Log in

View Full Version : Защо Ауди ТТ е по-спортно и по добро от Алфа Спидер!!!???



Gecata
12-03-2007, 15:26
Ето линка http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... l_id=13602 (http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=13602)

Гледам данните:
Еднаква кубатура:
Ауди 250 коня, Алфа 260
0-100 км/ч 7.3 Алфа, 5.8 Ауди !!!
240 км/ч Алфа, Ауди 250 км/ч
Разход 14.7 Алфа, 11.3 Ауди.

Излиза че Аудито е много по-динамично, с по-висока макс.скорост, като същевременно харчи значително по-малко със същия по-големина двигател.

Не ме разбирайте погрешно. Ако можех да избирам 100% бих взел Алфата, ама защо се излага така. Уж алфите били спортни.
Ама 0-100 за 7.3 сек е смешно за спортна кола с двигател 3.2 литра!!!
Я го Аудито 5.8 сек.

Ебаси излагацията. Много ме е яд за Алфа.

М/у другото забелязъл съм тази тенденция и при 159 сравнена примерно с БМВ 3 и Ауди А4.

Извинете ме и аз съм фен на Алфа. Ама цифрите са си цифри.
Ебаси излагацията!

търтей
12-03-2007, 15:29
мнда
5 звезди на еуро нкап до това водят - бавна кола

Gecata
12-03-2007, 15:33
Като гледам и спира по-добре.
Като гледам май-няма показател по-които Алфата да води.
А разликата в точките е драстична.
Знам какво ще кажете Алфата е по-тежка и за тва спира по-зле ама не е така.

Примерно и S-klasse тежи над 2 тона ама спира като спортен автомобил нали. Значи проблема не е в теглото.

Много ме е яд.

Ама все пак Алфата е добра ама са нужни още 2-3 поколения за да достигне нивото на немските грандове.
Дано е по-скоро.

Ето гледам и емисиите на изгорелите газове.
СО на км. Алфа 273 Ауди 227 - значително по-малко.

Значи какво излиза, по-бърз, по-динамичен, по-икономичен, по-екологичен. Двигателя на Аудито е по-добър по-всички показатели.

Еми съжалявам. А уж алфата се славеше с двигателите си. Славеше...

BatVas
12-03-2007, 16:01
Той двигателя пак си е по добър - ама има разлика в килограмите доста. Алфа не ползва алуминии за купето.
Освен това алфа винаги дават по песимистични даннии - като ги замериш - излизат малко по -бързи , Фау ве груп обратното. Но в случая найстина Аудито е по-бързо ...... и кво от това. Ама все оак и е соста по скъпо - дори и базовото изпълнение , като му поръчаш и екстрите за да достигне до екстрите на брерата значи + още 9 000 евро. Нормално за 10 -15 хил евро отгоре да е по бързо :wink:

Може и това да ти отговори поне малко - макара да е за спайдер
http://auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=563
http://auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=71

valjo
12-03-2007, 16:12
е това Пух го говори откак е излязла т.нар. "премиум" платформа, и базираните на нея алфи ...

тъжно но факт....

BatVas
12-03-2007, 16:14
е това Пух го говори откак е излязла т.нар. "премиум" платформа, и базираните на нея алфи ...

тъжно но факт....

Ще оправят нещата като почнат сега с турбо бензинките. :wink:

VFTI
12-03-2007, 16:21
Уф...и аз останах доста разочарован от тия данни...Но това бе в първия момент....Батвас малко пооправи нещата според мен...Освен разлика от 10 евро и Нкап теста...А и като гледам визията... Аудито си е поредния ФауВе нищо интересно нищо ново, нищо което да те накара да се обърнеш след тоя автомобил и да се удивиш на дизайна му...А алфата...аххх алфата ...прекрасна :D


П.П
И аз мисля, че разликата в ускорението не е толкова голяма и няма да повярвам докато не се проведен тест :D

BatVas
12-03-2007, 17:12
А бе факт си е че това шаси е тежичко - ама е много стабилно и безопасно.

За бързина , че чакаме Алфа Джуниър 1,4 - 150 к.с и
1,8 - 220 к.с :wink:

Gecata
12-03-2007, 18:37
Да и аз с нетърпение очаквам турбинираните мотори.
Тва 1.4 ЖТС 150 кс. ми звучи страхотно.
Доколкото знам ще го има и на новото Браво от Септември тая година.

MaRcHeV
12-03-2007, 19:05
Не знам аз не разбирам много от автомобили, но знам, че разликата в цените на ГТВ и Ауди ТТ също е доста голяма.

KGB
12-03-2007, 20:15
От къде ги изкарахте тия 10 000 Евро бре :lol:

Новия Спидер (както и брерата) са прекалено тежки коли....средно с около 200-300кг.

