PDA

View Full Version : За метални колектори на "Суперка"



kalin555
24-01-2015, 23:45
Здравейте колеги. По-принцип въпроса ми е с газаджийска насоченост и не съм сигурен дали в този раздел му е мястото, но пък е конкретно за Алфа 164. Доста изчетох из нета и във форума и не намерих точен отговор. Става въпрос за смяна на всмукателен колектор на "Суперка" 2.0 ТС пласмасов, с метален такъв. Имам вече металния в комплект с гумените маркучета с които се съединява към мотора. Проблема е , че металния е с къде по-дълги тръби и не може да се монтира на мястото на пласмасовия, на практика ще стърчи много над двигателя. Срещнах в няколко теми тук във форума , че колеги са сменяли и си карат после спокойно на газ. Моля някой който е минал по този път да помогне. Мисля,че ако закупя и другата част от металните колектори които са към главата на мотора ще станат нещата. Обаче пък доколкото видях по снимки на стария мотор не се вижда клапана за вариатора. Имат ли старите туинспакове вариатор. За да не се уливам с въпроси ще изчакам за мнението ви. Колата я имам от скоро и съм нов във форума. Благодаря предварително.

thecleaner
24-01-2015, 23:52
Здравейте колеги. По-принцип въпроса ми е с газаджийска насоченост и не съм сигурен дали в този раздел му е мястото, но пък е конкретно за Алфа 164. Доста изчетох из нета и във форума и не намерих точен отговор. Става въпрос за смяна на всмукателен колектор на "Суперка" 2.0 ТС пласмасов, с метален такъв. Имам вече металния в комплект с гумените маркучета с които се съединява към мотора. Проблема е , че металния е с къде по-дълги тръби и не може да се монтира на мястото на пласмасовия, на практика ще стърчи много над двигателя. Срещнах в няколко теми тук във форума , че колеги са сменяли и си карат после спокойно на газ. Моля някой който е минал по този път да помогне. Мисля,че ако закупя и другата част от металните колектори които са към главата на мотора ще станат нещата. Обаче пък доколкото видях по снимки на стария мотор не се вижда клапана за вариатора. Имат ли старите туинспакове вариатор. За да не се уливам с въпроси ще изчакам за мнението ви. Колата я имам от скоро и съм нов във форума. Благодаря предварително.

Да не си закупил от стария мотор метални колега, иначе са доста индентични от новия мотор пластмасовите и металните, приложи някоя снимка и ще разберем къде е проблема.

kalin555
25-01-2015, 00:23
Ами щом казвате че са доста идентични ,а моите са коренно различни явно са от стария мотор. Ще видя да ги снимам в гаража ама явно съм се прекарал. Имам ли вариант да ги ползвам с още доработки или на боклука

thecleaner
25-01-2015, 00:38
Ами щом казвате че са доста идентични ,а моите са коренно различни явно са от стария мотор. Ще видя да ги снимам в гаража ама явно съм се прекарал. Имам ли вариант да ги ползвам с още доработки или на боклука

Споко, един приятел си беше закупил и той едни от старата та сега ми се намират в гаража. Може да ги ползваш да речем да си подпираш врата, идеално пасват :)

Sunny
25-01-2015, 00:52
Споко, един приятел си беше закупил и той едни от старата та сега ми се намират в гаража. Може да ги ползваш да речем да си подпираш врата, идеално пасват :)

Мдаам и си тежат на мястото :flirt:

Вариатор старите имат но е на друго място - от ляво отсрани на мотора а не както на суперката отзаде в ляво .

Scrapera
25-01-2015, 14:18
Трябва ти колектор от кола между 1993г и 1994г., заедно с гумените маншончета, защото тези които са за пластмасовия са с преходен диаметър и
от към колектора са по-тесни. Ще пасне перфектно.

manolito
12-02-2015, 21:10
Здравей колега, ако все още търсиш алуминиев колектор за 164-ка имам такъв от суперка 94г.

kalin555
21-04-2015, 09:04
Към колегата manolito с молба ако може телефон за връзка да се разберем за колектора нещо, че колата се застоя много време и не бях следил темата напоследък.