Log in

View Full Version : Още 1 ТрентаТре



V@K@T@
10-11-2014, 22:00
Такааа стана време и аз да се похваля:
Ще започна малко по-от далеко пък, на който не му се чете да прескочи някой др. ред.
Отивам аз да зареждам жадното QV и какво да ми видят очите :new_Eyecrazy: ударена 33-ка на пътна помощ. И просто така от Алфистско любопитство реших да питам ко стаа там. Оказа се, че човека след 2 дена заминавал за чужденеция и се ударил покрай нашия град и решил да я дава за скрап. След малко преговори си стиснахме ръцете и я стоварихме, където си мислех, че ще й сменя някой др. чарк и ще карам. Благодарение на Тишо се сдобих с носач, амортисьор, предна греда, фар и мигач и в последствие бяха подменени. После погостувахме на Крис от Варна благодарение, на който пък се сдобих с хубав салон,хубави стопове, калник, подкалник, спойлер и ляв праг. От там отидох пък до Пацо отново Благодарение, на който се сдобих с десен праг и така благодарение на всички тези невероятни хора се сдобих и с броня (дори в цвета на колата). И стига толкова дрънканици нека кажа малко и за самата нея. А именно Алфа Ромео 33 91-ва год. 1.4 I.E. масълцето й е бистро куту ракийка от казан работи отлично за в момента и харчи 10лв. газ за 70 км. градско :hump: Последва изкърпване на салона от тук от там и пране и сега стои страхотно.

Въпрос 1 : Как да махна нящото дет регулира ръчно височината на фара за да си сложа ел. нящото.

Въпрос 2 : Кое е по-добре за отзад Барабан или Дикс ? Предимства и недостатъци ?

Ако съм забравил нещо ще допълня, че сега ми изфиряса мозъка нещо. Ето и малко снимки :tv:

Bobi_33
10-11-2014, 22:07
Ми айде честито, да те радва дъртата кошарка, вече можеш да кажеш, че имаш и истинска Алфа, макар и най-семплия и най-обикновен модел с най-малкия мотор.

Относно спирачките, моите наблюдения са, че не е важно дали отзад е с диск или барабан, важното е просто да функционира. А иначе неспирането в 33 идва от твърде малките и смотани спирачки отпред.

morrty
10-11-2014, 22:08
Честита ти машинка.

TishO
10-11-2014, 22:45
Абе казах му аз за предните спирачки ма нещяло опел по колата си ама като покара още малко сам ще попита. Както и да е добре дошъл и от мен при скраперите сега ще видиш ккакво е да караш истинска алфа хуа хуа хуа

Bobi_33
10-11-2014, 22:49
Абе казах му аз за предните спирачки ма нещяло опел по колата си ама като покара още малко сам ще попита. Както и да е добре дошъл и от мен при скраперите сега ще видиш ккакво е да караш истинска алфа хуа хуа хуа

Няма Опел, няма Алфа, няма Фиат. На 145-цата му, са произведени немските спирачки АТЕ в същата фабрика, в която са произведени и тези за Опел. АТЕ са най-големият доставчик на спирачни системи за масовите автомобили.

angelovi69
10-11-2014, 22:56
Честито, Вака!
Много да й се кефиш!

V@K@T@
10-11-2014, 22:58
Аз друго имах в предвид тогава. Нещо дето е стояло на Опел и е прихванало вируса на ръждата и на москвича си няма да го тура. За отпред Тишо каза, че имаш Хапарати за двойни компак дискове ще ги обслужа и ще взема някой CD брембо пък накладките ще са ATI EBC Green ... Отзаде мисълта ми беше, че ако я оставя с Барабани ще трябва за лятото да й търся по-затворени джанти щото като са отворени Барабана си е грозна гледка :)

Bobi_33
10-11-2014, 23:13
Аз друго имах в предвид тогава. Нещо дето е стояло на Опел и е прихванало вируса на ръждата и на москвича си няма да го тура. За отпред Тишо каза, че имаш Хапарати за двойни компак дискове ще ги обслужа и ще взема някой CD брембо пък накладките ще са ATI EBC Green ... Отзаде мисълта ми беше, че ако я оставя с Барабани ще трябва за лятото да й търся по-затворени джанти щото като са отворени Барабана си е грозна гледка :)

Ми няма да спира. А ръждата от Опел са маха с песъкоструйка. При 240 мм спирачен диск просто няма спирачки. Ако Крис чете, нека каже как спира 33-ка с апарати от Омега и дискове 284мм. :crazy:

TishO
11-11-2014, 00:17
със 257 е крис ако не се лъжа и да вака забрави да накараш оригиналните спирачки да спират нормално дори и вентилирани

TishO
11-11-2014, 00:33
Ето да ти е по красиво :Tease:

139643

139644

juventinets
11-11-2014, 02:45
Хайде честито и от мен.Няма само аз да бъда с малкия мотор,я:grin:

stelt
11-11-2014, 13:28
Браво Вака.

alfonso_90
12-11-2014, 19:54
Честито и от мен ! 8-)

V@K@T@
13-11-2014, 17:58
Нов амортисьор 250 лв. ??? Като тишо ми каза не ми се вярваше а сега ми се реве

GALIN4O
13-11-2014, 18:20
Има и по-евтини, обаче не са оригинални.

V@K@T@
13-11-2014, 18:50
Има и по-евтини, обаче не са оригинални.

Колко по-евтини и от къде? А това, че не са оригинални трябва ли да ме притеснява

GALIN4O
13-11-2014, 19:07
На Тишо на бялата, предните амортисьори ги купих от едно магазинче в Разград, обаче преди няколко години за около 200лв. двата. "Виктори" или нещо от този род бяха. Оригиналните "Боге" струваха над 200лв. единия.

V@K@T@
13-11-2014, 19:42
Можеш ли да ми обясниш на ЛС Горе-долу къде се намира магазинчето в Разград. Защото ако ще давам по 250лв. на парче то по-добре направо да си взема KONI

TishO
13-11-2014, 20:15
На Тишо на бялата, предните амортисьори ги купих от едно магазинче в Разград, обаче преди няколко години за около 200лв. двата. "Виктори" или нещо от този род бяха. Оригиналните "Боге" струваха над 200лв. единия.

Ееее Галинко много се радвам че още влизаш тука направо ми напълни душата да амортесиорите са Виктор а това не е от смотаните марки даже бих казал че са си хубави просто си ги намерил тънко....

Галински на пролет ще мина през разград живот и здраве да видиш белия лебет какво ще му се е случило :flirt:

GALIN4O
13-11-2014, 20:31
Добре Тишо ще чакам, и дано да е лъскава!

Bobi_33
13-11-2014, 23:45
Ееее Галинко много се радвам че още влизаш тука направо ми напълни душата да амортесиорите са Виктор а това не е от смотаните марки даже бих казал че са си хубави просто си ги намерил тънко....

Галински на пролет ще мина през разград живот и здраве да видиш белия лебет какво ще му се е случило :flirt:

Виктор са рециклаж. А в последните години са много долнопробен рециклаж. Преди години си личеше старанието в рециклажа, поне преди да ги боядисат, си личеше, че са минати на песъкоструй, а сега личат следи от телени четки - демек никакво старание.

