PDA

View Full Version : Въпрос за 147 1.6 Twin Spark турбиниране.



naglia
18-05-2015, 12:51
Здравейте, въпроса ми е следния. Интересувам се къде да карам колата да я турбинират, какви пари ще ми струва и прочие? Искам да уточня, че не съм навътре с нещата и нямам намерение да се занимавам лично, решил съм да си бръкна в джоба и да я закарам при специалисти, а те да решат кое, как, къде и колко.
Ако на някой му се занимава и да ме светне малко в тази сфера с нещата, ще съм му благодарен. :smartass:

juliano155
18-05-2015, 14:32
Това ще бъде скъпа инвестиция,по скъпа от самата кола дори в пъти по скъпа.Като изпълнение ще е сложно и то доста.Повечето колеги ще ти кажат,че няма смисъл да набиваш пари в този асматик.Моето мнение е,че ако нямаш 4 5 бона да започнеш не се занимавай.Алтернативен вариянт ти е 147 дизел и там нещата са в пъти по лесни и евтини.

naglia
18-05-2015, 15:46
Това ще бъде скъпа инвестиция,по скъпа от самата кола дори в пъти по скъпа.Като изпълнение ще е сложно и то доста.Повечето колеги ще ти кажат,че няма смисъл да набиваш пари в този асматик.Моето мнение е,че ако нямаш 4 5 бона да започнеш не се занимавай.Алтернативен вариянт ти е 147 дизел и там нещата са в пъти по лесни и евтини.

Аз дизелови боклуци с извинение не желая да карам..

stu
18-05-2015, 16:32
Ауууу , преди няколко дни писаха , че петтака е изгъзица, сега пък щом е дизел е и боклук.Вече съм боклукчия с изгъзица, Хахахаха.Сложи и две турбини и ще стане битурбо, като някое Ферари?!

DerMeister
18-05-2015, 17:05
Всеки си има предпочитания каква кола да кара.
По темата, по-добре се ориентирай към кола с 2.0 или направо мисли за смяна на двигателя с по-голям + турбо.

stu
18-05-2015, 17:27
Аз бензинови боклуци не желая да карам!

Friday
18-05-2015, 18:16
Бе дайте ги тез коли насам, аз съм голям боклукчия :) не отбирам...

Аз не отбирам и от турбиниране, ама от познати знам, че влезеш ли във филма няма мърдане. Лично за мен по-добрият вариант е едно арезе...
Sent from my XT1032 using Tapatalk

krissr
18-05-2015, 19:36
по-безсмислена тема имало ли е в тоя форум?

stu
18-05-2015, 19:44
Имало е много по безмислени.Тази е направо на академично ниво.

alfa_romeo_forever
18-05-2015, 19:53
Не се занимавай с глупости , вземи си кола с по голям мотор и карай. 1.6 от каф зор да му слагаш турбина ?

dansguardian
18-05-2015, 20:40
Здравейте, въпроса ми е следния. Интересувам се къде да карам колата да я турбинират, какви пари ще ми струва и прочие? Искам да уточня, че не съм навътре с нещата и нямам намерение да се занимавам лично, решил съм да си бръкна в джоба и да я закарам при специалисти, а те да решат кое, как, къде и колко.
Ако на някой му се занимава и да ме светне малко в тази сфера с нещата, ще съм му благодарен. :smartass:

Колега, не ги слушай останалите какво ти приказват, а слагай турбината. Можеш да вземеш някоя по-голямшка, като от DAF или MAN и да я надуеш на 100-200 бара, като така ще постигнеш мощност на колелата 3000-4000 конски сили, коляновият вал се сваля и се намазва обилно с Поксипол, за да издържи на натоварването, буталата могат да ти ги направят в някоя каменоделна, където правят надгробни плочи (както си в каменоделната можеш да отскочиш до управление "Гробищни паркове" и да запазиш парцел за Алфата). И да не забравиш интеркулъра, един чугунен радиатор ще свърши идеална работа, само гледай да е на 3/4 цол, щото останалите цолажи не стават. Аз навремето консултирах инженерите от Бугати, но не ме послушаха и ограничиха Вейрон-а на някакви си смешни 1001 коня, сигурен съм че в момента дълбоко съжаляват, ама какво да се прави, такъв е живота. Така, че - дерзай! :)

lordliness
18-05-2015, 21:14
Колега, не ги слушай останалите какво ти приказват, а слагай турбината. Можеш да вземеш някоя по-голямшка, като от DAF или MAN и да я надуеш на 100-200 бара, като така ще постигнеш мощност на колелата 3000-4000 конски сили, коляновият вал се сваля и се намазва обилно с Поксипол, за да издържи на натоварването, буталата могат да ти ги направят в някоя каменоделна, където правят надгробни плочи (както си в каменоделната можеш да отскочиш до управление "Гробищни паркове" и да запазиш парцел за Алфата). И да не забравиш интеркулъра, един чугунен радиатор ще свърши идеална работа, само гледай да е на 3/4 цол, щото останалите цолажи не стават. Аз навремето консултирах инженерите от Бугати, но не ме послушаха и ограничиха Вейрон-а на някакви си смешни 1001 коня, сигурен съм че в момента дълбоко съжаляват, ама какво да се прави, такъв е живота. Така, че - дерзай! :)
:) :)

