PDA

View Full Version : Компресия на 155 8v



spirov
11-03-2007, 23:48
здрасти колеги.вчера ходих да си мериа компресиата на алфата-155 8в еи така да видиа как е ипознаите :шоцк: показа 1-7.5/ 2-8.0/ 3-7.0/ 4-8.5.
струвами се доста ниска а колата биага много и гори 1л. масло на10к.от каде мойе да е проблема има ли вразка с вариатора и колко комп. показва читавиа мотор. ако ниакои е мерил неговата да сподели .ако е износен мотра защо ниама показатели на такав и ако все пак е от това как да разбера без да отвариам мотора дали е от клапаните или от сигментите. благодариа предварително

------------------------
Написах темата на български :wink:
Dodo 155

Dodo 155
12-03-2007, 07:20
здрасти колеги.вчера ходих да си мериа компресиата на алфата-155 8в еи така да видиа как е ипознаите :шоцк: показа 1-7.5/ 2-8.0/ 3-7.0/ 4-8.5.
струвами се доста ниска а колата биага много и гори 1л. масло на10к.от каде мойе да е проблема има ли вразка с вариатора и колко комп. показва читавиа мотор. ако ниакои е мерил неговата да сподели .ако е износен мотра защо ниама показатели на такав и ако все пак е от това как да разбера без да отвариам мотора дали е от клапаните или от сигментите. благодариа предварително
Може да не са я измерили както трябва :idea:
Ако клапаните не са напаснати (т.е. имат нагар) не затварят хубаво и също може да излъже манометъра ... варианти много :wink:
Но не мога да разбера при положение, че не харчи масло, гориво, колата върви като хората ЗАЩО се занимаваш с глупости :roll: :?:
Карай си я :wink:
Компресия се мери когато започне да пали трудно, гори повече бензин и масло, не върви, пуши и т.н.
Ти зорлем искаш да скапеш колата ... няма нужда :wink:

търтей
12-03-2007, 09:58
половината мастори са дебили и мерят компресия без да е натиснат педала на газта :idea:

Z:)m
12-03-2007, 12:23
половината мастори са дебили и мерят компресия без да е натиснат педала на газта :idea:

...а ти какво очакваш. след като на мен преди 2 години, като си купувах колата, във Вантортрейд ми замерваха компресията по същия начин - без да натискат педала на газта!!! А са специализиран сервиз... Какво да кажем тогава за "гаражните" сервизи?

А относно конкретните стойности - кое се води за перфектно? Аз имам някакъв спомен за 12bar, но може и да се лъжа....

търтей
12-03-2007, 12:34
[quote="търтей":1tza3qf6]половината мастори са дебили и мерят компресия без да е натиснат педала на газта :idea:

...а ти какво очакваш. след като на мен преди 2 години, като си купувах колата, във Вантортрейд ми замерваха компресията по същия начин - без да натискат педала на газта!!! А са специализиран сервиз... Какво да кажем тогава за "гаражните" сервизи?

А относно конкретните стойности - кое се води за перфектно? Аз имам някакъв спомен за 12bar, но може и да се лъжа....[/quote:1tza3qf6]

12 некъде е да
а нищо не очаквам - ма да кажа на колегата да не се плаши :wink:

EvgeniiM
12-03-2007, 13:08
В тоя ред на мисли на брат ми Ис-ката дава 12 на три от цилиндрите па напоследък не върви , та компресията е единствено повод за пазарлък при покупка

spirov
12-03-2007, 23:04
компресиата иа мерих от лиубопитство.ходих да смениам маслото в сервиза и компресомера ми беше под рака така че се вазползвах.колкото до меренето наистина иа мерихме без газ защото ми казаха че с газ показвала грешни стоиности тоест повече и не мойе да се прецени дали двигателиа е в добро састоиание.и аз сам чел че се мери с газ но кво да се прави 'маистори'.ако има нагар по клапаните ,дали ще мойе да се издуха с ниакаква добавка.благодариа за мнениата.