TishO
14-11-2014, 00:59
Сега съм туш явно не съм чел много внимателно някои беше казал че са много хубави дали не е дъртия морди....:-D


Утре клякам да видя как са боядисани:lupe:

V@K@T@
16-11-2014, 22:15
Пичуви дайте някоя идея за предния капак. Това ошлайфаното започна да придобива опелски цвят и ме притеснява ... не ми се кара така цяла зима. Нещо с което временно да закърпя положението ?

GALIN4O
17-11-2014, 07:18
В интерес на истината, разликата между новите и старите беше минимална когато бяха на колата. Иначе когато ги пробвахме (извадени) "Виктор" бяха по-добре.

mordohy
18-11-2014, 10:52
Сега съм туш явно не съм чел много внимателно някои беше казал че са много хубави дали не е дъртия морди....:-D


Утре клякам да видя как са боядисани:lupe:С един комплект задни Виктор скапвам вече трета кола. Сегашната е и с две метанови бутилки и не мърдат. Ама съм ги купил от Гърция и бройката им беше от порядъка на 70 евро.
Това там, а как е в Бг не знам.
Иначе пак ще отворим спора за амортецьори Виктор и свещи Голден Лоджи и няма да се разберем!

TishO
19-11-2014, 00:31
Голден лоджа са свещите за викторчо незнам

Kris
19-11-2014, 01:30
голдън лоджа са за 1.4, за 16те клапана са нжк

V@K@T@
28-12-2014, 20:37
Хюстън имаме проблем. Отначалото си мислех, че ми свършва газта но след като заредих 7 лв. газ колонката изключи. Викам си таа само е задръстила филтрите на газовото отворих дет има да се отваря почистих всичко и тъкмо минах 1 км. и си помислих, че съм я оправил и отново същия проблем при обороти избрани от нея започва да глъхне и на моменти дори угасва на скорост. Обърнах на бензин и същата глъхнеща история самоче при по-високи обороти.

Имам един сцепен маркуч точно преди дросела където е сложена и плочката за газта и дупката в него е около 2 см. точно между плочката и дросела. Утре мисля да импровизирам и да запуша таа дупка с безцветен силикон за оплътняване но малко ме съмнява от там да прави такива мизерии. защото проблема ту го има ту го няма ... Някакви други предположения ?

Bobi_33
28-12-2014, 20:46
Първо си оправи пропуските във въздуховода. Така с дупки, мотора не може да засмуче газ. А иначе аз имах проблем с клапана на газта това лято, сменях филтри, уплътнения, накарая се оказа преебана пружината, когато електромагнита в клапана дръпне буталото, скапаната пружина задира и клапана не може да отвори. Проблема беше в едни 50 ст. за нова пружинка.

V@K@T@
28-12-2014, 21:05
Абе то хубу дет викаш тъс пружина едно-друго ама ... и на бензин прави същите мизерии самоче при по високи обороти. Примерно форсира се до 6000 оборота и неще повече ... хем на място ... след 10 сек. примерно подавам отново сичката газ и започва да прекъсва на 7000 понякога го прави и на 4000 всеки път различно. Аз утре задължително ще оправя маркуча. надявам се да се получи с този силикон. ако не за по-сигурно върху силикона ще прасна и един тигел изолирбанд да е пълна циганията и ще дам една убава газ после да видим туй 1.4 ще се дави ли, като препило магаре

mordohy
29-12-2014, 10:06
Направо мотай , ако имаш първо с Бишоп, а отгоре изолирбанд. Огледай си и останалите вакууми и най-вече тоя за сервото!

V@K@T@
29-12-2014, 17:39
Вакума на сервото къде да го търся ... само не ми казвай "на сервото го търси" :D хахах

morrty
13-01-2015, 08:20
Тишка,би ли обяснил малко по подробно за тея опелски спирачки,ако има начин и за отзад с диск.

mordohy
13-01-2015, 12:34
Вакума на сервото къде да го търся ... само не ми казвай "на сервото го търси" :D хахах
Ляво на борд, точно между купето и лявата глава. Като тръгнеш по маркуча от сервото и щв го намериш. По принцип има една част от пластмасова тръба и точно там се втвърдява и охлабва. Гледаш, че всичко е наред, а то не е!

Bobi_33
13-01-2015, 22:19
Тишка,би ли обяснил малко по подробно за тея опелски спирачки,ако има начин и за отзад с диск.

То да не се хваля, ма аз проправих път с тия спирачки. Даже и тема съм направил и описал всичко подробно. Направих я "Важна"

За отзад няма вариант с Опел-ски спирачки, но и 33-ките не страдат толкова от слаби спирачки отзад, неспирането идва от предните спирачки.

morrty
13-01-2015, 22:25
Ясно, а темата още сега ще я прегледам.

V@K@T@
27-01-2015, 18:13
Скоро и с нови дръжки благодарение на колега от форума ... а джантетата за лятото вероятно ще са старите от 145-цата щото явно никой др. не ги ще. http://olx.bg/kei-rss-r17-4h100-i-4h114-3-i65626448

stelt
27-01-2015, 18:20
Хахаха, този спреляк с тези големите джанти. Виж търси някой цендери :)

V@K@T@
27-01-2015, 22:45
Ей ммче паля москвича и та прескачам Хаха ... Ще видим до на пролет има време ... По принцип съм аресал едни BBS 15-ки (не са от гоуф) ама ако разкарам белите красавици тогава

V@K@T@
17-02-2015, 03:41
Такааа да разбутаме малко паяжините в тази тема. Утре ми пристигат 15-ките но ще трябва първо да минат през стругар, че са от Е30 и няма да улязат. Следващата седмица мисля да клъцна пружините с по една витка пък каквото ще да става. Имам известни съмнения и притеснения но докато не пробвам не мога да се убедя. Така де и за интериора ще се помисли но всичко с времето си. Скоро ще има и снимки.

stelt
17-02-2015, 11:59
Недей бута пружините бе.

mordohy
17-02-2015, 12:07
Не барай пружините!!!

TishO
18-02-2015, 11:33
не ти дават да бараш пружините може да доидеш да ми бараш топ.... макарите :tooth:

V@K@T@
18-02-2015, 17:30
Ааааааре бе ... Моля ви се ... Къф е проблема ... Мъничко само. Една витка

V@K@T@
18-02-2015, 17:33
Ааа забравих да кача снимка с новите жанти

_power_
18-02-2015, 17:35
Колега, защо не си пастираш колата ? Ще стане слънце ! А и ефекта на това изгоряло червено ще е УАУ !

V@K@T@
18-02-2015, 17:37
Защото лятото възнамерявам да я боядисвам цялата :-)

TishO
18-02-2015, 17:52
колега дай снимка от другата страна :tooth:

V@K@T@
18-02-2015, 17:55
Ща шибам от другата страна

stelt
18-02-2015, 21:37
Давай, давай, откъде да сме сигурни че от страната на дискотеката не е с тасове ??? Или от нея страна е по-избеляла :tooth:

mordohy
19-02-2015, 09:23
От там е с други джанти!:hehehm:

juventinets
19-02-2015, 17:43
Ииии,баце,тия те спукаха от бъзици.;-)Наснимай я цялата,та да мирясат.....

stelt
19-02-2015, 18:22
Ииии,баце,тия те спукаха от бъзици.;-)Наснимай я цялата,та да мирясат.....


