View Full Version : Сравнение с други марки (вървеж;дизел)
Колеги да попитам някой от вас сравнявал ли е как върви 1.9JTD и някоя друга кола с подобни параметри? Аз единствено съм карал едно ауди 1.9TDI 110hp. И за жалост няма абсолютно нищо общо с моята 145-ца. Та моля споделете ако имате някакви наблюдения, че ми е интересно в моя автомобил ли е проблема или толкова си могат.
Колега, не съм карал дизел. Но ако може да се вярва на това, което съм чувал сток толкова си може jtd-то :/
JTD-то е много хубав мотор...особено в купето на 145...Имах такава и вървежа си беше идеален.В старта беше малко мудна,но от 2-ра нагоре ускорението беше задоволително като се има впредвид,че колата тежи 1200кг.В момента карам Пежо 206 2.0 HDI 90 к.с.Като цяло съм супер доволен и от двете коли въпреки,че това са двете най-оплювани марки автомобили...та да се върнем на сравнението...Пежото е много по-пъргаво и "палаво" за сметка на устойчивоста.Прекалено леко е и понякога бързото ускорение в комбинация с кофти завой може да ти изиграе някой номер.Алфата съм я газил до 200км/час(по километраж)и се чувствах сигурен и спокоен,докато пежото още при 150-160км./час почваш да се замисляш дали да настъпваш още...и тук идва още един любопитен момент...спирането...И двете коли са с АБС и 4 дискови спирачки и...145-цата спираше мноооооого по-бързо и безпроблемно...
Накратко...
Ускорение-206 HDI
Максимална скорост-145 JTD
Устойчивост-145 JTD
Комфорт-145 JTD
Удоволствие-145 JTD
P.S.Сравнявам напълно стокови автомобили без никакви подобрения.
JTD-то е много хубав мотор...особено в купето на 145...Имах такава и вървежа си беше идеален.В старта беше малко мудна,но от 2-ра нагоре ускорението беше задоволително като се има впредвид,че колата тежи 1200кг.В момента карам Пежо 206 2.0 HDI 90 к.с.Като цяло съм супер доволен и от двете коли въпреки,че това са двете най-оплювани марки автомобили...та да се върнем на сравнението...Пежото е много по-пъргаво и "палаво" за сметка на устойчивоста.Прекалено леко е и понякога бързото ускорение в комбинация с кофти завой може да ти изиграе някой номер.Алфата съм я газил до 200км/час(по километраж)и се чувствах сигурен и спокоен,докато пежото още при 150-160км./час почваш да се замисляш дали да настъпваш още...и тук идва още един любопитен момент...спирането...И двете коли са с АБС и 4 дискови спирачки и...145-цата спираше мноооооого по-бързо и безпроблемно...
Накратко...
Ускорение-206 HDI
Максимална скорост-145 JTD
Устойчивост-145 JTD
Комфорт-145 JTD
Удоволствие-145 JTD
P.S.Сравнявам напълно стокови автомобили без никакви подобрения.
Само да вметна, че стокова 145 Jtd няма шанс да вдигне 200 даже и по километраж
Само да вметна, че стокова 145 Jtd няма шанс да вдигне 200 даже и по километраж
Мое,45° ,по надолнище......
Благодаря за инфото... ще си знам вече да не очаквам повече.
има разлика с други автомобили, защото жтд набира малко по-плавно, без дръпване към облегалката след 1800 об., не като коли с по- голяма турбина или с променлива геометрия, но след 2200 об си върви вече по-здраво сравнено с подобни мотори.това създава една илюзия за тромавост , но докато свикнеш, просто набира като бензинова кола.Разбира се един лек ремап придава по-различно усещане при натискане на педала.Специално за колега с пежото, на мазда3 слагат мотор пежо, 90 кс не знам, но 1.6 110 кс създава чувството, че много върви , но каталожните му данни от 0- 100 са с 1 сек под алфата и след първоначалното дръпване бързичко умира.същото усещане имам и с октавия 110, аудито 110 кс помпа -дюза е най- тромаво, но съм карал а-4 повече, а3 може да е по-лекичка и да върви повече.Като цяло не са бегачки, но като здравина на мотора и ниски разходи са № 1 за мен в тоя ценови клас.
Специално за пежото 206 2.0 съм се качвал един път, защото гледахме такова за жената и мнението ми е "бахти куция кон" дали пежото беше редовно не знам, ама като му дам газ 1 секунда се чуди дали не съм натиснал спирачката и чак тогава разбира, че е газта...
П.с. Не знам дали пежото не е било нещо развалено, защото не сме го закачали, просто се качихме да го видим как е :)
то не е като съвсем да не върви, но просто усещането е различно при коли с променлива геометрия, в ниските дръпва и лъже , че много върви и после си умира. Яките дизели са от 140 кс нагоре, но аз карам само в града така че не ми трябва такава кола. Идеята ми беше че 105 кс с ремап си е достатъчно приличен мотор без никакви наклонности за бегачка, но пък му е много сладък разхода на гориво.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.