View Full Version : Проблем с 156
Здравейте,
някой ако се е зблъсквал с следното,
"колата като е студена пали и като загрее изгасва,докато не изстине, после пак пали и пак гасне като загрее"
моля да сподели къде е проблема.
на диагностика нищо не изписва.
катализатора е премахнат.
има и газ инж. и бензин
ecotronic
17-09-2014, 14:04
Здравейте,
някой ако се е зблъсквал с следното,
"колата като е студена пали и като загрее изгасва,докато не изстине, после пак пали и пак гасне като загрее"
моля да сподели къде е проблема.
на диагностика нищо не изписва.
катализатора е премахнат.
има и газ инж. и бензин
Симптомите са като да е дал фира датчикът на коляновия вал (RPM sensor). Но би трябвало да запише грешка.
bobo-alfata
24-09-2014, 21:32
ако е датчик на коляновия вал ще има проблем дори,като е студена
ecotronic
24-09-2014, 21:38
ако е датчик на коляновия вал ще има проблем дори,като е студена
Това датчикът на КВ да работи на студен мотор и да не работи на загрял е много характерен симптом, който не един и двама колеги са изпитали, в това число и аз самият.
Аз лично го отдавам на отслабването с течение на времето на постоянния магнит в датчика, а както е добре известно магнитните свойства намаляват с повишаването на температурата.
pesho_kj
25-09-2014, 01:20
Датчик колянов вал 99%!!! Първите симптоми при моя бяха, че като я загася и не искаше да пали, минават 5 мин и вече пали. Това ставаше веднъж седмично. По-нататък зачести пред ден-два и накрая загасна и докато не изстина не иска да запали...така взех 50км за около 3 часа...изстине, карам десетина км, загасне, чакам половин час, паля, пак мина десетина км пак изгасне пак чакам и така...
ако е датчик на коляновия вал ще има проблем дори,като е студена
100% ли си сигурен?
---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:49 ----------
Това датчикът на КВ да работи на студен мотор и да не работи на загрял е много характерен симптом, който не един и двама колеги са изпитали, в това число и аз самият.
Аз лично го отдавам на отслабването с течение на времето на постоянния магнит в датчика, а както е добре известно магнитните свойства намаляват с повишаването на температурата.
Точно,а с пускане на допълнителен ток се задейства в зависимост от умрелостта на датчика.
---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:54 ----------
Датчик колянов вал 99%!!! Първите симптоми при моя бяха, че като я загася и не искаше да пали, минават 5 мин и вече пали. Това ставаше веднъж седмично. По-нататък зачести пред ден-два и накрая загасна и докато не изстина не иска да запали...така взех 50км за около 3 часа...изстине, карам десетина км, загасне, чакам половин час, паля, пак мина десетина км пак изгасне пак чакам и така...
Абсофакинглютли....само,че аз чаках по 20-30 минути щот даде фира лято и тогава живеех из гръцко а там мноу жега.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.