PDA

View Full Version : конверсия от 2.0 JTS на 2.0 v6 turbo



tahi
16-01-2015, 19:19
Здравеите колеги
Пускам темата и тук като бивш собственик на 166 (пък и тя ще е донора за GT-то)

а и за краткият си опит във форума съм получавал най-адекватни одговори от раздела 166 :knock:

Замислил съм конверсия на Alfa GT от JTS на 2.0 v6 turbo
приемам съвети,препоръки и т.н.
Според вас ще стане ли бездънна яма за :big_money:
и има ли смисъл ?

code
17-01-2015, 08:59
От кон на магаре. Дали има смисъл може да си отговориш и сам. :)

alfa20
17-01-2015, 10:45
Бобо е твоят човек
той е правил 147ца 2.0 тби
с бодито и ЕКУ то ще има драми
сега го ям същия с КУ4

tahi
17-01-2015, 18:12
От кон на магаре. Дали има смисъл може да си отговориш и сам. :)

от кон на магаре ама съм имал 8 италиански автомобила и по гаден двигател от JTS-а не ми се е падал :sad:

Doomguy
17-01-2015, 18:22
Като от кон на магаре, ама JTS-а е магарето. Да не кажа и нещо по-силно.

code
17-01-2015, 19:09
Никакъв смисъл няма от тази операция, по-добре си купи 3,2. Ако сравняваме фабричното GT 2.0 с разни трансплантации, независимо какви за мен магарето е второто, но това е субективно, някои хора се кефят на точно обратното. ;) Продай я и си купи 3,2.

M.Gruev
17-01-2015, 20:26
При положение, че в България GT 3.2 върви на практически същите пари като GT 1.9 JTDm не виждам много смисъл да се набиеш с 2 до 4 хиляди лева за трансплантации. След това ще трябва новия мотор и да го обслужиш нацяло, което не знам колко пари е, но ме съмнява да е под 600-700 лева, с което спокойно достигаш 50% от стойността на автомобила. Ако обаче имаш желание за подобен проект и ти се занимава с нещо в свободното време нещата са други.

_power_
18-01-2015, 18:31
Колата на ''Тахи'' е перфектна вън и вътре ... една трансплантация според мен е оправдана!
Мотор със периферия под 1000 лв и още макс 1000 за монтаж и окабеляване .

M.Gruev
18-01-2015, 18:50
Скоростна кутия, маховик, съединител, полуоски и всичко около тях?

alfa20
18-01-2015, 20:25
монтажа е най лесната част
след това са ядовете
по таблото ще работи само километража и нивото на горивото
клима АУТ
повярвайте знам какво пиша

Mony
18-01-2015, 20:46
Колата на ''Тахи'' е перфектна вън и вътре ... една трансплантация според мен е оправдана!
Мотор със периферия под 1000 лв и още макс 1000 за монтаж и окабеляване .

После човека започва да насажда мотор с 2к лева и се чуди какво се случва....

_power_
18-01-2015, 23:18
какво се случва ?

digitalundgrd
19-01-2015, 08:20
какво се случва ?

Случва се това, че човека ще е разбрал, че всеки по веригата го е прибивал с цена:thumbup: , а той е станал пешеходец с разколачен до под кривата круша паметник :native:

Ако си я прави сам/с познат трансплантацията и има всички части от пъзела (донор), за 2 бона ще е всичко сменено, обслужено и тн.

Ако, обаче няма частите и ще я прави в произволно избран сервиз, хубаво е наистина да има още едни 2-3к, ако случаааайно "изникне" нещо....а то ще изникне, повярвай ми :drinking:

_power_
19-01-2015, 12:42
Добре де тогава го съветвате какво да направи ? да ремонтира ГТС-а ? Щото и той ще седи разколачен и там ще е пешеходец... и незнайно как сглобен и незнайно колко добре ....
И аз до колкото знам идеята е да се вземе всичко необходимо от донор. единствено колегата ''алфа20'' каза нещо креативно че нищо няма да работи по таблото...

code
19-01-2015, 12:47
Добре де тогава го съветвате какво да направи ? да ремонтира ГТС-а ? Щото и той ще седи разколачен и там ще е пешеходец... и незнайно как сглобен и незнайно колко добре ....
И аз до колкото знам идеята е да се вземе всичко необходимо от донор. единствено колегата ''алфа20'' каза нещо креативно че нищо няма да работи по таблото...

