Log in

View Full Version : Въпрос относно иммобилайзер



Kostadin`
16-08-2014, 20:05
Колата като я взех преди 4 години дойде с един ключ,работата е че не искам да вадя допълнителни ключове,защото си падам по оригиналното.Ясно ми е,че ако искам от друга 145/6 да сложа ключалки и ключове ще ми трябва и иммобилайзера.Това което ме интересува е дали ще се размина само със смяна на иммобилайзер или и друго ЕКУ ще се наложи да търся.
1.Може ли друг иммобилайзер да се синхронизира с моето ЕКУ ?
2.От TS мога ли да ползвам иммобилайзер и прочие,то е ясно ,че ЕКУ не става ?
3.За заводската аларма само това което е до плафона ли ще ми трябва да е сложа,че моята е без?


Благодаря предварително!

myato
16-08-2014, 23:26
Трябва ти и ЕКУ-то.
По би се навил някой да ти премахне имото, отколкото да програмира чуждо в ЕКУ-то, а и не съм убеден до колко е възможно подобно упражнение.

milev86
23-08-2014, 14:53
Не искам да отварям друга тема, със същото заглавие. За това ще попитам тук, надявам се колегата да не се сърди!
Снощи изведнъж, в движение, колата ми загасна. Като завъртях ключа и после пак включих на контакт, оранжевото ключе на таблото не загасна. Завъртях за всеки случай, но не запали. Къде да търся проблема?! Колата е 145, 1.3 боксер. Ключът ми е напълно обикновен, не е обемен, като другите, а тънък. Винаги съм си палил с него, втори нямам. Колата не е моя и незнам как е направен имобилайзера и как би трябвало да пали. Дали има чип?! Та въпросът ми е защо, според Вас колата така е загаснала в движение и не иска да запали, защото ключето свети?! Какво да направя?! Махнах акумулатора за едно денонощие, включих го, пак свети. Върти и не пали. Моля, помогнете!

forza_italia
23-08-2014, 17:57
1. откачаш клемите на акумулатора. 2. мушкаш ключа на таблото,без да въртиш, без да даваш контакт,просто да е мушнат. 3.стягаш добре клемите на акумулатора . 4. изчакваш около 2-3 минути и даваш на контакт, би трябвало да изгасне символа с ключето и да запалиш... Това е.

ivan dimitrov
23-08-2014, 19:04
---

milev86
23-08-2014, 19:37
Така...както беше доуточнил поселдният колега...предпазителя беше изгорял. 20А. Замених го, колата запали веднага, дадох на задна, тръгнах...и загасна....Новият също изгоря...както се казва...и са кво праим?! :(

ivan dimitrov
23-08-2014, 20:41
---