View Full Version : Да се похваля с първата ми Алфа 33 1.7 16V QV
Здравейте на всички, от няколко дни съм собственик на 33ка 1.7 16V QV, за тези които я познават, купих я от Тишо от Търговище, БЛАГОДАРЯ му за всичко и се надявам за напред да си помагаме.
Днес ми остана малко време, огледахме колата в сервиза и сега съм решил да я пусна първо на бензин, да и ИЗТРЪГНА газовото, решил съм да сменя свещи, кабели, дистрибутор, рейка. ТРЯБВА ми адска много капачка за маслото. Ако се сетите, какво да и ревизирам още в най, най най началото, кажете.... скоро ще има снимки ... решил съм, че после ще я боядисам червена
KirilSol
02-11-2014, 08:25
Добър избор на автомобил. Ще следя темата с интерес :)
Някой да ми помогне със съвет, какъв въздушен филтър да сложа - K&N или друг?
Слагай си обикновен филтър ако слагаш спортен то да е панелен и да имаш и двата спрея този за почистване и този за омазняване и да знаеш че спортния филтър иска потдръжка поне веднъж в месеца чистене и омазняване:grandpa:
Слагай си обикновен филтър ако слагаш спортен то да е панелен и да имаш и двата спрея този за почистване и този за омазняване и да знаеш че спортния филтър иска потдръжка поне веднъж в месеца чистене и омазняване:grandpa:
Тишка прав си брат, за сега ще сложа един нов нормален, да видя как ще е, а после ще мисля за спортен. Днеска трябва да сложа новите свещи, дистрибутор и бенз. помпа да видя как ще върви на бензин.:-)
Свещите са чистак бърсак и са Убави
---------- Post added at 18:42 ---------- Previous post was at 18:41 ----------
давай малко свежо инфо
Колеги помагайте със съвет за следните неща:
1.Трябва да сменя амортисьори - какви да сложа?
2.Смяна на съединител - какъв?
3.Смяна на пружини?
4.Подмяна на гърнетата долу, че са доста зле ...
Колеги помагайте със съвет за следните неща:
1.Трябва да сменя амортисьори - какви да сложа?
2.Смяна на съединител - какъв?
3.Смяна на пружини?
4.Подмяна на гърнетата долу, че са доста зле ...
Амортисьори ако е за отпред - трудна работа, защото изборът е твърде ограничен. За отзад има избор. Но гледай да не са ефтинджоси, защото няма да са читави. Евтините са рециклаж.
Съединител само Валео, става и АП. Нищо друго не слагай, каквото и да те убеждават.
Пружини трябва да решиш какви искаш. Стандартни или спортни/ниски.
Гърнета само при читав майстор. Най-добре да ти направят генерацията наново на 50 мм и да и сгънат тръби. От нещата които се предлагат като готови за 33 нищо не става.
Амортисьори ако е за отпред - трудна работа, защото изборът е твърде ограничен. За отзад има избор. Но гледай да не са ефтинджоси, защото няма да са читави. Евтините са рециклаж.
Съединител само Валео, става и АП. Нищо друго не слагай, каквото и да те убеждават.
Пружини трябва да решиш какви искаш. Стандартни или спортни/ниски.
Гърнета само при читав майстор. Най-добре да ти направят генерацията наново на 50 мм и да и сгънат тръби. От нещата които се предлагат като готови за 33 нищо не става.
Боби, решил съм да сменя и 4 те амартисьора, а пружините искам стандартни ... за съединителя и Тишката ми каза за Валео ...
Някой тук продава ли готова, читава генерация???
Крайното ти гърне е чисто ново по напред не съм гледал съединителя валео ама гледай да е оригинален инак това тракане на свободна си остава амортесиорите мисля че са читави пружините може да са омекнали но както каза боби трудна работа са мисля че имам някъде още едни мога да ги потърся и да ти ги пратя
Честито и от мен. Можеше да се прибереш до Бургас и без Ивеко :D Шегата на страна но тогава беше споменал нещо за джанти. Когато стигнеш до тях драсни едно съобщение може да измислим нещо ако те устрои.
честито и от мен ........гледам,че имаш желание ама май тръгваш в грешната посока тия всички неща са второстепенни,аз като чух тоя мотор последния път хич не ми звучеше надеждно защо не почнеш от някъде там като компресия примерно,че бе нея всички тия неща са само хвърляне на пари на вятъра!
Успех и от мен с начинанието - поне никога няма да скучаеш :new_Eyecrazy: :)
Колеги отговарям на всички:
Що се отнася до джанти, вече купих много хубави 15ки звезда, от Пешката от СФ.
Що се отнася до компресията, колега имаш право, но нещата стават бавно предвид, че трябва свободно време и финанси. Тези дни я пуснахме на бензин, работи мн добре и до компресията ще стигнем.
Тишка, приятелю, не знам дали са нови амортисьорите, но има едно голям заклащане, когато си с по-висока скорост и примерно на пътя има неравности, колата започва да се люлее, може да е от пружините, не знам. Що се отнася до генерацията, отпред е ОК, но назад има мн кръпки. Ти ми беше споменал за твоята генерация на другата Алфа, пиши ми как да я направя.
Това заклащане си мисля че е от рейката мисля че ти казах амортесиорите не са нови но съм ги взел от човек дето му имам доверие генерацията е лесна ще направя и видео и ще обясня ако трябва нещо казвай
Колеги отговарям на всички:
Що се отнася до джанти, вече купих много хубави 15ки звезда, от Пешката от СФ.
Що се отнася до компресията, колега имаш право, но нещата стават бавно предвид, че трябва свободно време и финанси. Тези дни я пуснахме на бензин, работи мн добре и до компресията ще стигнем.
Тишка, приятелю, не знам дали са нови амортисьорите, но има едно голям заклащане, когато си с по-висока скорост и примерно на пътя има неравности, колата започва да се люлее, може да е от пружините, не знам. Що се отнася до генерацията, отпред е ОК, но назад има мн кръпки. Ти ми беше споменал за твоята генерация на другата Алфа, пиши ми как да я направя.
да това мн добре го знам за времето и най-вече финансите,но за мен (още първия път когато чух тази кола)колата има проблем с мотора а като се отвори там не се знае какво ще излезе,понеже говориш за амортисьори генераций и т.н. ама без сърце работещо както трябва да те радва - другото си е - едно голямо нищо - искам да кажа да почнеш от най-важното щото там си гълта доста пара а без него както казах всичко друго губи смисъл!
успех отново каквото можем ще помагаме!
Колеги моля за съвет какво да правя... запалихме колата на бензин, но не работи добре, вади доста пушък от ауспуха и също така си мирише много на бензин, все едно хвърля бензин през него. Мотора вибрира доста и не работи на ниски обороти. Дали в възможно да е от дюзите, тъй като колата е карана от мн време на газ? Или да е от нещо друго?
Първо я остави св откачена клема на акумулатора за една нощ. После като я запалиш я остави да си клопа на празен ход поне няколко минути. Може и да се пооправи, но аз залагам на стар бензин.
И честито!
:pokey: е тука вече филм........ Дюзите са били минати през вана и са почистени до колкото знам или всичко което знам май не е истина я мери компресия и виж дали е зацепена правилно
бензина не е стар, дори прочистихме резервоара. Тишка, колкото до дюзите, май наистина не са били минавани на вана. Определено май няма да се размине без да пуснем мотора долу :) Въпроса е когато свалим мотора в какъв филм ще влезем, защото все пак е боксер има си специфичните неща.
