PDA

View Full Version : маслен сепаратор 140 кс. ??



kabamitov
09-11-2014, 20:35
здравейте колеги искам да попитам някой знае ли къде се намира масления сепаратор на 2.4 140 кс. защото имам леко сълзене от тротъл бодито и в кулера има масло не е много но е достатъчно да ме дразни благодаря ви предварително

lordliness
09-11-2014, 21:10
Маслото е от турбината.

kabamitov
09-11-2014, 21:37
Маслото е от турбината.

не е от турбината маслото ако беше от нея до ся да бях останал без масло да не дава господ :D

lordliness
09-11-2014, 21:48
И как се пълни кулера?

myato
09-11-2014, 22:04
не е от турбината маслото ако беше от нея до ся да бях останал без масло да не дава господ :D

Винаги минава по малко масло през турбината във въздуховода, като се понавъртят километри.

kabamitov
09-11-2014, 22:08
Винаги минава по малко масло през турбината във въздуховода, като се понавъртят километри.

ясно одеве за екперимента запуших изходящия маркуч от капака на клапаните към въздушния филтър запалих и като я форсирах направих цялата улица в пушек викам е ся се прееба нещо махнах тапата и си сложих ръката след 10 секунди я махнах и все едно компресор изкара въздух на 3 4 бара налягане и ме стресна четох че това се дължало на запушен сепаратор но не го знам къде е и си личи че е от там щото като махна мъркуча и има малко масло вътре а долу при турбината няма масло излезе 1 капчица с зор :D

myato
09-11-2014, 22:13
ясно одеве за екперимента запуших изходящия маркуч от капака на клапаните към въздушния филтър запалих и като я форсирах направих цялата улица в пушек викам е ся се прееба нещо махнах тапата и си сложих ръката след 10 секунди я махнах и все едно компресор изкара въздух на 3 4 бара налягане и ме стресна четох че това се дължало на запушен сепаратор но не го знам къде е

На задната страна на двигателят, към купето. Турбината има един "дренаж" за маслото, който ако се запуши може да ти вкара всичкото масло във въздуховодите.

kabamitov
09-11-2014, 22:16
На задната страна на двигателят, към купето. Турбината има един "дренаж" за маслото, който ако се запуши може да ти вкара всичкото масло във въздуховодите.

ако имаш снимков материал или нещо ориентировъчно г/д къде се намира ясно ми е че ще ми трябва канал и лесен ли е за достъп този дренаж благодаря ти колега

myato
09-11-2014, 22:19
ако имаш снимков материал или нещо ориентировъчно г/д къде се намира ясно ми е че ще ми трябва канал и лесен ли е за достъп този дренаж благодаря ти колега

Сепараторът е достъпен отгоре, като махнеш капака, при теб най-вероятно и ЕГР-а. За другото трябва да свалиш турбината.

kabamitov
09-11-2014, 22:31
Сепараторът е достъпен отгоре, като махнеш капака, при теб най-вероятно и ЕГР-а. За другото трябва да свалиш турбината.

за дренажа няма ли достъп по друг начин ?

myato
09-11-2014, 22:37
за дренажа няма ли достъп по друг начин ?

За съжаление не.

kabamitov
09-11-2014, 22:57
За съжаление не.

благодаря ти а някво друго предложение от какво може да става така ?

kabamitov
10-11-2014, 01:14
в доста теми казват че е от този сепаратор къде се намира на моя мотор ? запуших маркуча и ми изби масло през капака на клапаните не е нормално това налягане

ecotronic
10-11-2014, 10:39
Нормално е. Той затова е и този отдушник за да не се повишава налягането в картера. Не го запушвай за да не ти избие някой семеринг.

kabamitov
10-11-2014, 10:59
Нормално е. Той затова е и този отдушник за да не се повишава налягането в картера. Не го запушвай за да не ти избие някой семеринг.

добре любо смукателния колектор лесно ли се сваля щото е много готино вътре :Д и как се сваля кулера за да го измия и него :Д

BO
10-11-2014, 12:40
Масления сепаратор се намира в капака на главата. Точно там си го запушвал и за това се е таковало таковата.
Маслото от дросела е заради износено уплътнение между самия корпус на дросела и оста на клапата.
С две думи не се занимавай с глупости, а си карай колата.

Bobiuzunov
10-11-2014, 18:18
Абсолютно подкрепям мнението на BO,ако нямаш проблеми не се занимавай а си карай колата,щото сам ще се вкараш във филм и ще стане веселба.

kabamitov
10-11-2014, 19:45
днес свалих кулера кутията на филтъра и подмених всички турбопътища и тръби в филтърния отсег всичко е измито и изчистено (има още какво да се желае но силите са ми толкова :Д ) имаше побългаряване с скоч от сивия на входящия маркуч към турбината и имаше цепнатина която са искали да прикрият но го изхвърлих и сложих здрав сега е по пъргава и го няма съскащия звук а приятно свирукане :Д супер стана. пипнах и оста на турбината по оста си има луфт в граници но ме притеснява че като я клатя нагоре надоло пак има луфт който маи не трябва да го има и се притесняявам малко кажете нещо по въпроса много ли е лошо ?

myato
10-11-2014, 20:01
днес свалих кулера кутията на филтъра и подмених всички турбопътища и тръби в филтърния отсег всичко е измито и изчистено (има още какво да се желае но силите са ми толкова :Д ) имаше побългаряване с скоч от сивия на входящия маркуч към турбината и имаше цепнатина която са искали да прикрият но го изхвърлих и сложих здрав сега е по пъргава и го няма съскащия звук а приятно свирукане :Д супер стана. пипнах и оста на турбината по оста си има луфт в граници но ме притеснява че като я клатя нагоре надоло пак има луфт който маи не трябва да го има и се притесняявам малко кажете нещо по въпроса много ли е лошо ?

Ако странично перките допират до корпуса, сваляй и рециклирай или ако аксиално чука в "охлюва". Ако не, не я пипай.

kabamitov
10-11-2014, 20:06
Ако странично перките допират до корпуса, сваляй и рециклирай или ако аксиално чука в "охлюва". Ако не, не я пипай.

не чука не опира никъде

myato
10-11-2014, 21:00
не чука не опира никъде

Ми карай си спокойно.

kabamitov
10-11-2014, 21:03
Ми карай си спокойно.

ок мерси колега :)