View Full Version : грешка 1320
pisa_misho
17-09-2014, 20:22
Значи поредния сюрприз който ми поднесе любимата кола е грешка 1320-няма синхронизация между датчиците на колянов и разпределителен вал! Интересното е че колата пали и студена и топла,пали след два-три оборота,няма загуба на мощност,чистихме грешката но веднага като запали колата я наби същата грешка,обвивката на датчика който минава върху пластмасовия капак на ремъка е нарушена на няколко места по около сантиметър в дължина,ако това въобще има значение! Дали си заминава някой датчик или.....? Става въпрос за 2.4 JTD ,136 к.с
nickgaidarov
17-09-2014, 20:41
...
ecotronic
17-09-2014, 20:41
Вероятно си е "тръгнал" фазовият датчик - този, който е зад ангренажното колело на разпределителния вал. Добре е да се прегледа и шпонката на вала да не е заминала и да е превъртяло малко колелото спрямо него. От такова нещо също може да записва такава грешка.
На твое място не бих карал колата повече, докато не отстраня причината за грешката, защото в противен случай са вероятни срещи от трети вид между бутала и клапани.
Bobiuzunov
17-09-2014, 20:44
Абсолютно подкрепям мнението на Любо,не я карай докато не откриеш и отстраниш проблема.
pisa_misho
17-09-2014, 20:50
Значи и двете са любов от пръв поглед,ха,ха,аз голямата за сега не я карам,а аз момчета как мога да разбера дали е превъртяло колелото на вала,и за кой вал се отнася ,или да викам некое майсторе да я види на място?
ecotronic
17-09-2014, 20:55
Ако говориш за 166-цата, проверката става, като свалиш ангренажното колело от разпределителния вал. А разпределителният вал при този мотор е един единствен.
pisa_misho
17-09-2014, 21:04
Ега ти,тъкмо това щях да пиша,акумолатора е 77 Ah,и е чисто нов на 43 дена сега ходих до долу да го видя и констатирах че окото му едва свети в зелено,колата повечето време я карам по следният начин: сутрин до работа-2.2км,вечер до вкъщи-2.2 км.,но спирам на Т- маркет,след това на Пени-500 м.,и до вкъщи700 м,акумолатора е на зарядното а на горкото ще му изгори червената лампа за разреден акумолатор,или да обобщим за 3.6км.,има четири паления
pisa_misho
17-09-2014, 21:30
Утре ще разберем и ако се окаже от слабия акумолатор наистина ще черпя,щото в противен случай сумата си е сериозна!
---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:26 ----------
Мене ме е страх да карам колело щото не бива да товаря моя мотор ,че буталата срещнаха клапаните,преди осем месеца ме удари много як инсулт и нямаше говор и движение от дясно,и за това момчета тормозя колите на кратки-направо смешни разстояния
pisa_misho
17-09-2014, 21:34
А за 38 годишен пенсионер всяка сума над 50лв.,си е цифра!
Значи, имаш уникалната способност да се самофилмираш.:-D
Нали помниш, какво ти обясних за датчиците и за фазите?
А с такова каране, по-добре въобще да не я палиш. Просто няма алтернатор, дето да може да зареди достатъчно само стартовата консумация за това време.
Иначе ако дава заряд 14V +/- 0,3 при зареден акумулатор, алтернатора е о.к.
pisa_misho
17-09-2014, 21:46
А и акумолатора е от Кауфланд,на промоция за 90лв.,на касата казаха че гаранцията е 24м.,и ако има нещо през това време -с касовата бележка -и нов акумолатор! Така че не съм мерил колко зарежда алтернатора
---------- Post added at 21:46 ---------- Previous post was at 21:42 ----------
Да помня какво ми каза,а в какъв смисъл ,с такова каране по-добре да не я паля? В смисъл да я ползвам за по-дълги разстояния или?