Имам и едно подобно питане, защото винаги човек трябва да е готов за най-лошото, та може ли ако този мотор е свършил мача вече, да го заменя с 2.5 V6 от Алфа 155? Дали ще има място, какво ли ще се получи?
Извратена идея ама ме съмнява да се получи ... много е малък коша отпреде на 33-ката пък и кутуя - мутия електроники ..... малииии голям ще си го набуташ ако почнеш такос нещо :D :D :D
Шестак в коша на 33 няма да влезе, още повече, че и баланса ще бъде куц, а и скоростите няма да издържат много. Реално в 33 влиза това, което е дадено от завода. Всякаква друга конверсия е звързана с много средства е тотално преправяне.
Алфата си остава с нейния мотор, следва сваляне и ремонт.
какво стана бе как така ще сваляш мотора трябва да е супер а дюзите зле ли са какво излезе
какво стана бе как така ще сваляш мотора трябва да е супер а дюзите зле ли са какво излезе
Тишка сложихме й ново реле за бензина, нова бензинова помпа, свещи нови, дистрибутор...но на бензин не работи ок, хвърля бензин през ауспуха ... на ниски обороти никаква я няма ...
Мери компресия и виж дали е зацепена правилно а аз тея дни ще звънна на предния и собственик дето се кълнеше че е правил основен ремонт да не е оплескал нещо той че тез мотори не са за всеки "много добър майстор"
pe6kata212
17-11-2014, 19:24
Премери налягането на горивото преди да буташ мотора, защото има голяма вероятност регулаторът да е заминал и да не дава правилното налягане, и от там да ти идва димът и неизгорелият бензин.
Ако колата работи добре на газ, то проблемът не е в мвханиката!
Престанете да ги отваряте тия мотори за щяло и нещяло.
Ако зацепването е добре, дюзи, налягане и компресията е добре, то е много вероятно компа да се е бъгнал.
На Папаз чаир, влачейки ремарке с 400 литра вино, тикви зелки и бабата, а освен това жената и бебето, ей така ми свърши газта. Минах я на бензин и симптомите бяха същите. Пърди, киха, не работи не само на празен, ами на никакъв ход...
В кишавия сняг свалях бензинов филтър, свещи и каквото още се сещате. Стъмни се, снегът се засили и реших да карам така. С гърмежи пръдни и псувни някакси стигнах до Г.Делчев, сипах газ и се прибрах спокойно. Изпратиха ми и имам в мазето поне три дебитомера и два компа, но в началото работят, а после не.
Бях при Пешката и си дрънкахме глупости, когато запали алфата на бензин. Все едно беше моята. Обаче като я остави няколко минути и компа се самоадаптира, а моторът заработи гладко. Опулих се и разбрах. че цялото ми търкаляне в калта е било напразно!
Е човек се учи до като е жив!
pe6kata212
18-11-2014, 18:55
Всичко това важи при изправен МАП и Ламбда сода иначе си е загуба на време и бензин.
какво стана бе как така ще сваляш мотора трябва да е супер а дюзите зле ли са какво излезе
ща ударя
Такаааа, мотора вече е свален и добре, че трагнахме да го вадим защото всичко е за смяна, имам предвид тампони на мотора, абе тампони където си помислиш :knock: маркучи на бензина и т.н.
Вижте искам нещо да ви кажа, аз искам тази кола да я реставрирам напълно, което значи, че трябва да мина и през това с двигателя, в началото мислех, че е от газовото, но не е. Впрочем някой ако му трябва газово комплект с хубав изпарител и голяма бутилка да ми пише.
Колеги, искам да ви попитам какъв двигател боксер мога да сложа на мястото на моя, защото се оказа, че моторчето ми е не е добре и започва да ми се върти в главата тунинг проект с моята 33ка? Дали пасва мотор от 145, дайте предложения? или да започна да правя моя мотор ???
От 145 става ама лично аз подробности не знам ... Ако пък ще махаш тоя мога да се замисля :-D
Колеги, искам да ви попитам какъв двигател боксер мога да сложа на мястото на моя, защото се оказа, че моторчето ми е не е добре и започва да ми се върти в главата тунинг проект с моята 33ка? Дали пасва мотор от 145, дайте предложения? или да започна да правя моя мотор ???
Кажи първо какво значи, че не е добре. После друг боксер освен от Алфа не можеш да монтираш без сериозно преправяне. От 145/6 1.7 16V мотора е същия, но заради различните смукателни валове, мотора в 145/6 е по-слаб от този в 33 1.7 16V. Само инжекциона в 145/6 е по-съвременен от този в 33.
Отвори ли двигателя какво има ако е само глава се прави в мадара всичко е поправимо 33-ковия двигател е най-добрия вариант давай информация
На първо четене след отваряне на едната глава, клапаните вътре са страшно зле, според мен, ще са за смяна всички клапани, смяна на гарнитури(което е нормално) ... кажете ми клапани от къде да взема хубави? Не искам да се разделям с тази кола, искам да я направя да върви както си трябва, така както всички казвате, че върви 1.7 16в...
На първо четене след отваряне на едната глава, клапаните вътре са страшно зле, според мен, ще са за смяна всички клапани, смяна на гарнитури(което е нормално) ... кажете ми клапани от къде да взема хубави? Не искам да се разделям с тази кола, искам да я направя да върви както си трябва, така както всички казвате, че върви 1.7 16в...
Какво им е на старите клапани? По принцип за един майстор на глави няма да е проблем да ги престърже и пришлайфа тия клапани, и ако и водачите са ОК да почисти леглата и да напасне клапаните. По-интересно е в какво състояние са хидравличните повдигачи и разпределителните валове. Те са по-трудни за намиране от клапаните.
Какво им е на старите клапани? По принцип за един майстор на глави няма да е проблем да ги престърже и пришлайфа тия клапани, и ако и водачите са ОК да почисти леглата и да напасне клапаните. По-интересно е в какво състояние са хидравличните повдигачи и разпределителните валове. Те са по-трудни за намиране от клапаните.
Боби, проблема е , че вече веднъж са шлайфани и клапаните са тънки като вестник и са криви...
Тоз значи ги е стъргал до последно. Вземай клапани, повдигачи,гумички и всичко каквото трябва.Аз вече съм ги сменил тези неща и ми е мирна главата.Другото е валовете както каза Боби виж първо тях,ако те не са в нормите се заеми да намериш първо валове после всичко останало.Буталата имат ли луфт,защото момчето ми каза,че е правило всичко по двигателя,следователно трябва да е сменил и сегментите,ако те са зле и се наложи да вземаш други вземаш само "АЕ". Крис има 16клапанов двигател виж дали валовете му са наред. Постарай се да запазиш 33ковия двигател за да се запази усещането и ускорението на боксера.....
И аз това искам да се запази този двигател. Другата седмица ще съм разгледал всичко по мотора. По принцип могат ли да се слагат по-леки валове и така и така е отворен този мотор, кажете ми какво може да се пипне по него, за да стане още по-добър?
