View Full Version : Гори бушона на компютъра
ilievpost
28-07-2014, 09:48
Здравейте колеги,
надявам се с общи усилия да ми помогнете
Миналия ден при тръгване голата загасна,светна жълтия ключ и няма палене.Бях тръгнал да махам имобилайзера, като се зачетох във форума и открих че може бушона на компа да е изгорях.Така и направих проверих го -БИНГО.
Смених го и си мислех че проблемите са си отишли....
След 20км. същия проблем- но този път само при подаване на контакт бушона директно гори. От къде може да идва окъсването - реле, кабел, компа.
Откачи буксата на компютъра и дай контакт. Така ще можеш да елиминираш проблем с кабелите поне до компа.
ilievpost
29-07-2014, 21:33
мисля че не съм се изразил правилно
гори ми бушона който се намира в черна кутийка
до акумулатора и светва лампата на имобилайзера/жълтото ключе/
Те са три бушона по спомен 5, 10 и 15А
Четох във форума че там се намират и релета за бензиновата помпа.
Бушона от 15 А какво прекъсва ?
Той дава на късо и гори.
При изключване на релета бушона не гори.
ivan dimitrov
29-07-2014, 21:56
---
ilievpost
29-07-2014, 22:54
Колегата е прав колата е 1.6 боксер 95г,
От поста разбирам че разбираш доста от електрика, и по този повод въпросът ми е следния:
в черната кутийка има 2 релета/напълно идентични/
и три бушона/5,10,и 15А/
къде мога да намеря инфо кое реле за какво/за да огранича търсенето/.
Утре ще направя снимка и ще се опитам да огранича от кое реле точно гори бушона от 15А.
ivan dimitrov
29-07-2014, 23:04
---
ilievpost
30-07-2014, 23:05
Тази вечер по съвет на колега автомонтьор сложих други релета/втора употребява/ в черната кутия до акумулатора. Резултатът жълтия ключ изгасна и бушона не гори при подаване на контакт- кратка победа..:)
Колата не пали....мирише на бензин въпреки че помпата не се чува/има шумно куче/а на свещите няма ток....
Изключих акумулатора за малко ако компа е събрал някакви грешки и ефект нямаше.
ivan dimitrov
31-07-2014, 09:49
---
ilievpost
31-07-2014, 23:50
Ще взема 2 нови релета и ще пробвам...
Мисля да пробвам с друг /втора употреба/ датчик на колянови вал дали ще докарам ток до свещите.
ivan dimitrov
01-08-2014, 00:23
---
ilievpost
02-08-2014, 23:09
Победа:))))
днес успях да я запаля.
Взех нов датчик от 1,3 боксер, и отидох да го сменям....преди да го откача видях буксата е различна - оказа се че буксата 1,6 е овална със силиконово уплътняване за влага а тази на 1,3 е правоъгълна /един механизъм с телче което се натиска/. отказах се да сменя датчика.
След това смених пак релето с друго и колата запали......
Не мисля че се оправи от релето а от датчика който откачих и закачих.
Преди това се сетих че имах съшия проблем със старата фиатка - типо
Караш и спираш /за гориво, цигари и т.н/ и после не пали.Пак се оказа същия датчик, само дето е на по-достъпно място.....
ivan dimitrov
03-08-2014, 00:21
---
ilievpost
03-08-2014, 14:25
Има логика в това което казваш.
Една диагностика дали ще го хване ли проблема или трябва едно по едно всяко устройство да проверявам дали работи правилно.
ivan dimitrov
04-08-2014, 19:13
---
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.