Радостното е, че се говори, че тази година ще намалят теглото на Премиум 159/Брера/Спидер Платформата с около 75кг...догодина с още 75кг...и за някой топ версии още около 40кг.

BatVas
12-03-2007, 20:42
Не знам аз не разбирам много от автомобили, но знам, че разликата в цените на ГТВ и Ауди ТТ също е доста голяма.

Сравняваме Брера с Новото ТТ - ако си забелязал.

virusalfa
12-03-2007, 21:16
е това Пух го говори откак е излязла т.нар. "премиум" платформа, и базираните на нея алфи ...

тъжно но факт....

Ще оправят нещата като почнат сега с турбо бензинките. :wink:Ти да не си мислиш,че турбо-бензинките на ВАГ-концерна вървят? Вървят,ама ..... на пазара :idea: :wink:

Gorgizario
12-03-2007, 22:06
Като гледам и спира по-добре.
Като гледам май-няма показател по-които Алфата да води.
А разликата в точките е драстична.
Знам какво ще кажете Алфата е по-тежка и за тва спира по-зле ама не е така.

Примерно и S-klasse тежи над 2 тона ама спира като спортен автомобил нали. Значи проблема не е в теглото.

Много ме е яд.

Ама все пак Алфата е добра ама са нужни още 2-3 поколения за да достигне нивото на немските грандове.
Дано е по-скоро.

Ето гледам и емисиите на изгорелите газове.
СО на км. Алфа 273 Ауди 227 - значително по-малко.

Значи какво излиза, по-бърз, по-динамичен, по-икономичен, по-екологичен. Двигателя на Аудито е по-добър по-всички показатели.

Еми съжалявам. А уж алфата се славеше с двигателите си. Славеше...
Не мисля 4е емисиите на Аудито са по малко. Нека си пишат данните по немските списания, но без да преовели4авам, 90% от новите дизели на ВАГ сектата пушат след малко пове4е газ и няма един бял ауспух, докато съм заглеждал сума ти 159 и наистина филтара за твърди 4астици си казва думата- ауспуха е като нов. И другото с което не съм съгласен е 4е нивото на немските коли е 2 поколения напред пред италианките. Не ме разбирай погрешно, но откъм технологий немците се усетиха 4ак преди 2 години 4е може би няма да е зле да измислят нещо. Спомни си за 97 когато излезе 156 и JTD- първия common-rail diesel, и го сравни с Мерцедес които едвам бяха турили турбо. Това 4е вси4ки гледат от страни и се у4ат от грешките на другия не ги прави по добри.

KGB
12-03-2007, 22:49
Не знам какви тесто гледате, но в класацията за 10те най-добре спиращи коли 159таката фигурира...с 35,4метра

wasp
13-03-2007, 08:18
Много ме е яд.

Ти пък ще кажеш че имаш такава кола и постоянно се гонкаш с такива аудита и им гледаш все задниците ... много те е яд :)

lyuli
13-03-2007, 10:07
абе незнам какво пишат, оба4е е факт, 4е с моя корубляк (дето има какво да се желае още... като бързина) скъсах едно BMW 3-ка 2000 година, дизел, същите коне, 4овека направо се побърка и като ме настигна на светофара ме разпитваше какво е що е, не можа да повярва че го скъсах! а пържихме яко :lol:

rtfm
13-03-2007, 10:19
Незнам ама дизайна дето толкова го хвалите Тои е невероятен найстина ама тая предница на брера я слоциха на всичките си нови модели. Което малко ме дразни. Много рядко съм виждал други марки да залагат само на промени в големината на колата и когато я гледаш само отпред се чудиш каква е. 145 ли е 146 ли е? Сега 159 спортната ли е просто двувратата ли е? Докато ТТ то си има собствен дизайн.

wasp
13-03-2007, 10:58
абе незнам какво пишат, оба4е е факт, 4е с моя корубляк (дето има какво да се желае още... като бързина) скъсах едно BMW 3-ка 2000 година, дизел, същите коне, 4овека направо се побърка и като ме настигна на светофара ме разпитваше какво е що е, не можа да повярва че го скъсах! а пържихме яко :lol:

Абе тез bmw-та ... и аз скъсах едно със 130 градско :roll: , ама ми се чини че е и до шофьор ... ако му стиска, настъпва. А и с нашите смешни stock колици да си говорим за гонка е меко казано безсмислено ...