По всеки един двигател и конструкция може да се правят промени. Но тези коли не са популярни колкото Голф-ове, Астри, Сивици и прочие и тунинг частите за тях са скъпи и не са в наличност тук в БГ. Всичко хубаво идва от Англия, а там нещата са доста скъпи. По мотора не може да направиш почти нищо за без пари, което да ти даде осезаем резултат. Може да се портват главите, но от кадърен и можещ човек, да се направи една хубава генерация, евентуално някакъв ремап и може и да изцедиш още 5-6 коня. Това е реалността. Ако някой ти каже, че ще направи нещо и ще ти даде още 10-15 % мощност от подобни неща, значи много те лъже.
може да се разстържат цилиндрите с по къси биели да се увеличи кубатурата по големи бутала да се пренареди скоростната кутия да се олекоти маховика и вала да се намерят по агресивни разпределителни валове да си направиш раздвижени ролки или да си купиш от тук примерно http://www.gazzellaracing.com/product.php?productid=20245 и всичко останало което ти каза Боби
Колеги, Приятели, имам нужда от клапани, гумички, водачи и гарнитури за моята Алфа 1.7 16V, помогнете със съвет от къде да ги купя - искам да са качествени или пък ако са съвместими от друг модел????
Ми често козано скоро не съм търсил части по магазините, ма не би трябвало да не се намират. Със сигурност има в Евро 07 . Не знам какви магазини има в Бургас, тук в София такива части има навсъкъде. Семеринги и гумички - Кортеко, достатъчно добри са, за клапани не знам какво се предлага. Гарнитурки Гарнит Ауто - и те са достатъчно добри. А има и цели комплекти с гарнитури за боксер 16V - вътре има семеринги, гумички, гарнитурки, О-пръстени, доста неща и комплекта на Гарнит е около 100 лв.
Ми често козано скоро не съм търсил части по магазините, ма не би трябвало да не се намират. Със сигурност има в Евро 07 . Не знам какви магазини има в Бургас, тук в София такива части има навсъкъде. Семеринги и гумички - Кортеко, достатъчно добри са, за клапани не знам какво се предлага. Гарнитурки Гарнит Ауто - и те са достатъчно добри. А има и цели комплекти с гарнитури за боксер 16V - вътре има семеринги, гумички, гарнитурки, О-пръстени, доста неща и комплекта на Гарнит е около 100 лв.
Тук в Бургас, Евро 07 нямат клапани .... дали ще има как някой колега да ми ги прати от софия нещата, които ми трябват ... ще почерпя :band:
Колеги вижте на какво попаднах, много ми хареса, просто ми пълни душата
http://www.virtualmodels.org/feature-stories/sifredi-corse-alfa-romeo-33-16v-race-car
Ще видя клапани дали мога да намеря тука.Но ако смяташ да правиш главите не знам кой Ще ти ги шлаифа и ще ти напасва клапаните но ако имаш възможност ги прати в Мадара там имат уникална апаратура занимават се само с това и те си намират части работят само с качество моите глави там съм ги пращал и съм доволен!!!
искам да попитам клапани от 145 1.7 16в стават ли за 33ка???
искам да попитам клапани от 145 1.7 16в стават ли за 33ка???
Абсолютно еднакви са. Единствената разлика е във всмукателните валове между мотора на 33 и 145/6
Колеги вижте на какво попаднах, много ми хареса, просто ми пълни душата
http://www.virtualmodels.org/feature-stories/sifredi-corse-alfa-romeo-33-16v-race-car
Нещо задният спойлер и педерастката брадичка не ми харесват и доказателството е мястото на въздушният филтър!
Има и друго, ама да не кажете, че гроздето е кисело!
Нещо задният спойлер и педерастката брадичка не ми харесват и доказателството е мястото на въздушният филтър!
Има и друго, ама да не кажете, че гроздето е кисело!
хехехехехе :) :) :) мн добре казано и на мен не ми връзв този спойлер, за вида на собственик вообще не говорим :))), но като цяло добре му се е получила колата
Намерих всичко необходимо за мотора, но поне тук в Бургас трудно се намират нови части за 33ка.
Днеска гледайки генерацията ми, която изглежда ето така:
140173
си мисля, мога ли да премахна средното гърне, тръбите към главите да ги заменя с по-големи и така както са да ги обединя директно в задното гърне??? или варианта да търся от 145 1.7 е по-добър?
Вариянта е слагаш каквато оплетка искаш и права тръба до отзаде. Краиното гърне ако не ти харесва може да се разберем нещо :D
Днеска сутринта гледах за комплекти клапани повдигачи тука немогат да ми намерят евентуално гарнитури има...
Вариянта е слагаш каквато оплетка искаш и права тръба до отзаде. Краиното гърне ако не ти харесва може да се разберем нещо :D
Днеска сутринта гледах за комплекти клапани повдигачи тука немогат да ми намерят евентуално гарнитури има...
значи ако правилно разбирам,мога оплетката да я запазя каквато е просто да заменя тръбите с по-големи.
Клапани съм си намерил, гарнитури всичко...
mitaka_cs
29-11-2014, 14:31
Аз си представям подобрението да е на Y-игрека 4-2 към 1 тръба.
За 4 към една на 55 мм ще е играчка, но поне както обединяват 1-ви с 3-ти и 2-ри с 4-ти цилиндри да не е тапа на един и същи диаметър, а да расте назад.
В момента я виждам 4-2-1 като всичко е на един диаметър.
Става и да ръмжи като V8 с един резонатор на мястото на малкото и два успоредни след тройник на мястото на голямото крайно.
Друго се сещам... при 145 са 1-ви с 2-ри и 3-ти с 4-ти събрани първоначално като ефекта не ми е ясен освен че има грозни чупки за да обиколят картера и моста...
Трети вариант: 1-ви с 3-ти и 2-ри с 4-ти сглобка 4-2 до отзад което е истински двоен ауспух благодарение на двата реда цилиндри, но пода не е мислен за подобна схема.
Друго куцо е обикалянето на резервоара, но няма как...
Извън сферата на фантазиране, моят опит с генерации на 16 клапанов боксер е различен.
Вариант с прави тръби и 1 резонатор е отврат за ухото. Голямо трещене, никакъв ефект, дразнещ шум при поддържане на равни обороти. Звънтене също така.
Вариант на 55 мм генерация с 2 резонатора е приемлив, остава малко звънтене, боксера е капризен на звук.
Дълги рънери и събиране на 2-ките зад ск. кутия също водят до звънтене от средни към високи обороти.
Та идеите и фантазиите са едно, реалността е друга. Боксерът е изключително капризен към генерация, трябва внимателно да се пресметне и направи, иначе ефекта е обратен. Боксера звучи изключително, но трябва да има добре направена генерация.
Сега, това важи за 16 клапанов мотор, 8 клапановият по-лесно изважда добър басов звък без звънтене. Но темата е за 16 клапанов мотор.
интересна става темата за генерацията, нека да има повече мнения .... Боби явно е опитвал доста неща и е прав, аз още съм в сферата на фантазията
ето какво намерих
140203
Не искам да си помислям колко ще струва това нещо ... замислял ли си се да си направиш същата, като оригиналната генерация и отзаде просто да сложиш едно спортно гърни ?
нямам идея, колко ще струва да ми го направят, просто започвам да си мисля да запазя моята, просто да я заменя с тръби с по-голямо ф , за да може по-бързо да извежда изгорелите газове, не знам дали ще се получи. Абе както каза Боби всичко в момента е фантазия.