Мммм, да. Дизелът обича дългата кирия и огин в комина.
ecotronic
17-09-2014, 21:53
.....Мене ме е страх да карам колело щото не бива да товаря моя мотор ,че буталата срещнаха клапаните,преди осем месеца ме удари много як инсулт и нямаше говор и движение от дясно,и за това момчета тормозя колите на кратки-направо смешни разстояния
Съжалявам за това, което ти се е случило, но ти си млад човек и аз съм убеден че ежедневно, равномерно и умерено физическо натоварване, като 2 разходки от по 20 минути, само ще ти се отразят добре на здравето. А и няма излишно да мъчиш колицата и да правиш излишни разходи.
lordliness
17-09-2014, 22:32
За тази кола пише акумулатор 100ач.
Моята пали с 4 годишен акумулатор без проблем дори след престой от няколко седмици.
Та мисълта ми е че каквото и да ти кажат специалистите във форума тези 100ач не са случайни.
Никога не съм имал проблем с електроника.
pisa_misho
17-09-2014, 23:04
Даа,ама 100Ah,беше 160 лв.,а аз нямах толкова,не че сега ги имам,но следващото което ще направя е да и взема един такъв,другият месец като преведат първата пенсия от 100лв.,щото наистина се е случило това с мен,и щото съм от български произход и щото нямам един куп никумо неизвестни епилепсии и т.н.,та ще додам още малко и ще я зарадвам с един 100Ah
lordliness
17-09-2014, 23:10
Не можеш ли да го върнеш? Ако проблема е от него.
nickgaidarov
17-09-2014, 23:46
...
lordliness
18-09-2014, 00:07
Акумулаторът сам по себе си не е дефектен, поради което и не може да бъде върнат. И друго - ако колегата продължи да гаси колата на всеки 700 метра, не 100Аh, а и 300Аh акумулатор няма да спаси положението.
Може да се върне и да не е дефектен, ако не ти хареса например, но май срока за това е изтекъл.
Иначе едната кола я карахме две години на два километра напред- назад с акумулатор според предписанието и нямаше проблеми, само ''майонеза'' по капачката на маслото.
Моите акумулатори по принцип ги свалям на всеки три месеца и ги дозареждам.
kabamitov
18-09-2014, 00:25
Може да се върне и да не е дефектен, ако не ти хареса например, но май срока за това е изтекъл.
Иначе едната кола я карахме две години на два километра напред- назад с акумулатор според предписанието и нямаше проблеми, само ''майонеза'' по капачката на маслото.
Моите акумулатори по принцип ги свалям на всеки три месеца и ги дозареждам.
споделям изказването на колегата-свалянето и дозареждането при автомобили които се карат на къси разтояния е закон !
ecotronic
18-09-2014, 10:47
Само да припомня, че за всички бензинови модификации първоначално им дават 70 Ah акумулатори а по-късно според евро-нормите - 100. При това нищо съществено не се е променило по ел. инсталацията на колата.
Аз карам с над 3 годишен 55 Ah акумулатор, също предимно при градски условия. Зимно време при минусови температури след едноседмичен престой пали на магия.
При всичко това електрониката на колата по никакъв начин не се "шашка". ECU - то не записва грешки и т н.
Но да допуснем, че при мен е някакъв частен случай. Въпросът ми е - ако ще е причината слаб акумулатор, защо при колегата записва все една и съща грешка?
Накратко - намирам разсъжденията за слабия акумулатор, като евентуална причина за грешката за грешнопосочни. И поради това силно препоръчвам на колегата да провери състоянието на датчика и това на шпонката, за да не се окаже, че докато си търси причината в тоците, бутала и клапани вземат да си чукнат една среща.
pisa_misho
18-09-2014, 19:34
Момчета,утре ще имаме резултат от дилемата,дали аджаба може да е от акумолатора,защото от снощи до сега зареждам акумолатора но той е едва на половина зареден,така че ще изчакаме до утре за резултат! Между другото съм чувал оттук-оттам,че наистина е възможно и това да е проблема,нооо утре ще разберем
lordliness
18-09-2014, 19:37
И като превърти колелото дори с малко какво става с газоразпределението?
