PDA

View Full Version : Съединител 1.9 JTD



ducaticorse
04-11-2014, 23:10
Ами май му дойде времето... Днес си карах по околовръстното и на 5-та подадох леко и усетих как приплъзна. Странното е, че имам навъртяни около 3-4 к км на колата, а предния собственик ми каза, че е сменил съединителя и маховика преди 3-4 к км. Което прави макс около 8 хиляди километра. Принципно съм склонен да му вярвам, защото 1-во проверих някои от нещата, които ми каза, че ги е сменил и наистина ги беше сменил. 2-ро не отделя горе и няма някакви симптопми за маховик (дано и да няма :torch:) и 3-то не на последно място колата е грубо казано към 180 к.с. и ако е сложил от обикновения, в комбинация с чат-пат моите тояги си е готов.

Както и да е, въпросите ми са:
1. Кой е най-усиления вариант който мога да търся. Четох за 821325. Той ли е майката на майката както се вика? Какво се слага на по-модерните и по-бързи 2.4 жтд-та?
2. Горе-долу колко би изкарал тоя още без тояги? То това си е много относителен въпрос де, но...

emzo
04-11-2014, 23:25
По-скоро или нищо не е сменял или ти е протекъл семеринга на КВ.
Оригиналния си държи прилично на напън.

ecotronic
05-11-2014, 10:49
Семерингът трябва бая да се се сгробил за да буксува съединителят от това. Моят семеринг е за смяна, защото се образува по капка долу, но съединителят не буксува. Ще го сменя, живот и здраве, покрай смяната на съединител.

По-вероятно е като да не е баш, както е казал продавачът.

ducaticorse
05-11-2014, 11:18
Забравих да споменя, че оня ден ми се скъса маркучето за обратната нафта и целия двигателен отсег + колата отдолу бяха в нафта. Смених маркуча де, това няма значение. Мисълта ми е, че колкото и малко вероятно да звучи се чудих дали няма някаква малка възможност да е влязла отнякъде нафта...

barash
05-11-2014, 15:06
Колега на какви обороти и подеде газ,казваш си 180к и сигорно си около 400нм и нагоре.
С 5та за да и даваш маган трябва да си поне около 2000 и отгоре оборота.

ducaticorse
05-11-2014, 15:35
2000-2200 някъде..

Ако последния съединител с маховик, които са сложени на колата не са усилени сега ще мога ли да сложа само усилен съединител (например 325-цата). Ще стане ли на маховика?

stu
05-11-2014, 17:10
То май само притискателя е различен!

shadows
05-11-2014, 17:35
2000-2200 някъде..

Ако последния съединител с маховик, които са сложени на колата не са усилени сега ще мога ли да сложа само усилен съединител (например 325-цата). Ще стане ли на маховика?


За да не отварям нова тема , ще ползвам на колегата. Имам същият проблем 2.4JTD 136 HP 2000 година, при мен го прави и на 4 та към 3000 като я сръчкам и ги качва до 5 все 1 на празен ход и после стабилизира , това го прави и на 5 та ?! Аз също имам омасление на кората точно пред скоростите което ако не се лъжа е семеринга, но нямам време да отида на сервиз а и искам да съм подготвен със сума когато отида , дали е възможно да е от маслото от семеринга или и моя съединител е бил СМЕНЕН както на всички коли които се продават ?! Благодаря предварително

cuiceka
05-11-2014, 17:44
може да сложиш само усиленият съединител, аз съм с маховик от 166 2.4 а съединителя ми е за 1.9 105 кс

Alexius
05-11-2014, 18:25
И при мен имаше бускуване на съединителя и предприех смяна, но се оказа, че е протекъл и семеринг на колянов вал.

Marchoni
05-11-2014, 18:53
2000-2200 някъде..

Ако последния съединител с маховик, които са сложени на колата не са усилени сега ще мога ли да сложа само усилен съединител (например 325-цата). Ще стане ли на маховика?