Nikiboy
12-03-2007, 23:13
По отношение на цилиндрите, дали е на газ или не от страна на цилиндрите си показва по4ти едно и също защото маслото уплътнява и манометъра показва най-високата стойност.

Ако е клапан, който иска малко извънградско меренето без газ ще те накара да правих ремонт на здрав мотор.

Абе този метод е доста е.....н. Много се влияе от масло и начин на мерене. Аз лични предпочитам меренето с въздух под налягане, който за съжаление само в Пловдив съм въждал. Там може да направиш предположение дали не е клапан и да покараш по-якично преди мерене или да влееш някоя добавка.

Ех защо инжекциите не са като карбовете, колко е по-лесно свалянето на нагара.

spirov
13-03-2007, 00:00
надиавам се да е от клапаните защото ако е от цилиндрите проблема е по сериозен.колкото до меренето,мерихме ниаколко пати и натискахме иако така че грешка в меренето отпада.на старата ми 33-ка иа мерих с ваздох под налиагане без да се варти на стартер и темп подобни глупости и мислиа че метода е по добар.когато оставиа колата на парва предавка на наклон от 60 градуса , долу горе,на изклиучен мотор колата започва да изтарва.незнам при другите как е ама каточе ли не е много добре,ама маи колегата е прав че се вманиачавам малко но сан не ме хваща когато знам че алфичката ми нещо не е вред

Z:)m
13-03-2007, 13:45
... аз доколкото знам, компресия се мери с натиснат до край педал на газта, не защото това влияе по някакъв начин на уплътняващите свойства на буталните сегменти или клапаните, а защото при затворена дроселна клапа, въздуха, който успява да засмуче буталото в цилиндъра е по-малко, което вече дава грешка при меренето на компресията.

търтей
13-03-2007, 13:48
... аз доколкото знам, компресия се мери с натиснат до край педал на газта, не защото това влияе по някакъв начин на уплътняващите свойства на буталните сегменти или клапаните, а защото при затворена дроселна клапа, въздуха, който успява да засмуче буталото в цилиндъра е по-малко, което вече дава грешка при меренето на компресията.

псолютно:)

за да има компресия трябва въздух а при затворен дросел от де ще влезе въздуха дето да се компресира? :wink:

alf
15-03-2007, 12:47
когато оставиа колата на парва предавка на наклон от 60 градуса , долу горе,на изклиучен мотор колата започва да изтарва.незнам при другите как е ама каточе ли не е много добре,ама маи колегата е прав че се вманиачавам малко но сан не ме хваща когато знам че алфичката ми нещо не е вред
абе и при мене го прави тоя номер незнам как е компресията но е факт че си върви прилично и не харчи много (бензин)
съединител???

tonov
15-03-2007, 15:55
когато оставиа колата на парва предавка на наклон от 60 градуса , долу горе,на изклиучен мотор колата започва да изтарва.незнам при другите как е ама каточе ли не е много добре,ама маи колегата е прав че се вманиачавам малко но сан не ме хваща когато знам че алфичката ми нещо не е вред
абе и при мене го прави тоя номер незнам как е компресията но е факт че си върви прилично и не харчи много (бензин)
съединител???

Бе кви са тия наклони 60 градуса :shock: Тва кат склон в хималаите бре :!: То гумите ше се пързалят при 60 градуса, камо ли мотора да задържи.

Иначе ако е от компресия изтърва на тласъци, ако е съединител ше е плавно

Kostadin
16-03-2007, 08:09
60градуса е як наклон :shock:
ето вижте сами

alf
16-03-2007, 11:20
добре бе запетайкаджии такива
въпроса е че изпуска

Z:)m
16-03-2007, 11:46
...за да не се доверявате на разни "майстори", ето Ви препоръките на производителя за начина на мерене на компресия.

bass
16-03-2007, 13:36
И с тоя наръчник подръка в сервиза и да обърнат специално внимание кво точно се вади и разкачва, че да не стане като при мен :-)
Май вече съм казвал как ми мериха компресията в Дунев, ама пак да споделя:
Вадят се и двете свещи на всеки цилиндър, в едната дупка се ръга манометърът, другата седи празна - познайте ква компресия се получава :D