PDA

View Full Version : Търся контакт с някой на ръководна длъжност във VIVACOM



VFTI
22-11-2014, 15:17
Казусът е лесен. Има 4 сим карти на юридическо лице. Юридическото лице иска тези 4 карти да минат на физически лица пак на Виваком.

Проблемът:
1. Отговорника за това юридическо лице, е пълен кретен, дебил и глупак. Освен това грам не му пука и вече 3 месеца се чака да стане това прехвърляне. Ааа казах ли и че изобщо няма желание да предложи някакви изгодни условия и т.н...Абе тотално иска да те откаже от оператора.

Операторите не могат да вземат отношение, защото има отговорник....офисите не могат да вземат отношение, защото имало отговорник...тия оферти за телефони не важат, защото имало отговорник за офертите...Абе за 4 смотани карти си длъжен по 100разговора с някъв дръвник да водиш...

И преди да се закрият тия 4 карти и да се тегли поредната п*чка майчина.. търся някой който може да удари едно рамо оня каун да си свърши работата да се прехвърлят тия карти и да спра да си губя времето.:chair:

Туй то. Приемам ЛС-си. :beer: :beer:

old alfist
22-11-2014, 16:06
С управителя на офис МОЛ Панорама Плевен играем карти - ще го запозная с проблема.

Dob4i
22-11-2014, 19:07
Преди година същия проблем имахме в групата. 2 Телефона трябваше да отпаднат от групата на виваком, но неможело- сумати разправии с оператори, с отговорници, началници и т.н. В това време от глобул представиха 5 пъти по-добра оферта и се преместихме там и заличиха 2та телефона от групата. Ако ви е изтекъл договора, на тоя отговорник ли къв е му скочи направо с това, че ще се местите при друг оператор, тогава ще стане работата.

old alfist
22-11-2014, 19:30
Свързах се с човека ог компанията и неговото мнение е, че всичко това, което ни пишеш тук, е редно да го напишеш и в жалба към компанията.
Спорез мен - ако имаш късмет и други да се оплакали по такъв или сходен проблем, можеш да очакваш бързо решение в твоя полза

dimitar_vd62
22-11-2014, 19:58
Твоя човек що не вдигне телефона и да насоли служителите си, ами колегата трябва да пуска жалба до компанията и т.н.А уж клиента бил най-важния според рекламите.
Колега пусни онлайн една жалба до КЗП и проблема ти ще се реши, дори ще те уведомят лично със извинения които може да пропуснеш.Пробвано със същата компания.

old alfist
22-11-2014, 20:33
Твоя човек що не вдигне телефона и да насоли служителите си, ами колегата трябва да пуска жалба до компанията и т.н.А уж клиента бил най-важния според рекламите.
Колега пусни онлайн една жалба до КЗП и проблема ти ще се реши, дори ще те уведомят лично със извинения които може да пропуснеш.Пробвано със същата компания.


Митак, ти четеш ли, че аз съм в Плевен, Венци е в София, а ти си във Варна

dimitar_vd62
22-11-2014, 21:57
Принципно не можем се откажем от бюрокрацията.Принципно веднага отивам си сменям номера с друг оператор както и направих на времето и няма да се занимавам с писане на молби.Принципно твоя човек трябваше да си вдигне телефона да се обади на своя колега от София и да му зададе въпроса - гоните си клиентите ли какво ли.

old alfist
22-11-2014, 22:29
Доколкото разбирам, юридическото лице е в несъстоятелност, обаче не му се губи връзката с бившите си служители, които понастоящем пак са негови, но в друга негова фирма и иска по някакъв начин да му се получат разговорите отново евтино, а в същото време служителите искат да запазят номерата си, за да не си загубят контактите.

VFTI
23-11-2014, 10:05
Старухата е разбрал казуса правилно... Друг е въпроса как нещо толкова елементарно се превръща в казус.

Аз се намесих, защото положението стана отчайващо вече. Юридическото лице е баща ми и се намира в Севлиево.

Това е втория отговорник, който се отнася супер пренебрежително. Предишния беше сменен, без никакъв успех...очевидно.

Не искам да пускам жалба към виваком, защото не искам аз да съм човека който да раздава правосъдие кой колко добре си върши работата. Просто ми стига варианта някой да го насоли, да дойде другата седмица с хилядата му там бланки и да се прехвърлят договорите. Ясно е че няма да получим никакво добро предложение...ама и трите оператора са си картелче...
Кофти е толкова години да плащаш и накрая да не можеш да се отървеш, че и един свестен телефон не ти се полага(не да ти го подарят а да го купиш на оферта като за нормално физическо лице...защото за ЮЛ са по-скъпи?!?!).

За прехвърлянето на номерата. Не е възможно. ЮЛ държи карите и може да се прехвърли на друг оператор само като ЮЛ и чак след изтичане на новия договор на това ЮЛ да минат на физически лица. Това ми казаха от Теленор.

