PDA

View Full Version : Проблем ABS 156 1.9jtd



Marchoni
15-07-2014, 21:12
Здравейте колеги. Проблема е следния, приятел си взе на скоро 156 1.9 jtd 16v 2003г. Преди седмица му светна ABS-а. Днес се мъчихме да я закачим но не се свързва изобщо с ABS-а. Проблема не е в кабела защото на моята се свързва.Предварително ви благодаря за отговорите.

ecotronic
15-07-2014, 21:25
Проверете захранването на централата.

Marchoni
15-07-2014, 22:07
Проверете захранването на централата.

Глупав въпрос ама срам не срам, как да проверим захранването?

ecotronic
15-07-2014, 22:16
Глупав въпрос ама срам не срам, как да проверим захранването?

Най-добре на буксата на централата.
На пинове 2 и 6 трябва да има постоянно +12V.
На пин 23 трябва да има +12V когато колата е на контакт.
На пин 32 трябва да има +12 V когато колата е на контакт и се натисне спирачката.

На пинове 1 и 5 трябва да има маса.

Alexanderbb
16-07-2014, 09:52
Най-добре на буксата на централата.
На пинове 2 и 6 трябва да има постоянно +12V.
На пин 23 трябва да има +12V когато колата е на контакт.
На пин 32 трябва да има +12 V когато колата е на контакт и се натисне спирачката.

На пинове 1 и 5 трябва да има маса.

И внимавайте с откачането и закачането на буксите да не стане БУМ.
Преди да пипате каквото и да било откачете акумилатора ии изчакайте поне 15 мин

Marchoni
16-07-2014, 15:33
При откачен акумулатор как ще има 12+ на буксата на АБС-а?

ecotronic
16-07-2014, 15:56
При откачен акумулатор как ще има 12+ на буксата на АБС-а?

Аз лично не се сещам, какво толкова може да стане ако се изключва или включва буксата на ABS централата под напрежение, но все пак е добра практика при всякакви манипулации по ел инсталацията да се откача акумулатора.
Тъй че можеш да го откачиш само в моментите на изключването/включването на буксата.

Zlobich
16-07-2014, 21:03
Някой сети ли се да погледне дали бушона за ABS-а е здрав ?

Marchoni
16-07-2014, 22:23
Утре ще се занимаваме с нея. Предполагам бушона които е на плюсовата клеима. Друг бушон има ли?

ecotronic
16-07-2014, 22:38
Освен 60 амперовия бушон при акумулатора, двата 10 амперови бушона F4 и F6 под волана:

http://snimki.be/store/1/481405539386.jpg

Alexanderbb
17-07-2014, 09:05
При откачен акумулатор как ще има 12+ на буксата на АБС-а?

След като се откачи централата естествено пак си закачате акумулатора и мерите.

Marchoni
17-07-2014, 19:01
Проблема е решен. След смяна на бушона на плюсовата клеима лампите угаснаха. Бушона е бил изгорял и му бяха упряли краищата колкото да дава контакт. Една по-голяма дупка и светна. Благодаря на всички за помоща.