Няма да посмее :bouncing_smiley:

TishO
19-02-2015, 19:03
той си знае кой сме ние и не мисля че би посмял :asthanos:

:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

V@K@T@
19-02-2015, 19:17
Страх ви е от светлото бъдеще на този автомобил хахах ... Майтапа на страни искам отговор защо да не отрежа пружините с по една витка ... Пишете, че съм на полусъединител да паля шлайфа

Bobi_33
19-02-2015, 19:36
По принцип рязането на пружини е противопоказно заради няколко неща. Първо скъсяваш им дължината, която е съобразена с фабричния амортисьор. Когато се скъси, при отскачане, пълно разпъване на колелото може пружината да излезе от леглото. Тогава всеки може сам да си направи изводите.
Другото нещо , че в края пружините са доближени първата и втората намотка. Ако имаш къде да ги нагрееш и да доближиш като фабрично намотките, тогава съм съгласен.

Всичко това важи за задните, защото там намотките са повече. А за предни пружини е абсурдно, при условие, че общата дължина е само от 4 и половина намотки.

Ако искаш ниска стойка си потърси спортни пружини. Това е начина.

ivailo rachev
19-02-2015, 19:40
Той от другата страна е сложил тасовете и ги е вързал със свински опашки за да видят пред дискотеката,че има зимни гуми.Иначе Вака що ша палиш шлайфа ти ша ги режеш ли или ша ги шлайфаш тея пружини :rotfl:

Са по темата,като ги отрежеш колата става доста нестабилна и ще се клати като лодка.Като минеш през легнал полицай след 20 метра още ша подскача,иначе доста хора прибягват до тоя вариант.

mitaka_cs
19-02-2015, 21:13
Жокер какво правят лада тунерите...
Режат се две еднакви стандартни пружини и се навиват една в друга като се държат витка за витка с достатъчно скоби за водни съединения.
Скобите се оформят овални с чука.
Твърдост и височина с малкия флекс...
Възможни странични ефекти::death:

А! 16V нали са с по-ниски предници/пружини стандартно?

V@K@T@
19-02-2015, 21:39
Тва при 33-ката голям филм ... При 145 няма такъв проблем с рязането на една витка ама след, като прочетох поста на боби си обясних защо ... Има логика да го ева ... Добре тогава друг вариант ... Продавали някви малки скобички за пружини като се слагат по 3 бройки на пружина за да приближи едната витка до другата ... Да речем средните две витки. Т.е. 12 скобички по 2.50лв. Но отново след поста на боби пружината става с може би 5 см. По ниска ... Дали отново няма да я има тази опция да излезе

stelt
19-02-2015, 22:12
Откъде ти хрумна, че пружини се режат ? Това някой търговишки тунер явно ти го е подсказал, хихихихихихи.

Bobi_33
19-02-2015, 22:17
Тва при 33-ката голям филм ... При 145 няма такъв проблем с рязането на една витка ама след, като прочетох поста на боби си обясних защо ... Има логика да го ева ... Добре тогава друг вариант ... Продавали някви малки скобички за пружини като се слагат по 3 бройки на пружина за да приближи едната витка до другата ... Да речем средните две витки. Т.е. 12 скобички по 2.50лв. Но отново след поста на боби пружината става с може би 5 см. По ниска ... Дали отново няма да я има тази опция да излезе

Възможно е. Аз, когато слагах някакви спортни пружини на моята отзад, при отпуснато положение пружината охлабваше и се местеше. Та прибягнах до други амортисьори, с по-къс ход. Иначе за идеята за която я имам тая кола, със сигурност при някое даване на газ някъде щеше пружината да излезе и да се пребия като куче. А отпред съм с фабрични пружини, които са мноооого омекнали и затова колата е ниска и отпред.

Ето как изглежда сега червеният ми кенеф:

Speeder
19-02-2015, 22:51
Боби, какви са тези амортесьори с по-къс ход?

V@K@T@
20-02-2015, 07:27
Спортни? Пффф значи докато си видя 33-ката ниска има мнооого време

Speeder
20-02-2015, 07:40
400 лева струва комплект чисто нови пружини H&R.
Колкото половин 33ка, но ....

Bobi_33
20-02-2015, 10:15
Отзад сам с амортисьори от Пежо 206. Просто такива ми изпаднаха тогава за без пари. Отгоре съм заварил шпилка, защото по принцип амортисьорите от Пежо са с ухо с тампон от 2-те страни, тези на 33 са с ухо само отдолу. Та заварих шпилка, защото амортисьора от Пежо е и доста по-къс, но пък е поне 3 пъти по-твърд. Ефекта сега е много неприятен на лош път. Много друса.

TishO
20-02-2015, 12:30
Супер аз за от заде имам червени пружинки ама от пред как ще го мислим???????

V@K@T@
28-04-2015, 07:42
Такааа оня ден ме нахокаха, че нищо не пиша в тая тема та нека я дигнем малко. 33-ката вече е в оригиналния си цвят (бял) и изглежда значително по-добре. Благодарение на Крис се сдобих с бели врати капаци брони прагове и т.н. да е жив и здрав ще му пусна адна лига кат го видя. Смених и дръжките от 1-ва серия. Общо взето на добре отиват нещата смених всички датчици остана само този за задната да сменя и те така ... О забравих да спомена, че отново благодарение на Крис съм вече Батка с 1.7 16 v ... Сменях и термостат и водни съединения абеее въобще голяма работа съм :D ... Като се сетя нещо ще пиша пак сега ще пробвам някоя др. Снимка да кача ... Ооо забравих да спомена, че премахнах ръждилките в коша под парното и акомулатора.

stelt
28-04-2015, 10:08
Браво Вака :)

Kris
28-04-2015, 10:57
:grin:

Speeder
28-04-2015, 13:42
Много яко си излъскал и подновил покрай парното.

В сравнение, моя Спринт е много мърляв баш там. :(

Супер е 33ката. С инжекцион от 33ка ли я караш?

V@K@T@
28-04-2015, 18:55
Да. Всичко си е стоково. Днес отидох да слагам колекторите ът 145 но възникнаха усложнения и се надявам поне утре да стане.

Speeder
28-04-2015, 21:36
Брей, той много смачкан.
Изглежда ми, че сечението на тръбите е доста намалено.

Ако все пак ги сложиш, пиши и снимай какви са точно модификациите защото и мен ме интересува.

V@K@T@
05-05-2015, 16:53
колекторите са сложени и преправянето не е малко. На около 10-15 см. след, като уплетката преминава в 2-ка тръби се реже и се прави завой за да преминат по средата на купето защото иначе отиват право към задната част на носача от шофьорската страна. Също така трябва да се направи процеп на едната кривка да се причука и да се завари наново за да не опира в същия този носач само че в другата му част. Така малко се намалява сечението, но като се има в предвид, че всички колектори са понамачкани отдолу ме съмнява да е от значение. Промяна в звука има но още не мога да усетя истинския глас защото след колекторите нямам нито една здрава тръба, кривка, гърне и т.н. Тях за сега ги отлагам малко защото има др. ПРОБЛЕМ, който предстои да одстраня. Колата прекъсва супер много. когато е студена забива на 4500 оборота и не иска да се изреже повече а като загрее на нормална работна температура работи само на място и много рядко се форсира до 2000 оборота. Подам ли газ започва да глъхне и често дори угасва. Днес смених свещите и реших да я пробвам и започна да ми прави този номер и едва се прибрах. На всичкото отгоре перката на радиатора ОТНОВО не иска да се вкл. и водата отиде над 100 градуса, след което отворих капачката на разширителния съд да си изври на воля.