Не видях мотора да има проблем с палене или работа или съм го пропуснал. Само грешка. Която може да се дължи на окислени връзки.
pisa_misho
18-09-2014, 19:58
Ми няма проблем с двигателя поне към момента на записване на грешката,или по-точно от пресветването на червената дюзичка,която светна когато реших да откача и сменя MAP сензора,и реших да я запаля без него,и тогава светна дюзичката,угасих колата,смених сензора,запалих я и дюзата започна да светка на интервали от по 5-6сек.,нямаше промяна в паленето,в мощността,в динамиката,и така една седмица,докато си дойде комшията да я закачим да изчистим грешката уж от МАП-а,а тя беше записала грешка за затапения ЕГР,и тази грешка 1320,няма синхронизация,та мисълта ми е че колата съм я карал близо седмица с тази премигваща дюзичка ,но си мислех че е от мапа! Друго много важно е че дюзичката светва на студен мотор и като дам газ няколко пъти и тя спира да светка! И последните два дена ми направи впечатление че когсто запаля колата има едно едва доловимо заклащане на оборотите за около две-три сек.,но като и дам малко газ и всичко изчезва
pisa_misho
19-09-2014, 22:39
Сега изчистихме грешката но я наби веднага,явно не е от изтощения акумолатор
ecotronic
19-09-2014, 22:58
Нека внесем малко яснота по въпроса с изтощения акумулатор.
Електротехническите устройства в автомобила са проектирани да работят при определени условия. Едно от тези условия е интервала в който може да се изменя захранващото им напрежение. Долната граница на този интервал е обикновено напрежение при което стартерът не може да развърти. Горната граница да речем е 20 волта.
Ако някъде е имало проектант, който е сътворил ECU или друга необходима за работата на мотора електроника, която спира да работи при напрежение при което все още стартерът развърта, той просто вече пасе патки и не работи като конструктор.
Знам, че тезата със слабия акумулатор е много удобна за знайни и незнайни "майстори", но истината е горе долу такава, каквато я описах по-горе.
pisa_misho
19-09-2014, 23:10
Аз да попитам,ако взема нов ремък и сменя колело ако евентуално е дало фира може ли да се зацепи двигателя само по белезите и по маркировката на ремъка,и какво трябва да се демонтира за по-добър достъп до въпросните? И само чрез сваляне на колелото от вала ли може да се разбере дали се е скъсала тая шпонка
lordliness
19-09-2014, 23:14
По добре на сервиз. Ако не си го правил може да закъсаш. Само по белези се прави. Ремъка има посока и белези също.
ecotronic
19-09-2014, 23:18
Аз да попитам,ако взема нов ремък и сменя колело ако евентуално е дало фира може ли да се зацепи двигателя само по белезите и по маркировката на ремъка,и какво трябва да се демонтира за по-добър достъп до въпросните? И само чрез сваляне на колелото от вала ли може да се разбере дали се е скъсала тая шпонка
Фокусирай вниманието си преди всичко върху смяната на фазовия датчик. За да се направи това, така или иначе ще трябва да се свали ангренажния ремък и ангренажното колело от РВ. Тогава ще провериш и състоянието на въпросната шпонка.
За целта ще са ти необходими специалния ключ с който се държи контра на ангренажното колело и едно приспособление (планка) с която се поставя коляновия вал в положение ГМТ на първи цилиндър.
Ако не разполагаш с тези 2 неща, по-добре потърси квалифицирана помощ.
PS:
Преди всичко това може да пробваш да му оправиш нарушена изолация, засъсани проводници или да му почистиш буксата (в т число и тази на ECU - то) и чак ако това не помогне да пристъпиш към смяната му.
Bobiuzunov
23-09-2014, 19:11
Колега имаш ли развитие по проблема,че днес на един приятел Либрата записва същата грешка и колата не иска да запали,чистим грешката и при опит за палене я набива отново.Да отбележа че акумулатора е чисто нов.:bg:
pisa_misho
23-09-2014, 20:11
Такааа,днес бяха сменени фазов датчик,зъбното колело на вала плюс нов ремък,и ужас продължава да набива същата грешка,ами и лампата сега свети постоянно,и гледам на куплонга дето се включва този датчик почти в пластмасовата изолация на куплонга средната жица се държи буквално на две нишки а другите две също само че с два милиметра по нагоре,дали е възможноот това да е било всичко,и как мамка му се вадят пиновете за да презапоя жиците,става въпрос за буксата на колата не на датчика
lordliness
23-09-2014, 20:19
Такааа,днес бяха сменени фазов датчик,зъбното колело на вала плюс нов ремък,и ужас продължава да набива същата грешка,ами и лампата сега свети постоянно,и гледам на куплонга дето се включва този датчик почти в пластмасовата изолация на куплонга средната жица се държи буквално на две нишки а другите две също само че с два милиметра по нагоре,дали е възможноот това да е било всичко,и как мамка му се вадят пиновете за да презапоя жиците,става въпрос за буксата на колата не на датчика
Сменяш толкова неща защото слушаш хора, които гадаят?!