И откъде можем да знаем, че колегата е окотил JTS-а след като никъде не се споменава? И като сме почнали да конкретизираме какво му има?

_power_
19-01-2015, 12:59
И откъде можем да знаем, че колегата е окотил JTS-а след като никъде не се споменава? И като сме почнали да конкретизираме какво му има?
Е как какво.. основни биелни :native:

Mony
19-01-2015, 13:08
Ако иска да сложи дори 3.2-ка, да и пусне кованата карантия и да я турбинира. Всеки луд с номера си. Аз не го разубеждавам, напротив. Ако иска да прави проект - супер. Просто трябва да има реални представи какво го очаква. С 2к нищо не може да направи, освен ако си прави всичко сам и има вече наличен донор, както вече каза digitalundgrd.

code
19-01-2015, 13:12
Е как какво.. основни биелни :native:

Еми да то си е туинспарк .. Колега, направи си я и си я карай, след 3-4г сваляш картера, сменяш пак набързо едни биелни и караш или я направи и я продай - както ти е по-удобно. С трансплантации ще си подсигуриш постоянен главобол, а GT 3.2 и то не е стока - тежка кола, кекаво окачване, мъчно обслужване, троши диференциали за добър ден, гори като V8 Мерцедес и мисля да спра до тук. GT според мен само 1,9.

_power_
19-01-2015, 13:20
Хич не е ;) Качеството на ГТС е под всякаква критика...
ТС според мен е направо неразрушим спрямо ГТС
Наистина неприятно е че няма варианти за трансплантация плъг енд плей при ГТ .

code
19-01-2015, 13:41
Хич не е ;) Качеството на ГТС е под всякаква критика...
ТС според мен е направо неразрушим спрямо ГТС
Наистина неприятно е че няма варианти за трансплантация плъг енд плей при ГТ .

Има варианти - как да няма. Примерно 2,0TS и 1,8TS :) малко ще паднат конете, но може да си бодне газ и да се вози за без пари :D За 1г ще избие ремонта. 1,8 е по-здрав и по-опростен от 2,0, а да не говорим от 2,0JTS. Разсъждавам само, на собственикът може да не му се правят такива даунгрейди.. Може да помисли и за 1,9 все пак се слага и такъв.

tahi
19-01-2015, 14:30
имам и нов JTS на 80000км но се чудя дали да го слагам защото има доста мнения че не е надежден :sickness:
то дет се вика простия италианец и на него не му е сменял маслото :D но поне го отворих като ми го сваляха от тоталката
и видимо е ок
а колата не ми се сменя защото като екстериор и интериор съм 100 % че няма по запазена :)
тааа.... общо взето за това са тези размисли и страсти !!!

code
19-01-2015, 14:49
имам и нов JTS на 80000км но се чудя дали да го слагам защото има доста мнения че не е надежден :sickness:
то дет се вика простия италианец и на него не му е сменял маслото :D но поне го отворих като ми го сваляха от тоталката
и видимо е ок
тааа.... общо взето за това са тези размисли и страсти !!!

E то при тебе явно има материал :)

digitalundgrd
19-01-2015, 15:47
Добре де тогава го съветвате какво да направи ? да ремонтира ГТС-а ? Щото и той ще седи разколачен и там ще е пешеходец... и незнайно как сглобен и незнайно колко добре ....
И аз до колкото знам идеята е да се вземе всичко необходимо от донор. единствено колегата ''алфа20'' каза нещо креативно че нищо няма да работи по таблото...

Съветвам го, ако няма едни въздушни 4-5к лв, няма донор и не си пие кафето и ракията с някой читав майстор (правещ италианки), да не се закача със "суапове" на мотори, още повече на такива, които фабрично не се слагат в дадения модел.

