View Full Version : Долна помпа на съединител
Значи от време на време имам проблем със съединителя педала потъва и остава долу... като съединителя е зацепен... Преди време сменях горната помпа, сега си мисля че вече долната е за смяна... има ли вариант да не се сменя цялата а да се сменят само гумичките? Има ли такива комплекти?
ремонтни комплекти има на topran и autofren. влизаш им в сайтовете, виждаш в каталога кой № комплект ти трябва и с него в магазина.
преди това си свали помпата и огледай става ли за ремонт или е капут.
Много благодаря за бързия отговор ще погледна. :)
veselin71
06-06-2014, 22:40
Аз смених работното цилиндърче. Беше около 25лв. Проблема при смяната беше единствено с фиксиращата зегерка.
Ами аз търсих ремонтен комплект, но не успях да намеря и поръчах помпа някаква италианска мисля че метели ако не бъркам днес чакам да ми я докарат. :)
А да попитам аз като я сваля ще изтече течността ще гледам да запуша маркуча но след това ще трябва ли да обезвъздушавам спирачките щото съм на 1 казанче.. ?
Обезвъздушаваш само съединителя. Изходът на казанчето за спирачките е по-ниско, така че колкото и да изтече от маркучето за съединителя, те няма да останат на сухо.
Да видях го смених помпата и продухах системата, но като имам по свободно време ще трябва да сменям и маркуча между 2 те помпи.. Сега съединетеля е Ок старата помпа беше със скъсан маншон и като извадих буталото вътре имаше някакви гумени остатъци незнам дали са от маркуча или от гумените пръстени на буталото... Между другото бая си поиграхме докато обезвъздушим системата...
Темата е за ключ освен ако някой не иска да добави нещо..
Благодаря и поздрави :)
Да видях го смених помпата и продухах системата, но като имам по свободно време ще трябва да сменям и маркуча между 2 те помпи.. Сега съединетеля е Ок старата помпа беше със скъсан маншон и като извадих буталото вътре имаше някакви гумени остатъци незнам дали са от маркуча или от гумените пръстени на буталото... Между другото бая си поиграхме докато обезвъздушим системата...
Темата е за ключ освен ако някой не иска да добави нещо..
Благодаря и поздрави :)
Сега, първо, това не е точно помпа, нарича се работен цилиндър. Помпата е на педала, тя прави налягане. А ако наистина трудно е била обезвъздушена, значи е заминала помпата или се опитва да си замине. Когато не успееш от 3-4 натискания - освобождавания да я обезвъздушиш, значи помпата не прави налягане, няма добра херметичност.
А когато е заминал работният цилиндър, просто тече. Когато помпата е заминала, често не тече, но и не прави достатъчно налягане.
Забравих да спомена че помпата на педала е сменяна също :)
метели са турски но не са лоши. ремонтни комплекти има в еврото, а щом сте имали проблем с обезвъздушаването, можеби има нещо друго не наред или бъркате процедурата.
Ами незнам сега е наред карам нямам проблем...
натискаш педала и задържаш. отваря се пробката, изтича течност и въздух, затваря се пробката, пускаш педала. и така се повтаря докато спре да излиза въздух. на пробката естествено прозрачно маркуче и другия му край в бутилка.
Благодаря за пояснението, но знам как се обезвъздушава системата ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.