Така ...
До тук съм сменил

Датчиците от 2-те страни на двиг. за водата, свещи, Термостат, въздушен филтър и масло.
Утре ще сложа кабели "Беру" защото тези на Ен-Же-Ка, които получих днес се оказаха различни и не стават. Също така си чакам новия датчик за радиатора защото се надявам заради него (ОТНОВО) да не ми включва перката. Ако прекъсването продължи ще търся проблема в делкото или бубината. Днес пробвах с откачен дебитомер и ламбда сонда но проблема си остава. Дайте някакво мнение някой сблъсквал ли се е с такъв проблем. Също така трябва да сменям ролки и ремъци а карето от шофьорската страна трака дори на право :D ще се побъркам вече.

boris037
05-05-2015, 17:06
Проблемът с охлаждането можеш да си го решиш единствено с копче вътре от купето за принудително включване на перката - езвеждат се само два кабела - един захранващ и една маса, прекарват се през ключа и си готов. Защото дори и всички датчици да ти работи безупречно тези коли имат нужда да се движат за да се охлаждат, така че ако някой път останеш в задръстване по-дълго, пак има риск пак да кипне.

За прекъсването нямам идея, най-вероятно е някой датчик, но нямам представа с какъв инджекцион си и какви датчици има.

stelt
05-05-2015, 17:06
Ако ще ми се оплакваш - пращай я на кантара за скраб.

V@K@T@
05-05-2015, 17:26
кой са оплаква ма ... само да оправя тва прекъсване и такава газ ще й раздам, че докато не се досчупи карето няма да я спра. :Д

stelt
05-05-2015, 18:17
Абе да не ти е сипал някой нафта в резервоара ?

V@K@T@
05-05-2015, 18:52
Само 100 октанеца ... Ще пиша утре, като сменя кабелите и Датчика на радиатора и ще видя нещо да измисля за копче за перката ... Самоче искам да е скрито да не дупча нищо и т.н.

nicola 59
05-05-2015, 22:05
Копче за перката не ти трябва ,просто си смени датчика на радиатора,за да си сигурен ,че е от него пробвай първо,даи на контакт и закачи жиците на датчика една за друга и ако тръгне перката значи е от него.За прекъсването много проблеми може да са,но вероятните са малко,или запушени дюзи,или ако е с онзи стария дебитомер заяла клапа вътре,тази дето трее да я дърпа въздуха,може и вътре нещо да му е заминало,ма залагам една бира ,че проблема е в едно от двете .Дюзите можеш да си почистиш сам ,ако не знаеш как ще те светна как става да не даваш пари .А дебитомера си го погледни.

V@K@T@
05-05-2015, 22:22
Значи утре смятам да разбера дали ще пия бира или само ще я купувам :-D

mordohy
06-05-2015, 10:02
Провери си вакуумите!
Освен това е добре да си сложиш едно реле за вентилатора. Хем вентилаторът започва да духа по-добре, хем и датчикът не гори.

V@K@T@
06-05-2015, 19:08
Реле не съм връзвал до сега затова ще го оставя за по нататък. Датчика е сменен с нов но се оказа, че и този от Тишо е работел. Проблема с перката излезе от едната букса до акомулатора, която ми създаваше и без това доста проблеми. Не искаше да пали фара ми не светеше и т.н. и т.н. затова реших да я премахна и да направя връзките по отделно за всеки кабел с кабелни обувки. Смених и кабелите днес старите все едно куче ги беше яло. Но проблема си остава. Сложих бобината на тишо за да тествам дали не е от нея но никаква разлика. Май ще ходи при човек който разбира щото аз бях до тук. Тос кабел на снимката за Къф чеп служи

Bobi_33
06-05-2015, 23:34
Реле не съм връзвал до сега затова ще го оставя за по нататък. Датчика е сменен с нов но се оказа, че и този от Тишо е работел. Проблема с перката излезе от едната букса до акомулатора, която ми създаваше и без това доста проблеми. Не искаше да пали фара ми не светеше и т.н. и т.н. затова реших да я премахна и да направя връзките по отделно за всеки кабел с кабелни обувки. Смених и кабелите днес старите все едно куче ги беше яло. Но проблема си остава. Сложих бобината на тишо за да тествам дали не е от нея но никаква разлика. Май ще ходи при човек който разбира щото аз бях до тук. Тос кабел на снимката за Къф чеп служи


За предните накладки.

Kris
07-05-2015, 00:14
Когато ти се изтъркат накладките ти светва червена лампа на таблото, благодарение на този кабел.

mordohy
07-05-2015, 00:26
Баш!

ivopifeca
09-05-2015, 22:29
Много ти е хубава 33-ката!Евала.

kolev
11-05-2015, 12:11
Откачи буксата на датчика на радиатора.На единия пин трябва да измериш 12волта. Там с кабел закачи една 12в крушка като другия край на крушката го дай на маса и виж дали ще светне.

V@K@T@
12-05-2015, 22:17
Днес пипнахме още малко генерацията и премахнах катализатора, като сложих резонантно на негово място и кривките към крайното гърне бяха подменени. Оказа се, че катализатора е тотално затлачен а кривките издишаха отвсякъде сега стана доста шумна но и крайното ми гърне е за смяна. След като сменя и него вече ще направя клип на звука за да му се порадваме (евентуално) проблема с това прекъсване все още съществува и затова мисля да смъкна резервоара и да го почистя. Смяна на горивен филтър и почистване на дюзи. След това вече ще сложа 20 л. Бензин и една добавка на бардал.

V@K@T@
15-05-2015, 18:30
Днес смъкнах резвоара и щях да припадна. Въобще не знам как е палила камоли да върви. Изкарах поне 2 двойни големи шепи ръждилка. После смених Горивния филтър и от него потече тъмна лой ... Направо онемях ... Ужас. Сипах 20 л. Сто октана и една добавка за дюзи и почистване на системата и започнах да са пръжа по околовръстния път. Вече движението с този автомобил е възможно :-D но все още глъхне и прекъсва малко (нищо общо с преди). Утре вече мисля да изразходя всичкото гориво и ще видим дали ще се поотпуши ... Но твърдо съм решил да смъкна дюзите в скоро време и да ги почистя. Вече има светлина в тунела ама дано само светлината не е от фара на влака :-D

mordohy
16-05-2015, 17:59
При това положение, само да свалиш дюзите и съм сигурен, че ще има гняс на филтърчетата им. Едно леко почукване по дъска ще свърши чудеса.
И един съвсем приятелски съвет.
не се увличай по 100 октана, защото целият газоразпределителен механизъм и електроника е за 95 октана. Единствената разлика е, че него по-рядко го кръщават. Може катализатора и от това да е сгюбрил нещата.

V@K@T@
16-05-2015, 19:28
Аз за това слагам само 100 ... С надеждата, че е поне 95 :-D щот в нашата мила родина всичко е 2-ра цедка.

