PDA

View Full Version : Alfa Romeo 166 за първа кола?



tankeras
12-08-2014, 23:45
Здравейте,
в момента си избирам първа кола и в един автосалон човека ме запали по една Алфа. Колата е Alfa Romeo 166 2.4 JTD 1999 година. На 240 000 километра е и човека ми я предлага за 2700 лв. Искам да попитам подходящ ли е този модел за първа кола? И също така да ме притесняват километрите? Знам че няма как да се каже без да се види колата, но само по изминатите километри как ви се вижда цената? Всяко мнение ще бъде от полза. Благодаря!

daniseat
13-08-2014, 08:53
Здравей колега,имай в предвид че колата е доста голяма и ако не си много опитен шофъор ще ти е малко трудно с габаритите.Относно километрите,ако са истински не са много,а ако колата наистина е в добро състояние и цената е добра,но все пак дай малко повече инфо за екстри и състояние.Аз притежавам същия автомобил и за мен колата е страхотна,единствено подръжката изисква да си добре финансово(поне според мен).Това е от мен.Успех.

tankeras
13-08-2014, 11:05
Шофьор съм от това лято, опита не е точно на моя страна :D. Казваш, че поддръжката е скъпа - какво ще трябва да и се сменя ако я купя и колко може да излезе? И друго какъв ти е разхода градско и извънградско? Мерси много!

daniseat
13-08-2014, 13:14
Задължителните неща които трябва да смениш която и кола да си вземеш са ремъци, ролки, масло и филтри. Това са ти едни 500-600лв.минимум. Имай в предвид, че окачването на тази кола е доста скъпичко. Относно разхода, при мен се движи между 6-9 литра.

syfer
13-08-2014, 15:22
Колега би ли споделил скъпичко в сравнение с коя марка е окачването на 166-цата. Ако сравниш цените и се обадиш в няколко клубни сервиза примерно сравнение с Пасат 5 (който според мен не може да стъпи на возия на 166-цата) ще се изненадаш, че на пасата е доста по скъпо окачването и трошливо но се дават подобни заключения в тежест на Алфата.Нека да не цитираме сумите от сервизи със завишени стойности, а да сме коректни и говорим със цифри какво го чака и къде.

Според мен сума сума около 500 до 800 лева не е скъпо при положение, че сменяш предно и задно окачване на кола от такъв клас и след само ще караш.

benzol
13-08-2014, 16:19
Това все пак се води малко и лимузина,и според мен за такъв клас кола е нормално частите да са по скъпи.Ако се види на всяка друга марка автомобили от същия клас някой от тях със сигурност са по скъпи.За разхода зависи колко ти е тежък кракът.
На мен ми е интересно 2.4jtd 150кс колко разход дава в Пловдив с нормално каране?Че и аз си търся такава кола и имам вариант за 136 к.с и 150 к.с,и разлика в обслужването голяма ли е ?

code
13-08-2014, 16:26
Купи си по-нова кола. За 2700 да си купуваш 166 не е идея. ;)

tankeras
13-08-2014, 16:33
Купи си по-нова кола. За 2700 да си купуваш 166 не е идея. ;)

Хм, искаш да кажеш, че 2700 е прекалено скъпо или прекалено евтино?

Dr Z
13-08-2014, 17:32
Здравей, от няколко дена я имам тая кола и съм карал какви ли не каравани, но за първа кола малко може да те узори, да не говорим, че цената и не значи нищо, поддръжката на такава кола - ето къде отиват кинтите ))) КАто ти я предлага за 2700, това означава, че му е струвала около 700 евро, прави си сметката дали читава алфа може да струва толкова ))) и пак, не знам с какви пари разполагаш, но не мисли, че можеш да минеш с по 50 лв/месец за поддръжка среден разход ;)

ecotronic
13-08-2014, 17:57
Отчитайте годините на този модел. Около 3К лева за pre-FL си е нормална цена и е напълно възможно колата да е в добро състояние.

Трябва да я огледа специалист за да стане ясно това.

Какво значи голяма лимузина? Чак пък 166 цата да е такава.....?

