View Full Version : Купих си я, но май имам проблем, а пук съм ауто-инвалид.
mjstudio
12-03-2007, 23:42
Вчера си я купих, между 30 други окото ми се спря на нея. Да ама, чета сега тука, и хоп, оказвасе, че и аз имам проблем. Значи когато дам гаааааз, колата не зацепва като хората, чак като мине 1500 оборота вече може да се сетиш, че караш Алфа. Някак си глъхне. Искам вашите компететни мнения, от къде да започна, че да премахна този проблем. Ако мислите, че наистина е проблем. Благодарско предварително!!!
Според мен е нормално бензинова кола 1.4 да тръгва да върви след 1500 оборота. Незнам за алфа ама съм карал такава корса и небеше кои знае каква бегачка.
ultrashock
13-03-2007, 00:37
Това е съвсем нормално, явно си свикнал дизеларки да караш. Почти всички бензинки са така пък да не говориме за Алфа, които са малко по високоборотни!
mjstudio
13-03-2007, 00:43
Мамка му брато, знаеш ли, че си прав. От 1 година карам един кошник (Вектра ли му викаха ....) и той е дизеларка.
щтом на 1500 трагва си оксичко колега даже прекрасно,аз 1.4 не сам карал ама едно 146 1.8 почваше да варви след 2500 и е нормално,при ниски обороти много малак вартящ момент,та и какво ти варвене тогава :?:
netsurfer
13-03-2007, 09:25
ДЕБИТОМЕР ;)
най-добре я закарай диагностика ... ако си от София - БОБО или Ванто ...
ДЕБИТОМЕР ;)
най-добре я закарай диагностика ... ако си от София - БОБО или Ванто ...
как па диагностицира дебитомер?
товерно лошо нема за една бърза диагностика де ама алва дето да върви под 3-4 000 оборота аз не знам (бензин говоря)
Абе тя си е супер бе. Иначе за по рязко ускорение над 3500 -4000 върви :wink:
http://www.squadra-tuning.com/EN/en_alf ... 14_16v.htm (http://www.squadra-tuning.com/EN/en_alfa_145_146_14_16v.htm)
Aми при положение че при 2000 оборота двигателя ти дава 31 коня, а колата тежи 1200+ кг предполагам не можеш да очакваш да лети при 1500 оборота.
charmario
15-03-2007, 08:33
За TS-тата не знам как е, ама ония ден бях във Ванто и там един от монтьорите - Явор се казва, ми обясни, че Алфите с боксер двигател имат два режима на работа - до 3500 оборота и над. Аз имах проблем с някакъв щуцер към картера, който бил счупен и оттам ми давал грешка главния компютър и ускорението не било толкова осезаемо. Е, оправиха го и наистина компеца си влезе в нормите и сега мина ли 3000 оборота нагоре изфърчам. Алфите са си с високообортни двигатели и трябва да чуеш рева им, за да усетиш силата. Между другото - нормално ли е тая мойта кошница да мое да върви на 5-та с 30 км/ч. и като натисна газта да набира по баир и дори да не даде и един признак да се дави?
П.С.
Звукът от ревящ боксеров двигател е неописуемо красив. 8)
charmario
15-03-2007, 09:48
терорист на съдинители
:lol:
Аз не правя така по принцип. Все пак си обичам. :D Но ми направи впечатление просто, че може...
Mind_Control
19-03-2007, 11:52
За TS-тата не знам как е, ама ония ден бях във Ванто и там един от монтьорите - Явор се казва, ми обясни, че Алфите с боксер двигател имат два режима на работа - до 3500 оборота и над. Аз имах проблем с някакъв щуцер към картера, който бил счупен и оттам ми давал грешка главния компютър и ускорението не било толкова осезаемо. Е, оправиха го и наистина компеца си влезе в нормите и сега мина ли 3000 оборота нагоре изфърчам. Алфите са си с високообортни двигатели и трябва да чуеш рева им, за да усетиш силата. Между другото - нормално ли е тая мойта кошница да мое да върви на 5-та с 30 км/ч. и като натисна газта да набира по баир и дори да не даде и един признак да се дави?
П.С.
Звукът от ревящ боксеров двигател е неописуемо красив. 8)
Съгласен съм с двата режима.. и при мен след 3500 някъде се усе6та изведнъж едно дръпване, ама имам 4увството 4е е на 2 пъти... веднъж след 3500 и след 4500 пак, незнам оба4е звукът наистина кърти и извозва 8)
sirius1980
19-03-2007, 14:43
Това за 5-та с 30км/ч - да нормално е... аз докато разгадая загадката доста време ми мина. Алфите 145 са с леки купета и истината е че други коли перкат на 700об/мин малки ама те са направени за 900-1000 и единственото което прецакваш е двигателя с ниски обороти, щот той поема, но ти не му чуваш аванса щот компа го компенсира и подава повече гориво и качва температурата, водната помпа върти по-бавно и т.н. ама ще усетиш разлика след 5 години... все пак си я карай така ама над 1500-1600 оборота, няма никакво пестене на гориво с по-малко от тези обороти освен по инерция...