alfa_romeo_forever
18-05-2015, 21:26
Колега, не ги слушай останалите какво ти приказват, а слагай турбината. Можеш да вземеш някоя по-голямшка, като от DAF или MAN и да я надуеш на 100-200 бара, като така ще постигнеш мощност на колелата 3000-4000 конски сили, коляновият вал се сваля и се намазва обилно с Поксипол, за да издържи на натоварването, буталата могат да ти ги направят в някоя каменоделна, където правят надгробни плочи (както си в каменоделната можеш да отскочиш до управление "Гробищни паркове" и да запазиш парцел за Алфата). И да не забравиш интеркулъра, един чугунен радиатор ще свърши идеална работа, само гледай да е на 3/4 цол, щото останалите цолажи не стават. Аз навремето консултирах инженерите от Бугати, но не ме послушаха и ограничиха Вейрон-а на някакви си смешни 1001 коня, сигурен съм че в момента дълбоко съжаляват, ама какво да се прави, такъв е живота. Така, че - дерзай! :)

Направо две да бодне за повече поуер !:hump:

Ханкоо
18-05-2015, 21:43
Да бодне колегата, некой v12 енцоо слага 2 турбини ие в джазаа.Както е 660 коня с туин турбо става около 1001 коня и от 0-100км/ч ще ги прави за секунда и половина.хахахахаха:meeting::meeting:

krissr
18-05-2015, 22:05
общо взето грешната кола е взел за да иска много коне

Doomguy
19-05-2015, 11:16
Този мотор заводски е много вероятно да хвърли карантията във високи обороти, ти искаш да го сгъстяваш. Не, че е невъзможно, ама ще излезе колкото две 147-ци в подобно състояние. Ако ти се дават пари за колата, по-добре си купи 4 нови гуми и изчисти всичките проблеми по нея.

Zeppelinist
19-05-2015, 16:26
Аз дизелови боклуци с извинение не желая да карам..

:nono:

Още с въпроса си, си споменал, че не отбираш нищо.....и с това в цитата го доказваш категорично....гледам колегите са ти сипали вече порядъчно. Може да попрочетеш из форума за този бензинов двигател, както и за дизелите....след това предполагам ще ти се изясни картинката за какво иде реч...

haljscho
20-05-2015, 07:19
Здравейте, въпроса ми е следния. Интересувам се къде да карам колата да я турбинират, какви пари ще ми струва и прочие? Искам да уточня, че не съм навътре с нещата и нямам намерение да се занимавам лично, решил съм да си бръкна в джоба и да я закарам при специалисти, а те да решат кое, как, къде и колко.
Ако на някой му се занимава и да ме светне малко в тази сфера с нещата, ще съм му благодарен. :smartass:

Колега писал си, че си от Пазарджик, попитай в раздела за срещи в Пазарджик! Там групата е сериозна и имат няколко направени подобни коли. Ще ти обяснят за какво става въпрос!

NoFeArr
20-05-2015, 21:04
В alfaowner има тема за турбиниране на 1,6, човека си го прави все още но има снимки и информация. Ако си се решил виж там. Ако не можеш да откриеш темата (в раздел 147/156/GT беше по спомен) пиши да я потърся и да постна линк.

rubig
20-05-2015, 21:30
:nono:

Още с въпроса си, си споменал, че не отбираш нищо.....и с това в цитата го доказваш категорично....гледам колегите са ти сипали вече порядъчно. Може да попрочетеш из форума за този бензинов двигател, както и за дизелите....след това предполагам ще ти се изясни картинката за какво иде реч...

Аз не знам да има дизел в този форум който да бие дори и 1.4 турбо бензинов мотор на официална дисциплина колега.

dimitar_vd62
20-05-2015, 21:46
Не мислите ли че колегата вече не се интересува от дискусията след като беше нахранен.

rubig
20-05-2015, 22:15
Оооо аз се опитах да нахраня дизелите а не да върна интереса на колегата-питащ.По принцип ако аз искам да направя нещо на колата си изобщо няма да се допитам до вездесъщия Алфа Форум.

Zeppelinist
20-05-2015, 22:35
Аз не знам да има дизел в този форум който да бие дори и 1.4 турбо бензинов мотор на официална дисциплина колега.

Аз също не знам, не за друго, ами защото изхождам от презумпцията, че става дума за кола за ежедневно каране, на която все пак трябва да се разчита, която да има нужда само от обичайната подръжка. За драгове и писти, не мога нищо да кажа.

tonov
21-05-2015, 23:18
Достатъчно хранилка.
Ако авторът на темата пожелае, ще я отключа.