На някой, ако му трябва газово, моето съм го демонтирал - изпарител, бутилка, пълначка и др. нека да ми пише, изпарителя е почти нов...
pe6kata212
30-11-2014, 09:43
http://vbox7.com/play:cb035d1a96
Този ефект е постигнат с права генерация отпред до отзад с оригиналният изпускател и тръба до края на 55мм.Много е важно крайното гърне да е качествено за да извади звук.
В моя случай прецених, че няма нужда от резонатор, но в обороти звънтеше, но точно в определени и го преглътнах.
След като разфасовах колата продадох генерацията на друг човек от форума за неговата 146ца и след като я монтира каза, че имало разлика в плюс на моята като вървеж.
http://vbox7.com/play:cb035d1a96
Този ефект е постигнат с права генерация отпред до отзад с оригиналният изпускател и тръба до края на 55мм.Много е важно крайното гърне да е качествено за да извади звук.
В моя случай прецених, че няма нужда от резонатор, но в обороти звънтеше, но точно в определени и го преглътнах.
След като разфасовах колата продадох генерацията на друг човек от форума за неговата 146ца и след като я монтира каза, че имало разлика в плюс на моята като вървеж.
Пешка, тук става въпрос за 33-ка, при това за 16 клапанова. 8 клапановия мотор по-лесно вади хубав звук. Същото нещо важи и за шестаците. 12 клапановия по-лесно вади хубав звук от 24 клапановия. При 33 с права тръба до отзад и само едно крайно гърне не става.
При 145/6 боксер изходящите им колектори не са прави, а завъртяни. Те вадят по-специфичен звук.
В момента съм с оплетка от 145-6 от пред и с грозно спортно гърне отзаде което ще сменя задалжително понеже дрънчи НО става дума за звукът на 33-ковата оригинална оплетко които наподобява жигула докато с олетката от 145-6 звука на боксера е много по изразен вече след оплетката е важно каква ще ти е тръбата за препоръчване на 55 ако прекалиш с размера може да спънеш колата нали така.......
Значи, ако се иска хубав звук, да се търси генерация от 145/6 + моето задна гърне, правилно ли разбирам?
Моята идея беше, не само звука, а повече ми е за по-бързо излизане на изгорелите газове от мотора, за това мислех или по-точно фантазирам някакъв проект с по-големи тръби, но след като прочетох толкова мнения за права тръба без средно или без задно гърне и други вариант, си мисля, че ще вляза в приключение.
Някой да има генерация от 145/6 16V??? :) :) :)
Аз бих омотал изпускателите с термо лента назад бих реставрирал генерацията и едно читаво крайно гърне
Аз бих омотал изпускателите с термо лента назад бих реставрирал генерацията и едно читаво крайно гърне
и това е вариант да омотая моята генерация отпред и да оставя всичко назад както си е по рождение ;)
Извинявам се че се намесвам, но не мога да се съглася че по-малкото клапани вадят по-добър звук. 1,3 i 1,6 са доста рехави по отношение на 1.7 16. : ) Ако не беше толкова изкецана концепцията боксера на италианците, до сега да си бях взел един съскащ. :go:
Пляскай права тръба на 55 с уговорката че няма да ходиш по почивки с нея
http://www.youtube.com/watch?v=IKwvlS7seN4 :notworthy:
На клипчето изпускателя е пак оплетен, а не прав като на 33.
mitaka_cs
01-12-2014, 17:35
И май май и гсм-а зависи какво чува, но това ми хареса много на шум(звук)
http://www.youtube.com/watch?v=zaY5kX67mNU
4-цевката на 145 ще излезе гот;-)
и задължителния спам: http://www.youtube.com/watch?v=zVW9K8TlnqA
Имолата е със оплетката на 145-6 заводско затова и тя вади такъв хубав звук....
пример:
https://www.youtube.com/watch?v=fLllduMlUnc
Аз бих омотал изпускателите с термо лента назад бих реставрирал генерацията и едно читаво крайно гърне
На 33 генерацията е с тесни тръби. Това нито е ефективно за изваждане на мощност, нито е предпоставка за хубав звук.
---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:12 ----------
Извинявам се че се намесвам, но не мога да се съглася че по-малкото клапани вадят по-добър звук. 1,3 i 1,6 са доста рехави по отношение на 1.7 16. : ) Ако не беше толкова изкецана концепцията боксера на италианците, до сега да си бях взел един съскащ. :go:
Пляскай права тръба на 55 с уговорката че няма да ходиш по почивки с нея
http://www.youtube.com/watch?v=IKwvlS7seN4 :notworthy:
Я, поредния философ на тема ДВГ. Я ни дветни, нас незнаещите, какво точно са объркали италианците в концепцията боксер. Ма ако може с факти да бъде подкрепено това твърдение, да можем да разберем къде бъркаме ние, тия дето караме такива мотори. И да получим урок от човек, който няма такъв мотор.
---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:15 ----------
Имолата е със оплетката на 145-6 заводско затова и тя вади такъв хубав звук....
пример:
https://www.youtube.com/watch?v=fLllduMlUnc
Не е само Имола так. Всички 33-ки след края на 92-ра са с такъв изпускателен колектор.
Само дето цената на този звук със завъртяната оплетка е за сметка на перформънса. Едни казват, че я слагат след 93-та на всички боксери заради еко норми (което не е на добре), други че е по-подходяща за градско каране тъй като се печели някой друг нютон за сметка на сила във високите обороти от тази конструкция.
Я, поредния философ на тема ДВГ. Я ни дветни, нас незнаещите, какво точно са объркали италианците в концепцията боксер. Ма ако може с факти да бъде подкрепено това твърдение, да можем да разберем къде бъркаме ние, тия дето караме такива мотори. И да получим урок от човек, който няма такъв мотор.
Ама чакай сега защо с лошо? :) На никой не съм казал че е незнаещ, че е сбъркал или че ще давам уроци... нямам подобни претенции. Изказвам просто мнение че 16 клапановия мотор вади по-добър звук за мен лично. Харесва ми много, но не бих имал подобен мотор по редица причини които може би историята ще оцени, а не ние. Много ми се иска боксера да беше просъществувал до 2003та година например и да има турбо боксер, но не е - защо? - незнам :) При Алфа Ромео 33 въпроса е по съвсем различен начин, защото това е класика и аз мога само да се възхищавам на автора за желанието и стила. Желая успех и безброй километри :notworthy:
Боби искам да те попитам теб лично, кое е според теб е добра генерация ???
Ама чакай сега защо с лошо? :) На никой не съм казал че е незнаещ, че е сбъркал или че ще давам уроци... нямам подобни претенции. Изказвам просто мнение че 16 клапановия мотор вади по-добър звук за мен лично. Харесва ми много, но не бих имал подобен мотор по редица причини които може би историята ще оцени, а не ние. Много ми се иска боксера да беше просъществувал до 2003та година например и да има турбо боксер, но не е - защо? - незнам :) При Алфа Ромео 33 въпроса е по съвсем различен начин, защото това е класика и аз мога само да се възхищавам на автора за желанието и стила. Желая успех и безброй километри :notworthy:
Е как защо не е просъществувал? Ми защото Алфа принадлежи на Фиат. Фиат съкращават разходите. Спират боксера, спират и 4 цилиндровия надежден ТС с 8 клапана. Уж разработват някакви мотори за Алфа, които са си Фиатски Торински дървета, уж да съкратят разходите.
