на немецо,да му вземеш колата без пари,ти вика Ш.....зе и моля следващия:metal:
SandoOne
26-01-2015, 00:13
Късмет ти трябва с продажбата ако наистина е добра ще я купят лошото че хората се ориентират към по нови а и с годините тръгват на по лошо нещата пукат се маркучи изгарят бои гният и кво ли още не ...
Животите на ТС са няколко - първият 150хил.км., вторият - 80, а останалите как дойде :thumbup::thumbup:
Явно голям късмет съм извадил с бившото GTV, че подмина 180000км. при мен пък нямаше признаци на умиране, напротив. Доста добре си вървеше. ;)
кученцетоОгиитаткоДоги
26-01-2015, 19:12
Късмет ти трябва с продажбата ако наистина е добра ще я купят лошото че хората се ориентират към по нови а и с годините тръгват на по лошо нещата пукат се маркучи изгарят бои гният и кво ли още не ...
Не знам какво точно имаш предвит " хората се ориентират към по-нови", като в България повечето коли които се карат, са от началото на 90-те.Колата вече съм си я нагласил за мен,но пък ако има желаещ няма да му откажем, естествено на съответната цена.
Не знам какво точно имаш предвит " хората се ориентират към по-нови", като в България повечето коли които се карат, са от началото на 90-те.Колата вече съм си я нагласил за мен,но пък ако има желаещ няма да му откажем, естествено на съответната цена.
Брато, туй че продаваш 156-ца за 3200, със космическа газ си е твоя работа, ако наистина е толкоз хубава, за тия пари ше се намери кой да я купи :)
Ама ся тва че повечето коли са от началото на 90-те вече са празни приказки :) Масовата възраст колите които се карат в БГ, по моя преценка така кво виждам по светофарите е между 5 и 15 години. Но тва, че някой кара кола на 15 години не значи че би си купил кола на 15 години, щото той може да я кара сега 15 годишна, ама да си я е купил преди 15 години.
А колите които, се купуват, което е различно от това какви се карат са на възраст между 5-6-7 до 10-11 години. По-стари се купуват по изключение. Повечето хора ако видят 156 наредена в автокъща или на автопазара я подминават като прекалено стара :) Като имаш предвид, че сега сме 2015-та, реалистично най-най-старата кола нов внос която можеш да продадеш в момента без да чакаш една година и за добри пари е около 2000-ната година макс, освен ако не си внесъл бати униката :)
Така, че дай сега малко по-реално да си говорим, стига с тез от началото на 90-те.
Факт е, че средния купувач търси по-нова и по-съвременна като модел кола от 156. Такава е ралността просто :)
По-скоро я подминават, заради общоприетото мнение, че италянските коли не стават, според мен 156-цата е с много разчупен дизайн и все още изглежда нова.
За сега брадар:cheers:Когато бъде обслужена цената ще и скочи,естествено всички фактури от закупени консумативи и фактурите от сервиза в който ще бъде обслужена ще бъдат пазени прилежно в папка:cheers:
изчетох темата и обявата видях , да питам само - като е на 20 000 от обслужване , за какво ще я обслужваш пак или вече и врътна още 40 000 ? Продавам и аз една кола, какво искаш да и напиша на капака - при мен се работи по желание на клиента - може да сложа и дата , да речем днешна , че е обслужена.Дано разбираш какво пиша , че си малко неграмотен.
---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:03 ----------
Аз пък от личен опит знам,че хора с под 100 поста,регистрирани 2008 година и автори на велики теми като ''колко се помпИ 15" гума'' са ми .....trans penem mihi est.
сори не съм видял поста ти , не съм гумаджия ,но знам как се помпят гуми , в някои области няма начин да не знам повече от теб, за гумите печелиш ти. И как се пита правилно - колко се помпА ли ?
За последното, да така се пише ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.