PDA

View Full Version : Няма край :(



guvech
10-01-2015, 10:22
Поредния проблем:
Когато паднаха много температурите, започнаха да не влизат скоростите само при работещ двигател. Когато колата е в покой са като масло. В началото,след като изчаквах да загрее хубаво колата започваха да влизат, но малко трудно. Тази сутрин отказват да влизат и при загряла кола, с изключение на 4-та и задна и то с голямо услилие.
С напомпване на педала също няма резултати. Иначе при самия педал не забелязвам промяна.
Прави ми впечатление, че в повечето случай когато се опитвам да вкарам някоя от скоростите (при запален двигател),колата се опитва да тръгне леко.
При палене с включена предварително задна, колата направо си тръгва на зад. А при палене с предварително включени всички останали скорости си стои мирна. Потеглянето при палене на скорост го прави само на задна.
Съединител (комплект) сменен преди 4 месеца. На около 3000 км.
Проверих и маслото. Ок е! Спирачна течност има(но е на доста време) Обезвъздуших и системата.
Моля ви,кажете, че не трябва пак да сменям комплект съединител, защото последния път ми излезе 900 лв. с работата! Давате препоръки че вече ми писва и ще я разкарам кочината ако пак е съединител. :angry:
Помпа ли е? Лостова система? Някой счупен елемент?
Ако трябва кажете , къде да отида за да направя точна диагностика на проблема, че ми писна и от майстори, които почват от най-скъпия за решаване проблем :(

Mury
10-01-2015, 10:41
Поредния проблем:
Когато паднаха много температурите, започнаха да не влизат скоростите само при работещ двигател. Когато колата е в покой са като масло. В началото,след като изчаквах да загрее хубаво колата започваха да влизат, но малко трудно. Тази сутрин отказват да влизат и при загряла кола, с изключение на 4-та и задна и то с голямо услилие.
С напомпване на педала също няма резултати. Иначе при самия педал не забелязвам промяна.
Прави ми впечатление, че в повечето случай когато се опитвам да вкарам някоя от скоростите (при запален двигател),колата се опитва да тръгне леко.
При палене с включена предварително задна, колата направо си тръгва на зад. А при палене с предварително включени всички останали скорости си стои мирна. Потеглянето при палене на скорост го прави само на задна.
Съединител (комплект) сменен преди 4 месеца. На около 3000 км.
Проверих и маслото. Ок е! Спирачна течност има(но е на доста време) Обезвъздуших и системата.
Моля ви,кажете, че не трябва пак да сменям комплект съединител, защото последния път ми излезе 900 лв. с работата! Давате препоръки че вече ми писва и ще я разкарам кочината ако пак е съединител. :angry:
Помпа ли е? Лостова система? Някой счупен елемент?
Ако трябва кажете , къде да отида за да направя точна диагностика на проблема, че ми писна и от майстори, които почват от най-скъпия за решаване проблем :(
Съединител за смяна :shocked::shocked::shocked:

guvech
10-01-2015, 10:43
А не би ли следвало да има някаква гаранция при нов съединител?

Mury
10-01-2015, 10:58
А не би ли следвало да има някаква гаранция при нов съединител?

Тогава може да е горна помпа,тази на педала.............сори не прочетох че си сменя съединителя :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

guvech
10-01-2015, 11:20
Интересното е,че при педала не забелязвам промяна. (по-мек,по твърд)....

Scrapera
10-01-2015, 15:10
Много лесно може да се провери горната помпа. Накарай някой да натиска съединителя, а ти отвори капака и гледай дали вилката която влиза в скоростната кутия се движи както би следвало - при натискане на педала докрай - в крайно положение, и при натискане на "полусъединител" - някъде между начално и крайно положение. Ако е така, нямаш проблем нито с помпата, нито с работното цилиндърче.

Dimicha
10-01-2015, 18:24
Колега, не бързай да отписваш съединителя. Както описваш нещата, работата отива към помпите/и или маркуча между тях. Просто поради повреда в тях, движението от крака ти не се предава към съединителя, съответно той не отделя и скоростите не влизат. Това, което колегата е написал по-горе-да видиш дали се мърда вилката е първата ти работа. Но дори да мърда, не значи, че отделя достатъчно съединителя. Съветът ми е първо да направиш едно хубаво обезвъздушаване на системата и смяна на спирачната течност. Ако не почнат да влизат по-лесно скоростите, смени маркуча между помпата и работния цилиндър-с времето се разлагали вътре и се запушвали. Ако пак не става, сменяш работния цилиндър и ако не се подобрят нещата, сменяш помпата (тази която е на педала на съединителя).
В общи линии това е. Не знам колко си опитен в ремонтите, защото има тънкости-спирачките и съединителя са на общо казанче със спирачна течност, така че като я сменяш, гледай нивото да не пада много, щото ще останеш и без спирачки.

aligator89
10-01-2015, 23:19
смени си спирачната течност и има ремонтни комплекти за помпата сменяй гарнитурите

VET
11-01-2015, 23:49
Извинявам се за въпроса, който е в страни от темата, ама какво по-дяволите ти смениха за 900 лв????? И по мое мнение, трябва да се върнеш там, където са ти сменили съединителя и да ги попиташ как така пак нямаш съединител след едва 3000 км.

guvech
12-01-2015, 17:28
В момента колата е точно там! Най-вероятно е горна помпа проблема. А иначе дадох по-точно 850 лв. 550 за Съединител комплект(най-евтиния който намерих - Валео) тъй като съединителя е обратен. Останалите 300лв. за работа и масло на скоростите. Може да са ми надули парите за работа тъй като бързах, но в случая ме устройваше.

