PDA

View Full Version : Тампони двигател,кой е ляв и десен от снимка



bombev
29-03-2015, 11:53
Прочетох доста теми във форума за тампоните на двигателя и в една тема един колега беше качил снимка на тези три тампона (първата снимка).
Колата е 156 2.4 JTD.
Аз следователно си направих поръчка от АXM AUTO
и единия тампон е някак различен от тази на снимката която е качил колегата в една друга тема, както и от сайта на axm auto. Различния тампон е най десният от втората снимка заедно с един дълъг болт.

Тампона с който на първата снимка е най от дясно а на втората снимка е по средата това е тампона на скоростната кутия (заден).

Искам да разбера кой тампон е ляв и кой е десен от втората (синя) снимка, това са тампоните които ми пратиха от AXM AUTO?
И въобще има ли проблем че единия е различен?

eproHD
29-03-2015, 12:16
Прочетох доста теми във форума за тампоните на двигателя и в една тема един колега беше качил снимка на тези три тампона (първата снимка).
Колата е 156 2.4 JTD.
Аз следователно си направих поръчка от АXM AUTO
и единия тампон е някак различен от тази на снимката която е качил колегата в една друга тема, както и от сайта на axm auto. Различния тампон е най десният от втората снимка заедно с един дълъг болт.

Тампона с който на първата снимка е най от дясно а на втората снимка е по средата това е тампона на скоростната кутия (заден).

Искам да разбера кой тампон е ляв и кой е десен от втората (синя) снимка, това са тампоните които ми пратиха от AXM AUTO?
И въобще има ли проблем че единия е различен?

Влез тук http://alfaromeo.in.ua/ или тук http://www.neoriginal.ru/ и си намери кой номера са оригиналните тампони за колата ти.После ги въведи в google и ще видиш кой за каде е

emzo
29-03-2015, 12:20
Ако не си купил ори тампони, по-скоро ще съжаляваш, че си ги сменил....

alfaracer
29-03-2015, 20:39
В моя преден десен тампон (от пасажерската страна) имаше 4 килограма олово и целия тежеше към 5-6 кг.Направо щях да го изтърва, като го свалях.Оловото с голям кеф го дадох на един рибар. В новия ми китайски тампон няма олово и тежи около 1-2кг.Предстой да си сваля и преден ляв дано и там има олово.

bombev
30-03-2015, 15:16
Проверих в EPER, и се оказа
че този тампон който е с дългия бот (от алумин) е от към страната на пасажера.
А другият тампон е от към странта на шофьора.

BO
30-03-2015, 15:21
Ако не послушате Емзо, то ще се разболеете (http://zdrave-bg.eu/%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D 0%BD%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82/).:mrgreen:

bombev
30-03-2015, 17:03
Какви са тези ОРИ тампони за които говорите?

Marchoni
30-03-2015, 18:09
Какви са тези ОРИ тампони за които говорите?

ОрГинални😁

bombev
30-03-2015, 20:12
И кои са оригиналните?

Marchoni
30-03-2015, 20:48
Със сигурност не от евро07, че взех от там задния и сега се чудя кога да отида да ги зацеля с него. С стария си беше мн по-добре. Нов, евтин равно на големи вибрации.

bombev
30-03-2015, 21:00
аз преди няколко седмици от AXM AUTO си взех този тампон и останах много доволен. Имаше едно много гадно чукане като мина през легнал полицай, но след като смених чукането изчезна.

Сега се надявам като сменя и другите два от първия ми пост да се оправи лашкането на двигателя когато настъпя рязко и отпусна

BO
31-03-2015, 10:54
аз преди няколко седмици от AXM AUTO си взех този тампон и останах много доволен. Имаше едно много гадно чукане като мина през легнал полицай, но след като смених чукането изчезна.

Сега се надявам като сменя и другите два от първия ми пост да се оправи лашкането на двигателя когато настъпя рязко и отпусна
Тъкмо като спреш върху новопоставен асфалт, то ще може да го трамбоваш качествено.:surrender:

И накрая няма да е виновен тъпия конструктор, който обикновено се споменава, или това, че е Алфа да речем, а ще е виновен крайния потребител, заради поставените части.

Оригинална част означава такава, която е произведена за Фиат и опакована в опаковка на Фиат.

AttilaSL
02-04-2015, 00:41
Прави са колегите които са ЗА оригинални тампони,аз по едно време бях полудял,двигателят претрисаше при всяко гасне е и смених всички тампони с някакви лайна,сега си плюя брадата че нямах търпение да дочакам оригиналните тампони.Ся когато работи на място все едно съм седнал на върху косачка.Вече съм поръчал правилните :) .

alfaracer
02-04-2015, 11:25
При мен и 4-те ми тампона са смачкани и накъсани.Като дам газ или пък като върна газта , лоста за скорости ми се мести напред назад.Сега съм си купил от моргата и 4-те.Напълних ги с полиуретан и чакам да изсъхат и ще видим какво ще стане ,като ги сложа.

alfon156
05-04-2015, 08:46
Да помоля някой да каже как се сменят тези тампони

avvasilev
05-04-2015, 09:42
Със сигурност не от евро07, че взех от там задния и сега се чудя кога да отида да ги зацеля с него. С стария си беше мн по-добре. Нов, евтин равно на големи вибрации.

И защо си купи китайски? Защо не взе Кортеко или Хътчинсън ... Бахти, все търговците ви виновни!

Marchoni
05-04-2015, 22:27
И защо си купи китайски? Защо не взе Кортеко или Хътчинсън ... Бахти, все търговците ви виновни!

Търговците са ми виновни защото това ми предложиха. Ако знаех че не стават нямаше да ги взема. Затова пиша от каде да не се вземат за да не се набутва и друг. Ако знаех че споменатите от теб марки са добри, щях да търся тях.

BO
06-04-2015, 09:29
Търговците са ми виновни защото това ми предложиха. Ако знаех че не стават нямаше да ги взема. Затова пиша от каде да не се вземат за да не се набутва и друг. Ако знаех че споменатите от теб марки са добри, щях да търся тях.
И пак не са ти виновни те.
Всеки ще ти продаде каквото има и може да ти предложи. Важното е да знаеш къде да отидеш.
За това първо се интересуваш и питаш, а след това купуваш, за да събереш повече мнения.
Може би само в Ауто Италия не биха те "излъгали" спрямо твоя критерий за това.
Но в крайна сметка каквото и да купиш не оригинално, винаги ще си в тази позиция и винаги ще обвиняваш магазина.

emzo
06-04-2015, 13:26
За някои коли Хътчинсон произвеждат читави тампони, за други - не :)

ivaka89
09-04-2015, 18:17
Проблема с вибрациите идва от тампона (кокала) Сменял съм го и на бравото и на 146 жтд и все едно заварявам мотора към купето. Сега същия тампон ми е скъсан и на 156 и не съм сигурен какъв искам да сложа. Ако някой го е сменял с някакъв който не прави тази мизерия нека сподели от къде го е взел и каква е била цената. От ахм също съм го взимал и там е същата работа.

viktorsterev
19-04-2015, 20:47
А може ли от предал се тампон да е по трудно вкючването на първа и втора.Сменях дясна полуоска и започна трудно да включва първа,сега имам и лека вибрация и втора влиза малко трудно.На изгасен двигател е същото