PDA

View Full Version : Грешка ВДЦ?



avvasilev
13-10-2014, 08:34
Като позахладня и взе да се обажда ВДЦ! На дисплея изписва "VDC failure" и светват всички възможни лампи (вдц на таблото и аср при скоростния лост)! Закачих я на лаптопа и МЕС каза това:

vgp_sas
13-10-2014, 08:39
И при мен е абсолютно същото.
Сменях сензора ама файда йок!
След известно време светна и АБС-а.

emzo
13-10-2014, 08:47
Най-просто казано, ако напрежението падне под определена стойност за по-дълго време, ЕКУто иска реинициализация (обучение) на сензора. При изряден сензор и окабеляване.

AttilaSL
13-10-2014, 11:45
Това е един от най-често срещаните симптоми за слаб или свършил акумулатор!

Skipper
13-10-2014, 12:32
Това е един от най-често срещаните симптоми за слаб или свършил акумулатор!
Точно това е проблема. При слаб акумулатор светва VDC/ASR/ABS и като запали лампите гасят.

vgp_sas
13-10-2014, 12:46
Да ве. Само дето от 3 месеца е така. Ту работи, ту задейства грешно някое колело. Най-накрая спря въобще.
И само дето акумулатора е на 2 месеца.

emzo
13-10-2014, 12:50
Това не е гаранция, че е нов.Системата не е никак сложна.
Имаш да провериш окабеляването на 4-5 датчика.
Да си провериш алтернатора и колко ти е пада напрежението , докато палиш, понеже предполагам, че тогава ти го изписва.

Skipper
13-10-2014, 13:06
Да ве. Само дето от 3 месеца е така. Ту работи, ту задейства грешно някое колело. Най-накрая спря въобще.
И само дето акумулатора е на 2 месеца.
Взимаш мултицет и мериш или закачаш диагностиката и следиш акумуматора.

avvasilev
13-10-2014, 13:11
Да де ... ама при мен светва по време на движение!

AttilaSL
13-10-2014, 15:20
Да де ... ама при мен светва по време на движение!

Ако ти светва ABS-а по време на движение си провери кабелите които отиват към спирачните апарати,има вероятност да се е оголил някой от тях.

emzo
13-10-2014, 15:21
Първо да си калибрира датчика и да си следи напрежението, защото ако е кабел към някой от датчиците, ще запише грешка с друг номер.

AttilaSL
13-10-2014, 15:29
Първо да си калибрира датчика и да си следи напрежението, защото ако е кабел към някой от датчиците, ще запише грешка с друг номер.

:thumbup:

avvasilev
13-10-2014, 19:40
Днес се калибрирахме ... Утре сутрин ще си проличи какво е станало! :prescription:

avvasilev
14-10-2014, 08:24
Явно калибровката си е свършила работата ... :clapping:

emzo
14-10-2014, 13:27
Някой хамериканско скоч да ти се намира ? :mrgreen:

avvasilev
14-10-2014, 14:22
Чакай два-три дена да минат, тогава ... хАмериканското не е хубаво, бе ... Шотландското е истината!

avvasilev
16-10-2014, 08:17
Явно ще трябва калибриране при сутрешни температури ... или влажност! Не знам, кое оказва влияние ... ей сега пак светна! :nono:

emzo
16-10-2014, 08:25
Замина ми скоча ....
Акумулаторчето как е ?

AttilaSL
16-10-2014, 08:33
забелязал съм че когато има някакъв проблем,никой не почва да търси от най-вероятния източник на проблема а се задълбава в най- дълбокото! :)

avvasilev
16-10-2014, 21:45
Замина ми скоча ....
Акумулаторчето как е ?
Ба ли го ...

---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:40 ----------


забелязал съм че когато има някакъв проблем,никой не почва да търси от най-вероятния източник на проблема а се задълбава в най- дълбокото! :)

Добре бе, майна, ти четеш ли, преди де пишеш? Написах ясно, че грешката се появява по време на движение ... значи, че никога не карам колата преди да съм стартирал двигателя ... Какво общо има акумулатора, след 3-4 минути работа ва ДВГ?

AttilaSL
16-10-2014, 22:22
Добре бе, майна, ти четеш ли, преди де пишеш? Написах ясно, че грешката се появява по време на движение ... значи, че никога не карам колата преди да съм стартирал двигателя ... Какво общо има акумулатора, след 3-4 минути работа ва ДВГ?

Чета,чета.Това което ти пиша не си го смуча от пръстите,минал съм през твоите проблеми и ти пиша къде първо се проверява.На пръв поглед нямат нищо общо но е факт.Не се коркай,не пиша с лошо,просто исках да помогна.
Поздрави!