Log in

View Full Version : Стартера не върти.



SilentlyLoud
20-08-2014, 11:50
Значи. Преди 2 седмици паля си колата да отида до бутката да си взема цигари. Всичко точно запали тръгнах отидох. Качвам се от бутката пак в колата да се прибера и ХОП не иска да върти стартера. Пробвах прозорците смъкват се таблото свети всичко точно. Бутнаха ме едни момчета и се прибрах. Сложих акумулатора "Gigawatt G53R" да се зарежда на някакво старо зарядно "казаха , че работи уж" И гледам стрелката седи на 0 "ампераще да е" не е мръднала цяла нощ. Пробвах го тази сутрин пак свети таблото а/у но не пали. Сега пак е на зарядното но смених контактите , защото снощи беше на този на терасата на който му няма много доверие :Tease: .

Не знам дали е от акумулатора или пък от нещо друго. Идеи ?

pa4ito
20-08-2014, 11:56
Значи. Преди 2 седмици паля си колата да отида до бутката да си взема цигари. Всичко точно запали тръгнах отидох. Качвам се от бутката пак в колата да се прибера и ХОП не иска да върти стартера. Пробвах прозорците смъкват се таблото свети всичко точно. Бутнаха ме едни момчета и се прибрах. Сложих акумулатора "Gigawatt G53R" да се зарежда на някакво старо зарядно "казаха , че работи уж" И гледам стрелката седи на 0 "ампераще да е" не е мръднала цяла нощ. Пробвах го тази сутрин пак свети таблото а/у но не пали. Сега пак е на зарядното но смених контактите , защото снощи беше на този на терасата на който му няма много доверие :Tease: .

Не знам дали е от акумулатора или пък от нещо друго. Идеи ?

Пробвай с друг акумулатор. Аз имах такъв проблем с 45-цата след един от големите дъждове. Моя е Exide Excell и по същия начин се държеше. Карана е колата, паркирана, след два дена все едно е паднал акумулатора. Зарядното вика, че всичко е на 6, а като врътнеш ключа и йок стартер. След няколко опита почнало да свети по-слабо и таблото. Подадох ток от 56-цата, запали, поработи и после като я спрях пак "няма никой". В крайна сметка се оказа че една от клетките на акумулатора се е прецакала. Смениха ми го по гаранция и в момента всичко е наред.

SilentlyLoud
20-08-2014, 12:04
Ами нали ти казвам сега пак е на зарядното и стрелката е на 0 . Не знам дали това е добре или не. Но ако до към 6 часа като го сложа пак не запали. Ще звънна в магазина от където го взех , защото и моя е гаранционен и , ще видим дали можем да направим една размяна.

SilentlyLoud
20-08-2014, 13:23
А този стартер къде се намира да взема да му ударя 1-2 чука да видим дали , ще се събуди ?

nblagoev
20-08-2014, 13:59
Преди да удряш с чук, почисти му клемите на този стартер и пробвай да запалиш. ;)

SilentlyLoud
20-08-2014, 14:16
Преди да удряш с чук, почисти му клемите на този стартер и пробвай да запалиш. ;)

Клеми на стартера? Какво представляват тези работи.

nblagoev
20-08-2014, 15:40
Кабелите на стартера, колега! Там, където са закрепени за самия стартер! При мен бяха окислили, не даваха добър контакт и колата не палеше. Зачистих ги и всичко е ок сега.

pa4ito
20-08-2014, 16:02
Ами нали ти казвам сега пак е на зарядното и стрелката е на 0 . Не знам дали това е добре или не. Но ако до към 6 часа като го сложа пак не запали. Ще звънна в магазина от където го взех , защото и моя е гаранционен и , ще видим дали можем да направим една размяна.

Забравих да напиша, че и при мене зарядното даваше, че акумулатора е пълен. А и индикатора на самия акумулатор("окото") си беше зелен...

SilentlyLoud
20-08-2014, 19:18
Кабелите на стартера, колега! Там, където са закрепени за самия стартер! При мен бяха окислили, не даваха добър контакт и колата не палеше. Зачистих ги и всичко е ок сега.

То хубаво , но този стартер като не знам на какво прилича . ще ми е трудно да го огледам ^^


Забравих да напиша, че и при мене зарядното даваше, че акумулатора е пълен. А и индикатора на самия акумулатор("окото") си беше зелен...

И при мене така. На зарядното отчита , че всичко е 6.

code
20-08-2014, 19:56
То хубаво , но този стартер като не знам на какво прилича . ще ми е трудно да го огледам
По-добре не пипай и потърси някой, който е виждал кола ;)

DerMeister
21-08-2014, 11:49
Ако е "пробила" някоя клетка акумулатора мисля, че се държи точно по-този начин. Не може да завърти, но иначе си захранва нормално по-малките консуматори. Пробвай с друг акумулатор, иначе във всеки специализиран магазин за акумулатори би трябвало да имат товарна вилка за проба.

pisa_misho
22-08-2014, 21:47
Дори и пробила клетка да има поне ще чукне,ще направи някакъв опит,но след като завъртиш ключа и няма промяна в осветлението на таблото знай,че стартера си е заминал! Казвам ти го от опит от преди две седмици,спрях колата след 30мин.,вече ме бутаха за да запаля,първото нещо което направих е да купя нов акумолатор,но уви стартера е аут,защото като го свалихме първо го пробвахме на акумолатора но без резултат,и сега съм с друг стартер и си свиркам

pa4ito
28-08-2014, 14:28
Колега, намери ли причината за проблема?

SilentlyLoud
13-10-2014, 17:11
Малко ъпдейт. Не съм ходил до ден днешен никъде , пари нямам да я правя. Днес обаче ми се наложи спешно бутнахме я запали си. Като я паркирах пак отстрани на блока. Пак си запали 2 пъти без проблем. Искам да разбера къде е този стартер и на какво прилича , че ако отида някъде и пак не запали да се пробвам да я чукна .

SilentlyLoud
15-10-2014, 05:01
Още 1 ъпдейт. Днес сутринта слязох да я пробвам и пак не завъртя. А като я паркирах онзи ден си палеше. Странни работи стават мхм.

killuminati
15-10-2014, 11:06
Няма нищо странно в цялата работа , брате. Заминали са ти четките на стартера. Когато колата поработи известно време колата се загрява и четките се размекват и затова след дълго каране може да запали, но ако я оставиш за дълго ЗАЛЕПВАТ. Един стартер е от 25 до 30 лева. Сигурен съм че с повече мерак и инструменти можеш да го смениш, ако прочетеш - не е скъп ремонт. Успех!

bobi_kz
15-10-2014, 11:36
Няма нищо странно в цялата работа , брате. Заминали са ти четките на стартера. Когато колата поработи известно време колата се загрява и четките се размекват и затова след дълго каране може да запали, но ако я оставиш за дълго ЗАЛЕПВАТ. Един стартер е от 25 до 30 лева. Сигурен съм че с повече мерак и инструменти можеш да го смениш, ако прочетеш - не е скъп ремонт. Успех!

А неможе ли да ремонтира неговия като смени само четките и втулката или няма такава опция?
пп. Разглобявал съм стартер, но не на Алфа и там подменихме само четките и втулката, та за това питам дали и при Алфите може? :)
Успех колега!