View Full Version : Нуждая се от съвет за двигателя
Здравейте, пише ви поредния нов собственик на Alfa 155 2.0 16v, който нищо не разбира от италянски коли. От вчера си взех и аз едно такова самолетче. Още като слезна от автовоза ми лепна на окото и докато не го купих не мирясах. Колицата изглижда много добра и мисля, че ще ми служи вярно. Струва ми се обаче, че до 2500 оборота на всички скорости като, че ли нещо се давучка, а след това в буквалния смисъл направо излита. Може би го имам и аз тоя синдром за който пишете, че работи като дизел, но това ще го сменя, не е проблем. Има ли някой идея какво може да му е на мотора и другия въпрос ми е, къде да ида да и направят един хубав преглед-сервиз, аз съм от Пазарджик и предполагам, че ще ме насочите някъде към Пловдив, но къде там?
тая кола върви след 4000 оборота - така че май нямаш проблем тук
качествен сервиз - какво искаш да правиш пък ще те насочим
и предвид че си на 100 км от софия по-добре тук просто щото са виждали повече алфи
И мойта когато е студена сутрин немое да откине но после няма никви ядове и си тръгва смело още от 2000 оборота :lol: :lol: :lol:
Е ДА, НЕЩО ТАКОВА СЕ ПОЛУЧАВА, 2200-2300об. И ПОЧВА ДА ФЪРЧИ, НО ДО КАТО ГИ СТИГНЕ НЯКАК СИ СЕ ДЪРЖИ НЕЕСТЕСТВЕННО :D . АМИ ТОЧНО ТОВА ИСКАМ ЗАСЕГА ДА Я ПРЕГЛЕДА НЯКОЙ ИСТИНСКИ РАЗБИРАЧ И ДА КАЖЕ КОЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПИПНЕ, ВСЕ ПАК КОЛАТА ПРИДИ СЕДМИЦА Е ВЛЯЗЛА ОТ ИТАЛИЯ. ИНАЧЕ СОФИЯ НЕ МИ Е ПРОБЛЕМ ВСЕ ПАК ВЕРНО СА 100КМ. И ОЩЕ ЕДНО ВЪПРОСЧЕ, ЧЕРВЕНИЯ ДИОД НА МАСЛОТО НА КОМП.ДОЛУ НА МАСЛОТО НЕ ГАСНЕ, А НИВОТО СИ Е СУПЕР, ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СВЕТИ ОТ ДИФЕРИНЦИАЛНОТО, НЕГО НЕ СЪМ ГО ГЛЕДАЛ?! АМА МНОГО ВЪРВЯТ ИНАЧЕ ЕЙ! ДОСЕГА БЯХ С ЕДИН ХЮНДАЙ 115к.с., ГОЛА ВОДА СРАВНЕНИЕ С АЛФАТА, Е ПО МЕКИЧКО ВОЗЕШЕ, АМА.... :D
...ЧЕРВЕНИЯ ДИОД НА МАСЛОТО НА КОМП.ДОЛУ НА МАСЛОТО НЕ ГАСНЕ
Доуточни мялко, моля :-) На твойто табло предупреждението за нивото на маслото не би трябвало да е с диод в уреда за налягането, а с лампа между оборотомера и скоростомера. Или като казваш "КОМП.ДОЛУ" имаш предвид чекпанела, а не основното табло? И ако да, то при фейслифта имаше ли въобще чекпанел :shock:
ДА, ДА ИЗВИНЯВАМ СЕ, АМА СЪМ ОЩЕ МАЛКО ПРОФАН, ДОЛУ НАД CD-ТО ПОД КЛИМАТРОНИКА, ЧЕКПАНЕЛ ЯВНО СЕ КАЗВА. ДОРИ НЕ ЗНАМ КАКВО ОЗНАЧАВА "фейслифта" :D
ДОРИ НЕ ЗНАМ КАКВО ОЗНАЧАВА "фейслифта" :D
След 95-а година има известни промени по купето и почват да слагат 16-клапановите ДВГ, какъвто е твоят според подписа.