Не мога да разбера!
Колелото беше ли за смяна? Едва ли.
Да се направи диагностика и да се види грешка е едно, а да се разтълкува изисква задълбочени познания и интелект.
Тези които пишат тук не могат да тълкуват правилно, не съм видял такъв или съм пропуснал.
Жалко, че си се набутал.
ecotronic
23-09-2014, 20:34
Такааа,днес бяха сменени фазов датчик,зъбното колело на вала плюс нов ремък,и ужас продължава да набива същата грешка,ами и лампата сега свети постоянно,и гледам на куплонга дето се включва този датчик почти в пластмасовата изолация на куплонга средната жица се държи буквално на две нишки а другите две също само че с два милиметра по нагоре,дали е възможноот това да е било всичко,и как мамка му се вадят пиновете за да презапоя жиците,става въпрос за буксата на колата не на датчика
Ти прочете ли последните 3 реда от предишния ми пост?
Колега имаш ли развитие по проблема,че днес на един приятел Либрата записва същата грешка и колата не иска да запали,чистим грешката и при опит за палене я набива отново.Да отбележа че акумулатора е чисто нов.:bg:
Закачаш на диагностика, въртиш на стартер и гледаш отчита ли обороти на двигателя. Ако не отчита, умрял е датчика на коляновия вал, ако отчита, заминал е този на разпределителния. И в двата случая няма палене.
Такааа,днес бяха сменени фазов датчик,зъбното колело на вала плюс нов ремък,и ужас продължава да набива същата грешка,ами и лампата сега свети постоянно,и гледам на куплонга дето се включва този датчик почти в пластмасовата изолация на куплонга средната жица се държи буквално на две нишки а другите две също само че с два милиметра по нагоре,дали е възможноот това да е било всичко,и как мамка му се вадят пиновете за да презапоя жиците,става въпрос за буксата на колата не на датчика
Като ти казах да се проверят датчиците на осцилоскоп, защо не го направихте, ми тръгнахте да сменяте?
Пиновете се вадят напред с тънка отверка или шило.
pisa_misho
23-09-2014, 22:17
Колата пали и върви,колелото което смених беше в отлично състояние,ремъка видимо беше една идея по- мръсен от чисто новия,най-вероятно и датчика може да е здрав,та може ли да е от почти разпадналите се кабели или да предположим че се е скъсала шпонката на другото колело? Ще се побъркам вече!
Bobiuzunov
23-09-2014, 22:20
Най вероятно е от прокъсаните кабели да ти е проблема,презапои ги и мисля че всичко ще ОК.
pisa_misho
23-09-2014, 22:20
И ме притеснява факта че до тази сутрин дюзата мигаше на интервали и като подам малко газ тя гаснеше,а сега свети постоянно
thecleaner
24-09-2014, 02:30
Закачаш на диагностика, въртиш на стартер и гледаш отчита ли обороти на двигателя. Ако не отчита, умрял е датчика на коляновия вал, ако отчита, заминал е този на разпределителния. И в двата случая няма палене.
Е тука е разковничето другари ;)
След като колата пали, аз лично предполагам, че е припаднала шпонката на колелото на коляновия вал, губи синхрон и наковава датчик разпределителен вал.
П.С. Нови корифей са се навъдили, акумулатори им слаби, силни, компетентни съвети дават, мани мани :)
ecotronic
24-09-2014, 10:41
Нищо необичайно не се е случило по повод проблема и търсенето на неговото решение. Това е форумна дискусия и е съвсем нормално да има всякакви предположения и съвети - и верни и грешни. Ако не беше така, всяка тема щеше да съдържа по 2 поста - първия с изложението на проблема и втория с неговото решение.