По същата причина Алфа 145 е Фиат Типо - евтина масова платформа, същата схема като ФВ и техните производни. И резултата днес е налице. Не само, че няма мотори Алфа, ми няма Алфа - всичко се прави в Торино, на поточните линии на Фиат. От огромния концерн Алфа нищо не е останало. Тия цървули от Фиат и музея на Алфа искаха да разпродадат. А сега и Ферари продават.
Боксера не е недоразвит, заради проблем в конструкцията, а заради това, че Алфа не са имали право на мнение. Парите са във Фиат, Фиат командва парада. То вече и ФИат нямат мотори, пък и никога не са имали собствен с повече от 5 цилиндъра.
---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ----------
Боби искам да те попитам теб лично, кое е според теб е добра генерация ???
Тази, която не звънти, изпуска добре отработените газове, не изпада в резонанс в определени обороти и работи плътно във всички обороти. Това за цивилна кола.
За бегачка се допускат компромиси в звука, са сметка на ммаксимум мощност.
А аз си мисля, че никой от нас няма истинска бегачка, за да мисли за максимум мощност.
Ама чакай сега защо с лошо? :) На никой не съм казал че е незнаещ, че е сбъркал или че ще давам уроци... нямам подобни претенции. Изказвам просто мнение че 16 клапановия мотор вади по-добър звук за мен лично. Харесва ми много, но не бих имал подобен мотор по редица причини които може би историята ще оцени, а не ние. Много ми се иска боксера да беше просъществувал до 2003та година например и да има турбо боксер, но не е - защо? - незнам :) При Алфа Ромео 33 въпроса е по съвсем различен начин, защото това е класика и аз мога само да се възхищавам на автора за желанието и стила. Желая успех и безброй километри :notworthy:
Чуй 8 клапанов боксер с някаква измислена генерация и що-годе хубаво гърне и после чуй и 16-ка със същия сетъп и пак кажи че 16 клапановия боксер вади по-добър и плътен звук! Може да се получи много добър звук от 16 клапанов боксер, но с доста пари докато при 8 клапановите е доста по-лесно особенно на тези с оплетения колектор макар че освен звук друг плюс нямат и дори на високи обороти нещо се затапват!
mitaka_cs
01-12-2014, 22:33
Боксера си го обичаме и е манияшка работа и когато маниаци го хванат вадят и резултати от него.
НО неманиаци са способни да извадят същите резултати и от неманиашкия 1.8 16 т.спарк който реално е само с 35 куб. см повече.
Въпрос на вкус казало кучето и си облизало ****.
Аз харесвам боксера повече въпреки че е развиван във времето насила...като на горката делта от '79-а купето.
Говоря за базата, основата над която е градено предимно и най-вече евтино.
...Ами 1.2 и 1.3 боксера с двама души и раница и жигула в час* ще ги вее!
*раницата нека е в жигулата:hehehm:
Боби съгласен ли си че алфа боксера има мъките на обикновен двигател + конкретните за него си = идея по-зле от обикновен ДВГ!?
Съгласен ли си че при ход на буталата растящ от 59 mm(1.2) до 72 mm(1.7) е редно според теорията прилагана примерно при стария 8V т.спарк, Лампредита и т.н. и биелата да порасне на дължина, за да не атакува цилиндъра(чрез буталото) под все по-голям и по-голям ъгъл както е при бохерите от 1.3 нагоре?
Факт е че се ползват еднакви на разстояние бутален болт - пета на биелния лагер биели в алфа боксера.
Истината е че ако го бяха спазили това то или блока трябва да се разшири което стига и до промяна в коша на 33-ки и подобните или разстоянието център бутален болт - чело да намалее което би бил поредния компромис.
Съгласен ли си че растейки буталата от 80 до 87 мм при боксера наблюдаваме и изтъняване на стената на цилиндъра т.е на 1.2 и 1.3 е най-дебел, а реално 1.7 е най-натоварен, че се и чудим ние как още да го цедим!
Съгласен ли си че коляновия вал е хроммолибденова стомана и че е къс което е добър баланс тегло - здравина, но никога в развитието си не получава 5 основни шийки като при Субаро, за да разтовари разнопосочните динамични усилия от двойките срещуположни цилиндри.
От друга страна това което е по-добре да е леко са буталата и биелите, а не коляновия вал и маховика.
Въртящия момент който т.спарк и лампреди вадят за единица обем е по-добър отколкото при боксера, защо?
А при турбиниране кой ще извади повече въртящ момент при сходен сетъп?
Мога да продължа с дизайна на горивната камера на по-старите 8-клапанови алфа-боксери която е аналогична на тази при американски джуган, но без кубиците:hehehm:
Откъм материали и технологии е напълно сходен на двигателите от същото време.
Тръпката е, че си пада екзотика дизайн...... за младежите:-)
Боби, съгласен ли си че ако оставим свинската политика на ФИАТ настрана, 1.2 боксерчето е кофти база и че 1.7 16V сток е някакъв технически компромисен подвиг от страна на Алфа сам по себе си и че, изключвайки теб, Дригата и още двата-трима, ако се заиграе човек едвам устисква да е в движение с цялата коруба и панаир в полу-сток вариант с класически нискобюджетни модификации по 1.7 16 имайки предвид че 145 1.8 и QV-наследника с всичките изгъзици по тях след един чип и "високотехнологично" махане на части стават недостижими за 145 1.7 бокс 16?
Маже да минем в нова тема скоро;-) Обещавам да фантазирам само в просъница и да не прекалявам с фантата;-)
Баси дългия пост. Нямам време и желание да се занимавам да пиша. Но не съм съгласен. По ред причини, но не ми се занимава да пиша. А и не ми се спори. Фиат ми кажи какво по-различно показаха в развитието на техните мотори, та към днешна дата да имат само един FIRE мотор в 10 разновидности. Аз на това не му казвам развитие. Субару също си бичат с едни и същи блокове от време оно. Ма си продават, нали.
1.8 ТС не впечатлява по нито един показател. Със бившата ми 145-ца прескачам по всяко време 1.8 ТС- на баща ми в 156-цата, а в 145-цата не е сменяно нищо, а 156-цата е вече на 4-ти дебитомер, 4-та сонда, и 2 сваляния на глава. Това ще ми го похвалиш за двигател ли? Всяко мое качване на ТС-а, зад волана, после ми коства проблеми, разходи и и изгубено време в ремонти. Това е моята истина, базирана не на теории, а на практически сблъсъци с реалността.
Боксера си го обичаме и е манияшка работа и когато маниаци го хванат вадят и резултати от него.
НО неманиаци са способни да извадят същите резултати и от неманиашкия 1.8 16 т.спарк който реално е само с 35 куб. см повече.
Въпрос на вкус казало кучето и си облизало ****.
Аз харесвам боксера повече въпреки че е развиван във времето насила...като на горката делта от '79-а купето.
Говоря за базата, основата над която е градено предимно и най-вече евтино.
...Ами 1.2 и 1.3 боксера с двама души и раница и жигула в час* ще ги вее!