Аз лично никак не съм съгласен че масата 145 е малка, даже за кола от този клас е много тежка.
Това за 5-та с 30км/ч - да нормално е... аз докато разгадая загадката доста време ми мина. Алфите 145 са с леки купета и истината е че други коли перкат на 700об/мин малки ама те са направени за 900-1000 и единственото което прецакваш е двигателя с ниски обороти, щот той поема, но ти не му чуваш аванса щот компа го компенсира и подава повече гориво и качва температурата, водната помпа върти по-бавно и т.н. ама ще усетиш разлика след 5 години... все пак си я карай така ама над 1500-1600 оборота, няма никакво пестене на гориво с по-малко от тези обороти освен по инерция...
Kakво му е лекото - моята на кантара тежи (както се оказа) щото ходих до КАТ за загубен талон - ами 1265 кг тежи.
Доста по тежка от Рено 21 Невада кобми. Кво му е лекото на 145 - не знам :wink:
Nasko_77
19-03-2007, 21:57
Това за 5-та с 30км/ч - да нормално е... аз докато разгадая загадката доста време ми мина. Алфите 145 са с леки купета и истината е че други коли перкат на 700об/мин малки ама те са направени за 900-1000 и единственото което прецакваш е двигателя с ниски обороти, щот той поема, но ти не му чуваш аванса щот компа го компенсира и подава повече гориво и качва температурата, водната помпа върти по-бавно и т.н. ама ще усетиш разлика след 5 години... все пак си я карай така ама над 1500-1600 оборота, няма никакво пестене на гориво с по-малко от тези обороти освен по инерция...
Kakво му е лекото - моята на кантара тежи (както се оказа) щото ходих до КАТ за загубен талон - ами 1265 кг тежи.
Доста по тежка от Рено 21 Невада кобми. Кво му е лекото на 145 - не знам :wink: Изобщо не е лека. Добре, че си имате повече коне под капака. При мен по се осеща каква е Слоница пущината
Vankata85
27-04-2007, 11:01
Mi tva ti e gre6kata 4e si kupi Alfa brato4ka ,kupi si Astra GSI i 6te leti i sas 2000 oborota.
Maitapq se takiva sa teq drageli mudni oboroti mu e maikata
Ама вие сте много умни всички момчето е писало че колата забива муцуната вие я изкарахте че тръгва да върви от 1500 оборота :screwy: Колата има проблем и съм сигурен че сутрин като е студена си е направо трудна за каране :wink:
бившата 155 зацепваше плавно около 2 според мен си е добре :D
бобо и от какво му е тоя проблем щото и мойта ако нея изчакам 1 мин запалена забива нос рано сутрин в студа тва значи че има проблем ли ? да знам дали да се занимавам да видя от кфо е щото като се покара 5 мин сичко е ок
Мда, и аз съм така... Студена като е първите 2-3 минути ми глъхне при подаване на газ, че чак ще угасне :? А като говорим за обороти и вървеж - я кажете на колко да включа следваща предавка, че да постигна оптимално ускорение? Понеже едни ладисти тук ми обясняват, че над 4500 няма смисъл, щото само се товарел двигателя :?:
Христо_Сираков
06-12-2007, 21:54
Мда, и аз съм така... Студена като е първите 2-3 минути ми глъхне при подаване на газ, че чак ще угасне :? А като говорим за обороти и вървеж - я кажете на колко да включа следваща предавка, че да постигна оптимално ускорение? Понеже едни ладисти тук ми обясняват, че над 4500 няма смисъл, щото само се товарел двигателя :?:е как на 4500 да се товари на моята от там някаде започжа да и идва силата
колеги и моята глъхне, но аз я чакам 5 мин. с 2-3 мин не става. Не ще да върви. И то по всяко време на деня, а не само сутрин.
Бобо е прав. Сигурно има някъкъв проблем, щом забива муцуната на 1500 оборота. А за чакането да загрее и тогава да тръгне... Моята я паля, тръгвам и вече съм залепнал за облегалката от ускорението.
georgievst
08-12-2007, 11:18
Всички, които сте с този проблем отидите на диагностика.
Най-вероятна е дебитомер или ламбда сонда.
Сменяйте и двете най-добре.
И аз БЯХ така. :D
Мда, и аз съм така... Студена като е първите 2-3 минути ми глъхне при подаване на газ, че чак ще угасне :? А като говорим за обороти и вървеж - я кажете на колко да включа следваща предавка, че да постигна оптимално ускорение? Понеже едни ладисти тук ми обясняват, че над 4500 няма смисъл, щото само се товарел двигателя :?:
Е това да не ти е Лада бре :lol:
При ладата определено няма голяма файда над 4/4500 даже е вредно... ама онова е двигател от 1960 година.
В началото на темата има една графика за обороти и мощност, разгледай я.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.