Ако парите не са критерии, то невъзможни неща няма, но ако беше така, едва ли щеше да пита в алфа форума, а щеше да има : " Овърдрайв/Хеед/... Добър ден..."

_power_
19-01-2015, 15:56
Ти си се напатил вярвам ти ;)

digitalundgrd
19-01-2015, 16:43
Ами не, но бях на косъм ;)

Бях намерил мотор,скорости, еку и всичко нужно за насаждането на 3.2 в бившата ми 147ца. Грубите сметки за всичко + обслужване (ремъци, ролки, води, масла, филтри, съединител) удряха едни 5к, без "дребните" неща, които биха излезнали на по-късен етап.

Добре, че вечерта преди да тръгнем с бусчето за ГТА-то, което се намираше на кънда-мънда, видях случайно в мобилето Купето за 3к и прецених, че по-добрата тактика е евтина кола за моторшпорт + една ежедневка, отколкото кола "вечния проект" и аз с абонаментна карта за градския транспорт :)

don_pepone
19-01-2015, 16:53
Според мен нее зле да се обмисли и един 2.4 175 коньов моторец- здрав, върви и търпи :) и мисля нямада е мега драма да се сложи в коша на ГТ-то , но нека все пак се изкаже някой по-знаещ от мен
П.С. Дигиталния е прав с изказването си-необмислен проект= вечен проект или мега пробит джоб

alfa20
19-01-2015, 17:46
Според мен нее зле да се обмисли и един 2.4 175 коньов моторец- здрав, върви и търпи :) и мисля нямада е мега драма да се сложи в коша на ГТ-то , но нека все пак се изкаже някой по-знаещ от мен
П.С. Дигиталния е прав с изказването си-необмислен проект= вечен проект или мега пробит джоб


как ще го управлявате това 2.4 в ГТ с какво ЕКУ?
или то ще го запалите ма ще работи като самостоятелна бойна единица боди модула няма да вижда ЕКУто
ГТ е с КАН а възможните донори било то 2.4 ЖТД или 2.0 турбо са по КА
с тези съвети които чета
ако има проект е обречен на провал

M.Gruev
19-01-2015, 21:52
Слага се и цялата ел. инсталация от-до + всички компютри от 2.4-то и нещата заспиват. Таблото също може да заработи, след заигравка със софтуера и някои части от донора. Играчката разбира се е голяма и едва ли има много хора, които могат да го направят.

thecleaner
19-01-2015, 22:02
Ами не, но бях на косъм ;)

Бях намерил мотор,скорости, еку и всичко нужно за насаждането на 3.2 в бившата ми 147ца. Грубите сметки за всичко + обслужване (ремъци, ролки, води, масла, филтри, съединител) удряха едни 5к, без "дребните" неща, които биха излезнали на по-късен етап.

Добре, че вечерта преди да тръгнем с бусчето за ГТА-то, което се намираше на кънда-мънда, видях случайно в мобилето Купето за 3к и прецених, че по-добрата тактика е евтина кола за моторшпорт + една ежедневка, отколкото кола "вечния проект" и аз с абонаментна карта за градския транспорт :)

Май пропускаш да кажеш, как чистача се опитваше да те демотивира всячески да се загробиш с проект "олеле мале", и ти показах Купето на вечерта преди купуването на 3,2то, та сега имаш гооооооооре доле прилично бърза кола и не преби 47цата залудо ;)

А към проекто желаещите, смятаме така най-тъпи сметки, взима се мотор с периферията да речем 1к., намира се някои мераклия майстор който се навива да направи нещата ( в повечето случай ентусиаст незнаещ с какво се захваща) кефеща го идеята да прибере 1к., тия дето имат идея едва ще се навият на тая сума. Взет мотора едва ли ще се качи без да се обслужи, или с оригиналния съединител. Едва ли 15 годишната турбина, ще е в топ състояние. И иде както каза Люси управлението по КАН, там филма е черно бял. И какво има насреща, кола която мисля че е почти невъзможно да се узакони с тоя дърт мотор, струваща свет пари.

alfa20
20-01-2015, 09:59
Слага се и цялата ел. инсталация от-до + всички компютри от 2.4-то и нещата заспиват. Таблото също може да заработи, след заигравка със софтуера и някои части от донора. Играчката разбира се е голяма и едва ли има много хора, които могат да го направят.

