View Full Version : Питане за термостат
Колеги дойде време да сменя и аз термостата.Купих Behr G.1031.88 в кутията има гарнитура,та питането ми е трябва ли да я намажа с силикон за гарнитури или да го монтирам без ?
lubo_red
13-04-2015, 11:35
Без силикон.Само 0 пръстена е достатъчен.
Без силикон.Само 0 пръстена е достатъчен.
Благодаря ти !Аз написах гарнитура..ама да един черен кръгъл пръстен е.Както казваш О-пръстен
Гарнитурата се маже с грес, даже всички водни свръзки с грес..........
Гарнитурата се маже с грес, даже всички водни свръзки с грес..........
Греста няма ли да разяде гумата ?
lordliness
14-04-2015, 12:12
Така го смених аз
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74269
Така го смених аз
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74269
Браво !Така като гледам на мен ще ми трябва само техническия вазелин другите неща ги имам.Моя си е с нов датчик така,че няма да ми се наложи да премествам стария
pesho_kj
14-04-2015, 15:44
Браво !Така като гледам на мен ще ми трябва само техническия вазелин другите неща ги имам.Моя си е с нов датчик така,че няма да ми се наложи да премествам стария
:D не се знае...на доста от новите термостати датчиците им са прецакани...
:D не се знае...на доста от новите термостати датчиците им са прецакани...
Да бе то и този дето е сега стария много работи ! Паля колата работи на място 30 минути и стрелката не мърда от 50 C а на вън е +20 градуса.Карам един час само 1-2-3 предавка и не отлепя от 60C.
Тук където съм 4-та я помирисва от време на време 5 и 6-та няма да види скоро освен когато си тръгна за БГ !:big_whoops:
:D не се знае...на доста от новите термостати датчиците им са прецакани...
Я раздуй, че сефте чувам :)
pesho_kj
14-04-2015, 19:51
На 3-ма познати и моя милост включително се беше случило да сменим чисто нови термостати бер и на единия уреда температурата не се вдигаше повече от 70 градуса, при мен стоеше на 100 и на другите имаше подобни аномалии, сложихме си старите датчици и нещата заспаха.
Аз 2 пъти слагах нов термостат и резултата беше ..... никакъв :)
После един приятел пръсна неговата за части и сложихме неговия термостат .... и нещата заспаха :)
Иначе самия датчик до колкото си спомням е двоен. Едната част е за уреда а другата е за ЕКУ-то. При мен , чисто новия датчик с термостата даваше отклонение над 20 градуса между диагностиката и уреда в колата !?!
dimitar_vd62
14-04-2015, 23:06
Аз също.
И при мен! Нов термостат Бер, нов датчик. По уреда в копето стои на 80 градуса. По диагностика 90 градуса. От време на време при извънградско каране, температурата играе в граници +- 10-15 градуса.
И при мен! Нов термостат Бер, нов датчик. По уреда в копето стои на 80 градуса. По диагностика 90 градуса. От време на време при извънградско каране, температурата играе в граници +- 10-15 градуса.
И аз го имам този проблем с играеща стрелка на температурата само при извънградско и е доста изнервящо.
В момента е с 5 годишен термостат и стрелката си е бетон на 90 градуса. И разкарвам 2 чистак бърсак в багажника. Кажи честно :)
Аз 2 пъти слагах нов термостат и резултата беше ..... никакъв :)
После един приятел пръсна неговата за части и сложихме неговия термостат .... и нещата заспаха :)
Иначе самия датчик до колкото си спомням е двоен. Едната част е за уреда а другата е за ЕКУ-то. При мен , чисто новия датчик с термостата даваше отклонение над 20 градуса между диагностиката и уреда в колата !?!
Специално на моята датчика е с два пита отзад....буксата е с два кабела.Къде ги има тези двойни датчици не знам
ecotronic
15-04-2015, 18:07
Специално на моята датчика е с два пита отзад....буксата е с два кабела.Къде ги има тези двойни датчици не знам
При теб ECU - то мери температурата на охлаждащата течност посредством 1 датчик. Информацията за измерената температура ECU - то я праща по CAN шина на боди компютъра а той, пак по CAN, я праща на таблото за индикацията.
Поради това при теб има само един датчик.
Колегите говорят за по-старите модификации при които датчикът е двоен - един за ECU - то и един за стрелката.
При теб ECU - то мери температурата на охлаждащата течност посредством 1 датчик. Информацията за измерената температура ECU - то я праща по CAN шина на боди компютъра а той, пак по CAN, я праща на таблото за индикацията.
Поради това при теб има само един датчик.
Колегите говорят за по-старите модификации при които датчикът е двоен - един за ECU - то и един за стрелката.
:clap::clap::clap:
В момента е с 5 годишен термостат и стрелката си е бетон на 90 градуса. И разкарвам 2 чистак бърсак в багажника. Кажи честно :)
Тъкмо се бях засилил за нов термостат ... в крайна сметка да си търся 2-ра употреба проверен цял термостат или само датчик ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.