Log in

View Full Version : не пали 2.4 жтд?



kabamitov
03-10-2014, 21:46
здравейте колеги днес се прибрах от работа с колегата любо си правих задния габарит ходих до магазина до тогава няма проблем одеве слизам да ходя пак до магазина въртя въртя аха да запали аха да запали на косъм и дотам, втори опит аха претриса на като на 3 цилиндъра и пак неще от третия път запали с много зор и си работи все едно нищо и няма. спрях пуших една цигара паля пали по бързо но с притрисане и зачудване изпънах я и светна чека и изгасна. запали прибрах се закачих я да видя какво е показала ето какво http://kachisnimka.com/image.php?di=MTON и сега няма палене ахаааа да запали и се отказва. моля помогнете ако някой е имал подобен проблем нека сподели моля ви

Jivko7777
03-10-2014, 22:11
записала е високо налягане в рейла и затова я е загасило, може да почнеш с проба на друг регулатор или данчик на рейла (като 2-рото е доста по малко вероятно)

kabamitov
03-10-2014, 22:20
записала е високо налягане в рейла и затова я е загасило, може да почнеш с проба на друг регулатор или данчик на рейла (като 2-рото е доста по малко вероятно)

колега грешката е изчистена и колата пак не пали незнам защо аха да запали но не пали ?

lordliness
03-10-2014, 22:30
колега грешката е изчистена и колата пак не пали незнам защо аха да запали но не пали ?

А горивото?

kabamitov
03-10-2014, 22:43
А горивото?

лорд какво за горивото има половин резервоар незнам какво и стана до преди 3 часа нищо и нямаше :Х ччека ми светна когато я изпънах иначе и преди чека да светне запали от 3-я път с много зор и на късмет с много тресене и молене да запали после като запали ввсе едно нищо не е било но сега даже и не иска да запали

lordliness
03-10-2014, 23:45
лорд какво за горивото има половин резервоар незнам какво и стана до преди 3 часа нищо и нямаше :Х ччека ми светна когато я изпънах иначе и преди чека да светне запали от 3-я път с много зор и на късмет с много тресене и молене да запали после като запали ввсе едно нищо не е било но сега даже и не иска да запали

Качеството на горивото. Виж и все пак цедката на помпата за високо налягане.

kabamitov
04-10-2014, 05:19
Качеството на горивото. Виж и все пак цедката на помпата за високо налягане.

къде се намира тая цедка и тоя регулатор

nickgaidarov
04-10-2014, 05:40
...

kabamitov
04-10-2014, 10:10
В сайта www.alfa156.net има съвсем подобен случай със същия модел двигател - 2,4 JTD, но при 156. Според горния сайт възможните причини са:

1. Замърсен горивен филтър.
2. Почти празен резервоар - при теб очевидно това отпада.
3. Неизправен датчик колянов вал.
4. Теч от някой горивопровод.
5. Вода или други замърсявания в горивото.

Горните причини са подредени по приоритет, така че логично е да се започне от горивния филтър и т.н.
Дори да е сменян скоро, пред вид качеството на горивата в България нищо чудно причината да е именно в него.


Е то хубаво ник ама ако е филтър ще пали а тя ахаа да запали и се отказва интересно ми наби грешка за високо ниво къде се намира и как изглежда регулатора за да му видя цедката

---------- Post added at 10:10 ---------- Previous post was at 10:08 ----------

И как да видя дали бачка.помпата

Black Power
04-10-2014, 10:10
Аз имах подобен проблем. Палеше много трудно и като запалваше работеше на 2,3,4 цилиндъра за няколко секунди, и гаснеше,като не записваше никакви грешки. Проблема беше в компютъра и след смяната се оправи.

ecotronic
04-10-2014, 10:21
Независимо от това, какви грешки има записани, откачи изхода на горивния филтър и като дадеш контакт виж дали идва нафта.

kabamitov
04-10-2014, 10:58
Независимо от това, какви грешки има записани, откачи изхода на горивния филтър и като дадеш контакт виж дали идва нафта.

Добре любо ако всичко е наред какво друго предлагаш

alfista 96
04-10-2014, 11:09
Добре любо ако всичко е наред какво друго предлагаш

Регулатор,намира се от зад на помпата за високо налягане.Не ми се вярва да е от датчика ,защото тези дни правих проби/поради други причини/ да карам с откачен датчик .Колата си пали без проблем.

kabamitov
04-10-2014, 11:21
Регулатор,намира се от зад на помпата за високо налягане.Не ми се вярва да е от датчика ,защото тези дни правих проби/поради други причини/ да карам с откачен датчик .Колата си пали без проблем.

Според теб от какво може да е

alfista 96
04-10-2014, 11:23
Според теб от какво може да е

Регулатора .

kabamitov
04-10-2014, 11:27
Регулатора .

Значи мислиш че е от това на снимката която приложи ли

alfista 96
04-10-2014, 11:30
Значи мислиш че е от това на снимката която приложи ли



Ми за мен това е проблема.

kabamitov
04-10-2014, 11:39
Ми за мен това е проблема.

Благодаря за отделеното време колеги ще видя днес и ще пиша ако имате съмнения други споделяйте

kabamitov
04-10-2014, 19:15
всичко е ОК колата запали и върви като луда!! извадих маркуча помпата бачка,свалих регулатора имаше боклуци издухах го с компресора след това откачих всички букси и ги закачих на ново и ми направи впечетление че лявата букса на ECU-то (по малката букса) палеца който я прибира надолу беше леко изваден и буксата не беше влезнала на 100%. направих всичко както си е било влезнах завъртях и запали както си беше по старо му но сега върви доста по добре и се изтрелва много по добре от преди. та това е общо взето колеги и ви благодаря на всички за помоща :)