V@K@T@
20-05-2015, 19:16
Днес сложих дюзите, които преди това бяха почистени във вана. Същия К*Р ... на моменти не й достига гориво на тая кола и т'ва е. Не патка нито от към филтъра нито от към ауспуха но на моменти при подаване на газ глъхне все едно е угаснала. Чуках по бензиновия регулатор но пак нищо. продухах маркуча от регулатора към горивната помпа и излезе леко ръждив бензин но нищо сериозно нямаше от към боклуци. възможно ли е бензиновата помпа да не работи правилно или да не може да направи достатъчно налягане. На място, когато колата не е в движение се форсира без проблеми до ограничител но на скорост глъхне и забива носа.

Bobi_33
20-05-2015, 23:09
Днес сложих дюзите, които преди това бяха почистени във вана. Същия К*Р ... на моменти не й достига гориво на тая кола и т'ва е. Не патка нито от към филтъра нито от към ауспуха но на моменти при подаване на газ глъхне все едно е угаснала. Чуках по бензиновия регулатор но пак нищо. продухах маркуча от регулатора към горивната помпа и излезе леко ръждив бензин но нищо сериозно нямаше от към боклуци. възможно ли е бензиновата помпа да не работи правилно или да не може да направи достатъчно налягане. На място, когато колата не е в движение се форсира без проблеми до ограничител но на скорост глъхне и забива носа.

Нали знаеш кое е нещото, дето определя горивото спрямо въздуха?

Дебитомера. А за да мери добре, рябва всичкия въздух дето влиза в мотора да минава през дебитомера. Сигурен ли си, че примерно маркуча от колектора до дебитомера е здрав? Сигурен ли си, че капачката за маслото е уплътнява добре в гърловината за наливане? Сигурен ли си, че някой от маркучите за картерна вентилация не смуче свободно въздух от някъде?


Не го считай като заяждане това, просто си размишлявам, щото колата не епред мен, провери ги тия неща, давам някакви насоки, може и да не съм прав, просто ги провери тия неща.


Осевен това, както си описал проблема, сякаш когато мотора се натовари през трансмисията, винаги се мести и тогава може да отваря дупка в маркуча мужду колектора и дебитомера, а на място мотора не се мести.

V@K@T@
20-05-2015, 23:31
За всичко съм сигурен освен за дебитомера. Но колкото и да съм сигурен утре ще проверя всичко изброено от теб. Благодаря за съвета утре ще пиша какъв е резултата

V@K@T@
23-05-2015, 00:56
Тъй! Сложих дебитъмера и колата спря да прекъсва и глъхне но като стигнеше 5000 оборота и започваше да тъпче. Смених и бензиновата помпа и тогава вече колата полудя. Все едно се качих в друга кола. Сега върви много приятно и за 125 км. Извънградско ми изгори 8.5 л. Което ако не се лъжа е около 7/100 ... Сменено бе и крайното гърне с накрайника и сега колата почти не се чуваобщо взето вече карам с една огромна идиотска усмивка 25 годишната си кола ахахах ... Снимка на накрайника ще кача утре, че днес забравих да го щракна. Дайте съвет къде да кача клип за да сложа линк във форума

V@K@T@
14-07-2015, 17:45
Тъъъй от днес офицялно съм пешеходец. Онзи ден като ходих към Попово да хвърля главите на зелената за напасване на клапани и колата ми заработи на 3 цилиндъра. Викам ... Ъ ! Ново 20 . прибрах се аз криво-ляво и днес меря компресията на цилиндъра, към пасажера (3-ти ако не се лъжа) 2.5 ... Този до него 7 ... От шофьорската страна към фара 10.5 ... А този към шофьора не съм го мерил ама няма и смисъл работата е ясна и на тази ще се смъква двигател. Дано поне скоро направя зеления генерал, че да движа с него.

stelt
14-07-2015, 19:34
Ейййй, 100 бараки си събрал и нито една в движение.

angelovi69
14-07-2015, 20:20
Барака, барака, ама класика! Класика, ама барака!
/Риба, ама цаца! Цаца, ама риба! /
Вака, Поповския разбойник да действа бързо, после да почерпиш!

V@K@T@
14-07-2015, 23:27
Той са е заел с главите на генерала. Щял да ги носи в долна Кабда ахаха все пак тряа станат като ората. Пък понеже бончо вика че жена 90-ти набор вече не поглеждал камоли кола хаха ама няма де да иде ше помага до сега с какви ли не глупости съм го занимавал никога не ме е върнал ... Е попържа си ме ама тва е нормално. За сега зелената е приоритет защото нещата отиват на зглабяне

V@K@T@
12-09-2015, 08:02
Малко да лазчупим мълчанието с бъдещите джанти на бялата стрилъ.

morrty
13-09-2015, 08:21
Стара баба с нови Адидаски. Кууууууулллл

italfen
13-09-2015, 20:10
къртят джантите, браво!

mordohy
13-09-2015, 23:50
мИ добре да я препикаете ейй@!:toilet:

V@K@T@
10-12-2015, 00:15
Тъйиии ... Оказа се, че колата ми се е движила на 2 цилиндъра а не на 3 и също така се оказа, че няма компресия защото е скъсала единия ангренаж. Но всяко зло за добро. Именно заради скъсания ангренаж се наложи да сваля мотора и установих, че колянжвия вал има аксиален луфт ... Разпарчатосах всичко и какво да ми видят очите всичко що е лагер е било пред умирачка. Аксиалните лагери обаче са тотал щета. При изваждането на буталата 2 от маслените сегменти се оказаха пукнати . Качвам снимки да се порадвате и ще тряба да поръчам само едни лагери и сегменти и сглабянето започва. Рейката също е ревизирана със сменени маншони. Поблем в момента е намирането на един тампон и който ми намери такъв ще има да лочи ракии и бири. Тампона е този, който стои във вътрешния край на кормилната щанга. С метална втулка е и през него минава болт, който се навива в рейката и държи цялата кормилна щанга. Лека полека започнах да отдхвърлям и някои от нещата, които са за боядисване. До някъде има развитие и по зелената но това в др. тема.

mordohy
10-12-2015, 11:23
Имаш го!
Само ми дай снимка, да не ти пратя нещо друго

V@K@T@
10-12-2015, 14:57
Имаш го!
Само ми дай снимка, да не ти пратя нещо друго

На 1-вата снимка, която съм качил в предния си пост са 2-та тампона на щангите и Десния е цъфнал от другата страна, която не се вижда на снимката.

Номер 7

V@K@T@
14-12-2015, 19:02
Днес носих коляновия вал да го видат и новините са добри. Лагерите са поръчани и най-съсно в края на седмицата възнамерявам да събера поне блока който вече е боядисан и със сменени тапи. Днес ми пристигнаха и апаратите, които са от Омега 3.0 V6 но за тях малко по-нататъка. Главите скоро отиват в Мадара за смяна на клапани и пълно ревизиране а ск. кутия се чудя дали да не й сменя синхронизатора, че 2-ра понякога прихъркваше леко ама не съм сигурен, че после ще мога да а събера :D за това сигурно ще отиде при Бончу. Дано преди нова година успея да занеса и пружините до казанлък да ми направят нови. И един въпрос ... От къде мога да си купя скоба за избиване на накрайници.

angelovi69
14-12-2015, 20:59
http://olx.bg/ads/q-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B1%D0%B0-%D1%88%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%80%D0%B8/?search%5Bdescription%5D=1

Това са няколко вида скоби за шарнири в ОЛХ.
Пружините в завода за пружини в гр. Крън ли ще ги носиш?