Да такава е 96, ето какво ми излезна при проверка на VIN-а:
Catalogue: T3 | 155 GAMMA 96 BZ (1996-1997)
MVS: 167.748.0(0) | T.SPARK 2.0 16V 'SUPER'
Engine Stamp: AR67204
Version Code: 167A2G
Version: V2 | SUPER
Engine Version: M3 | 2000 T.S. 16V
Interior: 185 | VELLUTO GRIGIO
Vehicle No: 00174650
Engine No: 0268559
Prod. date: 1996-05
Та значи свети на чекпанела,ДВГ масло има, къде маже да е болката според теб? /извинявай, че ти говоря на ти :D /
за маслото - ела да я видим - ще ти кажа от къде е болката
щото има няколко варианта и да не гадаем
ако имаш масло според пръчката - не е проблем да си караш
ок, със сигурност ще дойда, някъде към 7-8 април, къде да ви търся в клубния сервиз ли или някъде другаде :D ?
аз работя малко преди пазарджик в ляво :lol: :lol:
драсни един ред и ще се разберем
а басс както писа не е по твърдите неща :)
а басс както писа не е по твърдите неща :)
Крайно неуместна забележка за форум, населяван от хора с игриво подсъзнание - да не давам сега линкове за пример :D :D :D
Вместо тва земи кажи на човека кой датчик и кабела към него да погледне на място, вместо да идва до София и да се окаже най-тривиалната глупост.
а басс както писа не е по твърдите неща :)
Крайно неуместна забележка за форум, населяван от хора с игриво подсъзнание - да не давам сега линкове за пример :D :D :D
Вместо тва земи кажи на човека ...
дай линк бе дай :lol: :P
пък дето ще обяснявам - като идва в сф просто ми минава през офиса - ем му е на път и ще е 100 пъти по-лесно - щото мое да не е от разместени букси :wink:
добре, ще се радвам да се запознаем. само да приключа тоя сдухан месец и ще се отдам изцяло на алфата :lol:
ХА, ЯВНО ПОПАДНАХ НА СТАРИ ПРИЯТЕЛИ :lol: :lol: :lol: .ЩЕ СЕ РАДВАМ АКО И МЕН МЕ ПООБРАЗОВАТЕ МАЛКО :D
доло на щеката има датчик откачиго скъп е
Скъпичък е датчикът за налягането, който се ползва от аналоговия уред на таблото. Този за критично ниско налягане е друг и май по спомен не беше много пари. Освен ако при 16V-мотора схемата не е тотално различна де - аз изхождам от мойта си кочинка.
Скъпичък е датчикът за налягането, който се ползва от аналоговия уред на таблото. Този за критично ниско налягане е друг и май по спомен не беше много пари.
да ма тук говорим за трети дето е за нивото :wink:
който също е скъп
@zdravko - бате не познавам ма тия диагнози дето ги поставяш по интернет просто малко некакси :wink:
ако трябва сичките датчици ще резнем, само да изгасне :D :D :D , шегувам се! "търтей", другата седмица ще мина да те видя, да я погледнеш колата, едно общо мнение така да дадеш де...
уелкъм
драсни един ред преди това да се разберем къде и кога
BasicElement
30-03-2007, 20:53
Екскюз ми :waving: , че се намесвам обаче аз имам същия проблем с оборотите до 2500 и не мисля, че е защото попринцип живота на Алфите започва при по-високите стойности.
Правих диагностика и се оказа, че ламбда сондата ми изобщо не работи. Струва ми се, че проблема идва точно от там, но със сигурност ще мога да кажа като я сменя.
Идеята ми е, че по-вероятно при колегата все пак има някакъв проблем (надявам се дребен). Като я прегледате, пишете каква е била причината за аномалиите. :wc:
п.с. последната емотиконка няма нищо общо с текста, ама много ме кефи :lol:
Novachev
30-03-2007, 22:34
Екскюз ми :waving: , че се намесвам обаче аз имам същия проблем с оборотите до 2500 и не мисля, че е защото попринцип живота на Алфите започва при по-високите стойности.