*раницата нека е в жигулата:hehehm:
Боби съгласен ли си че алфа боксера има мъките на обикновен двигател + конкретните за него си = идея по-зле от обикновен ДВГ!?
Съгласен ли си че при ход на буталата растящ от 59 mm(1.2) до 72 mm(1.7) е редно според теорията прилагана примерно при стария 8V т.спарк, Лампредита и т.н. и биелата да порасне на дължина, за да не атакува цилиндъра(чрез буталото) под все по-голям и по-голям ъгъл както е при бохерите от 1.3 нагоре?
Факт е че се ползват еднакви на разстояние бутален болт - пета на биелния лагер биели в алфа боксера.
Истината е че ако го бяха спазили това то или блока трябва да се разшири което стига и до промяна в коша на 33-ки и подобните или разстоянието център бутален болт - чело да намалее което би бил поредния компромис.
Съгласен ли си че растейки буталата от 80 до 87 мм при боксера наблюдаваме и изтъняване на стената на цилиндъра т.е на 1.2 и 1.3 е най-дебел, а реално 1.7 е най-натоварен, че се и чудим ние как още да го цедим!
Съгласен ли си че коляновия вал е хроммолибденова стомана и че е къс което е добър баланс тегло - здравина, но никога в развитието си не получава 5 основни шийки като при Субаро, за да разтовари разнопосочните динамични усилия от двойките срещуположни цилиндри.
От друга страна това което е по-добре да е леко са буталата и биелите, а не коляновия вал и маховика.
Въртящия момент който т.спарк и лампреди вадят за единица обем е по-добър отколкото при боксера, защо?
А при турбиниране кой ще извади повече въртящ момент при сходен сетъп?
Мога да продължа с дизайна на горивната камера на по-старите 8-клапанови алфа-боксери която е аналогична на тази при американски джуган, но без кубиците:hehehm:
Откъм материали и технологии е напълно сходен на двигателите от същото време.
Тръпката е, че си пада екзотика дизайн...... за младежите:-)
Боби, съгласен ли си че ако оставим свинската политика на ФИАТ настрана, 1.2 боксерчето е кофти база и че 1.7 16V сток е някакъв технически компромисен подвиг от страна на Алфа сам по себе си и че, изключвайки теб, Дригата и още двата-трима, ако се заиграе човек едвам устисква да е в движение с цялата коруба и панаир в полу-сток вариант с класически нискобюджетни модификации по 1.7 16 имайки предвид че 145 1.8 и QV-наследника с всичките изгъзици по тях след един чип и "високотехнологично" махане на части стават недостижими за 145 1.7 бокс 16?
Маже да минем в нова тема скоро;-) Обещавам да фантазирам само в просъница и да не прекалявам с фантата;-)
Колега когато с жигула изпревариш боксер 1.3 в 145-ца в добро здраве (давам нея за пример защото е достатъчно по-тежка от жигулата) ще ти я подаря! Отделно за Субарутата не си много прав защото в сток състояние не са най-здравите боксери на света и доста лесно могат да се счупят! Това за изтъняването на блока при разликите от 1.2 до 1.7 пак си в грешка, блоковете до 1.5-1.6 са едни за 1.7 са различни! За въртящия момент и конете на 16 клапановите редови мотори TS на Алфите има доста спорове дали са им верни конете или са по-близки и с малко повече от тези на подобните от Фиат! Пък и доста хора вече изкараха някой и друг кон в повече от боксерите и си се движат без да спират.... Не се заяждам колега, боксера си е специфичен мотор който си е за определена аудитория, но мисля че точно тези хора който са решили да се занимват с него знаят доста добре какво трябва да се направи за да се получат нещата!
Много писане има тука ама не в темата на колегата само искам да кажа едно нещо като пример...
Червената ми 33-ка от 1.7 8v я направих 1.7 16v И месец по късно почнах в една фирма като търговски представител с личен автомобил която фирма ми поемаше само горивото от започването ми в тази фирма в продължение на 2 години колата се пали всяка сутрин и се кара по цял ден БЕЗ ЕДИН ПОЧИВЕН ДЕН и държа да отбележа че не е имало ден в който аз да не съм ударил поне веднъж прекъсвача понякога и по 10тина 15 пъти на ден (ИМАМ ДЕСЕТКИ СВИДЕТЕЛИ ЗА КОИТО ЩЕ ГО ПОТВЪРДЯТ!!!) В момента този двигател е на бялата ми 33-ка и продължава да яде бой при всяко запалване а да ви кажа и още нещо аз съм 4-ти собственик на този двигател поне от както го знам Преди мен е пържен по гонките във варна и незнам си къде после е пържен в Търговоще на много километри и извращения и после попада в моите ръце да ми е жив и здрав и да си го карам още много километри но за мен боксера е БОКСЕР!!!
mitaka_cs
02-12-2014, 00:03
Без теория практиката остава доказуема и повтаряема на ниво жигулата е Жигулатор:D
Тишо предполагаем пробег има ли твоята 16-ка?
Колегата Pavloff да ме извини за отклоненията. Съвета ми е да се придържаш към оригинала. Възстанови я близко до стандартна сглобка, за да имаш стабилна база и да оцениш правилно модификациите които си намислил.
Разбира се тук всеки ще се опита да ти спести време и мъки и да помогне с каквото може, не е нужно сам да търсиш топлата вода, но сам трябва да разнищиш всичко което те кефи в 33-ката, за да не е от днес до утре занимавката.
Карай подред иначе става дявол на магаре(жигула):-)
Аз лично тоя боксер докато не го сглобя и подкарам няма да барна аспуфа;-)
П.П: мойта генерация ако не беше Дригата още щеше да се състои от коляно и половин метър тръба до под седалките.
Много писане има тука ама не в темата на колегата само искам да кажа едно нещо като пример...
Червената ми 33-ка от 1.7 8v я направих 1.7 16v И месец по късно почнах в една фирма като търговски представител с личен автомобил която фирма ми поемаше само горивото от започването ми в тази фирма в продължение на 2 години колата се пали всяка сутрин и се кара по цял ден БЕЗ ЕДИН ПОЧИВЕН ДЕН и държа да отбележа че не е имало ден в който аз да не съм ударил поне веднъж прекъсвача понякога и по 10тина 15 пъти на ден (ИМАМ ДЕСЕТКИ СВИДЕТЕЛИ ЗА КОИТО ЩЕ ГО ПОТВЪРДЯТ!!!) В момента този двигател е на бялата ми 33-ка и продължава да яде бой при всяко запалване а да ви кажа и още нещо аз съм 4-ти собственик на този двигател поне от както го знам Преди мен е пържен по гонките във варна и незнам си къде после е пържен в Търговоще на много километри и извращения и после попада в моите ръце да ми е жив и здрав и да си го карам още много километри но за мен боксера е БОКСЕР!!!
Тоз мотор даже беше изваден от тотал кола :D
mitaka_cs
02-12-2014, 02:17
Е този тогава го признавам. :notworthy:
Също и на Боби стария 1.5 с един ангренаж, а после и без компресия, но работещ напук на модерни дизелки примерно.
Ей кой беше палил на 1 цилинър?
Сега се сещам как и по другата ос може да остане без два цилиндъра и да работи:
- махат се първо и второ бутало с биели(или комплект 3 и 4) в случай на изтропал вал/лагер.