V@K@T@
14-12-2015, 21:15
То туй нящо става ли за кормилни накрайници. За същия завод говоря но бях забравил името на селото :)

angelovi69
14-12-2015, 22:33
Вака, имам такава скоба и с нея махам шарнира на горния и долния носач на 156-цата. Аз под шарнир разбирам ябълковидния болт, ставата, по-надолу конус и по-надолу резба. Тая скоба помага да отдели конуса лесно от конусното легло. И кормилните накрайници на опела с нея ги демонтирах. Сега, някои колеги ще кажат, че се бие рязко с чук външно по елемента с женския конус. Не ползват такава скоба. Вярно, аз веднъж изкривих резбата на шарнира, ама сам съм си виновен - не закрепих скобата както трябва. Ако идваш насам, обади се, ако съм в града, ще дойда с теб. Завода е на лесно място. на една ограда е с друг завод - Суперабразив. Всички ги знаят.

V@K@T@
15-12-2015, 08:10
Ясно разбрах те ... Като съм готов ще ти звънна хем да пием кафе но най-вероятно ще е вече Януари месец

Bobi_33
15-12-2015, 20:13
Вака, имам такава скоба и с нея махам шарнира на горния и долния носач на 156-цата. Аз под шарнир разбирам ябълковидния болт, ставата, по-надолу конус и по-надолу резба. Тая скоба помага да отдели конуса лесно от конусното легло. И кормилните накрайници на опела с нея ги демонтирах. Сега, някои колеги ще кажат, че се бие рязко с чук външно по елемента с женския конус. Не ползват такава скоба. Вярно, аз веднъж изкривих резбата на шарнира, ама сам съм си виновен - не закрепих скобата както трябва. Ако идваш насам, обади се, ако съм в града, ще дойда с теб. Завода е на лесно място. на една ограда е с друг завод - Суперабразив. Всички ги знаят.

Оо, скоростите на 33 не са като на нищо друго, доста шибана за ремонт кутия е това. А и ако някой е правил досега само тип фиатски кутии, то 33-ковата ще му дойде на баир.

V@K@T@
17-12-2015, 16:55
Днес се прибрах джантите, които вече са боядисани. Едва успях да си намеря скрити цевки, но който търси намира. Остава само гумите да пристигнат преди нова година. Цвета е невероятен особенно на слънчева светлина.

terfenliata
17-12-2015, 19:43
Страхотен цвят, браво

italfen
19-12-2015, 09:39
Цвета на джантите е брутааален, но много ми е интересно какъв цвят мислиш да са апаратите?

V@K@T@
19-12-2015, 22:39
Апаратите ще са си стандартен червен цвят. Чудех се дали да не са жълти но май ще стане прекалено пък червени ще се открояват. Днес пристигнаха лагерите, сегментите и водната помпа и събрах блока такаче вече чак януари ще се прявят главите и ще се качва мотора. А ето и снимка как ще изглеждат скритите винтили.

V@K@T@
04-02-2016, 19:18
Такааа ... Вече имам и гуми. Главите също са готови остава само да събера мотора и след, като го кача да ми направят едни колектори, че моите са бая сбръчкани отдолу

V@K@T@
09-04-2016, 11:32
Колата запалиии. Вече съм минал около 300 км. за 2 дена и зза сега всичко е ОК. Като я разработя ще сменя маслото и ще раздам силна газ. Ако нищо от никъде не фръкне започвам със спирачки или окачване... Или боя още не съм решил.

Kris
09-04-2016, 21:06
страхотни джанти колега

TishO
09-04-2016, 23:45
Крис какво правиш федерки на ваката бре....

V@K@T@
12-04-2016, 12:49
След изминатите 300 км. колата започна да пуши след всяко запалване. По време набдвижение не забелязвам да пуши. Минал съм общо 550-600 км. като свърша работа ще проверя маслото дали е спаднало но тоя пушек сериозно ме притеснява и дразни. Иначе звучи добре и върви прилично хем още не смея да дам пълната газ.

Alex_26
12-04-2016, 13:19
16V е здрав мотор. Ако пуши има гумички за смяна. Дано не е другото

V@K@T@
12-04-2016, 18:02
Ами принципно всичко е ново. Дефакто гумичките може да са баклици. Надявам се като сменя маслото да се оправи. Въпреки, че другия ми боксер е със същото масло и вече 5000 км. Не е мръднало. Маслото е Енеос 10/40

Bobi_33
12-04-2016, 20:35
Като дойде време за следващото масло, обезателно 10W60 , още повече, че ще и даваш газ, колкото може. И без това боксерите събират малко масло, не се охлажда добре при продължително даване на газ. Картера не е като на 8V TS и това също пречи за охлаждането му.

mordohy
12-04-2016, 20:56
Сигурен ли си, че нямаш много масло в картера?

Bobi_33
12-04-2016, 21:28
Сигурен ли си, че нямаш много масло в картера?

Мен ли ме питаш?

Alex_26
13-04-2016, 04:29
Боби, 10W60 не е за 33, особено зимата

V@K@T@
13-04-2016, 17:05
Тя зимата няма да се кара тая кола. Гумичките, които са ми сложили са Кортеко. Днес забелязох, че километража показва 600 изминати км. И се пристраших да я срежа до 5000 оборота. Определено ми хареса. Но ще изчакам да стане на 1000 км. И още не знам какво масло ще сипя. Мордохито... Какво точно имаш в предвид с това дали имам много масло в картера. Тя го гори и в момента е малко над минимум по показанията на щеката. Утре даже ще трябва да долея 300-400.

Bobi_33
13-04-2016, 20:27
Боби, 10W60 не е за 33, особено зимата

Какво е е различно през зимата спрямо 10W 60 ?

coca-cola
13-04-2016, 21:27
1700% и 16 волта ток мотора вън и лепене на гуми4ките:grandpa:имах тоз проблем препоръ4вам ти ел ринг 1.20 бройката карам само с такива.4етири пъти свалях мотора мамка му.Залагам си колата даже 4е е фръкнала някоя смукателна :respect:литър на 100км 10w60 рейсинг баси ужаса

V@K@T@
13-04-2016, 22:27
Баси... Още не мога да повярвам... Току що сглобен мотор сичко ново. Тоя път дори не съм изтървал нищо в цилиндъра и на края ко... Двигателя долу... Бааааааси ужъса. Разполагам само с един гущер подяволите и дори нямам канал. Толкова ми е "яко" че няма на къде.

Alex_26
14-04-2016, 06:56
Какво е е различно през зимата спрямо 10W 60 ?
След -15 градуса това масло става гъсто и паленето е със стържене. Пробвано на Permanent4 и го смених веднага

---------- Post added at 06:56 ---------- Previous post was at 06:51 ----------

Като разглобиш внимателно огледай за изпаднали гумички. Аз също ядох ... баницата с едни Кортеко - от 16 9 бяха изпаднали. Сега съм с Викторчета (така каза майстора) и колата пее вече 3 години. Един Ман я смаза, ама двигателят вече пее на друга 156.

stelt
14-04-2016, 08:47
Баси... Още не мога да повярвам... Току що сглобен мотор сичко ново. Тоя път дори не съм изтървал нищо в цилиндъра и на края ко... Двигателя долу... Бааааааси ужъса. Разполагам само с един гущер подяволите и дори нямам канал. Толкова ми е "яко" че няма на къде.