Ненормалното за мен е това изречение:
"Тези които пишат тук не могат да тълкуват правилно, не съм видял такъв или съм пропуснал."
Това за мен е една голяма и необоснована обида спрямо всички колеги, спрямо целия форум.
thecleaner
24-09-2014, 10:54
Нищо необичайно не се е случило по повод проблема и търсенето на неговото решение. Това е форумна дискусия и е съвсем нормално да има всякакви предположения и съвети - и верни и грешни. Ако не беше така, всяка тема щеше да съдържа по 2 поста - първия с изложението на проблема и втория с неговото решение.
Ненормалното за мен е това изречение:
"Тези които пишат тук не могат да тълкуват правилно, не съм видял такъв или съм пропуснал."
Това за мен е една голяма и необоснована обида спрямо всички колеги, спрямо целия форум.
До някъде има право така да "сипе" защото става, сменям сменям а проблема си остава, а това му струва пари на колегата, загуба на време, разнасяне на акумулатори и т.н. Както и да е, пак се излиза от темата, дайте да видим какво е станало с колелото на коляновия вал.
ecotronic
24-09-2014, 11:09
Няма право, защото това твърдение не отговаря на действителността и поради това то е груба обида към всички онези, които се стремят най-добронамерено да помогнат.
По темата:
Моето мнение е, че проблемът е от електрическо естество - лоша ел връзка в резултат на което импулсите от датчика са с ненормални параметри и поради това ECU-то "губи" някои от тях и възприема това, като загуба на синхронизация.
Независимо от това предположение и впредвид на сериозните проблеми, които могат да настанат в резултат на чисто механичен проблем, следва да се обърне и голямо внимание на състоянието на сглобките ангренажните колела към валовете.
Колата пали и върви,колелото което смених беше в отлично състояние,ремъка видимо беше една идея по- мръсен от чисто новия,най-вероятно и датчика може да е здрав,та може ли да е от почти разпадналите се кабели или да предположим че се е скъсала шпонката на другото колело? Ще се побъркам вече!
Точно проблема е в тези кабели.
Нямаш проблем със шпонки, колела, ремъци и т.н.
Оправяй връзките и това е.
Лично аз, предвид изказването ти за пенсия и т.н., никога няма да ти дам съвет да сменяш каквото и да е, без да се докаже неизправността по категоричен начин.
Хайде, зареждането на акумулатора иди-дойди, може да го броим безплатно, но няма общо с този проблем.
За това насочи вниманието си единствено и само в лошите връзки на датчика на разпределителния вал. Особено, ако грешката светва в движение - демек лампата светва и загасва и забива тази грешка.
pisa_misho
24-09-2014, 19:31
Малко развитие по темата: днес наново свалихме ремъка,и ролката по точно и двете всичко е наред,след това прегледахме кабелите от датчика нагоре( буксата), пълна трагедия момчета за 50 см.,имаше три снадки направени от някой пълен некадърник + жестоките закъсвания в основата на буксата,изрода така ги е " вързал“ ,че се бяха развързали и ги е придържал аматьорският изилирбанд ,защото като го свалих ( скоча) и буксата падна! Изрязах всичко до здраво запоих жиците и сега е друга песен! Колата пали точно на третият оборот,няма клатене ( за секунди) на оборотите и т.н.,
---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:29 ----------
Момчета възможно ли е от неподходящо масло да е било това гадно звънтене! Смених и маслото с 10W40 и мотора утихна и това звънтене го няма?
Малко развитие по темата: днес наново свалихме ремъка,и ролката по точно и двете всичко е наред,след това прегледахме кабелите от датчика нагоре( буксата), пълна трагедия момчета за 50 см.,имаше три снадки направени от някой пълен некадърник + жестоките закъсвания в основата на буксата,изрода така ги е " вързал“ ,че се бяха развързали и ги е придържал аматьорският изилирбанд ,защото като го свалих ( скоча) и буксата падна! Изрязах всичко до здраво запоих жиците и сега е друга песен! Колата пали точно на третият оборот,няма клатене ( за секунди) на оборотите и т.н.,
---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:29 ----------
Момчета възможно ли е от неподходящо масло да е било това гадно звънтене! Смених и маслото с 10W40 и мотора утихна и това звънтене го няма?