Това си е един комфортен и удобен автомобил за всеки шофьор, дори и без сериозен стаж.

Doomguy
13-08-2014, 18:54
Идеална си е за първа кола. Моята я карам почти от нула километра стаж, до сега проблеми с габаритите не съм имал. Даже си я ползвам като градска въшка и се навирам навсякъде с нея. Поддръжката е нормална като за кола от тези години и този клас. Според мен годината и цената нямат значение за състоянието на даден автомобил, гледай да е свежа от вън и от вътре. Ако пали и държи обороти, направо взимай.

benzol
13-08-2014, 19:44
Здравей, от няколко дена я имам тая кола и съм карал какви ли не каравани, но за първа кола малко може да те узори, да не говорим, че цената и не значи нищо, поддръжката на такава кола - ето къде отиват кинтите ))) КАто ти я предлага за 2700, това означава, че му е струвала около 700 евро, прави си сметката дали читава алфа може да струва толкова ))) и пак, не знам с какви пари разполагаш, но не мисли, че можеш да минеш с по 50 лв/месец за поддръжка среден разход ;)
Интересно ми е толкова много ли се чупи,че всеки месец да наливаш над 50лв в нея?Горивото не го включвам в тази цена.

tankeras
13-08-2014, 20:38
И аз се притеснявам от тази "скъпа поддръжка", за която говорят навсякъде. Наистина ли частите са толкова скъпи?

ecotronic
13-08-2014, 20:49
Ако на първо място поставяте разходите по подръжката, то вероятно моделът 166 и изобщо марката Алфа Ромео не е за вас.
Ако сте си купили гледан екземпляр и продължите да си го стопанисвате с грижа, ще установите, че разходите по подръжката му не се различават съществено от тези по всяка друга кола.

benzol
13-08-2014, 22:01
Ми те повечето казват,че италианските коли са боккуци ама според мен не е така,предната ми кола беше Мареа тд100 и за 3 години съм режиклирал едни носачи и смяна на биалети само,по мотора никакви ремонти не е правено,само смяна масла и филтри.

Двигателист
13-08-2014, 23:13
Ми те повечето казват,че италианските коли са боккуци ама според мен не е така,предната ми кола беше Мареа тд100 и за 3 години съм режиклирал едни носачи и смяна на биалети само,по мотора никакви ремонти не е правено,само смяна масла и филтри.
Извинявам се за офтопика, но по-важно е какъв е пробега за три години.

benzol
14-08-2014, 00:32
Извинявам се за офтопика, но по-важно е какъв е пробега за три години.

Вярно не беше много около 35000 от които почти 28000 са в градски условия.И колата беше нов внос от Италия,явно съм случил на автомобил тогава.Надявам се и сега да е така с новия.

tankeras
15-08-2014, 10:11
Ок, значи колата задължително ще мине през сервиз преди да я купя. Въпроса ми е майсторите ще могат ли да преценят дали двигателя е добре "гледан" от предните собственици или те могат да видят само моментното състояние на колата? С други думи възможно ли е да я заведа на сервиз, където да ми кажат, че всичко е супер, а колата след 1 седмица/месец примерно да сдаде багажа? Благодаря ви много за помощта!

lordliness
15-08-2014, 10:18
С такава прогноза кога ще се счупи едва ли ще се ангажира някой. Не може да се каже.

Dr Z
15-08-2014, 10:50
Интересно ми е толкова много ли се чупи,че всеки месец да наливаш над 50лв в нея?Горивото не го включвам в тази цена.