Ко стана беееее ?

firedragon
14-04-2016, 20:21
След -15 градуса това масло става гъсто и паленето е със стържене. Пробвано на Permanent4 и го смених веднага[COLOR="Silver"]

10W60 и 10W40 нямат абсолютно никаква разлика през зимата. Много си е добре маслото,проблема е някъде другаде. И аз като колегите предполагам,че някоя гумичка е аут.

Speeder
14-04-2016, 20:57
Разлика сигурно имат, но се вместват в ограниченията за максимален вискозитет при ниски температури.

coca-cola
14-04-2016, 21:55
На 29 май ела на Калояново.Сложи си датт4ик за налягане на маслото дай цялата газ от 5 до 7 хил.10мин. и ще видиш или разбереш разликата.НЕ Е :big_money:това.С 10W60 е това:drunk:абсолютна радост вярвай ми пробвал съм.Друго масло няма да сложа

Alex_26
15-04-2016, 04:54
10W60 и 10W40 нямат абсолютно никаква разлика през зимата. Много си е добре маслото,проблема е някъде другаде. И аз като колегите предполагам,че някоя гумичка е аут.
Имат, пробвал съм лично. С, че има проблем по двигателя - то на тия години не може да няма

V@K@T@
25-05-2016, 19:35
Тей... Днес смених маслото. Сложих 10/40 репсол... Честно казано забелязох я да пуши веднъж след катоя огасих паркирайки на заден ход. При запалването излезе 1 облак и това беше. Минах около 10-5 км. градско но нищо не забелязах. В Неделя мисля да прескоча до калояново и ще си проличи дали проблема е в маслото.

mordohy
25-05-2016, 21:10
Може да си я препълнил с масло. И при.мене беше така, до като не се научих, че не трябва да е на горна граница. Ама всеки мотор си има свой характер.

V@K@T@
02-06-2016, 22:55
Колеги дайте някакви съвети. Преди 5000 км смъквах резервоара и го чистих и мих и сега на трак дея явно от клатушкането по завоите се събират и лющят още ръждилки и на 3000 оборота забиваше муцуната. На връщане от Калояново не съм имал проблеми но не съм я й карал като на пистата и се притеснявам да тръгна към Румънския събор така пък то не остана много време.

Събев
02-06-2016, 23:10
Колеги дайте някакви съвети. Преди 5000 км смъквах резервоара и го чистих и мих и сега на трак дея явно от клатушкането по завоите се събират и лющят още ръждилки и на 3000 оборота забиваше муцуната. На връщане от Калояново не съм имал проблеми но не съм я й карал като на пистата и се притеснявам да тръгна към Румънския събор така пък то не остана много време.

Прецакани прегради в резервоара ти е проблема! Не е от ръжди! Оставаш без бензин по завойте защото някоя от преградите е скъсана най-вероятно и горивото неможе да се задържи кадето трябва и помпата остава на сухо на моменти! Това им е слабо място на 33-ковите резервоари и на правата всичко се оправя! Ако беше ръжда щеше да е необратим процес това със забиването на муцуната!

Bobi_33
02-06-2016, 23:12
Прецакани прегради в резервоара ти е проблема! Не е от ръжди! Оставаш без бензин по завойте защото някоя от преградите е скъсана най-вероятно и горивото неможе да се задържи кадето трябва и помпата остава на сухо на моменти! Това им е слабо място на 33-ковите резервоари и на правата всичко се оправя! Ако беше ръжда щеше да е необратим процес това със забиването на муцуната!

То това лесно може да се провери, слага бензин за 80-90 лв догори демек и проблема трябва да изчезне, ако е от преградите

Събев
02-06-2016, 23:25
То това лесно може да се провери, слага бензин за 80-90 лв догори демек и проблема трябва да изчезне, ако е от преградите

За мен това е проблема! Имам го същия дори и така го решавам с доста бензин, докато си взема читав резервоар така ще е! :)

V@K@T@
02-06-2016, 23:32
Там е работата, че няма нови. Днес звънях да питам нито имат в наличност, нито на склад, нито дълбоко замръзени. Утре май ще го смъкна и ще му направя дисекция. Въпроса е после какво ще правя. Моха да сложа този от Зеления Генерал... Така и така ще му правя по-малък. Но не се знае и той на какво положение е.

mordohy
03-06-2016, 10:08
Режеш, отваряш и ремонтираш. После боя илепене . Я с калай, я със сребърен припой. Има и други, не лоши припои. Какиво толкова му се олашите.

V@K@T@
03-06-2016, 10:35
Ако го боядисам вътре няма ли опасност бензина да смъкне боята и да дтане ардауш

Alex_26
03-06-2016, 19:42
Ако го боядисам вътре няма ли опасност бензина да смъкне боята и да дтане ардауш
Има

Bobi_33
03-06-2016, 20:04
Ако го боядисам вътре няма ли опасност бензина да смъкне боята и да дтане ардауш

Без боядисване вътре. Той и фабрично вътре не е боядисан

V@K@T@
04-06-2016, 19:58
Днес измих резервоара отвътре с водоструйка и може да се каже, че не излязоха никакви боклуци от вътре. Сложих го и ще карам така. Сега съмненията ми клонят към помпата защото въпреки, че е нова е възможно най-евтината (китайска). Може би като загрее повечко и не може да прави необходимото налягане.

Събев
04-06-2016, 22:09
Днес измих резервоара отвътре с водоструйка и може да се каже, че не излязоха никакви боклуци от вътре. Сложих го и ще карам така. Сега съмненията ми клонят към помпата защото въпреки, че е нова е възможно най-евтината (китайска). Може би като загрее повечко и не може да прави необходимото налягане.

Всичко хубаво колега си свършил, ама за налягането малко трудна работа! Ако не прави налягане достатъчно винаги ще имаш проблем като я напъваш колата без значение дали е в права посока или по завой! Отделно доста китайчета се оказаха много корави! :) Варианта е да слагаш манометър вътре за налягане да видиш, но и това не е супер показателно защото ако неможе по някаква причина да засмуче достатъчно гориво няма и налягане да има колкото трябва! Дано бързо разрешиш проблема!

V@K@T@
29-09-2016, 23:50
Малко развитие по темата. Стана време да правя предницата защото леко потропва пък и ми се струва, че всичко е оригинално. Имам налични всички части: шарнири, лагери за амортисьорите, амортисьори. Кормилните накрайници са ми нови и трябва да си закупя само тампони за носачите. Пружините обаче ми се струва, че са много зле. Колата сякаш няма никаква стойка, което се дължи и на амортисьорите защото единия е блокирал. Та конкретно на въпроса имам 4 пружини, които са закупени нови преди няколко години и почти не са карани. Ако сложа тях обаче, колата ще стане много висока. Много съм против да се режат пружини но все пак искам да чуя и вашите мнения дали да не срежа "новите" пружини с по 1 витка от горе и да ги сложа така. Дали няма да стане пък прекалено ниска или ... с какви проблеми може да се сблъскам ако ги срежа...
а да имам нови Жанти :D

stelt
30-09-2016, 00:58
Ти пружините остави, ама тез фарове кефят ли те, честно ?

