View Full Version : Проблем с тока ???
firedragon
16-10-2014, 21:04
Колеги,от едно известно време (от както реших да си сменя ламбдата :sex: ) се появи един много досаден проблем. Сутрин като запаля колата,или ако е изстинала напълно не успява да запали нормално,а заработва на 3 цилиндъра и оборотите пропадат,понякога дори гасне. Ако подам лекичко газ да се вдигнат малко оборотите заработва нормално,после понякога пак пропадат за момент и след това се оправя. Кабелите и свещите са нови,ламбдата е нова, дори релетата под дебитомера са сменени,за всеки случей, но проблема си остана. Ако колата е топла няма проблеми,пали си от раз,вдига си леко оборотите,както трябва, и всичко е 6. Датчика за температурата на инжекциона е измерен и при него всичко е наред, дебитомера е проверен, и той също дава идеални стойности. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем или да има някакво предположение?
Колата с газ ли е и 8 или 16 клапанов мотор е
Furious 155
17-10-2014, 00:49
Кога се появи проблема? След някаква намеса ли?
Alfa User
17-10-2014, 08:16
Ако от време на време ти светва чек-лампата на таблото :
- Провери дали ламбдата работи нормално, нищо че е нова.
- Пробвай и с друго моторче за празния ход.
Това се сещам аз, защото и аз го имах тоя сблъсък...
ivailo rachev
17-10-2014, 08:41
Ако е с газ на газ ли палиш и да провери моторчето за празен ход.
firedragon
17-10-2014, 18:19
С газов инжекцион е, пали на бензин. Мотора е 8 клапана,моторчето за празния ход уж е тествано и него няма проблем (уж). Ламбдата съм я гледал на загрял мотор и си чертае добре,доколкото знам докато е студена колата показанията на ламбдата се пренебрегват.
П.С Проблема се появи след смяната на ламбдата,преди това със забила на бедна сме ламбда нямаше проблеми.
П.С 2 Дори и с откачена ламбда прави този номер.
Alfa User
17-10-2014, 18:30
Пробвай с друго ECU ... най-вероятно ще запали без проблем и ще работи добре.
Като върнеш твоето ECU пак ще е в норми колата - невероятно, но факт! Неведоми са пътищата на алфиста :priest:
П.П. Смяната на ECU-то задължително при откачен акумулатор!!!
Furious 155
17-10-2014, 21:20
По-скоро вземи разкарай бушона на еку-то(3А) за 10-15 мин, да се ресетне и пробвай пак, как е след това.
След смяната на сондата ресетвахте ли еку-то?
По-скоро вземи разкарай бушона на еку-то(3А) за 10-15 мин, да се ресетне и пробвай пак, как е след това.
След смяната на сондата ресетвахте ли еку-то?
И мойта го прави, когато е студена. Пали, форсира се и пропада. Може би наистина е от моторчето за празен ход. Сякаш в началото я форсира прекомерно и после пък пропада прекалено...
firedragon
18-10-2014, 10:11
По-скоро вземи разкарай бушона на еку-то(3А) за 10-15 мин, да се ресетне и пробвай пак, как е след това.
След смяната на сондата ресетвахте ли еку-то?
Ресетвано е няколко пъти,но ефект няма. По скоро си мисля за някое кабелче да прави тия номера,но въпроса е кое.
Колега наскоро мой познат имаше подобен да не кажа същия проблем с един Фиат.При него се оказа от бензина сипа 30 литра покара извесно време и колата се оправи.Обаче неговата кола е доста по-финни дюзи които се зацапват от газта.Все пак пробвай с нов бензин може и да се оправи
firedragon
18-10-2014, 18:38
Колега наскоро мой познат имаше подобен да не кажа същия проблем с един Фиат.При него се оказа от бензина сипа 30 литра покара извесно време и колата се оправи.Обаче неговата кола е доста по-финни дюзи които се зацапват от газта.Все пак пробвай с нов бензин може и да се оправи
Бензин наливам редовно и на месеца поне 100км са на бензин. Странното е,че го прави само докато е студена и то само първото палене. Ще трябва да я закача на диагностика и да се види какво точно става в този момент.
Furious 155
18-10-2014, 20:20
Бензин наливам редовно и на месеца поне 100км са на бензин. Странното е,че го прави само докато е студена и то само първото палене. Ще трябва да я закача на диагностика и да се види какво точно става в този момент.
На тази кола нищо няма да видите.
Може тук да е намесено налягането на бензина и работата на инжекторите. Все пак е първото палене.
Scrapera
18-10-2014, 22:26
Според мен трябва да си почистиш дюзите с ултразвук.
Моята беше така и аз си реших проблема направо като ги смених, явно новите са по-чисти и пали перфектно, в момента на запалване оборотите са 1400 и веднага падат на около 1000. Никога не съм пипал стъпково моторче, а колата има над 100 000км с обикновена газ и сигурно вътре цялото е пълно с графит, но с празния ход нямам никакви проблеми. Това моторче е желязно.
firedragon
18-10-2014, 23:30
Моторчето го чистих пролетта,а дюзите малко след като взех колата,като си мислех,че от тях разхода ми е много висок,но в последствие се оказа ламбдата. Цялата драма с този проблем започна след като откачих старата ламбда,преди това всичко беше перфектно. Почти на 100% съм сигурен,че някъде има намеса на Тоци Бегали,но къде е това някъде......
Може да провериш буксите на комутаторите и бубините.При мен преди време ми се беше разкачила едната бубина
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.