Колега, ако си забелязал съм писал да речем 50 на база годишен разход, като ти излезе някой красота за 200-300 лв, и то става дори повече. Ако се кара една над 10 годишна кола винаги има разходи, понеже аз не карам на умиране, а веднага щом някъде нещо тропне го сменям, не обичам таралясници, дето не се знае кога ще се разпаднат, а да вземеш голяма кола с не малък данък и да ти стои пред входа ... )))) не знам какви са му възможностите на човека, само казвам, че това е среден клас кола и съответно нормалната му поддръжка не са 5 лв.

tankeras
15-08-2014, 13:04
Ами след прочетеното в тази тема и във форума като цяло официално се отказвам от този модел :D. Поне като за първа кола де, нищо не се знае за бъдеще. Благодаря на всички за отговорите!

ivo_63
15-08-2014, 13:29
ако търсиш кола, която не се троши - не знам такава иначе щеше аз да съм я купил вече. Ако търсиш кола с евтини части - фиат брава/браво, алфа 145/146 и други до 2000 година , модел нисък клас. Не можеш да искаш да караш лимузина и да ти е без пари. А дали ще се счупи - вчера телевизора го гледах до 2 часа посред нощ, днес го пускам - не бачка , счупен!

BO
15-08-2014, 14:34
Интересно ми е толкова много ли се чупи,че всеки месец да наливаш над 50лв в нея?Горивото не го включвам в тази цена.
Ако само толкова пари даваш средно на месец за поддръжката, то направо си е без пари.:static:
Моята статистика показва, че горивото е горе долу 1/3 от останалите разходи по един автомобил.
Е, стига да не караш по 80к на година. :)

ecotronic
15-08-2014, 14:48
Ако само толкова пари даваш средно на месец за поддръжката, то направо си е без пари.:static:
Моята статистика показва, че горивото е горе долу 1/3 от останалите разходи по един автомобил.
Е, стига да не караш по 80к на година. :)

При мен е обратното, т.е - подръжката ми представлява около 1/3 от всички разходи.

Та от моята гледна точка или колата ти гори много малко, или се троши много.

BO
15-08-2014, 14:55
При мен е обратното, т.е - подръжката ми представлява около 1/3 от всички разходи.

Та от моята гледна точка или колата ти гори много малко, или се троши много.

Зависи какво включваш във всички разходи и какви километри изминаваш годишно.
Ето, примерно на Фиат-а ми (Мултипла), при положение, че колата си беше здрава, за 22 месеца притежание в мен само за части и смяната им съм давал средно по 127,53 лева на месец.

Ако включа абсолютно всичко друго, без горивото и самата цена на колата, средно месечно за нея съм давал по 262.56 лева на месец.

Средно месечния разход за гориво ми е бил 113,08 лева.

Или в крайна сметка обща цена на километър с този автомобил - включващ и цената на покупка, и цената на продажба ми е бил точно 0,45 лева на километър.

Това показва статистиката. А съм записвал абсолютно всичко - абсолютно - дори и автомивките да речем...

ecotronic
15-08-2014, 15:43
Зависи какво включваш във всички разходи и какви километри изминаваш годишно.
Ето, примерно на Фиат-а ми (Мултипла), при положение, че колата си беше здрава, за 22 месеца притежание в мен само за части и смяната им съм давал средно по 127,53 лева на месец.

Ако включа абсолютно всичко друго, без горивото и самата цена на колата, средно месечно за нея съм давал по 262.56 лева на месец.

Средно месечния разход за гориво ми е бил 113,08 лева.

Или в крайна сметка обща цена на километър с този автомобил - включващ и цената на покупка, и цената на продажба ми е бил точно 0,45 лева на километър.

Това показва статистиката. А съм записвал абсолютно всичко - абсолютно - дори и автомивките да речем...

Явно прецизно си го изчислил това 0,45 лв/km, но на мен ми звучи ужасно много.

когато изразих мнението в предишния си пост, не съм включил амортизацията на колата, но и след като я включа, пак се получава следното:


- разход на гориво (карам 80% градско) - 0,176 лв./km.
- подръжка на мотора - 0,019405 лв./km.
- амортизация на колата - 0,035 лв./km.
- окачване засега не ми се налага да правя, но добавям за него едни 2000лв за пробег от 100К - т.e. - 0,02 лв./km
- гуми - 0,01 лв./km
- данъци ГТП и застраховки - 0,04 лв./km.

дотук всичко прави 0,3 лв./km.


Труда е от мен, но едва ли възлиза на 1500 лв за 10К пробег.

BO
15-08-2014, 16:03
Направо напиши средно месечно колко ти излиза колата, защото без да си написал пробега, мога косвено да изчисля спрямо данъците ти колко правиш на месец.
Да се види, че тия 50лв/мес са нищо.
А ти дори още окачване не си правил.