дай координати на този майстор
да закарам моето ГТ да го видим колко е маистор
защото много хора могат па накрая нищо

_power_
20-01-2015, 11:00
Конверсия от бензин на дизел е още по голям филм и то по скъп филм.
Идеята на темата е ако някой някога е правил 147/156/гт със 166-цов 2.0 турбо мотор. Стана ясно че не е! Енд ъф стори.

vegatta
20-01-2015, 13:34
Имаше една 56-ца с V6 Turbo ама ГТ-то е по КАН както казаха колегите...

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=14701

alfa20
20-01-2015, 17:56
Конверсия от бензин на дизел е още по голям филм и то по скъп филм.
Идеята на темата е ако някой някога е правил 147/156/гт със 166-цов 2.0 турбо мотор. Стана ясно че не е! Енд ъф стори.


BOBO EXTRIME е правил
още в началото на темата съм ви написал
156 не е никакъв проблем на се отработи и всичко да работи коректно
но ГТ и 147 ????????????
правя ГТ и всичко уча в движение и с цената на много средства
защото в началото и аз си виках колко е слагам го
но като го сложих и започна филма

tahi
21-01-2015, 23:41
Пичове ок имам вече друг JTS ще го обслужа и го мятам НО
идеята е ако са толкова зле тия JTS-и по добре да дам една торба пари и да си го направя с надежден двигател :hvala:

само като гледам в гооглето "съджешчъните" :shocked:

code
22-01-2015, 08:39
Пичове ок имам вече друг JTS ще го обслужа и го мятам НО
идеята е ако са толкова зле тия JTS-и по добре да дам една торба пари и да си го направя с надежден двигател :hvala:

само като гледам в гооглето "съджешчъните" :shocked:

Аха, ама те тия не ги гледай от после и ти като мене навремето .. Като да чукнеш в гугъла "какво си купих" - късно е чадо :laughing1::laughing1:

tahi
22-01-2015, 11:16
Аха, ама те тия не ги гледай от после и ти като мене навремето .. Като да чукнеш в гугъла "какво си купих" - късно е чадо :laughing1::laughing1:

не ме разбирай погрешно колата ми харесва много просто искам да знам какво да направя за да ме радва дълго време :clap:

P.S. давайте някакви мнения
-има ли доволни от JTS-а
-има ли нещо специфично за масло, биелни и основни лагери (някакви подсилени или нещо подобно)
-някаква превенция за удължаване на живота на двигателя

tahi
22-01-2015, 11:39
Те ви и снимки на новия JTS
и на лагери които взех за всеки случаи да му набия новички както и на масло 10w-60

code
22-01-2015, 11:46
не ме разбирай погрешно колата ми харесва много просто искам да знам какво да направя за да ме радва дълго време :clap:

P.S. давайте някакви мнения
-има ли доволни от JTS-а
-има ли нещо специфично за масло, биелни и основни лагери (някакви подсилени или нещо подобно)
-някаква превенция за удължаване на живота на двигателя

В аутодата този мотор го дават само с 10W60, превенцията е както гъстото масло(срещу пад в налягането) така и навременна смяна на биелни лагери, не повече от 80хил от ремонт. Това си е лично мое мнение, така може да изкара 150хил след ремонт, което си е направо супер и обикновено следва разкостване. Едно комшийче си продаде GT-то със същият мотор, купувачът дойде при мен преди покупката да му търся кусури и общо взето беше ОК, а нашият го беше карал доста време без драми с двг и разбира се не му е първи собственик. Подсилени лагери няма тъй като те нямат работа да се трият във вала, там трябва да има стабилен маслен филм.

angelovi69
22-01-2015, 12:06
tahi, не мога да видя маслото ти какво е в кашона, ама ако не е 10 В60, въобще не го слагай.

tahi
22-01-2015, 12:12
10w60 e