Kuku
13-03-2007, 12:06
...Спомни си за 97 когато излезе 156 и JTD- първия common-rail diesel, и го сравни с Мерцедес които едвам бяха турили турбо...Не знам ти какво си спомняш от '97г., но малко след това, а именно през '98г. се появи "C 220 CDI" :idea:

Васе, не знам ти къде ги гледаш цените, ама аз повече от 2000-3000 Евро разлика между "ТТ" и "Брера" не мога да докарам :roll:

Mind_Control
13-03-2007, 12:29
...Спомни си за 97 когато излезе 156 и JTD- първия common-rail diesel, и го сравни с Мерцедес които едвам бяха турили турбо...Не знам ти какво си спомняш от '97г., но малко след това, а именно през '98г. се появи "C 220 CDI" :idea:

Васе, не знам ти къде ги гледаш цените, ама аз повече от 2000-3000 Евро разлика между "ТТ" и "Брера" не мога да докарам :roll:

Вкарва6 тие 3000 евро във Брерата и дали няма да върви пове4е от аудито а...

MrX
13-03-2007, 12:47
...Спомни си за 97 когато излезе 156 и JTD- първия common-rail diesel, и го сравни с Мерцедес които едвам бяха турили турбо...Не знам ти какво си спомняш от '97г., но малко след това, а именно през '98г. се появи "C 220 CDI" :idea:

Васе, не знам ти къде ги гледаш цените, ама аз повече от 2000-3000 Евро разлика между "ТТ" и "Брера" не мога да докарам :roll:

Вкарва6 тие 3000 евро във Брерата и дали няма да върви пове4е от аудито а...

номера е да не вкарваш пари а сток да си с по добри показатели,а мога и в трабант да ги вкарам тия 3000 евро и 90% от колите ще ми дишат праха,ма не е там въпроса

akula
13-03-2007, 12:56
Докато ТТ то си има собствен дизайн.

Собствен, собствен, ама незнам защо новия вид на ТТ много прилича на Порше в задника... :wink: :wink:, но пък е убаво м..... му

Kuku
13-03-2007, 13:31
Вкарва6 тие 3000 евро във Брерата и дали няма да върви пове4е от аудито а...Ееее, естествено :)
Въпреки, че като се замислиш 5000-6000лв. са малко пари за Мунинг на кола струваща 117'000лв. :roll: :? - спортно окачване, по-яки спирачки, 19" джанти и те парите свършиха, а колата пак не върви :lol: :lol: :lol: :P

bass
13-03-2007, 13:49
На мен пък ми прави впечатление, че по отношение на брера/спайдър (а и Алфа като цяло) преобладават определения като Stylish&Sporty, докато ТТ-ешката я определят като откровено sports coupe - сигурно има значение за това коя кола с кои си качества е по-добра и към какъв таргет е насочена. Доколкото четох за спайдъра (с шестака), той е много лек за управление, но вероятно за сметка на експлозивност за гонки и т.н. Все пак не си представям някой брутален рацер да избере спайдър пред ТТ или фръцлива мацка - обратното.

sivo
22-03-2007, 09:40
Добри коли са и двете.

SFINKS
22-03-2007, 13:42
хубав спор , все повече хора почват да вижда истината , разбира се с изключения на няколко Алфа ултраси :brickwall:

Pinky
22-03-2007, 13:56
ама много дразниш, да знаеш!

SFINKS
23-03-2007, 12:16
кой дразни ??/ аз ?? и що ???
ако те дразни сравнението и резултатите от него дето са исписали колегите .. тва е съвсем друг въпрос

venturra
04-04-2007, 05:02
:idea: :screwy: луди хора на немците данните им са само на хартия -алфисти сте ама друг пат

venturra
04-04-2007, 05:11
АКО НЯКАДЕ ЗАБЕЛЕЖИТЕ НИСКО ПРЕЛИТАЩА ИТАЛИАНКА С ЖЪЛТ ЦВЯТ КОЯТО КЪСА РИТАНКИ НА НЕМСКИТЕ ВАРЕЛИ-ТОВА СЪМ АЗ

venturra
04-04-2007, 05:39
луди хора на немците данните им са само на хартия -алфисти сте ама друг пат

BatVas
04-04-2007, 08:59
луди хора на немците данните им са само на хартия -алфисти сте ама друг пат

Иначе казват , че сме сектанти. :wink:
То човека написал заглавието може да е провокатор - не алфист. :D

MONI
04-04-2007, 09:08
АКО НЯКАДЕ ЗАБЕЛЕЖИТЕ НИСКО ПРЕЛИТАЩА ИТАЛИАНКА С ЖЪЛТ ЦВЯТ КОЯТО КЪСА РИТАНКИ НА НЕМСКИТЕ ВАРЕЛИ-ТОВА СЪМ АЗ

дай да я видим как изглежда тази ниско прелитаща италиянка