Ми възможно е. То дето се вика - козата си сака пръч. И те така..:lol:
pisa_misho
25-09-2014, 23:16
Такааа,колата пали върви вече на пушка,в смисъл до вчера колкото и да натискам педала на газта,колата ускоряваше задоволително,но от снощи ми направи впечатление че когато подам газ и педала е преди половината,колата ускорява ,но когато натисна още малко и колата полудява и се изстрелва,коетоза сега ме кефи яко,а до снощи това го нямаше,колкото и да натискам,а съм го натискал до долу не веднъж- ускорението е добро но равномерно,а сега ,ускорява и после се изстрелва,но да питам друго,до снощи колкото и газ да давам,дюзата не гасне,а сега като стигне 2000 об.,и тя гасне,и като паднат под2000 пак светка,грешки не съм чистил,ще ги чистим в неделя
ecotronic
25-09-2014, 23:40
Лампата за неизправност по мотора може да свети заради много причини. Но щом веднъж светне, означава, че е ECU - то е записало грешка/и. За да не гадаем на сляпо, първо направи диагностика и кажи, какви грешки са записани.
Момчета възможно ли е от неподходящо масло да е било това гадно звънтене! Смених и маслото с 10W40 и мотора утихна и това звънтене го няма?
Колега правилното масло за нашите печки по книжка е 5W40, не знам това как ще му се отрази на мотора зимата предвид че си писал че главно я караш студена. От друга страна пък тия мотори се славят че са доста здрави та не знам, нека колегите които имат повече наблюдения да кажат.
pisa_misho
27-09-2014, 23:14
Момчета и момичета,моля Ви ,да не се карате и сърдите ,все пак всички бяхме участници в този проблем,който се оказа лоши връзки и полуразпаднали се кабели,които оправих за 10 мин.,и 340 лв.,и куп здрави части,вярно дойде ми в повече с мойте 131лв. пенсия+ 270лв.заплата,нооо ,да сме живи и здрави,аз на никой не се сърдя! Благодаря от сърце на всички които взеха участие,и се надявам и в бъдеще да мога да разчитам на препоръките Ви!
sole_moe
28-09-2014, 08:56
А защо като се сменяни ремака и шайбата майстора не огледал кабилите ми дирекно са сменени би трябвало като се ходи за такъв проблем да се огледат и дачивите недейте да овиквате Любо тои казва пречините някои да е ходил на заболекар и да му прегледат зъбите без да си отвори устата
pisa_misho
28-09-2014, 09:18
Колега а ти скоро да си ходил на майстор? Защото аз последните две седмици не излизам от сервизите,и кой от кой по-велик,първо им разказваш като малоумен по няколко пъти симптомите защото те естественно през това време се занимават с друго,и накрая когато всичко вече е затворено майстора те пита:"Еее,ми що не каза да го погледна",а между другото ти дава ялови съвети какво още да смениш защото му се струвало че проблема е там,но пък не ти го казва когато автомобила е отворен а когато всичко е затворено,за да може да те таксува за едно и също нещо по няколко пъти! Нали за това ходим при майстор щото уж разбира и когато всичко е на земята да може да се огледа всичко и да се подменят яловите части,но както вече казах всеобща практика е да излязат с номера -ма ти що не каза да го погледна , и се подсмихва ехидно в предусещане че номера е минал и че ще ти лапне още едни 100лв.,за да ти каже някоя простотия,която в 90% от случаите не е вярна
---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:12 ----------
И аз никой не увиквам-напротив,благодарил съм на всички които са изказали мнение,защото аз ако бях вещ в ремонтите и симптомите,нямаше да се регистрирам тук,и нямаше да ходя по майстори,а това със зъболекаря не го давай за пример щото явно и там не си ходил скоро !
Наскоро имахме подобен проблем,1001 грешки,фазов сензор,дебитомер.....и кво се сетите.
