Log in

View Full Version : Фази на газоразпределение ?



Bobo
16-03-2007, 11:21
Мамка му и ... от 3 дена немога да открия свястно написани фазите на газоразпределение на 1.6 ТС мотора ХЕЕЕЕЕЛП :roll:

търтей
16-03-2007, 11:33
ако тва ти трябва ще ти пратя таблиците?


1.6 TS

1.8 TS

2.0 TS

2.5 V6

1.9 JTD

2.4 JTD


Timing check clearance (mm)

0.45

0.45

0.45

0.25

0.50

0.50


Inlet

opening

(before TDC)



(17°)



(22°)



(22°)








closure

(after BDC)

46°

(15°)

51°

(26°)

51°

(26°)

47°

32°

32°


Exhaust

opening

(before BDC)

26°

47°

47°

47°

40°

40°


closure

(after TDC)









-2°

-2°

( ) values obtained with variable valve timing on

Bobo
16-03-2007, 11:40
Абе тва е ама е са нема без вариятор :roll:

Z:)m
16-03-2007, 12:05
...те т'ва ще свърши ли работа?
мисля, че е за 1,6 16V

Bobo
16-03-2007, 12:08
Тука пък го няма лифта и стойностите тотално се разминават със всички които съм гледал :roll: Тея талянци ги мерят тия неща как им падне :cry:

Z:)m
16-03-2007, 12:10
чеки... грешка!!!
дал съм ти за 2.0 16V TS

Ето, това вече е за 1,6...

Bobo
16-03-2007, 12:14
Тва по мяза мерси :lol:

V_G_Z
16-03-2007, 20:06
е толкова ли е сложно с едно 360 градуса колело и пластинчат луфтомер РЕАЛНО да премерите деебиш :D

Novachev
23-10-2008, 16:20
Я да посъживя малко темата може ли някой да ми даде таблички и нещо подобно и подробно за 1,8 TS

traiko_89
26-10-2008, 19:13
заповядай колега :смук.вал

-3 22*отваря преди ГМТ
51 26*затваря след ДМТ
228 градосов с лифгтинг 9.5

изпуск.вал
47 отваря преди ДМТ
4 затваря след ГМТ
231 градосов с лифтинг 9.5


*- при положение на работещ вариатор

Novachev
26-10-2008, 19:31
Благодаря колега аз докато търсих намерих стоиности разни но мен ме интересуваше колко е максималното повдигане и повдигането в ГМТ и сега следва сериозния въпрос може ли единия от тези два чифта симпатяги на стане без да се повдига глават и без да се дълбаят буталата

drigata
27-10-2008, 09:36
без проблем

ne0
27-10-2008, 22:16
без проблем

точно в случая на Жоро има проблем и то голям. Той да си каже. Валовете на кат камс стават н а ДЕТСТВЕНИ ГЛАВИ и макс 0.3 ;)
неговата е еее ббб ааа нааа ;)

Novachev
28-10-2008, 07:28
Ти пък ся аз съм я свалил 0,3 но за преди мен несъм сигурен
Това какво значи че мога да сложа евен туално валове с по малко мповдигане в ГМТ така ли нре Нено, кажими искам да си счупя колата.

traiko_89
28-10-2008, 18:28
то е написано колко може да е лифта ако несе лъжа но не виждам къде са дадени фазата на отваряне и затваряне.има фирми които дават фази лифт ефективна работа ама колко са верни незнам

Novachev
29-10-2008, 07:49
Така продължаваме с въпросите и са отправени към хората които се занимават с такива работи интересува ме има ли някои впечетления от качеството и работата на валовете на тези две фирми цените им са доста приемливи при връщане на старите валове.
http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/redesign/PiperCamFrames.html
http://www.kentcams.com/
знам че има и други фирми но цените им са по високи а може и да има за какво да са такива.

ne0
29-10-2008, 16:11
Ти пък ся аз съм я свалил 0,3 но за преди мен несъм сигурен
Това какво значи че мога да сложа евен туално валове с по малко мповдигане в ГМТ така ли нре Нено, кажими искам да си счупя колата.