Dimicha
12-01-2015, 22:46
В момента колата е точно там! Най-вероятно е горна помпа проблема. А иначе дадох по-точно 850 лв. 550 за Съединител комплект(най-евтиния който намерих - Валео) тъй като съединителя е обратен. Останалите 300лв. за работа и масло на скоростите. Може да са ми надули парите за работа тъй като бързах, но в случая ме устройваше.


Айде съединителя ОК, явно на дизеляка е по-скъп, ама малко множко са ти взели за труда.

guvech
13-01-2015, 20:33
Колеги, проблем решен.
Както някои от вас предположиха,се оказа горна помпа на съединител. Ремонтен комплек за 10 лв. и съм пак на пистата. За работа не казвам колко са ми взели, че да не се окажа пак прецакан :bouncing_smiley:
Благодаря на всички които взеха отношение по проблема ми! Дано темата помогне на някой друг закъсал в бъдеще!

---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 18:32 ----------


Айде съединителя ОК, явно на дизеляка е по-скъп, ама малко множко са ти взели за труда.
Баа* го! Дал съм ги вече! :drinking:

Sunny
13-01-2015, 21:31
Колеги, проблем решен.
Както някои от вас предположиха,се оказа горна помпа на съединител. Ремонтен комплек за 10 лв. и съм пак на пистата. За работа не казвам колко са ми взели, че да не се окажа пак прецакан :bouncing_smiley:
Благодаря на всички които взеха отношение по проблема ми! Дано темата помогне на някой друг закъсал в бъдеще!

---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 18:32 ----------


Баа* го! Дал съм ги вече! :drinking:

Не зная на TD-то къде му е навряна помпата обаче ако е като на TS ...минимум 50 пари за тоя гърч .

136
13-01-2015, 22:58
Не зная на TD-то къде му е навряна помпата обаче ако е като на TS ...минимум 50 пари за тоя гърч .

Изобщо не е гърч на ТДто за 15 мин. работа. Съединителя изобщо не е обратен и цената е доста висока която е платил колегата.Проблема е че когато съединителя не е хубав и притискателя е твърд заминава първо помпата и се започват едни смени на помпи но реалния проблем е съединителя.

Scrapera
14-01-2015, 02:24
Все си мисля, че за споменатата помпа дали колата е TD, TS,TB или нещо друго, няма никакво значение - гърча е един и същи. Ако ми се повреди горната помпа, бих сложил възможно най-качествената НОВА, която намеря, за да не ми се налага пак да правя този гаден ремонт.

guvech
14-01-2015, 07:35
Ами мненията които събрах са на двата полюса. Има хора които са доволни след ремонт, а други НЕ и сменят после помпа. Смятам, че е до късмет, както много други неща. Иначе си прав, гърча е голям :) Стискам палци това е. А и помпите варират между 50-150 лв. Ако съдим по цена-качество. Няма да дам 150 лв. за помпа.

didod
14-01-2015, 09:42
Бе 2 зими да изкара, добре ще е...

pace
14-01-2015, 15:43
Да не са ти сипали в скотостите Р-90,че тогава нищо няма да влиза в студа...:D

guvech
14-01-2015, 21:59
Горна помпа се оказа.

pablo_pz
19-01-2015, 01:21
Колеги,и аз сменях лятото горна помпа(марката е Meteli от Euro 07),работния цилиндър е нов,но педала ми е корав на камък,причината е че си плаче за комплект съединител и мача приключва.Уточнявам,че не боксува,но твърдостта на педала е като за натискане с кубинка.Съответно очаквам да припръдне пак,я горната,я цилиндъра от тоя напън.Питанка имам една,някой с ТС дали е имал харч на масло от запушен сепаратор на картерните газове?

Поздрави!

didod
19-01-2015, 10:05
Сменяй съединителя и туй то.
Сепаратора на практика няма как да се запуши на тази кола. Някъде по темите имаше един срязан за нагледност. :)

pablo_pz
19-01-2015, 13:46
Сменяй съединителя и туй то.
Сепаратора на практика няма как да се запуши на тази кола. Някъде по темите имаше един срязан за нагледност. :)

Чакам по човешки температури и бутам кутията на земята,както намирисва ще отварям и матора за гумички,сегменти и каквото още покаже след дисекцията...........