- стискат се с бишоп и скоби 2-те биелни шийки да не губи налягане на маслото.
- изключват се кабелите на свещите на липсващите цилиндри
- изключваме и дюзите от куплунзите на същите
И имаме работещ дефорсиран(по-здрав) на всичко отгоре балансиран олекотен двуцилиндров боксер готов да влачи :D
За баланса само скобите с които стискаме отворите на биелните шийки трябва да са близък грамаж +/- 5% :D
Митак, аз в момента мотора го събирам вече, ще се получи много добре защото всичко по него е ново ... зная, че първо трябва да заработи то, а после да се мисли за генерация,но просто искам да събера мнения, за това как да я подобря, но като гледам, май ще си я оставя в оригинал вид, защото според мен от прочетеното, хубава генерация, която да може да помогне на мощността и да вади приятен звук, ще стане доста трудно, с много игра и пари, а все пак аз няма да ходя на състезание.
Без теория практиката остава доказуема и повтаряема на ниво жигулата е Жигулатор:D
Тишо предполагаем пробег има ли твоята 16-ка?
Колегата Pavloff да ме извини за отклоненията. Съвета ми е да се придържаш към оригинала. Възстанови я близко до стандартна сглобка, за да имаш стабилна база и да оцениш правилно модификациите които си намислил.
Разбира се тук всеки ще се опита да ти спести време и мъки и да помогне с каквото може, не е нужно сам да търсиш топлата вода, но сам трябва да разнищиш всичко което те кефи в 33-ката, за да не е от днес до утре занимавката.
Карай подред иначе става дявол на магаре(жигула):-)
Аз лично тоя боксер докато не го сглобя и подкарам няма да барна аспуфа;-)
П.П: мойта генерация ако не беше Дригата още щеше да се състои от коляно и половин метър тръба до под седалките.
амо около 500-600 000 ако не се лъжа поне така ги смятахме и като отворих двигателя няма да ти казвам в какво състояние беше вътре :drool:
Тишо ако бях на твоя двигател отдавна да съм си отворил капака и да съм избягал хахаха. Относно гърнитата когато стане време да сложа 1.7 16v задължително ще съм с оплетка на 145/6 и убаво крайно гърни. Карал съм с кви ли не боклуци и като сложих истински ремус разбрах разликата. (Да тишо грозно е но звучи точно както бих искал)
Gosheto30v6
03-12-2014, 23:35
Колега pawloff, абе с теб как не се познаваме, твоята 33-ка да не би да е една вишнева, беше вьв вьэраждане
Колега pawloff, абе с теб как не се познаваме, твоята 33-ка да не би да е една вишнева, беше вьв вьэраждане
Колега, не е така, моята е черна, но можем да се запознаем...
juventinets
04-12-2014, 07:19
Опаааа,бургаската група се заформя.Честито:bravo:
Опаааа,бургаската група се заформя.Честито:bravo:
да ти кажа, ще е хубаво да се сформира бургаска група, това ще е добре за нас, защото не е тайна, че Бургас е град на БМВ!!!
Трябва да има във всеки по-голям град групи Алфисти, това помага за обмяна на опит и за мн др неща
juventinets
04-12-2014, 13:37
Работата е още по-трудна,защото става дума за 33-кови групи,а не за просто алфисти.33-ката е изчезващ вид,има я и в червената книга - това е проблема.
А за Бургас не се притеснявай,че е град на БМВ.Кой град в БГ не е?
Работата е още по-трудна,защото става дума за 33-кови групи,а не за просто алфисти.33-ката е изчезващ вид,има я и в червената книга - това е проблема.
А за Бургас не се притеснявай,че е град на БМВ.Кой град в БГ не е?
Перник :D
И в търговище имаме много бмв-та повечето са карани от "пра българи" :crazy:
juventinets
04-12-2014, 20:50
Перник? Да,забравих,че Перник е град на голфовете:lol:
Gosheto30v6
04-12-2014, 21:24
Наистина 33-те в бургас особенно са на изчезване.Аз освен моята знам само три които се движат. а на две от тях правих разни ремонти преди време ама не ги засичам и тях напоследък
alfonso_90
04-12-2014, 21:39
Крайно време е да се активизира Бургаската група,като цяло и да се възобновят срещите .Винаги има какво да се сподели,помогне , види и научи ! :clap2:
Крайно време е да се активизира Бургаската група,като цяло и да се възобновят срещите .Винаги има какво да се сподели,помогне , види и научи ! :clap2:
АЗ КАКВО ПРЕДЛАГАМ - за да не разводняваме темата тук с проблеми за срещи на бургаската група, а е много хубаво да се възобнови такава, така че ще отворя такава тема за Алфа Бургас и региона и да направим среща ... предполагам, че всички от бургас и региона ще са ЗА!!!!
да взема малко да подсетя колегите за мен тук в темата ми, че хвана прах :)
Двигателя до дни го чакам събран, мисля, че ще се получи много добре ... само, че взе да ме обзема нещо май идеята колата да не се прави в оригинален вид, ми май ще 33ка с подобрения да си я карам само събота или неделя ;)
взех да мисля за окачване, по-леко купе ... не знам на къде ще ме удари, все пак има още малко време :)
Колеги какво ще ме посъветвате?
Мнооого лоша тема подхващаш :asthanos:
Gosheto30v6
12-12-2014, 22:59
Моят сьвет е пьрво я подкарай и виж как вози с нормалното окачване, че може вьобще да не си помислиш за по спортно.
Моят сьвет е пьрво я подкарай и виж как вози с нормалното окачване, че може вьобще да не си помислиш за по спортно.
аз за това казвам, че има още малко време да помисля :)
Gosheto30v6
18-12-2014, 22:29
До кьде я докара колега,изрьмжа ли вече мотора ??????
КОлеги, искам да попитам, тъй като си сменям колекторите с такива от 145 1.6 16в, та искам да попитам дали мога да карам без средно гърне, т.е. от колекторите да е с права тръба до задното гърне???
Ще е по-шумна, но като цяло може. И аз така смятам да я направя. Само не разбрах какви колектори ще слагаш от 1.6 16в ?
Ще е по-шумна, но като цяло може. И аз така смятам да я направя. Само не разбрах какви колектори ще слагаш от 1.6 16в ?
от 145
145 боксер имат 1.4 и 1.6 8 клапана, както и 1.7 16 клапана. На теб ще ти пасне само от 1.7.
145 боксер имат 1.4 и 1.6 8 клапана, както и 1.7 16 клапана. На теб ще ти пасне само от 1.7.
Крис, мисля, че е от 1.7, ето
141206
141207
Gosheto30v6
31-12-2014, 15:26
На мен повече ми прилича на 8 клапанов, ама за по сигурно измери фланеца кьм главата ,16клапановите са с по големи отвори
Това определено не е от 1.7 8В
мога ли да отрежа фланците горе и да ползвам моите??
16 клапанов си е колектора, на 8 клапановите фланците са завъртяни по друг начин и тръбите между 2 цилиндъра на всяка глава са по-близо един до друг. А на 8 клапановия, шпилките не седят диагонално спрямо главата, а са в редица.
Колеги за моята 33ка съединител на Валео 300 кинта, добре ли е цената? Ако някой има по-евтин вариант да каже....
Цената на съединител Валео, за 33-ка е около 220 лв. без отстъпки по магазините.
