PDA

View Full Version : E-91 330D;E-60 530D &535D



radostin_ivanov
17-11-2014, 21:53
Колеги събирам,мнения за горните автомобили,от какво страдат и т.н.,колебая се и за 545 бензин.В бмв форума не искам да питам,тъй като са пристрастни.Знам,това е Алфа форум но все пак,има доста хора който имат опит с горните мотори и коли.Благодаря предварително.

ShoxXx
17-11-2014, 22:02
535 не ти го препоръчвам. Повечето са с въздушно окачване, малката турбина не подлежи на рециклиране, значително по-скъпи консумативи от 530.

545 е безмислена ламя. Разбирам да им беше проблемен дизела като в първите години на 3.0TDI при Ауди, но 530 е адски здрав мотор. Препоръчвам ти го.

Имай предвид, че задържи ли се 530ка повече от седмица в mobile.bg, значи не става.

Scrapera
17-11-2014, 22:45
Нямам преки наблюдения над 545i, но ако имах възможност да го поддържам и да го зареждам никога не бих си купил 530д, пък нека е 545i е безсмислена ламя. 333 к.с. и под 6сек. 0-100. :evilsmiley:

thecleaner
17-11-2014, 22:55
Нямам преки наблюдения над 545i, но ако имах възможност да го поддържам и да го зареждам никога не бих си купил 530д, пък нека е 545i е безсмислена ламя. 333 к.с. и под 6сек. 0-100. :evilsmiley:

Ето кой пропуска сбирките на ОМВ и не си е научил урока за 333 коня атмосвера, че е много приятен за каране, но 30ка дизел с чип е по-бърза. 35d е най бързия дизел за стриит кола, добре чипнат влиза в ниски 13ки на 400м. и става коне около 400те ;)

code
17-11-2014, 23:16
Аз ще съм малко оф тъй като са ме возили с раздаване на газ не в 5-ца, а в 745 и 730д с чип - еми не бих си купил бензина, очакванията са да върви като куршум, но реалностите са други. В сравнение с дизела се усеща като "затормозен", разбира се това е субективно, но като добавим и това, че гори двойно въпросът приключва. Тежките коли трябва да са дизел. За 3-ка пак ще съм оф тъй като 3,0 от това поколение съм карал само бензин 258кс - добра е, машинка за кеф. БМВ имаха някакъв голям дефект около 2008-9 с верига ли беше нещо ще излъжа, трябва да провериш за кой двг ставаше въпрос, като изключим това не съм чувал някой да реве от тях.

Dagi
18-11-2014, 11:16
Аз имам опит и с 3-те. 530д ти е най-добрият вариант ако не гониш максимална мощност и вървене. 4.4 или така наречения n62b44 има много детски проблеми и не е нищо особено като вървене особено в сток състояние.535д е перфекният вариант ако искаш да караш много силна стриит кола и с доста по-скъпа подръжка от 530д.При е60 всички които са с мотора 231,235,286 коня имат проблем с веригата след 300к км трябва да се смени,защото блокирва маслената помпа и се къса,този проблем го няма при 218кс версията.Всички е90/е91 носят новия мотор и автомат.
При 218к.с е60 има проблем автомата и това че цепи колектора,защото е от някаква много гадна сплав.

radostin_ivanov
18-11-2014, 20:55
Благодаря за инфото,545 го допускам като вариант само защото има доста запазени с нормална цена,за автоматик не харесвам,не търся кола за времена,а нещо по голямо от алфата и с не много скъпа поддръжка.

pyle
18-11-2014, 21:48
Колега, е38 вариант ли е ? На прилична цена много добър екземпляр може да се намери.

M.Gruev
19-11-2014, 09:42
и с не много скъпа поддръжка.

Не знам защо изобщо гледаш 535д и 545, много хубаво вървят, но това удоволствие струва доста. ;)

Вариант е 530д, което с един чип върви много добре, а части за тях има достатъчно и цените са нормални, като за БМВ.

Dagi
19-11-2014, 10:25
При 545 фабричен дефект са гумичките на клапани на около 200к км пропушва колата яко отзаде.Ремонта излиза на стойност над 2000лв.Освен това като основен дефект е че тази кола няма маслен радиатор,поради което се разтича от капаците на клапаните също така от лапата на мотора и понякога от втория картер.Също така автомата има проблем с мехатрониците на които цената в Gemini е 2300лв.
Като цяло бмв има само 3.0д/3,5д като офертата да караш 530д е че 231/235 коня носят дюзите и кутията като на 535д. Горе долу 300 коня се достичат много лесно на 530-ката като се махне дпф-а и се чипне колата.
За колегата който беше питал долу за е38 са здрави стига да са 3.0д мотор 184/193