PDA

View Full Version : регулатор за налягането



Coyota
13-01-2015, 10:57
Моя проблем е следния.
Колата е 145 1.9 ЖТД 105 коня. Имах проблеми с регулатора за налягане. Усетих я като лятото взе да пали по - трудно. Закачихме я на компютър, качваше по - бавно налягането. Сложихме регулатор от един приятел от неговата кола. Всичко беше перфектно. Взех да търся регулатор, само че тук в Сливен ги дават по над 100 лева и ги няма, а по нета вече 3 пробвах, уж перфектни, тя оборотите не може да държи като го сложа. Отделно лятото замерихме дюзите, 2 от тях връщаха малко повече
И сега като стана по студено, не иска да пали, или пали много зор. Единия ден я натиснах малко повече и на 4000 оборота, колата заби муцуната. На следващата права пак я натиснах и направо колата изгасна и ми светна лампата (мисля, че за дюзите) И от вчера колата изобщо не иска да запали Утре ще я закачаме на диагностика да видим какво ще покаже и ще пиша какво е станало. Ако имате идеи пишете, много ще съм благодарен

---------- Post added at 10:57 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

Закачихме колата, днес запали. Регулатора трудно качи налягане. Запали чак на 180. Почна от 50-100-112-115 и така на татък. После обаче регулатора държи хубаво налягане, процента на отваряне е малко - по малък. При студена кола държеше 10-11 процента на отваряне, при нормално 18 процента. Проблема може да е от помпата в резервоара. Кажете има ли вариант да се замери тази помпа. Събота или неделя ще я снема за почистване на цедката. До сега не съм снемал такава, ако има някой съвет давайте :)

ivopifeca
18-01-2015, 12:40
Моя проблем е следния.
Колата е 145 1.9 ЖТД 105 коня. Имах проблеми с регулатора за налягане. Усетих я като лятото взе да пали по - трудно. Закачихме я на компютър, качваше по - бавно налягането. Сложихме регулатор от един приятел от неговата кола. Всичко беше перфектно. Взех да търся регулатор, само че тук в Сливен ги дават по над 100 лева и ги няма, а по нета вече 3 пробвах, уж перфектни, тя оборотите не може да държи като го сложа. Отделно лятото замерихме дюзите, 2 от тях връщаха малко повече
И сега като стана по студено, не иска да пали, или пали много зор. Единия ден я натиснах малко повече и на 4000 оборота, колата заби муцуната. На следващата права пак я натиснах и направо колата изгасна и ми светна лампата (мисля, че за дюзите) И от вчера колата изобщо не иска да запали Утре ще я закачаме на диагностика да видим какво ще покаже и ще пиша какво е станало. Ако имате идеи пишете, много ще съм благодарен

---------- Post added at 10:57 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

Закачихме колата, днес запали. Регулатора трудно качи налягане. Запали чак на 180. Почна от 50-100-112-115 и така на татък. После обаче регулатора държи хубаво налягане, процента на отваряне е малко - по малък. При студена кола държеше 10-11 процента на отваряне, при нормално 18 процента. Проблема може да е от помпата в резервоара. Кажете има ли вариант да се замери тази помпа. Събота или неделя ще я снема за почистване на цедката. До сега не съм снемал такава, ако има някой съвет давайте :)



Колега имах същия проблем при мен решението беше нов регулатор на бош обаче с разликата че нали както си държи всичко океи и както дигнеше над 3 хиляди и забиваше муцуната и точно тогава при мен дойде по голямия проблем незнам как гръмна бушона на помпата от там цялия кабел от акумолатора до свещите дето подгряват атнтифриза регулатора беше към 280 лева та всичко ми излезе 340 със репатрака които доиде да я вземе стана ми лошо от цената ама нямаше как

Coyota
19-01-2015, 09:56
Мерси колега, тези дни чакам регулатор от един колега от форума, защото нов е 350 лева и не ми се дават и дано всичко си дойде на мястото :)

Coyota
19-01-2015, 20:36
Днес монтирах регулатора който ми прати колегата DMS и колата запалва само като и покажа ключа. Благодаря на колегата, много е коректен :)

ivopifeca
21-01-2015, 09:26
Мерси колега, тези дни чакам регулатор от един колега от форума, защото нов е 350 лева и не ми се дават и дано всичко си дойде на мястото :)

дано успех колега :)