Цената на съединител Валео, за 33-ка е около 220 лв. без отстъпки по магазините.
тук го има единствено в един магазин където продалват само части за Алфа и др италиански автомобили и струва 300
Gosheto30v6
08-01-2015, 23:01
Почти сьм сигурен ,че ще ти намеря поне в 3 магазина в бургас и то на по ниска цена
Почти сьм сигурен ,че ще ти намеря поне в 3 магазина в бургас и то на по ниска цена
за колко пари?
за колко пари?
Магазините в София изпращат и по куриери. Аз лично никога не бих си купил части от магазин на Черноморието! Магазина на ул." Симеон", както и на Стамболийски работят по тоя начин.
Магазините в София изпращат и по куриери. Аз лично никога не бих си купил части от магазин на Черноморието! Магазина на ул." Симеон", както и на Стамболийски работят по тоя начин.
ок някой може ли да ми даде някакъв контакт с тези магазини в сф, защото ако е така и цените са ОК, ще се възползвам опредлено
Ул. "Симеон" 156 тел: 02831 0856
Ул"Стамболийски"02 920 0181
Това са телефоните на магазините. Има и други, но и тия ти стигат. Някой друг ако знае по-добри да казва!
Колеги, малко да напомня за темата ... нещата при мен вървят доста бавно, но славно, двигателя ми е готов вече и тези дни ще го кача за проба, обаче тази кола, ще я правя за даване на газ само.... сега имам идея доста неща да махна от колата, които тежат или са ненужни, та в този ред на мисли, се сещам, че седалките са ми оригинално Рекаро, чудя се дали да запазя предните или да мина на друг тип спортни седалки, като Спарко примерно ... дайте мнение??? Също ми тряба мнение относно съединителя, тъй като все още не съм си купил нов, а моят е за смяна дали да мина на Валео или да търся някакъв по-спортен вариант и какъв ли е той?
Абе опредлено ще започна да инвестирам пари малко по малко :))) Целта е пистово изпълнение :) Определено bobi33 Kris Tisho и всички останали има какво да помогнете :)
Говори си с Крис ...той стрипна бая 33-ки:super:
Само моля те не позволявай на Крис да ти олекотява колата щото се самозабравя и маха маха маха маха ... И маха аххаха
Само моля те не позволявай на Крис да ти олекотява колата щото се самозабравя и маха маха маха маха ... И маха аххаха
:) :) :)
Gosheto30v6
30-01-2015, 23:21
Аре пали да я чуем вече ,после подобренията , даи да ги измерим така с моя пермаманент ,та да видим резултатите и след подобренията
Аре пали да я чуем вече ,после подобренията , даи да ги измерим така с моя пермаманент ,та да видим резултатите и след подобренията
Goshe, няма проблем колега, ще се видим като я запаля, то е ясно, че ще се пробва преди да се захвана с подобрения ;)
Такааа става интересно на пролет ще се срещнем на пистата май :super:
аз чакам малко да се постопли и почвам да махам салони малони :saint:
Такааа става интересно на пролет ще се срещнем на пистата май :super:
аз чакам малко да се постопли и почвам да махам салони малони :saint:
аз още се чудя дали да не продам моя салон, имам предвид Рекарото ми
Ако решиш да го продаваш аз ще започна да се чудя дали да не го купя :D
Ако решиш да го продаваш аз ще започна да се чудя дали да не го купя :D
Колко даваш ? ;)
Колко даваш ? ;)
А туй то ... :big_money: Имаш ЛС
Зпочваме да събираме колата, вчера сложих новата рейка, което ме подсеща ако на някой му трябва рейка, имам една, която ми остава.
Разгледах си съединителя, за който толкова много питах тук, гледам, че претискателя е добре , феродовия диск е на 50% заминал, дали се продава само феродов диск?
142182
142183
142184
142185
RUSEV-BGR
08-02-2015, 08:19
Успех!
Двигателя вече е качен, запален :)
Маслото е Selenia Racing 10/60
142684
142685
142686
но сега търся връзката от дебитомера, защото моята е рязана заради газовото, също така помпа на хидравликата
помпа имам гумения маншон трудна работа ама може да преслушаш крис
Изгубих се от мн време :) темата хвана прах, също като Алфата :)
Двигателя е направен много добре, много ми харесва, но преди няколко седмици взех няколко коли, по които работя сега и май няма да мога да завърша проекта на Алфата. За това може и да я разпродам. Има много неща по нея, има много нови работи, защото наистина започнах да я правя с много желание.
P.S. Тишка тая помпа брат дето ми я прати не ставаше, да знаеш, аз купих нова :)
За жалост, много време и пари отидоха по моята кола, но се сдобих с две коли от 60те години и всичко сега ми отива към тях за реставрация, та за това мисля 33 ката да я продам НА ЧАСТИ, който какво му трябва да пише, ще добавя утре снимки...
мотора и ск, кутия станаха перфектни, рейката съм я ремонтирал, абе почти всичко е ново ... дори в момента двигателя е с масло Селения рейсинг 10/60 ...
ако някой има интерес към салона РЕКАРО е ...
към алфата имам и 4бр джанти 15ки, звезди, много са хубави, нямат криво или заварки...
абе има много материал в колата.. пишете и ще разберете
За жалост, много време и пари отидоха по моята кола, но се сдобих с две коли от 60те години и всичко сега ми отива към тях за реставрация, та за това мисля 33 ката да я продам НА ЧАСТИ, който какво му трябва да пише, ще добавя утре снимки...
мотора и ск, кутия станаха перфектни, рейката съм я ремонтирал, абе почти всичко е ново ... дори в момента двигателя е с масло Селения рейсинг 10/60 ...
ако някой има интерес към салона РЕКАРО е ...
към алфата имам и 4бр джанти 15ки, звезди, много са хубави, нямат криво или заварки...
абе има много материал в колата.. пишете и ще разберете
Цена за салона Рекаро. И ако е черене моката, цена и за него.
Добре де, аз не разбирам.
Какво и е на колата тая пускаш на части?!
Щом всичко си направил, добутай я малко още и ще я подкараш без проблем.
Частите за 33ка са толкова евтини, че едва ли ще изкараш и за хромирането на една броня за мерцедесите ти.
Аз и за тях ти стискам палци, но ако една 33ка те препъва, смятай с тия стари бенцове.
Там цените са убийствени.
Добре де, аз не разбирам.
Какво и е на колата тая пускаш на части?!
Щом всичко си направил, добутай я малко още и ще я подкараш без проблем.
Частите за 33ка са толкова евтини, че едва ли ще изкараш и за хромирането на една броня за мерцедесите ти.
Аз и за тях ти стискам палци, но ако една 33ка те препъва, смятай с тия стари бенцове.
Там цените са убийствени.
Виж колега, нищо не ме препъва. Просто първо нямам време да се занимавам с 33ката, защото за да изглежда както трябва, не е достатъчно да я "добутам" както казаваш ти. Второ всички е пари, по-добре е да ги наливам в бенцовете отколкото в нея. И трето, просто така съм решил :) колата я купих с голям мерак, оказа се, че е много зле, оправих и почти всичко ....
Tzvetozar
16-04-2015, 14:06
Здрасти колега, предната ти броня в какво състояние е ? Има ли дупки за халогени и здрави ли са всички щипки ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.