Log in

View Full Version : Крушка заводски ксенон, 166 фейслифт



gorbi
25-01-2015, 10:21
Привет, десният ми фар започна да свети лилаво. Предполагам това е предсмъртно послание някакво :) Подскажете къде мога да намеря замяна на нормални пари, не ми се дават 300 лева за крушка...

И - скоро ли да чакам да свърши или имам още някакви часове работа... ?

П.С. За да не отварям специална тема, ще съм благодарен, ако може да ми подскажете къде да си поръчам заводски ключ за алфата - нещо - телефони, сайт, адреси, че втора година карам на кодове.. :):):)

EMo0o
25-01-2015, 10:29
Биксенона е с D1S крушки, сменява се елементарно и не са чак толкова скъпи ;)

mian4o
26-01-2015, 23:13
А крушка за оригинален ксенон за старите фарове нещо жокер че и аз съм на розова фаза.

Мерси предварително.

EMo0o
27-01-2015, 08:01
При старата ако не се лъжа е D2S, разликата е, че едната е ксенон, а другата биксенон ;)

gorbi
16-02-2015, 11:24
Намерих крушка на китайската народна република за 90 лева. Проблемът, е че не светна. Пробвах я на другия фар - свети си, не е в новата крушка проблема. Кажете лошата новина каква може да е ? :)

ecotronic
16-02-2015, 11:55
Провери дали идват 12 V до баласта и ако да, то вероятно проблемът е в самия баласт.

gorbi
16-02-2015, 12:00
Благодаря за съвета, ще меря....
Баластът дали е на лесно място, някой знае ли го къде е, да не разхвърлям цялата кола. Предполагам е близо до фара, ама нали нашите са целите в кори....

ecotronic
16-02-2015, 12:15
Ако става въпрос за фабричен ксенон, баластите са монтирани на гърба на фаровете и обикновено представлява нещо такова:

http://www.auto-electronic.net/headlight-original-hid-xenon-ballast/Alfa-Romeo-166-HID-Ballast.jpg

myrko
17-02-2015, 23:38
Колкото и тъпо да звучи проверили си бушоните защото по спомен всеки фар е със различен бушон :)
http://xenon.bg/category/169/krushki-d1s.html и от 38 и от 58 са пробвани и не отстъпват с нищо на по-скъпите :)

Scrapera
18-02-2015, 20:01
Трябваше още преди да купиш крушка да направиш диагностика с Multiecuscan. :grin:

gorbi
19-02-2015, 23:41
Тя тая крушка (дясната, проблемната) като я свалих, беше вътре нагоряла, не съжалявам за нея че купих.. Чакам малко да се стопли да видя дали имам предпазител изгорял или ще се търси баласт...

Satanism
20-02-2015, 13:29
Значи, проблема с КНДР крушките, а и като цяло с афтърмаркет такивата е, че сега, като ти светнат и двата фара, ще са малко като Хъски....щото на всяка поточна линия 6000К или 4300к значи нещо съвсем различно....