Причината,лоша връзка на масата на ЕКУ.
Слава Богу,кадърни ръце я поеха колата и нищо не сменяхме,разминахме се буквално с жълти стотинки.
Наскоро имахме подобен проблем,1001 грешки,фазов сензор,дебитомер.....и кво се сетите.
Причината,лоша връзка на масата на ЕКУ.
Слава Богу,кадърни ръце я поеха колата и нищо не сменяхме,разминахме се буквално с жълти стотинки.
И тук е някоя смотана връзка най-вероятно, щото преди малко я закачих и набива на ниски обороти грешка "синхронизация", а като я задържим на високи обороти и грешката я няма. Колелата и са сваляни и проверени, няма изместване. Предполагам, че е зацепена правилно. Остава да се намери къде още е накъсана паяжината.:smoke:
pisa_misho
28-09-2014, 19:01
Егати тоците,егати жиците! До този момент не бях навирал глава толкова на дълбоко в коша,но ми прималя като си видях инсталацията- ми то няма един кабел като хората,а най-ужасното което видях освен дузина кабели които незнам защо са рязани и надени така че ако не е евтиния изгорял от жегата изолирбанд да съм ги загубил нейде по пътя,та въпросната жица е черна без грам изолация,навярно стопена от двигателя защото се беше залепила за него,но цялата беше оголена-гола та чак и е студено,та въпросната жица влиза в един куплонг с още една червена- която в основата също беше оголена и двете заголени жици почти се докосваха,та този куплонг влиза в датчик ли е .що ли е ама е там дето влиза нафтата и тръгва вече по рейката,това като първо,като второ този куплонг е със счупена щипка( като повечето) и ако го бутнеш неволно и той пада,като повечето! Поправих повечето връзки като ги запоих и изолирах с термо шлауха,но немога да се справя с хлабавите куплонзи! Дайте малко акъл може ли да се направи нещо или трябва да търся от някъде нови или втора ръка.
---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:56 ----------
Ааа,моля ви кажете къде да го търся това ЕКУ,и кво представлява,че да видя пък там може да има някоя изненадка,като на колегата-лоша връзка
thecleaner
28-09-2014, 19:04
Егати тоците,егати жиците! До този момент не бях навирал глава толкова на дълбоко в коша,но ми прималя като си видях инсталацията- ми то няма един кабел като хората,а най-ужасното което видях освен дузина кабели които незнам защо са рязани и надени така че ако не е евтиния изгорял от жегата изолирбанд да съм ги загубил нейде по пътя,та въпросната жица е черна без грам изолация,навярно стопена от двигателя защото се беше залепила за него,но цялата беше оголена-гола та чак и е студено,та въпросната жица влиза в един куплонг с още една червена- която в основата също беше оголена и двете заголени жици почти се докосваха,та този куплонг влиза в датчик ли е .що ли е ама е там дето влиза нафтата и тръгва вече по рейката,това като първо,като второ този куплонг е със счупена щипка( като повечето) и ако го бутнеш неволно и той пада,като повечето! Поправих повечето връзки като ги запоих и изолирах с термо шлауха,но немога да се справя с хлабавите куплонзи! Дайте малко акъл може ли да се направи нещо или трябва да търся от някъде нови или втора ръка.
---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:56 ----------
Ааа,моля ви кажете къде да го търся това ЕКУ,и кво представлява,че да видя пък там може да има някоя изненадка,като на колегата-лоша връзка
Под краката на пасажера се пада като дигнеш мокета, има една пластмасова "дъска", та под нея.
pisa_misho
28-09-2014, 21:01
Благодаря братле,утре ще видя за какво става въпрос
pisa_misho
01-10-2014, 21:07
Колеги всичко по колата вече е шест,и съответно я продадох защото не мога да я регистрирам на инвалид! Сега ще търся 2.0 т.с.,защото ограничението е 2000 куб.см.,а впрочем тоя дизел ме грабна нооо,няма по- малък двигател на 166-ца,а 156 не искам
Bobiuzunov
01-10-2014, 21:38
Браво,ти си решил проблема генерално,това на шега.Дано по бързо си намериш търсената модификация на 166-ца и да и се кефиш.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.