View Full Version : Парното не е както трябва - защо?
проблема е от няколко дни с парното.Като работи на място при 80-90 градуса духа хладно.в двежение духа топло,а при смяна на скороста се сменя и дхането.Над 3000 оборота вентилатора работи силно,като намаля тои почти спира да духа.Моля за съвет колеги от какво се получава така.
mimouzunov
10-12-2014, 17:57
проблема е от няколко дни с парното.Като работи на място при 80-90 градуса духа хладно.в двежение духа топло,а при смяна на скороста се сменя и дхането.Над 3000 оборота вентилатора работи силно,като намаля тои почти спира да духа.Моля за съвет колеги от какво се получава така.
Аз тука не схващам точно какво става но мисля че има два проблема. Първия е, че не духа топло а втория е че вентилатора се влияе от оборотите на двигателя. Уцелих ли нещо!?
може да се каже че се влиае от оборотите на мотора но духа толпло.Перката работи според мощността на двегателя -бързо-бавно
mimouzunov
10-12-2014, 18:32
може да се каже че се влиае от оборотите на мотора но духа толпло.Перката работи според мощността на двегателя -бързо-бавно
Хвани и замери какво става с напрежението на акумулатора! Виж в какви граници се движи когато е без консуматори и когато пуснеш парното.
Хвани и замери какво става с напрежението на акумулатора! Виж в какви граници се движи когато е без консуматори и когато пуснеш парното.
Ти пък къде го прати... :D
Предполагам, че е с климатроник колата, в такъв случай при ниско ниво на антифриза (казва, че духа хладно) на празен ход датчика изстива, защото няма циркулация и спира вентилатора, когато е в обороти стопля и го включва
С две думи, Павеле, долей антифриз
mimouzunov
10-12-2014, 19:34
Ти пък къде го прати... :D
Предполагам, че е с климатроник колата, в такъв случай при ниско ниво на антифриза (казва, че духа хладно) на празен ход датчика изстива, защото няма циркулация и спира вентилатора, когато е в обороти стопля и го включва
С две думи, Павеле, долей антифриз
Нека премери първо напрежението... Преди да сменя радиатора мнооого километри съм навил с антифриз много под минимума но никога перката ми вътре не се е смущавала от липсата на антифриз в системата!! Дори съм имал случаи на прегряване от липса на антифриз и въпреки това нее имало проблем с оборотите на вентилатора!
Furious 155
11-12-2014, 09:58
Липсата на топло ми се струва, че е от ниско ниво на антифриз... имало е подобни аномалии в 155.
А с кой мотор е колата?
Здравейте и за много години!
Гледам, че темата е позамряла, та реших да попитам нещо, макар и не точно по нея(надявам се колегата да не се сърди:))
Перката на радиатора работи постоянно на високата степен и се изключва само когато изключа от контакт. Та въпросът ми е дали е някакво реле или датчика на радиатора?
:wein:Здравейте и за много години,към колегата gaiska и аз имах същия проблем и се оказа релето което е до долния ляв педал за съединителя,та отвори панела с бушоните и релетата мисля 3-то или 4-то от горе на долу и го смени.
П.П. внимавай какво реле купуваш за да не го сменяш 2 пъти- с тези релета от 5 лева ще изкараш 2 седмици и пак на магазина-мисля 12-15 лева ми излезе второто.:bad_evil:
Коки, не разбирам точно за кое реле става дума. При мен над педалите има един падащ панел с доста релета и бушони, но незнам някой от тях дане за вентилатора. При мен тръгва на бързата степен още като дам на контакт, независимо дали колата е студена или топла.
mimouzunov
04-01-2015, 22:16
Коки, не разбирам точно за кое реле става дума. При мен над педалите има един падащ панел с доста релета и бушони, но незнам някой от тях дане за вентилатора. При мен тръгва на бързата степен още като дам на контакт, независимо дали колата е студена или топла.
Почни от датчика на радиатора, просто го изключи и виж какво ще стане. След това ще се мисли...
Като изключа датчика на радиатора спира перката(говоря , разбира се , когато съм на контакт). Това означава ли , че по някакъв начин датчика подава постоянно сигнал към релето и то затова сработва перката , като дам на контакт? Ако е така , то значи релето си ми е наред(където и да се намира то).
mimouzunov
05-01-2015, 12:24
Като изключа датчика на радиатора спира перката(говоря , разбира се , когато съм на контакт). Това означава ли , че по някакъв начин датчика подава постоянно сигнал към релето и то затова сработва перката , като дам на контакт? Ако е така , то значи релето си ми е наред(където и да се намира то).
Точно това значи! Сменяи датчика...
(релета има 2, едното е вътре в купето другото е при мотора, това в купето е на табло над голямото с многото бушони и за да се стигне до него се сваля пластмасата от ляво на волана)
Ок, ще го сменя! Дано да е от него!
boro2006
16-08-2015, 23:41
Кое точно е релето за перката в коша? Какъв цвят е и за коя степен отговаря, че ми стана интересно понеже моите са събрани на една купчинка незнайно защо.
BuR7oNnN
04-10-2015, 18:30
Извинявам се че се намесвам в темата , но не искам да пускам нова....и аз имам проблем с парното и ми трябва да знам къде се намира електронния клапан който отваря кръга към парното ?! духа само студено маркучите който влизат в купето и те са студени ... а от пред при двигателя са топли ..... колата не прегрява работи си нормално
reloading
04-10-2015, 21:02
Отвори долу в краката ти дясната страна. Там е радиаторчето виж дали тръбите към него са топли. Мисля че ако са топли би трябвало да е радиаторчето. Вади се много гадно.. Но по-скоро изчакай още някое мнение да не се окаже друго...
до педала за газта...сваляш двете пластмасови кори и воала....кранчето е пред теб.
BuR7oNnN
05-10-2015, 11:41
свалил съм пластмасите (източих антифриза) текна яко ръждица ....явно преди това е карана яко на вода.....от големия радиатор текна ръждива вода ....от малкия радиатор за парното след като свалих едното маркуче което е към клапана от радиатора текна чиста вода!сипах вода вдигна градуси колата и пак .... маркучите отпред при двигателя след термостата са топли , а на влизане в купето са студени като лед,съветваха ме да потърся къде се намира някакъв електронен клапан , който след като цяло лято не се е ползвало парното е възможно да е запекъл и да не отваря сега...проблема го имах и миналата година , след смяна на антифриза и малко разръчкване на всички маркучи и т.н. до педала на газта се оправи парното ....ама с тази магария сега не става , пак си бие студ!тегава работа
Ми то клапанчето 'кранчето' е захванато за самото радиаторче...провери ги и двете
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.