V@K@T@
30-09-2016, 19:47
Стига си ме ял и ти ... Ще ги махна. :D

Bobi_33
30-09-2016, 20:57
Малко развитие по темата. Стана време да правя предницата защото леко потропва пък и ми се струва, че всичко е оригинално. Имам налични всички части: шарнири, лагери за амортисьорите, амортисьори. Кормилните накрайници са ми нови и трябва да си закупя само тампони за носачите. Пружините обаче ми се струва, че са много зле. Колата сякаш няма никаква стойка, което се дължи и на амортисьорите защото единия е блокирал. Та конкретно на въпроса имам 4 пружини, които са закупени нови преди няколко години и почти не са карани. Ако сложа тях обаче, колата ще стане много висока. Много съм против да се режат пружини но все пак искам да чуя и вашите мнения дали да не срежа "новите" пружини с по 1 витка от горе и да ги сложа така. Дали няма да стане пък прекалено ниска или ... с какви проблеми може да се сблъскам ако ги срежа...
а да имам нови Жанти :D

Значи, шарнири не сменяй по никакъв повод, ъс сигурност твоите на олата, ако са оригиналните са здрави. Разбит шарнир на 33 е почти невъзможно нещо. Но пък ако ги смениш профилактично, тези които сложиш, може бързо да се разбият.

Alex_26
30-09-2016, 21:06
И като се сетя Мордохай с какви фарове се кичи сега ....:yes:

V@K@T@
04-10-2016, 20:38
Мордохито с какви фарове си бре? Относно шарнирите наистина ми се сториха изключително стегнати на другата 33-ка.
Боби ти се оказа прав за инсталацията. От задницата до таблото с бушоните има една букса в повече от 33-ка без борд комп. Именно тя е за стоповете и габаритите.
Днес се хванах да сменя целия сноп с инсталацията от бушоните до акомулатора и парното, че на предното му бях прецакал жилата.
Утре остава да сменя снопа от акомулатора към коша и да закача борда да видим аджаба дали всичко ще е наред. После преди да започна със сглабянето ще се изкърпи където трябва и ще сложа нова изолация под молета и на вратите

Bobi_33
04-10-2016, 22:17
Мордохито с какви фарове си бре? Относно шарнирите наистина ми се сториха изключително стегнати на другата 33-ка.
Боби ти се оказа прав за инсталацията. От задницата до таблото с бушоните има една букса в повече от 33-ка без борд комп. Именно тя е за стоповете и габаритите.
Днес се хванах да сменя целия сноп с инсталацията от бушоните до акомулатора и парното, че на предното му бях прецакал жилата.
Утре остава да сменя снопа от акомулатора към коша и да закача борда да видим аджаба дали всичко ще е наред. После преди да започна със сглабянето ще се изкърпи където трябва и ще сложа нова изолация под молета и на вратите


Тая 33-ка дава заявка да стане в топ 3 на най-хубавите 33-ки в БГ. Евала за ентусиазма. Супер ще стане колата.

V@K@T@
05-10-2016, 22:32
Днеска баси филма .... от 08:00 до 20:00 сменях снопове надих кабели сменях букси и какво ли още не ... Направо не съм върху себе си ... Някакво тъпо реле му се откачила буксата отзаде и загубих сумата и време да го одкрия. Добре, че имаше под ръка един дет му разбира на плюс и минус че го намери кое е. Парното, което сложих не работи и сега трябва да го изкормя наново и да взема от старото вентилатора ама това вече след събора на пистата. Най-интересното, е че като щракна буксата на парното с единствената букса, която пасва за нея и включа парното на таблото ми светва една червена лампичка долу най-вдясно (дрифт количка) кола, която поднася в кръгче и скоби и когато натисна спирачката огасва :D относно борд компютъра всичко заработи отлично и нищо по него не свети. Щеката за маслото обаче се оказа по-къса от тази без датчик и се наложи да сменя и водача на щеката, който категорично отказа да пасне и на края се стигна до бой ... сега всичко е наред. В петък си слагам инструментите в багажника както и жълтото ми куче и газ към Междене ... ще се видим там :)

V@K@T@
08-11-2016, 19:06
Ето и резултата от кърпежа :) остава изолация и редене на интериора.

Alex_26
09-11-2016, 10:53
Ето и резултата от кърпежа :) остава изолация и редене на интериора.

Намажи връзките с едно бяло-сиво, като салам е опаковката. На новите коли го има

V@K@T@
09-11-2016, 15:05
Кои връзки ... там където има нова ламарина е намазано и отдолу и отгоре.

Bobi_33
09-11-2016, 19:22
Това за което говори Цецо е полиуретанов силикон. Фабрично го има по снадки между ламарини, да се избегне проникване на влага между пластовете ламарина. Има го на всички коли, включително и на 33-ката.

V@K@T@
09-11-2016, 23:49
Ено като дъфка такова ... знам го това но преди да го сложа трябва да изкореня някое друго дърво хе хе хе ... абе зимата смятам да съм одстранил всички ръждички.

ivopifeca
12-11-2016, 22:15
Евала,колега!

V@K@T@
24-07-2017, 02:22
Стана време за ъпдейт на спирачките. Някой да знае от къде мога да си купя спирачна помпа за 75-ца

Speeder
24-07-2017, 10:51
Аз имам една резервна.
Пиши на лично ако решиш.

Triptih
24-07-2017, 20:34
Спомням си ,че четох в стари теми от класическия раздел за това че на 75 може да се сложи такава от фият дукато.Но не съм сигурен,ако някой е правил това да потвърди?

Bobi_33
25-07-2017, 19:43
Стана време за ъпдейт на спирачките. Някой да знае от къде мога да си купя спирачна помпа за 75-ца

Аз навремето я взех от Евро 07 - Метели. Тогава беше около 100 лв. Сега не знам какви пари е и дали въобще я има

---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:41 ----------


Спомням си ,че четох в стари теми от класическия раздел за това че на 75 може да се сложи такава от фият дукато.Но не съм сигурен,ако някой е правил това да потвърди?

Това на 33-ка не ти трябва. на Дукатото е много по-голяма, 26 мм бутало. Това е необходимо, ако някой слага на 33-ката апарати Брембо примерно от 166-ца.

Kris
05-08-2017, 15:55
А някой да знае дали опелските апарати влизат в 14 цолова джанта ? Става въпрос за 257мм диск.

Bobi_33
05-08-2017, 17:34
А някой да знае дали опелските апарати влизат в 14 цолова джанта ? Става въпрос за 257мм диск.

Стават, аз нали бялата я карах зимата с 14-ки и много високи гуми, возеше като по-висок клас автомобил

mitaka_cs
05-10-2017, 09:09
Страх ви е от светлото бъдеще на този автомобил хахах ...
🐊🍀🌶

Kris
05-10-2017, 17:05
Белия калник не е кола, той е институция ! :notworthy:

V@K@T@
05-01-2018, 09:04
Поклон пред този автомобил :D