От Мтел казаха, че при тях можело, поне доколкото говорих с оператора. НО на живо така и не мога да проверя защото винаги има опашки от по 30човека, които се опитват да си платят сметките и да им върнат ресто- 24.37лв. .."Да имате 4.37лв.?" НЕ може ли да закръглим..."Не".... Пълна скръб ...не искам да чувам и за тия. Горчив опит.


Ако не се уредят нещата скоро явно и то КЗП ще се стигне...

old alfist
23-11-2014, 12:54
Според мен казусът е и правен и за разрешаването му, трябва двете страни да влезат в преговори - намесата на външни институции, може би биха ускорили процеса, но не и да решат проблема.
Оператора има договор с юридическото лице, според мен -само анекс към него, би могъл да промени условията по договора.

angelovi69
23-11-2014, 15:24
Понеже, колега, спомена " анекс ", ме изкуши да се включа в темата с подобна ситуация от миналата година.
Дъщеря ми беше последна година в ЕГ в Търново и й пуснах интернет в апартамента. Дойде края на учебната година, тя се връща в Казанлък за ваканцията, а нета си тече в Търново и трябва да се плаща. Имах предложение към Виваком, даже няколко
-да направим анекс и удължим договора с 3 месеца, за да не плащам през летните месеци
-да прехвърля сигнала на адрес в Казанлък
Не, Не и Не.
Обаждах се на оператора.
Ходих в2-3 различни офиса на Виваком
Отвсякъде получих различна информация
Написах мейл и го пратих към Виваком
Изненадващо дойде отговор от тях, с отказ
Като се прави Договор между 2 страни, или лица, или ФЛ и ЮЛ, нормално е с Анекс да се оправят възникнали проблеми или недоразумения.
Да, ама не! Тъй си знае баба, тъй си бае!
Никой не ме чу, затова ги смених с друг оператор след изтичане договора. Не че новия оператор е по-различен.
Мисълта ми беше, че никой няма да седне да мисли и да пише анекс.
Успех, Венци.

Ladjov
23-11-2014, 17:27
Според мен въпросния служител се покрива и ви разтакава защото е на % и колкото повече номера имате толкова по-добре за него . Така преди време един беше хванал дядо ми който тогава беше на 86 години от само да си плати телефона да сключи 2 годишни договори на 3 телефона .

Като корпоративен клиент на Ментел само хубави работи мога да кажа . Обадиха се предложиха кой ни е най-удобния офис съответно отговорника беше избран от този офис и можехме да се срещнем със него на живо и да се свърши работата както трябва . Даже по служебен път ни отказа от виваком . А последния път сключихме нов договор в друг офис и без него .

old alfist
23-11-2014, 18:14
Прехвърляне при друг оператор и прекратяване на отношенията с настоящия, може да се случи при изтекъл договор, а при действащ договор със срок, единствения начин е споразумение, или разваляне на договора, ако една от двете страни не са спазили някои от клаузите.
Трябва някой юрист да разгледа договора и да даде компетентно мнение.
Според мен, дори и фирмата да не съществува вече, задълженията си остават към собствениците или представляващите я.

П.П Забравих да напиша, че трябва да предприеме някаква инициатива, дори и под формата на жалба, за да може да се случи нещо, иначе оператора ще си измива ръцете, че не знае нищо.

VFTI
23-11-2014, 20:10
Фирмата все още съществува.
Задължения няма.
Договора изтече преди 4 месеца.
Не може да се преподпише с друг оператор(а и не искаме принципно) защото картите трябва да минат на физически лица...
Разтакават просто за да им се водят тия карти и това е...

old alfist
23-11-2014, 21:14
Картинката се изяснява - ще питам пак познатия човек.
Може да стане така, че да човека ви за контакти, да е от Плевен.

old alfist
25-11-2014, 21:12
Фирмата все още съществува.
Задължения няма.
Договора изтече преди 4 месеца.
Не може да се преподпише с друг оператор(а и не искаме принципно) защото картите трябва да минат на физически лица...
Разтакават просто за да им се водят тия карти и това е...
Дай Булстата на фирмата, тук или на ЛС, за да може човека да се ориентира в обстановката - това което искате, теоретично, а и в действителност, може да се случи.

VFTI
27-11-2014, 21:39
Пак лъгане и мазане. В мтел ми казаха че трябва само да се пусне заявление и номерата могат да се прехвърлят към Мтел. Така и ще стане. Два от номерата ще минат. А за вивакомските карти, дръвникът каза че няма никакъв проблем да се отиде до офис на Виваком и да се преподпишат на място...Няма промоции няма телефонни апарати...нищо. Ама по-важното е че толкова време са лъгали и мазали , а пък служителите на магазина във виваком в Севлиево са тотално неориентирани или се правят на такива, защото било "невъзможно".