Мога да ти дам фактура от един от сервизните форуми, за цялостно правене на окачване на 166-ца от рода на 3400лв.
Само това за 4 годишен период прави повече от тия 50лв/мес.:pokey:

Само едни 17-ки гуми 4 броя са 1000лв. Като ги разделиш на едни 50к километра, това ти прави по 5 стотинки на километър, не 1 стотинка както си написал.

Аз давам абсолютно точна статистика с абсолютно всеки разход свързан с автомобила - автомивка, ароматизатор, тасове, болт, о-пръстен, лепило за нагряващите реотани на задното стъкло...

Но както казах - ако въртиш повече километри - 20-30-40к на година, тогава и разхода за гориво ще е по-висок за всеки километър, като разхода за части ще се разделя върху по-голяма цифра и съответно ще изглежда по-нисък върху стойността на сумата отнесен към километър.

п.п. На БМВ-то ми всеки един километър към днешна дата ми струва точно 0,63лв на километър.
Но относителния разход за поддръжка (само частите+труд) ми излизат по 106.97лв на месец отнесени към 127,53лв на Мултиплата.
Чисто така погледнато БМВ-то ми излиза по-евтино от към части на месечна база в сравнение с Мултиплата.
Ама ако включа данъци, застраховки и гуми, тогава нещата стават малко обратни. :)

Но ако включа абсолютно всичко похарчено за целия период, без цената на самата кола, то средно месечния ми разход по БМВ-то ми възлиза на 265,36лв, отнесен към 262.56лв на Мултиплата.
Демек БМВ-то ми излиза с ~3лв/мес по-скъпо да го карам от Мултиплата.

ecotronic
15-08-2014, 16:26
Средно месечният ми разход е 250 лв. Въртя средно по 10 К годишно.

3500 лв в мега-доверен сервиз за окачване няма как да дам, при положение, че цялата кола с перфектно състояние на окачването струва толкова.

Онези гуми, как точно ги сметна че правят по 5 ст/km ?


И аз си правя точни сметки, ама не давам за 100К пробег едни 15 000 лв. в повече отколкото е необходимо.

Това е стойността на един перфектен автомобил бре!

BO
15-08-2014, 16:51
...
3500 лв в мега-доверен сервиз за окачване няма как да дам, при положение, че цялата кола с перфектно състояние на окачването струва толкова.

Онези гуми, как точно ги сметна че правят по 5 ст/km ?



Няма кола с ново окачване на пазара, която да струва толкова пари.
Между другото това е и моята реакция, но те на, факт.
Като смениш всичко по окачването, толкова пари излиза.

Ами сметнах 1000-те лева върху 50к километра, колкото горе долу биха изкарали едни нови гуми преди да трябва пак да ги сменяш. -> Объркал съм се 2 стотинки излиза сметката.
Само, че като караш 166-ца, никога не може да минеш 50к с едни гуми. Винаги нещо някъде се преебава и гумите се изяждат изведнъж за норматив. Това показва реалността, за съжаление.

250лв/мес, при 10к годишен пробег по 17.6лв/100км за пробег.
За една година даваш 1760 лв. за гориво, което е по 147лв/мес. Дефакто имаш още 100лв други разходи. Да, при теб горивото е повече. Но като направиш окачването, може и да изравниш нещата. А и всичко ако се прави на сервиз, както повечето потребители правят, тогава ще видиш, че парите за гориво са по-малко от останалия разход по колата.

ecotronic
15-08-2014, 18:09
Ако дадеш 3500 лв за окачване а пък едни гуми не могат да изкарат 50К с него, то вероятно е трябвало да дадеш още 3500 за да не ги яде. За твое сведение само със собственоръчната си намеса по подръжка на окачване и разбира се ходене чат-пат на стенд с едни гуми съм минавал по над 100К.

Както и да е - дупе знае 2 и 200 :)

Doomguy
15-08-2014, 18:11
За твое сведение само със собственоръчната си намеса по подръжка на окачване и разбира се ходене чат-пат на стенд с едни гуми съм минавал по над 100К.