Можеш да сложиш усилен, на него само претискателя е различен. Води се за 166, претискателя са му различни пружините и стиска по-силно към феродовия диск. Преди около месец сложих такъв комплект, излиза около 380лв. с намалението. Внимавай като го слагате да не завъртите феродовия, моя стария беше обърнат и от там беше почнал да буксува.

Утре ще сменяме на един приятел с 1.9 Ще слага подсилено Valeo, мога да го снимам да го видиш.

ducaticorse
05-11-2014, 20:38
То надеждата умира последна, и аз се надявам на някакъв теч, да обезмаслят и газ, но така и така ще се разглобява съм се подготвил за най-лошото. Записал съм си час за вторник, и дотогава няма да я карам, че май и за маховика не е много готино така да се кара.

@Марчони, благодаря за съветите, добре е да го знам, макар че няма аз да се упражнявам на колата хаха. Последно говориме за 325-цата съединител, нали?

Marchoni
06-11-2014, 18:46
Ето снимки на така нареченото подсилено ,Valeo, Днес го сложихме на колегата на 1.9жтд, всичко заспа.

d3v1l
09-11-2014, 18:09
Каква е цената на съединител за този двигател ?

ducaticorse
12-11-2014, 14:11
Такаа, свършихме работа. Помолих в сервиза да огледат за омасляване, но нищо не ми казаха, а направо смениха съединителя, така че явно нямаше. Сложихме 325-ца, като всичко си пасна идеално, но обърнаха внимание на това, че феродовия диск на 325-цата бил по-тънък от стоковия. Интересно е така ли е и с колко. Както и да е. Съединителя е 560 лв като го взех с дебела отстъпка и ми се върза малко по-малко от цената на Марчони. Нищо значително около 10-ина лв по-малко.

За труд не мога да кажа какво точно струваше за съединителя, понеже сменях и носач и биалетка, подгревна свещ + смазване на другите тампони по окачването и някакви други дреболии и общо всичко беше 250 лв (като от тази цена също имам сериозен дискаунт). Всичко в Overdrive това. :)

Сега колата е топка.

ivo_63
12-11-2014, 17:10
http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-saedinitel/alfa-romeo-166-936-2-4-jtd-136kc_v10009_g479.html

тука е доста по-евтин, не знам

Marchoni
12-11-2014, 17:59
Колега сайта който си дал valeo не виждам. Виждам само на Luk-342лв, може и аз да не го намирам. Ако се гони цена със сигурност ще има и по-евтини.

ducaticorse
12-11-2014, 18:51
Значи, ако нямаш вариант за отстъпка от тази цена 560 лв съм съгласен. В случая при мен по-добре съединителя от мястото, където е 560, да ми пуснат отстъпка и да ми стъпи на 360. :)

Fearless
03-10-2017, 21:28
Здравейте,

Избутвам стара тема, за да не отварям нова по същия повод.

Имам 147 1.9 жтд 16в 140 коня, което ремапнах и съединителя започна да приплъзва.

Искам да попитам 325-цата, която се води от 166 2.4 жтд до колко Nm носи?
Вече видях, че монтажа и директен и няма проблем с това.

Ако това не е удачен избор, моля дайте мнения.

Поздрави

ScuderiaItalia
03-10-2017, 22:22
Моя съвет е да говориш с Радо от Спринт Ауто да го накове с усиленото феродо, което държи до 600 Nm и да си шофираш без проблем. Аз съм с такъв и съм много доволен.

xen0s
03-10-2017, 22:35
Аз съм с въпросното подсилено валео, след ремап няма никакви проблеми.

dhtj
03-10-2017, 22:52
Kaква е цената?