Правих диагностика и се оказа, че ламбда сондата ми изобщо не работи. Струва ми се, че проблема идва точно от там, но със сигурност ще мога да кажа като я сменя.
Идеята ми е, че по-вероятно при колегата все пак има някакъв проблем (надявам се дребен). Като я прегледате, пишете каква е била причината за аномалиите. :wc:
п.с. последната емотиконка няма нищо общо с текста, ама много ме кефи :lol:
Колега искам да ти споделя че имам подобен проблем и моята ламбда беше заминала и колата беше тромава и ниските обороти. При смяната на сондата са промени единствено разхода и оборотите на празен ход взеха да играят когато е в движение колата но на място са добре. Във вървенето нямаше разлика на като почистиха дебитомера който беше много замърсен колата стана друга държи се много по добре така че не очаквай чудеса от смяната на ламбдата.
Успех :)
Екскюз ми :waving: , че се намесвам обаче аз имам същия проблем с оборотите до 2500 и не мисля, че е защото попринцип живота на Алфите започва при по-високите стойности.
Правих диагностика и се оказа, че ламбда сондата ми изобщо не работи. Струва ми се, че проблема идва точно от там, но със сигурност ще мога да кажа като я сменя.
Идеята ми е, че по-вероятно при колегата все пак има някакъв проблем (надявам се дребен). Като я прегледате, пишете каква е била причината за аномалиите. :wc:
п.с. последната емотиконка няма нищо общо с текста, ама много ме кефи :lol:
Колега искам да ти споделя че имам подобен проблем и моята ламбда беше заминала и колата беше тромава и ниските обороти. При смяната на сондата са промени единствено разхода и оборотите на празен ход взеха да играят когато е в движение колата но на място са добре. Във вървенето нямаше разлика на като почистиха дебитомера който беше много замърсен колата стана друга държи се много по добре така че не очаквай чудеса от смяната на ламбдата.
Успех :)
Определено си прав, макар че при твоя мотор ламбдата играе във всички режими а при неговия не е съвсем така :wink: А ти се приготви за нов дебитомер след чистенето :lol:
BasicElement
03-04-2007, 22:36
Колеги, искам само да се похваля, че днес смених въпросната сонда и разликата е повече от осезаема. На този етап проблема с оборотите и прекъсването отпадна. :clapping:
Колеги, искам само да се похваля, че днес смених въпросната сонда и разликата е повече от осезаема. На този етап проблема с оборотите и прекъсването отпадна. :clapping:
...и каква ламбда си сложи?
Питам, щото и при мен е на дневен ред...
П.П.
сори, че вече във втора тема си задавам въпроса...
BasicElement
04-04-2007, 19:38
Колеги, искам само да се похваля, че днес смених въпросната сонда и разликата е повече от осезаема. На този етап проблема с оборотите и прекъсването отпадна. :clapping:
...и каква ламбда си сложи?
Питам, щото и при мен е на дневен ред...
П.П.
сори, че вече във втора тема си задавам въпроса...
Денсо от Т&Н за 173 лв. Намерих и Bosch в Итал Сервиз, ама е 300 :shocking:
В последствие разбрах, че в един магазин на Симеон имат японски за 134 лв. (не можаха да ми кажат марка), т.е. нищо чудно да става дума пак за Денсо, такаче ако имаш възможност, провери там:
Фиат/Сеат/Ланчиа
магазини
Адреси:
ул. Цар Симеон 212
тел. 02/ 931 14 44
работи и в събота и неделя до 16.30 ч
Успех ! :th_up:
BasicElement
04-04-2007, 19:40
Извинявай, чак сега видях, че си от Кърджали и тая оферта май няма да ти свърши работа :(
Извинявай, чак сега видях, че си от Кърджали и тая оферта май няма да ти свърши работа :(
...напротив :) Основно пазарувам от Сф, защото доста от сериозните фирми (магазини) работят с куриерски доставки и наложен платеж :).
За сега така ми излиза по-ефтино и знам, че качеството на частите не е толкова съмнително :)
Мерси за инфото :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.