Както и да е - дупе знае 2 и 200 :)

Егати, искам да видя гуми, дето са минали 100к км...

ecotronic
15-08-2014, 18:19
Егати, искам да видя гуми, дето са минали 100к км...

Това е факт - при това не говоря за гуми с високо съдържание на износоустойчиви полимери.

Става въпрос за Goodyear aquatred търкаляни на една Лада Самара.

Dr Z
15-08-2014, 18:52
Голяма тема се получи за разходите, обаче сме се отклонили от основната идея на темата - сметката - да си купя кола за 2 хил плюс гражданска на разсрочено и някой др литър бензин не е съвсем точна, както го мислят повечето хора, които или са нямали коли или са имали някакви бараки, които се поддържат с лепило и малко картон. За пример днеска най-спокойно си отлетяха 250 лв за нов акумулатор и няколко дреболии :stretcher: )))) тя 166-цата се оказала много придирчива към тока

ecotronic
15-08-2014, 19:57
....... тя 166-цата се оказала много придирчива към тока

Не повече от много други марки и модели. Това с акумулатора е често срещано явление скоро след покупка на автомобил.

CaliForniCati0N
15-08-2014, 21:13
От скоро обикалям сервизите и аз но цените сравнение с другите автомобили са същите (до скоро подържах едно бмв 3 от 95 година) даже частите на алфата ми се струват евтини :) , само дано не се чупи повече ама то божа работа :). Имам едно фордче за работа с което за 4 години съм навъртял 18 000 километра (взех за 400 лв леко ударено) и не съм му сменял нито маслото (долял съм 2-3 литра) нито ремъци само съм дал 50 лв един път имаше проблем със стартера и още я чакам да издаде багажа за да я дам на отпадъци :)

BO
15-08-2014, 21:55
... (до скоро подържах едно бмв 3 от 95 година) даже частите на алфата ми се струват евтини :) ...

Това абсолютно няма как да се случи.

Но както и да е.
Идеята ми беше да покажем на колегата, че тази кола с малко пари на месец не може да се кара.
Поне не ако искаш да я караш в идеално състояние, а не като колегата да ѝ чакаш погребението всеки ден, а то все тъй да не идва.:roll2:

Scrapera
16-08-2014, 00:11
Мога да ви напиша разходите по 166 2.4 JTDm за една година. Колата е купена за 6500лв напълно обслужена с фактури, продадена за 6000лв след година.
-500лв обезценяване
-300лв за гуми
-30лв за DRL модул
-30лв машинка за централно (цяла брава)
-50лв ГТП
-220лв ГО
-300лв данък
Това прави 120лв на месец за ремонти,обслужване,данъци и такси.
Няма да броя парктроник и ТВ тунер, защото това са излишни неща според мен. Километрите са 10 000.
Нафтата ще я сметна 7л./100 км, точност +-0.5л.
0,32лв на км до тук. Говорим за кола на 8-9 години, висок клас, с почти всички екстри и 175к.с. :priest:
Пропуснах винетка и автомивки за 40-50лв.

benzol
16-08-2014, 01:50
Според мен каквато и кола да си вземе среден клас,парите ще са същите,пак ще даде 300лв за гуми 300лв за данък особено ако е в Пловдив и е 150к.с пак ще има 200 +/- застраховка,и ако е дизел пак ще му гори не по малко от 7-8/100км нафта.Според мен колегата трябва да се качи в такава кола да я пробва и да види дали си заслужава да си я купи и да я поддържа.Тя колата е като жената всичко е на късмет,и според мен ако те грабне от първия път всички други ще са ти някак постни пред нея(това не се отнася само за италианските автомобили).

code
16-08-2014, 10:10
На бензинов Голф 3 сменям свещи, кабели, капачка и палец всичко Бош за малко над 100лв. За тия пари на 166 ще смениш една от четирите бобини и то куча марка.
Да не си говорим врели-некипели .. Жалко е, но в момента повечето 166, които засичам по улиците са движещи се скрапове. Няма кой да им удари дори една боя. Иначе като чета форума всички 166 са в заводско състояние и това състояние се поддържа с 3 стотинки и половина на км. :D