Ivanov_
04-10-2017, 00:44
Чипнати коли до към 220 коня спокойно могат да се карат с 325-ца. От мен мога да предложа добра цена за въпросната.

dhtj
04-10-2017, 00:55
какво е това 325-ца, че нищо не ми говори. Звучи ми като БМВ. :D

За съединителя от Дукати Корсе (1.9 - 170кс) ли става дума?

lordliness
04-10-2017, 01:07
какво е това 325-ца, че нищо не ми говори. Звучи ми като БМВ. :D

За съединителя от Дукати Корсе (1.9 - 170кс) ли става дума?

821325
https://www.autopower.bg/%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D 0%B5%D0%BB-valeo-alfa-romeo-166-sedan-2.4-jtd-936a2a-821325-g175c110-i10205829.html

xen0s
04-10-2017, 16:02
Да, същия. Аз моя го взех за 400лв.

che_
04-10-2017, 16:27
Това с коването на феродо как става?В смисъл трябва ти нов съединител или ти го кове на стария?

Тия 325-ци на 8v 115 стават ли?

Ivanov_
04-10-2017, 16:49
Стават и на всяко JTD без 20v

dhtj
04-10-2017, 17:40
A какви маховици слагате на тея чипнати жтд-та?

ScuderiaItalia
04-10-2017, 19:19
Фабричния маховик си кара идеално стига колата да е настроена, както трябва. Въртящия момент от 2000 до 2500 идва плавно, а не като на фабричния чип да има резък удар на 2000. В момента с 400+ нютона, ако дойдат на 2000 оборота от веднъж сигурно от 20 подавания до долу на висока скорост ще замине.

Fearless
04-10-2017, 19:31
След консултация с Радо от Спринт Ауто беше взето оптималното решение - нова 325-ца + наковано феродо, което ще носи до 650+ нютона.
Както е казал колегата по-горе, с маховика не би трябвало да има драма.

ScuderiaItalia
04-10-2017, 21:47
Браво, докато ти го кове иди потренирай за краченца и вече може да си риташ като кобила :-D

Fearless
04-10-2017, 22:51
Нищо ново няма да е...в момента съединителя ми е доста твърд и смело мога да кажа,че прасеца на левия крак е по-голям от десния :D

dhtj
04-10-2017, 22:52
Всичките ли са така?

Аз само едно 2.4жтд съм карал и беше с много мек съединител.

ScuderiaItalia
05-10-2017, 07:17
А не, най-много се усеща при задръствания тип пълзене, когато приплъзваш и постоянно си играеш с него, тогава се усеща тежестта му. Не е никакъв проблем да се кара и не изморява в градски условия.

Fearless
18-10-2017, 20:30
Друга питанка - може ли да се сложи твърд маховик и какви ще са последствията?

Alex_26
19-10-2017, 04:17
Друга питанка - може ли да се сложи твърд маховик и какви ще са последствията?

Можеш, най-много счупен двигател при неправилно избран феродов диск. . Демпферният маховик има много по-голям ход на пружините, отколкото на тези пружини на феродовите дискове с такива

viktorsterev
19-10-2017, 19:37
Друга питанка - може ли да се сложи твърд маховик и какви ще са последствията?

До колкото съм чел това упражнение става само на 1.9 моторите,на 2.4 явно не издържа.Ползва се съединителя и маховик от Фиат Браво 2.0 Hgt

haljscho
25-10-2017, 09:26
Фабричния маховик си кара идеално стига колата да е настроена, както трябва. Въртящия момент от 2000 до 2500 идва плавно, а не като на фабричния чип да има резък удар на 2000. В момента с 400+ нютона, ако дойдат на 2000 оборота от веднъж сигурно от 20 подавания до долу на висока скорост ще замине.
Малко си се превъзбудил, колега!
Какъв точно УДАР има фабричният чип?!!!


Всичките ли са така?

Аз само едно 2.4жтд съм карал и беше с много мек съединител.

Зависи какъв ще ти се падне!!!
Може и мек като памук да е!!!
Повечето се втвърдяват!