View Full Version : Да потрошиш Lamborghini
http://vbox7.com/play:b54a6f1405
Или как не се кара суперкола по цариградско !
Ранобудниче
09-06-2014, 20:35
А знае ли се каква е причината или просто сложихме на човека титлата "глупака", както се чу от клипа?
Вчера мислено потънах в аналогичното червено Ферари.. Но се сдържах.
Може да се случи на всеки от нас.
Не съм видял какво точно е станало, но следата само от 1 гума ми изглежда меко казано съмнителна. Направо ми прилича да е блокирала предна лява гума по някаква причина..
Ранобудниче
09-06-2014, 21:13
Това се опитвах да кажа.
Кои сме ние, че да съдим?
Никой не е безсмъртен, независимо от претенциите.
Но, може би, човек трябва да е преживял някоя тежка катастрофа, за да не е тъй смел в изводите.
old alfist
09-06-2014, 23:06
Блокирала е предна лява, то е ясно - ако беше нормален спирачен път на тази кола, нямаше да е толкова дълъг и щеше да е на интервали.
Шофьора е виновен дори само за това че е карал бързо. Не твърдя , че е карал с 200 както пише в някои сайтове но като гледам колко е разрушено - със сигурност не е карал с ограниченията.
И можеше да се размаже на спирка, а не в мантинелата нали ?!
На първите няколко секунди от клипа се вижда къде е първият удар , после му блокира колело или просто губи управление.
А дори може да не му е блокирало колело : На някои състезателни автомобили не е проблем да му изключиш ABS-a ...
Всъщност мен не ме интересува шофьорчето , яд ме е за автомобила.
dimitar_vd62
10-06-2014, 00:49
Като гледам спирачния път не е с 60......
Е какво толкова е станало.....добре, че няма жертви.....това си е бизнес...отдаваш кола за едно кръгче под наем.....и трябва да си готов за такива щети....интересно е ако няма подходящата застраховка за такова отдаване.....ще стане типично по български....бързи пари, ама не сега....
---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:12 ----------
Шофьора е виновен дори само за това че е карал бързо. Не твърдя , че е карал с 200 както пише в някои сайтове но като гледам колко е разрушено - със сигурност не е карал с ограниченията.
И можеше да се размаже на спирка, а не в мантинелата нали ?!
На първите няколко секунди от клипа се вижда къде е първият удар , после му блокира колело или просто губи управление.
А дори може да не му е блокирало колело : На някои състезателни автомобили не е проблем да му изключиш ABS-a ...
Всъщност мен не ме интересува шофьорчето , яд ме е за автомобила.
А бе ти човешкият живот цениш ли го...?....или найстина те яд за една ламарина...?
Найстина както каза Горица, някой от вас не са преживявали някой неща...а обичат да коментират....
Дано да не ги преживеете......останете си с приказките....
Ранобудниче
10-06-2014, 05:52
Шофьора е виновен дори само за това че е карал бързо. Не твърдя , че е карал с 200 както пише в някои сайтове но като гледам колко е разрушено - със сигурност не е карал с ограниченията.
И можеше да се размаже на спирка, а не в мантинелата нали ?!
На първите няколко секунди от клипа се вижда къде е първият удар , после му блокира колело или просто губи управление.
А дори може да не му е блокирало колело : На някои състезателни автомобили не е проблем да му изключиш ABS-a ...
Всъщност мен не ме интересува шофьорчето , яд ме е за автомобила.
Закълни се, че никога не караш с повече от 80 на Цариградско.
Да не дава Господ да разбереш как стои въпросът от другата страна.
П.П. За българина няма по-голямо забавление от това да види някой да падне на улицата. Черешката на тортата е да има и късмета малко да го порита.
RUNNING WILD
10-06-2014, 11:03
от скромния ми опит и усещане от возене на Ферари едно червено и жълтото ламбо на Чопев което беше първото в София мисля,то беше спартанска история няма хидравлика няма серво на педалите сядаш държиш се здраво като караш онова реве и това е който кара да му мисли,не съм ги карал разбира се само съм се возил за кратко ,та тия коли не са конфортни за возене поне за мене и за каране та ще се омахаш като стой та гледай,ето едно ламбо от една бензиностанция да оплакнеме окото надявам се да е живо и здраво.алфата ми е от страни изглежда като кола за пенсионери до нея,няма значение колко струва една кола и кой я кара всички се удрят.
Колите с много конски сили не са за всеки. Най- малкото, което трябва да се направи, ако решите да имате такава кола е - да изкарате курс за безопасно шофиране.
В противен случай виждате какво може да се получи, да не говорим за невинните ранени и загинали при ПТП.
Ранобудниче
10-06-2014, 13:49
Колите с много конски сили не са за всеки. Най- малкото, което трябва да се направи, ако решите да имате такава кола е - да изкарате курс за безопасно шофиране.
В противен случай виждате какво може да се получи, да не говорим за невинните ранени и загинали при ПТП.
Разбира се, че човек трябва да е внимателен и съм далеч от мисълта да оправдавам безразсъдно поведение. Но във форум, в който ежедневно се мерят.. скоростни постижения и в който сме се подредили рацер, разбирач, рацер, разбирач, е смехотворно да се правим на светци за чужда сметка.
Убедена съм, че обицата на човечеца от случилото се достатъчно ще му трови живота занапред, независимо от това дали тук ще си чешем езиците или не.
Да чукаме на дърво и слава Богу, че няма пострадали.
Колкото повече коне толкова по голяма отговорност ... подобен тип коли изискват не само пари за да ги караш но и Акъл.
Без значение колко добър шофьор си винаги могат да те подхлъзнат!!!
Пример ...
http://www.youtube.com/watch?v=AMDVMp3CbdY&feature=player_detailpage#t=30
В Маранело срещу точната сума и свидетелство за правоуправление ти дават възможност да усетиш 460 коня и нагоре. Условията са същите - плащаш, качваш се с интруктор и натискаш колкото може. Възможностите да съсипеш такава скъпа кола и да пребиеш не само себе са безброй, но да пуснеш в София подобен автомобил с този манталитет на каране и на такава уникална настилка... цяло чудо е че всички за живи. А дано някои хора се замислят малко, че си се изтребваме, а дори няма война!
dimitar_vd62
11-06-2014, 17:51
http://www.youtube.com/watch?v=ZVzlMPJGxAE
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.