ако все още имаш маркер може да провериш ;)

Novachev
29-10-2008, 16:48
ако все още имаш маркер може да провериш ;)

Как бре я кажи че нещо не зацепвам и ми кажи колко ще ми струва във сервиза диното и написването на нов чип за валовете ако реша да си взимам може и да пишеш на лично.

ne0
29-10-2008, 16:58
Как бре я кажи че нещо не зацепвам и ми кажи колко ще ми струва във сервиза диното и написването на нов чип за валовете ако реша да си взимам може и да пишеш на лично.

нищо няма да ти напиша бургаско джвъго

звънни ме че ме мързи

Novachev
02-11-2008, 13:47
Аз продължавам да питам щото не получих отговор ето и данните на валовете това което искам е още малко мощност и не много голям разход на гориво

Mury
02-11-2008, 14:53
Аз продължавам да питам щото не получих отговор ето и данните на валовете това което искам е още малко мощност и не много голям разход на гориво

Само дето ше ти трябва и проходна генерация,и тотално ше загубиш работата на мотора,на празен ход :lupe: :lupe: :lupe:

Novachev
02-11-2008, 20:25
Аз мисля че няма да има проблем в работата на двигателя ан празен ход все пак тези варианти са най-лекичките като повдигане и продължителност.

Z:)m
06-11-2008, 11:38
Аз мисля че няма да има проблем в работата на двигателя ан празен ход все пак тези варианти са най-лекичките като повдигане и продължителност.

И аз в момемнта съм с най-лекичкия вариант на "коломбото" за моята кола, но нормална работа на двигателя под 1500 об/мин на този етап няма, въпреки уверенията на производителя за "stable idling"... Отделен е въпроса сега, че е възможно да имам и някакъв друг проблем, защото на този етап не знам каква горивна смес се получава при различните режими на работа на двигателя (абе развитието е на етап - "чекам, че се'а ма мързи").
Но откъм подобрена мощност - нещата са осезаеми ;). Мисля, това ще компенсира всички др неудобства :)

Mury
06-11-2008, 20:45
Забравете за нормална работа на празен ход,независимо какво ви акзват и пишат по разни брошури:locked::locked::locked:

Novachev
07-11-2008, 07:47
Добре де Mury на изрусения ми съгражданин нали колата му е с catcams поне той така ми е казвал а доколкото го слушах на феста колата роботи задоволително стабилно на празен ход като нововнесена.
Нено я се намеси да кажеш ще има ли промяна в работата на празен ход.

ne0
09-11-2008, 11:28
не би трябвало да ме пираш, то си пише на сайта дефазирането на валовете, нищо че го сменят когато си искат.

моите валове не са зацепени по предписания а по изчисления, наши си (на Бобо и Боби 33 )

Събев
12-11-2008, 15:12
не би трябвало да ме пираш, то си пише на сайта дефазирането на валовете, нищо че го сменят когато си искат.

моите валове не са зацепени по предписания а по изчисления, наши си (на Бобо и Боби 33 )

Най-добре!!! :th_up:

drigata
12-11-2008, 16:21
то ие илементарно,по голиеми фази по голямо презастъпване иначе жа вари до 5000,проблема на валовете е когато се презастъпват дали ще има место до буталото иначе бумммммммммм

виж колко градуса ги дават на презастъпване,ква е разликата с оригинала

ебахти проблема го обърнахте,зимаййййййййййй и ако се наложи увеличаваш фаските на буталата и си о райт

виждал съм 1,3 матор на 10-1 сгъстяване и 340 градусов вал и колата върви без да среща клапани

НИЩО НЕВЪЗМОЖНО НЕМА,САМО ЕДНО,ДА ВЛЕЗЕШ ОТ ТАМ ДЕ СИ ИЗЛЕЗНАЛ

ne0
12-11-2008, 22:01
а защо ли са законите за динамика на флуидите,
какво мислите за формата на горивните камери, бутала клапани и т.н....

drigata
13-11-2008, 09:38
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=92065

ne0
13-11-2008, 09:44
абичам да казвам ... маняци успех.... то правенето на двигатели като ходовата част.. успехи ви желая

drigata
13-11-2008, 11:56
мерси колега:punk: