PDA

View Full Version : Проблем със скоростите



G_bs
20-10-2014, 19:33
Здравейте колеги от известно време имам Alfa Romeo 33
Модела е 1.5IE 91г.
наскоро и сменях двигателя и съединителя в сервиз
обаче няма и 2 седмици карам си по улицата и от втора тръгвам да включвам 3-та влиза без проблем давам газ и тръгвам да включвам на 4 и лоста за скоростите ми се откачи почнах да пробвам всички скорости но лоста напълно свободно се движеше ...така колата остана на 3-та придвижиш я до нас и на следващия ден я вдигнах на крикове видях че щеката от скоростния лост към скоростите се е откачил...наместих го но докато го придържам няма проблеми обаче като го пусна и той веднага излиза сам явно е имало някакъв щифт или зегерка която да го придържа но е паднала ...
някой колега ако може да ми помогне като ми каже какво точно ми трябва за да си оправя скоростния лост

ходих във 4 магазина днес 2 от които напълно само за италиански коли нито ме разбраха какво ми се е счупило нито искаха да ми помогнат след като им казах че колата е Алфа 33

TishO
20-10-2014, 19:55
колега чесно да ти кажа зегерката пак доста се е задържала :smoke: да там има зегерка която ако си намериш такава след време пак пада аз съм измислил рационално решение едното е правиш дупка във щангата там където се показва от долната част слагаш една шаиба и със един щифт се свършва :coolio: варянт 2 :arrow: и моето любимо решение вкарваш щангата на мястото налузваш една голяма шаиба след нея една по малка и я прикапваш със ЦО-то или с някои по фин електрожен просто 2 силни капки :flex: и забравяш за този проблем аз съм го правил на всичките си 33-ки така и вярваи ми зегери съм загубил поне 10 и съм оставал на километри от сервиз или селце градче или каквото и да е на свободна добре че е :notworthy:ТЕЛТА :notworthy: това велико изобретение

п.с. Ако се сетиш за въпроса ама ако се наложи да свалям кутия (недай си боже) със флекса пилваш заварките и после пак точкуваш :devil:


Успех!!!:bg:

G_bs
20-10-2014, 20:02
Мерси за бързия отговор а това точно зегерка ли се казва където е изпаднало ? трябва ми точно наименование на частта която ми трябва защото тука освен да пушат трева и да си гледат фейсбука други незнаят в тия магазини за италиански части

MAD
20-10-2014, 20:31
Мерси за бързия отговор а това точно зегерка ли се казва където е изпаднало ? трябва ми точно наименование на частта която ми трябва защото тука освен да пушат трева и да си гледат фейсбука други незнаят в тия магазини за италиански части
зерег .. има външни и вътрешни .. този е външен .. само трябва да видиш колко милиметъра е канала за да знаеш какъв размер да вземеш аз сложих оригиналния, но вместо гумен тампон си направих алуминиева втулка по щангата и така намаля луфта и тая опасност да скочи зегера :)

nickgaidarov
20-10-2014, 22:21
...

Bobi_33
20-10-2014, 22:44
Точното наименование на частта е външен зегеров пръстен.


А когато влезеш в магазин и потърсиш въпросния детайл с това обясниние/описание, магазинерите ще те гледат, като току що кацнал от Мелмак



А когато влезеш в магазин и потърсиш въпросния детайл с това обясниние/описание, магазинерите ще те гледат, като току що кацнал от Мелмак ;-)

nickgaidarov
20-10-2014, 23:45
...

TishO
21-10-2014, 00:59
И все пак препоръчвам моите варянти като най сигурни и най ефективни!!!! нека да не се хвърля боб кога и къде пак ще реши да падне зегера а вярваите ми без канал и на пътя със един смотан крик доста трудно се излиза от ситуацията недаи си боже реши да падне в някои проход,завои,трафик или някое друго приятно местенце....

Искренно ти препоръчвам да не разчиташ на зегера а да се подсигориш тез над мене не ги слушай те могат да направят основен ремонт на колите си докато чакат на светофара :hehe:

nickgaidarov
21-10-2014, 01:32
...

G_bs
21-10-2014, 12:47
Добре щом шанса да се преебе отново е голям
сигурно ще прибегна до някои от методите на tisho



а имам и още едно питане
когато карам и задържам на точно 2000 оборота на всичките скорости
от 2-ра до 4-та само при тия обороти ми се появява едно като затлачване в двигателя все едно съм на газ и ми свършва газта и това е само при 2000 оборота ако карам с

1800-1900-2100-2200 тоя проблем го няма и при 5-та също го няма

някой имал ли е сходен проблем
на скоро го монтирaха този двигател който е от Alfa Romeo 145

juventinets
21-10-2014, 14:47
Този проблем го имах преди години и се случи на пътя извън града.Единственото,което имах под ръка беше едно мини пиронче,което точно пасваше в отвора.Сложих шайбата,а пирончето го закривих и стана като щифт....Викам си това е положението на пътя.И по стар български обичай уж временното стана завинаги....още карам с него:tooth:

TishO
21-10-2014, 17:51
Пробваи като за начало да изчистиш дросела виж дистрибуторната капачка как е дали има нагар вътре....

Bobi_33
21-10-2014, 20:11
Този проблем го имах преди години и се случи на пътя извън града.Единственото,което имах под ръка беше едно мини пиронче,което точно пасваше в отвора.Сложих шайбата,а пирончето го закривих и стана като щифт....Викам си това е положението на пътя.И по стар български обичай уж временното стана завинаги....още карам с него:tooth:

Провери внимателно маркуча между дросела и дебитомера. Ако някъде има дори и малка цепнатина, може да ти прави фокуси. Доббре е също капачката за наливане на маслото да е добре затворена/херметизирана. Също така картерната вентилация също трябва да е здрава. Ако някъде в изброените места има пробив, това означава, че влиза въздух в мотора, който не е измерен от дебитомера. А това е проблем.

G_bs
16-01-2015, 13:04
гледаха е 5 майстори в моя град
направо се отказах повече да я карам по сервизи почнах да гледам скици и графики на колата и мисля от тук на сетне сам да си я оправям имаше едни прехвалени майстори в поморие от основен ремонт взимам колата прибирам се в града правя малко градско на 30 тия км след ремонта ми падат скоростите 3 дни след това е препалвам колата да я закарам на сервиз да я видят и от двигателя и почна да пуши яко дим и мирис на протрита гума оказа се че и ремъците не били затегнати а майстора ми взе 2 пъти повече от колкото се бяхме разбрали ...