Scrapera
16-08-2014, 18:45
Според мен каквато и кола да си вземе среден клас,парите ще са същите,пак ще даде 300лв за гуми 300лв за данък особено ако е в Пловдив и е 150к.с пак ще има 200 +/- застраховка,и ако е дизел пак ще му гори не по малко от 7-8/100км нафта.Според мен колегата трябва да се качи в такава кола да я пробва и да види дали си заслужава да си я купи и да я поддържа.Тя колата е като жената всичко е на късмет,и според мен ако те грабне от първия път всички други ще са ти някак постни пред нея(това не се отнася само за италианските автомобили).
Грешка - това е кола от висок клас. :waving:

Dr Z
16-08-2014, 19:11
Грешка - това е кола от висок клас. :waving:

Че колата е хубава - хубава, ама чак висок клас )))) Един Туарег се поддържа с доста повече )))

benzol
16-08-2014, 19:53
На бензинов Голф 3 сменям свещи, кабели, капачка и палец всичко Бош за малко над 100лв. За тия пари на 166 ще смениш една от четирите бобини и то куча марка.
Да не си говорим врели-некипели .. Жалко е, но в момента повечето 166, които засичам по улиците са движещи се скрапове. Няма кой да им удари дори една боя. Иначе като чета форума всички 166 са в заводско състояние и това състояние се поддържа с 3 стотинки и половина на км. :D

Според мен алфата да се срявнява с голф3 не е много уместно,първо че не се в един клас,и второ че може да имат повече от 5 години разлика,и съответно по скъпи части за по новата кола.

koolio
17-08-2014, 18:34
Единственият ми съвет към кандидат-купувача е да си намери 166 в добро състояние и добре поддържана. Което няма как да се случи в българска автокъща.
А ако си намери, ще се учуди колко удобна е за каране в града (за дълъг път не коментирам, там е ясно).

Scrapera
17-08-2014, 23:41
Че колата е хубава - хубава, ама чак висок клас )))) Един Туарег се поддържа с доста повече )))

Грешиш, приятелю.
75,155,156,159 - среден клас
90,164,166 - висок клас
Maserati Quattropte вече e луксозен клас.
Зае.и туарези и други вагини, не ни касаят.

Просто се замисли, ако 166 беше среден клас, следователно, 156 - нисък клас, то тогава какво остава за 145? :hehehm:

lordliness
18-08-2014, 05:43
Грешиш, приятелю.
75,155,156,159 - среден клас
90,164,166 - висок клас
Maserati Quattropte вече e луксозен клас.
Зае.и туарези и други вагини, не ни касаят.

Просто се замисли, ако 166 беше среден клас, следователно, 156 - нисък клас, то тогава какво остава за 145? :hehehm:

156 е висок клас! Не е среден.

Dr Z
18-08-2014, 08:28
Грешиш, приятелю.
75,155,156,159 - среден клас
90,164,166 - висок клас
Maserati Quattropte вече e луксозен клас.
Зае.и туарези и други вагини, не ни касаят.

Просто се замисли, ако 166 беше среден клас, следователно, 156 - нисък клас, то тогава какво остава за 145? :hehehm:

Че си обичаме марката - обичаме, ама да сложиш 166-цата редом с S класата, Файтон и др., които не са суперкари и не струват като суперкари. Тя колата си е голяма, ама не чак толкова и екстрите и не са чак толкова много ))) Основния плюс на тая кола е емблемата, цената и точно дървената возия с много шумния мотор, но това е предимство само за "ценители" като нас )))))

Scrapera
18-08-2014, 19:59
Че си обичаме марката - обичаме, ама да сложиш 166-цата редом с S класата, Файтон и др., които не са суперкари и не струват като суперкари. Тя колата си е голяма, ама не чак толкова и екстрите и не са чак толкова много ))) Основния плюс на тая кола е емблемата, цената и точно дървената возия с много шумния мотор, но това е предимство само за "ценители" като нас )))))

Хайде да не ми слагаш думи в устата,а? Къде я сложих редом с S-класа и Файтон, че нещо не мога да се сетя? Я ми покажи! :Suicide:
Да допълня, че грам не ме интересуват немските бангии, които си изброил. Дадох достатъчно красноречив пример с италиянски автомобили, това, че ти не го разбра, си е изцяло твой проблем.

BO
19-08-2014, 18:09
Грешиш, приятелю.
75,155,156,159 - среден клас
90,164,166 - висок клас
Maserati Quattropte вече e луксозен клас.
Зае.и туарези и други вагини, не ни касаят.

Просто се замисли, ако 166 беше среден клас, следователно, 156 - нисък клас, то тогава какво остава за 145? :hehehm:
156, 159 (Д-сегмент) - нисък клас автомобили = Ц-клас, 3-ка, А4-ка.
90,164,166 - среден клас автомобили (Е-сегмент) = 5-ца, А6-ца, Е-клас
Maserati Quattropte висок клас автомобил (Ф-сегмент) = 7-ца, С-клас, А8

Дефакто 166-цата си е среден клас, както се спомена.

147, Жулиета е Ц-сегмент- компактни автомобили.

Какво друго има да се спори...

Dr Z
19-08-2014, 18:46
Еми не ми се спореше с колегата )))) Той май разсъждава на принципа - нашето момче е най-доброто, нищо, че не е съвсем висок клас :) и аз така ги знам: нисък, среден, бизнес и супер клас, ама то всеки може да си измисля каквото си иска :)

Основното в случая, е че колегата създал темата се отказа, възможно с право.

lordliness
19-08-2014, 19:39
тук ги делят така:
http://alfa-romeo.testdrive.bg/

code
19-08-2014, 19:47
тук ги делят така:
http://alfa-romeo.testdrive.bg/

159-среден клас, 156-висок клас :roll2: какво сте ги зачесали тия класове, ясно е, че има по-висок клас от 166, тя си е в класа на Омега примерно. Или нещо от сорта на стреч лимузина, нищо общо с бизнес лимузина. ;)

lordliness
19-08-2014, 20:03
159-среден клас, 156-висок клас :roll2: какво сте ги зачесали тия класове, ясно е, че има по-висок клас от 166, тя си е в класа на Омега примерно. Или нещо от сорта на стреч лимузина, нищо общо с бизнес лимузина. ;)
Не знам от къде са черпили информация, но сигурно е достоверна, мен лично не ме интересува какъв клас са колите, важно е да ми харесват.
Има разлика в годините на производство и затова да ви се струва, че среден клас е висок, висок е среден.

ecotronic
19-08-2014, 20:07
http://snimki.be/store/1/641408467934.jpg


Колеги, тази лимузина (http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392838417515055) някой гледал ли я е, че съм и хвърлил око.:)

koolio
19-08-2014, 20:26
Като така и така ще е офтопик, някой може ли да обясни какво означава стреч лимузина? Не в буквален превод, а като смисъл.

code
19-08-2014, 20:49
Като така и така ще е офтопик, някой може ли да обясни какво означава стреч лимузина? Не в буквален превод, а като смисъл.

И аз не съм се замислял, но гугъл казва ето това https://www.google.bg/search?q=stretch+limousine&newwindow=1&client=firefox-a&hs=sy9&rls=org.mozilla:bg:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=6Y3zU7eoNIenhAf50oCgCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=615

lordliness
19-08-2014, 20:52
И аз не съм се замислял, но гугъл казва ето това https://www.google.bg/search?q=stretch+limousine&newwindow=1&client=firefox-a&hs=sy9&rls=org.mozilla:bg:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=6Y3zU7eoNIenhAf50oCgCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=615

Да, буквално означава удължена.

Doomguy
19-08-2014, 21:09
Стреч лимузините са онези дълги бракми, които ги ползват за сватби и погребения...

Bobiuzunov
19-08-2014, 21:52
Малко офтопик и от мен,Любо имам един познат продава същата стреч лимузина (Москвич 403) та ако си му мераклия ще го спазарим.:roll2: